Eli sit kaikki hc LOTR fanit mukaan LIVE-SEURANTAAN
LOTR LIVE-SEURANTA Kaksi Tornia su 14.8 Nelonen klo 21
8
154
Vastaukset
- sampsa96
Pystyn kyllä parhaiden samaistumaan Klonkkuun koska en ole itsekään mikään kovin suosittu tai normaali
- Gimli_fan
Kauniisti kyllä musiikilla tehostettu noiden upeiden maisemien jylhyyttä!
- exwife
Voi kuinka urhea oli tuo äiti joka uhrasi oman elämänsä jotta lapsoset pääsivät pois alta. Tälläistä näkee hyvin harvoin nykyelämässä.
- merri4ever
Vitsi! Ei Merri voi olla kuollu se on mun lemppari!!!!!!!
- Harry_Potter
Tämä on kyllä minulle elämysten täyttymys nelonen näyttää kaikki osat!! olen elänyt ensimmäisestä osasta lähtien LOTR-maailmassa. Arvatkaa kuinka monta erilaista esinettä minulla on tästä elokuva sarjasta? Merri oli sinun lempihahmosi mitkä ovat muiden?
- exwife
Märtsy on ainakin yks mun suosikeista. Tosi koskettava toi kuninkaan pelastus.
- jooohh
Jaa näyttikö ne viime elokuussa nuo ringssit? ni näytti kans viime marraskuus ja ny toukokuus. vois rajottaa vähä ettei kärsi inflaatiota. toki eihä niitä pakko kattoo
- uohhhh
Ei oo pidennettyjä versioita. Pidennetyt versiot ovat parempia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 933431
- 1033086
- 552311
- 211832
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201725Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..111670Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61658Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein231499Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131401Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin381384