Käärmeet ovat omalla tavallaan kauniita otuksia, silloin kun ne elävät luonnossa.
Mutta lemmikkieläimiä???
Jos meidän kämppään jostain luikertelisi naapurista karannut käärme, vesurilla sen pilkkoisin kappaleiksi!
(Huom! Kappaleiksi palastelu on sentään humaani tapa käärmeen tappamiseen verrattuna siihen, että isketään vaikka kepillä se keskeltä poikki. Ei edes käärmettä saa kiduttaa.)
Toisaalta: ei kenenkään ihmisen tarvitse ottaa käärmettä naapureidensa riesaksi. Vesuri odottaa!
HMM...
4
208
Vastaukset 4
- kuntoilija k.
Katsoin kerran NBC:n luontodokumentin nimeltä "The Eagle and the snake".
Jossain Länsi-Afrikassa Atlantin rannalla ihan hirrveän iso matelija luikerteli kohti merta. Rannalla jonkin kitukasvuisen (kuivaa autiota hiekkamaata) puun latvassa oli kotkalla pesä ja siellä nälkäisiä lapsia. Äiti- tai isäkotka päivysti rantavyöhykkeellä ja näki ison käärmeen luikertelevan. Juuri kun ällöttävä matelija ehti mereen ja lähti uimaan, yläilmoista syöksyi uljas kotka kynnet harallaan ja tarttui iljetystä niskasta kiinni.
Sitten lento kohti kotia, mikä ei ollut helppo, kun iljettävä käärme koko ajan yritti taistella vastaan.
Mutta kotka on kuitenkin kotka, ja hetken päästä äiti- tai isäkotka repi käärmeestä isoja, maukkaita ja ravitsevia suupaloja lapsille.
Hyvin tehty!
Käärmeet pitää aina tappaa kun ne näkee, mutta tietysti olisi parasta, jos niistä olisi ruokaa toisille eläimille! - siitäs saavat!
Sama täällä! Kakarana tapoin käärmeitä hyppäämällä kumisaappaat jalassa niiden selän päälle. Siihen jäivät kiemurtelemaan, joskus löin säälistä kepakolla päähän.
Niillä on muuten kaikilla tosi ruma pää.
Mutta ei käärmeitä tartte sääliä, eihän nekään sääli ihmisiä. - käärmemiääs
Voi hitto kun on tyhmää porukkaa taas liikkeellä...Päästäkää koiranne mun pihaan..vesuri odottaa! En ymmärrä ihmisten pelkoa pientä käärmettä kohtaan, mutta en mitään sille voi jos pilkotte toisen käärmeen, oottehan te nyt aivan helvetin rohkeita -.- huoooooooohhhhhhh!!!!!!
- morjeskuspäät
taas ahdasmieliset suomalaiset "kovat jätkät" täällä puhelee -.- huoh sanon minäkin, käärmeet eivät ehkä sääli ihmistä jostakin syystä...hmmm...mistäköhän? NO vittu VARMAAN SIITÄ ETTÄ NE ELÄVÄT VAISTOJEN VARASSA EIKÄ NIILLÄ OLE TUNTEITA, MIETTIKÄÄ vitun MÄÄLYT MITÄ PUHUTTE TÄÄLLÄ. "siitäs saavat" vois tulla täälä poikkeen ni kokeillaan sitä miltä tuntuu kun hypitään selän päällä...Käärmeitä ei pidä tappaa aina kun niitä näkee, miksi pitäisi? siksi että haluat tappaa jotain? Itse sanoisin että jokaisen kyyn taposta linnaan pariksi vuodeksi ja 6000e sakkoja niin hyvä on, tai mestaus olis kans jees teille..Ette te paskat ymmärrä että käärme on tosiaan yksi tärkeimmistä "ekolokeron" asukkaista, suomi vilisisi hiiriä ja rottia jos käärmeitä ei olisi, mutta suomalaisilla kusipäillä on yleensä kovat puheet, mutta kun sen pienenpienen pikkukäärmeen siinä maassa näkee niin se on pakko tappaa koska te nössöt PELKÄÄTTE NIITÄ NIIN PIRUSTI.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 661090
- 69762
Viesti sinulle
Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️40746- 149726
- 72697
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk37665Mitä sinulle on tapahtunut lapsena
Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)78643- 50618
Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.
Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k202566Rakas, rakkaampi, rakkain
Olen tullut siihen johtopäätökseen, ettei minun kannata rakastaa. Kaikki joita olen koskaan rakastanut vain kohtelevat m111547Haluan purkaa vielä tuntemuksia
Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei19540Ketä ajattelen
kun mietin, mitä sinulle kuuluu? En tunne sinua oikeasti, ja se on ehkä hyvä, koska jos tietäisin enemmän, se varmaan v18480- 84466
- 49464
Sara Sieppi ja hissi tänään
Voi helvetin helvetti. Nytkö tätä naikkosta täytyy palvoa ja antaa etuoikeus hissiin, kun hän on vääntänyt kakaran maail113454Pilkettä sunnuntain silmässä
😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto64426Työttömän miehen ihmisarvo
..parisuhdemarkkinoilla on olematon. Työtön mies on naisille ihmisjätettä, varsinkin jos sattuu olemaan vielä kunnolline107413YLINEN pilaa Ähtärin mahdollisuudet.
Vuodeosastopäätös jossa Nina Ylinen (sdp) äänesti niiden lopettamisen puolesta, hoitajille potkut ja silti arviointimene24403- 52403
- 17402