Malmö University

MalmöUni

Muistan lukeneeni täältä, että palstalta löytyi kyseiseen yliopistoon hakeneita ihmisiä. Itseäni kiinnostaisi englannin kielinen yliopistotutkinto Malmössa ja kuulisin mielelläni kokemuksia sisään hakemisesta, siellä opiskelusta, asumisesta yms. Eri ohjelmien sisältö ja haastavuus kiinnostavat erityisesti! Otan kaiken informaation vastaan :) Kiitos paljon etukäteen!

7

676

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • svenskastudent

Malmössa ei ole tietääkseni yliopistoa, vaikka nimi englanniksi on university (huom. ruotsiksi Malmö högskola).
      Kyseessä on Suomen AMK:hon rinnastettava korkeakoulu, ei yliopisto.

• en ole varma

Amk:ta vastaava korkeakoulu on englanniksi University of Applied Sciences mutta Malmön yliopiston (?) englanninkielisillä sivuilla puhutaan universitystä koko ajan. Jos se on amk niin englanninkielinen nimi on hieman harhaanjohtava. Högskola = korkeakoulu joka mielestäni viittaa sekä yliopistoon että amk:hon. Eikö yrkehögskola olisi ammattikorkeakoulu? Itse hain Malmö Universityyn mutta päädyinkin toiseen vaihtoehtoon loppujenlopuksi.

• Sonja G

Hei Malmö Uni. Malmön yliopisto on tosiaan ruotiksi Malmö högskolan, mikä Suomessa vastaisi korkeakoulua. Se ei siis ole AMK vaan yliopisto. Heillä on tarjolla sekä yksi että kaksi vuotisia maisteriohjelmia englanniksi. Yliopistolla on nettisivut joilta voit katsastaa, mitä heillä on tarjottavanaan ja Facebookissa on myös englanninkielinen ryhmä Malmö University. Luulisi, että sitä kautta löytyisi joku Malmössä opiskellut, joka voisi vastata kysymyksiisi.

• programs

Englanniksi löytyy myös Bachelor-tutkintoja, esim. International Relations, International Programme for European Studies ja English Studies. Tiedot kyllä löytyy yliopiston nettisivuiltakin.

• 20+8

Osaatteko ollenkaan sanoo millasii rajoja international relationsiin on ollut aiempina vuosina? Pääseeköhän 400 pisteellä sisään???

• öfsafkl

Lisää kokemuksia olisi kiva kuulla täältä myös!! Olen itsekin kiinnostunut Malmön yliopistosta mutta en ole vielä saanut paljoakaan tietoa siitä!

• tietää,erfaren

>>Kyseessä on Suomen AMK:hon rinnastettava korkeakoulu

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      126
      1882
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1660
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      54
      1243
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      52
      1121
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      988
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      883
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      876
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      810
    9. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      38
      807
    10. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    Aihe