kuinka vaihatte tamponin / siteen koulussa?

miltsi123

mua pelottaa et mun menkkojen runsaimmat päivät osuu just pisimmille päiville, et mun tarvii vaihtaa side, koska en haluu repii niitä pakkauksia vessassa auki et kaikki jotka laittaa hiuksiaan siinä tietää et vaihoin siteen , kuulostaa ehkä tyhmältä mut silti.

mietin et jos laitan tamponin siteen, otan tamponin pois puolessa välissä ja loppupäivän siteellä... miten te vaihatta?

12

1943

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • GIRRLLL94

Mä teen silleen et aamulla laitan paksun siteen ja tampoonin, ja keskellä päivää vaihdan uuden tamponin tilalle, enne kuin ehtii lörötellä siteeseen. Sitte kotona otan tampoonin pois ja pelkillä siteillä loppupäivä :D

• roosa97

Hei mul ihan sama! Mä teen sillee et pistän kaks sidettä päällekkäin, otan sit ruokailun jälkeen päällimmäisen pois nii niitä pakkausääniä ei kuulu! Laitan siivekkeellisen alle ja sellasen perussiteen sen päälle.

• vähä nikisii täs:

Avaa valmiiksi kotona, niin ei kuulu sitä todella ärsyttävää ääntä. Sen paperin voi sit laittaa siihe päälle suojaks jos tahtoo. Ja jost avaa kokonaan siellä vessassa, niin tehkää se samaan aikaan kun nykäisette vessan, ei kuulu niin selvästi. Paitsi jos on sellaset vessat että seinät ei oo oikeet seinät vaan sellaset sermi- tyyppiset ylhäältä ja alta avonaiset, niin kuuluu kyllä nykäisyn läpi.

• njooo...

..... Naisiahan te kaikki ootte?? Mitä ideaa sitä nolostella... : DD

• miksi, miksi, miksi?

miksi te miehet ette raasta kortsupakettia vessassa auki niun että kaikki varmasti kuulee?

• entajunnutanteeksi?
        miksi, miksi, miksi? kirjoitti:

miksi te miehet ette raasta kortsupakettia vessassa auki niun että kaikki varmasti kuulee?

miks avais kortsupaketit vessas ?

• jeba88977868

mul oli sama tilanne oli hyviä vinkkejä:) mä oon ennen tehnyt sillain jos oon ollu jossakin oon laittanut hanan päälle ettei kukaan kuule et kun aukasen siteen nyt voi jättää senkin. Nyt laitan kaksi sidettä päälle niin ei tartte ollenkaa vaihtaa:D tai laittaa hanaa auki

• sister99

mä pistä leensä ain esim. takintaskuu ja vaihan välkäl... mitä välii sil on jos joku kuulee... naisiihan me ollaan :D

• nannnnnnnnnnnnnnnnnq

mulla on siteet sellasessa "meikkipussissa" tai siis sen tapanen :D piän sitä repussa, ja siteet on siellä. joskus sitte tunnin jälkeen meen vessaan reppu selässä nii voi vaihtaa :D eikä mun tarvii mitää pakkauksia repiä auki ku ne on siinä pussissa :D eli normaalisti käyn vessassa ja vaihdan. oon 14.

• Anonyymi

Mä ku käytän semmossii urheiluliivejä/toppeja niin aamulla ennen kun lähden kouluun nii laitan tamppoonin joko tissien väliin tai kainalon kohdalle liiveihin nii mun ei tarvii kaivaa aina repusta. Käytän tamppooneita missä ei oo asetinta nii sitä ei ees huomaa liivejen alta ku laitan gollege paidan tms. Sit on helppo mennä vaa vessaan ja sujauttaa se pilluun eikä kukaan huomaa mitään.

• Anonyymi

Eiks sua pelota et se tippuis sieltä vai onks sulla niin tiukat liivit. Onks sun liiveis jotain koloi mihin voi laittaa tamponin? :D Ite laitan tamponin joko taskuun tai pikkareiden siihen "taskuun".

• Anonyymi

Laita aamulla yöside, niin pitäis riittää koko päivän.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä

Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain
      Maailman menoa
      189
      11255
    2. Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?

Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-
      Maailman menoa
      93
      10692
    3. Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin
      Maailman menoa
      235
      6130
    4. Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli

Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.
      Maailman menoa
      183
      4946
    5. Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia

Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom
      Maailman menoa
      131
      3416
    6. Pystyisitkö olla

Kanssani kaiken sotkun jälkeen? Ainakaan tunteet ei ole loppuneet
      Ikävä
      172
      3415
    7. L/OVER ikuisesti minun

Aivan järkyttävä sarja. Ei voi olla katsomatta, mutta tuo omat muistot mieleen. Näyttelijät näyttelevät turhankin hyvin
      Ikävä
      40
      2243
    8. Mitä voisit miehenä tehdä?

Suojellaksesi kaikkia naisia ja että heillä olisi juuri sinun käytöksen takia edes vähän turvallisempaa. Mitä miehenä
      Ikävä
      300
      1802
    9. Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!

Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov
      Työ ja opiskelu
      6
      1650
    10. Onnea Maria ja Vilma Amazing Race -voitosta!

Maria Guzenina ja Vilma Vähämaa voittivat Amazing Race Suomi -kisan. Voiton hetkellä Guzenina paljasti, miksi valitsi Vi
      Tv-sarjat
      16
      1564
    Aihe