Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

kuinka vaihatte tamponin / siteen koulussa?

miltsi123

mua pelottaa et mun menkkojen runsaimmat päivät osuu just pisimmille päiville, et mun tarvii vaihtaa side, koska en haluu repii niitä pakkauksia vessassa auki et kaikki jotka laittaa hiuksiaan siinä tietää et vaihoin siteen , kuulostaa ehkä tyhmältä mut silti.

mietin et jos laitan tamponin siteen, otan tamponin pois puolessa välissä ja loppupäivän siteellä... miten te vaihatta?

12

1702

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • GIRRLLL94

      Mä teen silleen et aamulla laitan paksun siteen ja tampoonin, ja keskellä päivää vaihdan uuden tamponin tilalle, enne kuin ehtii lörötellä siteeseen. Sitte kotona otan tampoonin pois ja pelkillä siteillä loppupäivä :D

    • roosa97

      Hei mul ihan sama! Mä teen sillee et pistän kaks sidettä päällekkäin, otan sit ruokailun jälkeen päällimmäisen pois nii niitä pakkausääniä ei kuulu! Laitan siivekkeellisen alle ja sellasen perussiteen sen päälle.

    • vähä nikisii täs:

      Avaa valmiiksi kotona, niin ei kuulu sitä todella ärsyttävää ääntä. Sen paperin voi sit laittaa siihe päälle suojaks jos tahtoo. Ja jost avaa kokonaan siellä vessassa, niin tehkää se samaan aikaan kun nykäisette vessan, ei kuulu niin selvästi. Paitsi jos on sellaset vessat että seinät ei oo oikeet seinät vaan sellaset sermi- tyyppiset ylhäältä ja alta avonaiset, niin kuuluu kyllä nykäisyn läpi.

    • njooo...

      ..... Naisiahan te kaikki ootte?? Mitä ideaa sitä nolostella... : DD

      • miksi, miksi, miksi?

        miksi te miehet ette raasta kortsupakettia vessassa auki niun että kaikki varmasti kuulee?


      • entajunnutanteeksi?
        miksi, miksi, miksi? kirjoitti:

        miksi te miehet ette raasta kortsupakettia vessassa auki niun että kaikki varmasti kuulee?

        miks avais kortsupaketit vessas ?


    • jeba88977868

      mul oli sama tilanne oli hyviä vinkkejä:) mä oon ennen tehnyt sillain jos oon ollu jossakin oon laittanut hanan päälle ettei kukaan kuule et kun aukasen siteen nyt voi jättää senkin. Nyt laitan kaksi sidettä päälle niin ei tartte ollenkaa vaihtaa:D tai laittaa hanaa auki

    • sister99

      mä pistä leensä ain esim. takintaskuu ja vaihan välkäl... mitä välii sil on jos joku kuulee... naisiihan me ollaan :D

    • nannnnnnnnnnnnnnnnnq

      mulla on siteet sellasessa "meikkipussissa" tai siis sen tapanen :D piän sitä repussa, ja siteet on siellä. joskus sitte tunnin jälkeen meen vessaan reppu selässä nii voi vaihtaa :D eikä mun tarvii mitää pakkauksia repiä auki ku ne on siinä pussissa :D eli normaalisti käyn vessassa ja vaihdan. oon 14.

    • Anonyymi

      Mä ku käytän semmossii urheiluliivejä/toppeja niin aamulla ennen kun lähden kouluun nii laitan tamppoonin joko tissien väliin tai kainalon kohdalle liiveihin nii mun ei tarvii kaivaa aina repusta. Käytän tamppooneita missä ei oo asetinta nii sitä ei ees huomaa liivejen alta ku laitan gollege paidan tms. Sit on helppo mennä vaa vessaan ja sujauttaa se pilluun eikä kukaan huomaa mitään.

      • Anonyymi

        Eiks sua pelota et se tippuis sieltä vai onks sulla niin tiukat liivit. Onks sun liiveis jotain koloi mihin voi laittaa tamponin? :D Ite laitan tamponin joko taskuun tai pikkareiden siihen "taskuun".


    • Anonyymi

      Laita aamulla yöside, niin pitäis riittää koko päivän.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2257
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2083
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1698
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1510
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1506
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1407
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1374
    8. 52
      1268
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1200
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1196
    Aihe