Eli sit kaikki hc LOTR fanit mukaan LIVE-SEURANTAAN
LOTR LIVE-SEURANTA Kaksi Tornia su 14.8 Nelonen klo 21
8
135
Vastaukset
- sampsa96
Pystyn kyllä parhaiden samaistumaan Klonkkuun koska en ole itsekään mikään kovin suosittu tai normaali
- Gimli_fan
Kauniisti kyllä musiikilla tehostettu noiden upeiden maisemien jylhyyttä!
- exwife
Voi kuinka urhea oli tuo äiti joka uhrasi oman elämänsä jotta lapsoset pääsivät pois alta. Tälläistä näkee hyvin harvoin nykyelämässä.
- merri4ever
Vitsi! Ei Merri voi olla kuollu se on mun lemppari!!!!!!!
- Harry_Potter
Tämä on kyllä minulle elämysten täyttymys nelonen näyttää kaikki osat!! olen elänyt ensimmäisestä osasta lähtien LOTR-maailmassa. Arvatkaa kuinka monta erilaista esinettä minulla on tästä elokuva sarjasta? Merri oli sinun lempihahmosi mitkä ovat muiden?
- exwife
Märtsy on ainakin yks mun suosikeista. Tosi koskettava toi kuninkaan pelastus.
- jooohh
Jaa näyttikö ne viime elokuussa nuo ringssit? ni näytti kans viime marraskuus ja ny toukokuus. vois rajottaa vähä ettei kärsi inflaatiota. toki eihä niitä pakko kattoo
- uohhhh
Ei oo pidennettyjä versioita. Pidennetyt versiot ovat parempia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1062449
- 1061912
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee161804Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991457Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol1921432Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41375Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals133975- 57957
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi125948- 64946