Eli hakusessa uusia kavereita itä-suomen alueelta :)
Vastaukset 5
- Mamma1977
Mistä päin itä-suomea olet? minkä ikäinen? :)
- mie_vaan_
Hei. Tässä olisi yksi kavereita vailla itä-suomen alueelta (Kuopiosta) ikää 30 vuotta ja naispuolinen.
Laittakaa mailiosoitetta sekä vähän tarkemmin mistä ja minkä ikäisiä kavereita haette, niin vastailen mielelläni :)- Huhtikuu1976
Moi! Tässä yksi nainen Itä-Suomesta, ikää on 35 vuotta. Kirjoittele mailios. [email protected].
- Urmas-eka
Haetko elättäjää?
Hei!
Mistä päin Itä-Suomea olet? Mä olen Imatralta ja etin kirjekavereita ja sit myös kavereita ihan vapaa-ajan viettoon.
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911467
- 831012
- 67907
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su361861Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t170825- 92763
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61595- 58534
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta126483- 32465