Ja sinun olisi pakko ostaa jotain eikä pistää säästöön, mitä ostaisit : talon , auton , matkan ulkomaille , vai antaisit hyväntekeväisyyteen ? Tälläinen " leikkimielinen " ajatus tuli mieleen kun ajattelin miten paljon lotossa joskus voi voittaa.
Jos voittaisit lotossa ..?
12
151
Vastaukset
- voitokaskin
Riippuu tietysti paljonko voittaisi. Olenkin moninkertainen lottovoittaja mutten saanut 4 enempi yhteen ruudukkoon...
Ostaisin itselleni kerran vuodessa tehtävän täydellisen terveystarkastuksen. Mulla on jo talo, auto, kodin elektroniikka ym joten säästöön vaan kaikki josta sitten jakaisin hallitusti hyväntekeväisyyteen ajan kanssa.
Kaikki hankinnat tekisin kotikunnalta joten tännekin jäisi veroeuroja ja paikallisia urheiluseuroja voisi tukea myös... - haters gonna hate
ENSIMÄISEKSI MUUTTAISIN POIS PAIMIOSTA!!!
- Kysyn vaan.
No,mutta mikä Paimiossa niin mättää että pitäisi muuttaa pois ? Samanlaisia kaikki paikkakunnat ovat niin hyvässä kuin pahassa.Kerro mikä se "hyvä" paikka sitten on mihin muutat !? Onko se esimerkiksi Piikkiö ,mihin menet ?
- Sama mielessä!
Niin muuten minäkin!
- Pois Paimiosta
Kysyn vaan. kirjoitti:
No,mutta mikä Paimiossa niin mättää että pitäisi muuttaa pois ? Samanlaisia kaikki paikkakunnat ovat niin hyvässä kuin pahassa.Kerro mikä se "hyvä" paikka sitten on mihin muutat !? Onko se esimerkiksi Piikkiö ,mihin menet ?
Voi älyväläys, ettäkö Piikkiöön! No ei todellakaan!
- rikas4
nauraisin köyhiä;)
- Vähävarainen.
Ja mitä iloa siitä saisit? Ja jos itse olisit köyhä,et varmaan pitäisi siitä että sinulle naurettaisiin! Ja se "nauraisin köyhiä" ei ollut vaihtoehtojen listalla.Jaa mutta sinulle voisi sanoa: se mikä nauraen tulee,se itkien lähtee!!
- rikas4
ihan sama mulle sit lähtee jos lähteee
- No jos minä sitten
muuttaisin Paimioon, korjaan muuttotappiotilastoja.
- Daamille
Tervetuloa!
Olisikin parempi, että täällä pärsäävät turhakkeet muuttaisivat takaisin sinne, mistä ovat tulleet tai ainakin jonnekin pois.
- generalissue
Antaisin tarvitseville.
- keno voitto
joku paimiolainen nettipelaaja muuten voitti 2 miljoonaa e kenosta syksyllä.
nyt vaan kaikki naapuria kunnolla kyttäämään... uusi auto? uusi muija?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121199
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171034- 129926
- 95785
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten291734Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait75649Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504