kuinka vaihatte tamponin / siteen koulussa?

miltsi123

mua pelottaa et mun menkkojen runsaimmat päivät osuu just pisimmille päiville, et mun tarvii vaihtaa side, koska en haluu repii niitä pakkauksia vessassa auki et kaikki jotka laittaa hiuksiaan siinä tietää et vaihoin siteen , kuulostaa ehkä tyhmältä mut silti.

mietin et jos laitan tamponin siteen, otan tamponin pois puolessa välissä ja loppupäivän siteellä... miten te vaihatta?

12

1930

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • GIRRLLL94

Mä teen silleen et aamulla laitan paksun siteen ja tampoonin, ja keskellä päivää vaihdan uuden tamponin tilalle, enne kuin ehtii lörötellä siteeseen. Sitte kotona otan tampoonin pois ja pelkillä siteillä loppupäivä :D

• roosa97

Hei mul ihan sama! Mä teen sillee et pistän kaks sidettä päällekkäin, otan sit ruokailun jälkeen päällimmäisen pois nii niitä pakkausääniä ei kuulu! Laitan siivekkeellisen alle ja sellasen perussiteen sen päälle.

• vähä nikisii täs:

Avaa valmiiksi kotona, niin ei kuulu sitä todella ärsyttävää ääntä. Sen paperin voi sit laittaa siihe päälle suojaks jos tahtoo. Ja jost avaa kokonaan siellä vessassa, niin tehkää se samaan aikaan kun nykäisette vessan, ei kuulu niin selvästi. Paitsi jos on sellaset vessat että seinät ei oo oikeet seinät vaan sellaset sermi- tyyppiset ylhäältä ja alta avonaiset, niin kuuluu kyllä nykäisyn läpi.

• njooo...

..... Naisiahan te kaikki ootte?? Mitä ideaa sitä nolostella... : DD

• miksi, miksi, miksi?

miksi te miehet ette raasta kortsupakettia vessassa auki niun että kaikki varmasti kuulee?

• entajunnutanteeksi?
        miksi, miksi, miksi? kirjoitti:

miksi te miehet ette raasta kortsupakettia vessassa auki niun että kaikki varmasti kuulee?

miks avais kortsupaketit vessas ?

• jeba88977868

mul oli sama tilanne oli hyviä vinkkejä:) mä oon ennen tehnyt sillain jos oon ollu jossakin oon laittanut hanan päälle ettei kukaan kuule et kun aukasen siteen nyt voi jättää senkin. Nyt laitan kaksi sidettä päälle niin ei tartte ollenkaa vaihtaa:D tai laittaa hanaa auki

• sister99

mä pistä leensä ain esim. takintaskuu ja vaihan välkäl... mitä välii sil on jos joku kuulee... naisiihan me ollaan :D

• nannnnnnnnnnnnnnnnnq

mulla on siteet sellasessa "meikkipussissa" tai siis sen tapanen :D piän sitä repussa, ja siteet on siellä. joskus sitte tunnin jälkeen meen vessaan reppu selässä nii voi vaihtaa :D eikä mun tarvii mitää pakkauksia repiä auki ku ne on siinä pussissa :D eli normaalisti käyn vessassa ja vaihdan. oon 14.

• Anonyymi

Mä ku käytän semmossii urheiluliivejä/toppeja niin aamulla ennen kun lähden kouluun nii laitan tamppoonin joko tissien väliin tai kainalon kohdalle liiveihin nii mun ei tarvii kaivaa aina repusta. Käytän tamppooneita missä ei oo asetinta nii sitä ei ees huomaa liivejen alta ku laitan gollege paidan tms. Sit on helppo mennä vaa vessaan ja sujauttaa se pilluun eikä kukaan huomaa mitään.

• Anonyymi

Eiks sua pelota et se tippuis sieltä vai onks sulla niin tiukat liivit. Onks sun liiveis jotain koloi mihin voi laittaa tamponin? :D Ite laitan tamponin joko taskuun tai pikkareiden siihen "taskuun".

• Anonyymi

Laita aamulla yöside, niin pitäis riittää koko päivän.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta

Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään
      Maailman menoa
      106
      5281
    2. Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla

"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen
      Maailman menoa
      55
      3385
    3. Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta

Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,
      Maailman menoa
      80
      2755
    4. Ei tule uni

Kuten epäilin. Onneksi viime yön sain ihan hyvin nukutuksi. Tiesin kyllä, ettei tästä mitään tänään tule.
      Ikävä
      62
      1388
    5. Miksi juuri Venezuela?

Kaikista maailman valtioista Trump otti silmätikukseen Venezuelan. Mutta minkä ihmeen takia? Kyseessä on kuitenkin vähäp
      Maailman menoa
      309
      1303
    6. Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?

Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?
      Maailman menoa
      26
      1253
    7. Jos mies olet oikeasti...?

Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh
      Ikävä
      112
      1126
    8. Martinalta vahva viesti

"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J
      Kotimaiset julkkisjuorut
      233
      1103
    9. Toivon sulle silti hyvää

Väärinkäsityksiä tapahtuu, mutta nyt on uusi vuosi ja uudet kujeet.
      Ikävä
      49
      1090
    10. Tiedän, että olet luonnevikainen

Haluaisin vain todeta olleeni väärässä tässä asiassa.
      Ikävä
      46
      1060
    Aihe