parta-agama?

partikset <3

Onko parta-agama hyvä aloittelijalle? onko siitä olemassa KÄÄPIÖ parta agama versiota? jos on niin paljonko se maksaa??? ja hoito, kertokaa siitä!

12

4472

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kasvattaja

      reptilicasta voit tilata niinkuin minäkin kääpiö parta agaman hinta oli 119e

    • Käärmemies

      Kääpiöparta-agama on lajina kyllä olemassa, mutta todellisuudessa se ei ole erityisen kääpiö. Korkeintaan pienempi.

      Hintoja kannattaa katsoa www.herppi.net -foorumin myydään palstalta (kasvattajien poikasia), tai kysyä paikallisesta eläinkaupasta. Ne kun vaihtelevat kohtalaisen paljon. Aloittelijalle suosittelen mielummin ostamaan suomalaiselta kasvattajalta, kuin lähteä tilaamaan Saksasta (Reptilicalta). Hyvältä kasvattajalta saa kaupan päälle "tukiverkon": ohjeita ja vinkkejä pitkäksi aikaa itse oston jälkeenkin.

    • d

      kun monet sanoo että viä kesällä parta agamansa ulos valjaissa niin mistä sellaiset valjaat saa

    • jkkghjkgvkvluluglv24

      meillä on kääpiö parta agama,se maksoi 150 euroa,terraario maksoi noin 230 euroa ja sille tarvikkeet maksoi 110 euroa,aivan ihana ! ei se mitään halpaa oo mutta se on nyt 5 kuukaut vanha,mut kyl on kallis!parta agmat maksaa noin 90-130 euroo,mutta jos on jo terraario valmiin nii seon etu,sen pitää olla tosi iso

    • Kysyjä

      Minkä kokoinen sitten sen terran pitäis olla? Oon kuullu et pitäis olla vähintään 150X50X50 tai jotain... Voisiko joku vastata?

    • Kysyjä

      *korjaus*
      Piti kysyä että voiko olla pienempää terraa vai pitääkö sen olla 150X50X50 kokonen?

    • onnellinen lisko

      Juu siis eli itselläni on kääpiöparta-agama ja hintaa pelkästä liskosta tuli jo 350e plus teraariot ja muut releet päälle eli ei ole ihan tyhjä taskujen hommaa. Kääpiöparta-agamalle pienin terraario vaihto ehto on 90x40x45 (yhdelle liskolle), mutta ainahan se on parempi mitä isompi se on. Ja siis edellä mainittu lisko on mielestäni hyvä aloittelialle, päivä aktiivisuuden ja pienen koon takia. Hoito ohjeet on samat kuin parta-agamalla. Jos tarvitset lisää tietoa kannatta mennä tähän osoitteeseen http://www.outoot.us/

    • eläin kasvattaja

      jos haluaa pienen liskon nii tohon 90 ,40,40 terraa menis 2 ripsusisiliskoa itelläni on 4 200.100.50 terras liskot on lauma eläimiä siis ripsut ihanku erakkorapu tai pitkähäntälisko

    • Partis!!

      Onks partiksen poikasii vaikee hoitaa?? Kuinka pientä ruokaa niille pitää antaa? Haluisin nimittäin saada mun partiksel poikasii, mut sille on este. :(

    • Partis!!

      Partis on aika helppohoitoinen. On ihan hyvä aloittelijalle. Partis koko terraarioineen sun muineen maksaa noin 500 €. ( Riippuu vähän ostaako uutena vai käytettynä, tai mistä ostaa. Käytetty on halvempi.) Partis syö heinäsirkkoja ja matoja, ( jauhomatoja ja vahakointoukkia ) niitä mä syötän sille itte. Tarttee ruokaa n. kerran päivässä, pystyy elämään pari päivää ilmankin, jos on esim. jossain matkoilla. Salaattia lautaselle kerran päivässä, kantsii vaihtaa salaatti päivittäin, että se on tuore. Kun on voikukkia ja apiloita, voi syöttää niitäkin. Kääpiöpartiksiä on, piti ittekki ottaa semmonen, mutten jaksanu oottaa jotain puolta vuotta, et niitä tulee.

      • mika kohonen

        Tarviiko partiksen hoitoon paljon aikaa päivässä? Kuinka paljon?


    • Liskokokki

      Meiän kääpiö partis maksoi 200€ ja aika helppo hoitoinen ainakin meidän ensimmäinen lisko niin varmaankin aloittelialle hyvä mutta muistakaa että liskossa on silti paljon hoitoa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      214
      1737
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      82
      1123
    3. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      110
      940
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      78
      895
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      817
    6. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      754
    7. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      111
      733
    8. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      117
      628
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      48
      607
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      19
      596
    Aihe