Eli sit kaikki hc LOTR fanit mukaan LIVE-SEURANTAAN
LOTR LIVE-SEURANTA Kaksi Tornia su 14.8 Nelonen klo 21
8
161
Vastaukset
- sampsa96
Pystyn kyllä parhaiden samaistumaan Klonkkuun koska en ole itsekään mikään kovin suosittu tai normaali
- Gimli_fan
Kauniisti kyllä musiikilla tehostettu noiden upeiden maisemien jylhyyttä!
- exwife
Voi kuinka urhea oli tuo äiti joka uhrasi oman elämänsä jotta lapsoset pääsivät pois alta. Tälläistä näkee hyvin harvoin nykyelämässä.
- merri4ever
Vitsi! Ei Merri voi olla kuollu se on mun lemppari!!!!!!!
- Harry_Potter
Tämä on kyllä minulle elämysten täyttymys nelonen näyttää kaikki osat!! olen elänyt ensimmäisestä osasta lähtien LOTR-maailmassa. Arvatkaa kuinka monta erilaista esinettä minulla on tästä elokuva sarjasta? Merri oli sinun lempihahmosi mitkä ovat muiden?
- exwife
Märtsy on ainakin yks mun suosikeista. Tosi koskettava toi kuninkaan pelastus.
- jooohh
Jaa näyttikö ne viime elokuussa nuo ringssit? ni näytti kans viime marraskuus ja ny toukokuus. vois rajottaa vähä ettei kärsi inflaatiota. toki eihä niitä pakko kattoo
- uohhhh
Ei oo pidennettyjä versioita. Pidennetyt versiot ovat parempia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude15113447Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta
Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t729751Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h969148Suomen velka kasvoi ennätysvauhtia - Mäkynen repostelee
– Velka kasvoi eniten tilaston historiassa, Mäkynen kirjoittaa. – Vuoden 2025 toisella neljänneksellä selvästi eniten k208086Giorgia Meloni vs Riikka Purra
Kyllä Italian pääministeri on kauniimpi ja seksikkäämpi, kuin Suomen valtiovarainministeri Riikka Purra. Mitä jotkut näk406773Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.1496186Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä
Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri243365Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy271657En lähde armeijaan enkä siviilipalvelukseen
Maanantaina telkan uutisissa toistamiseen kerrottiin tästä luuserista, joka kärsii muka "masennuksesta", mutta nauraa rä3971265Aikuisten säälittävä käytös
Mikä mahtaa aikuisia hiertää ja mistä näin kovaa että alaikäisen pahoinpitelyn jälkeen vielä kirjotellaan täällä. Sana v71184