Huonoa asiakaspalvelua?

Kokemuksia?

Onko sinulla paikkakunnan huonosta asiakaspalvelusta kokemuksia. Tähän sopii avautua. Ehkä näistä tiedoista on iloa jollekin, joka aikoo asioida paikallisissa liikkeissä.

75

4484

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • työn iloa

      Ei tämän paikkakunnan asiakaspalvelu ole mielestäni sen kummempaa kuin muuallakaan.Tässä on tullut käytyä vähän pidemmälläkin. Kukaan ei tiedä mitään kysyy mitä hyvänsä vastaus on en tiedä.Ovat ottaneet ilmeisesti oppia tuolta rajojen takaa kun käytöstavat ovat samanlaisia sielläkin.Kaikki valittavat kovaa väsymystä kun on paljon työtä.

    • Ruoska.

      Tämä avaus tämänkin kunnan palstalla, mikä hemmetin riidanlietsoja ja mielenmyrkyttäjä luulet olevas ???

      Hanki itelles elämä.

    • Luuppi.

      Kyllä on ollut tosi huonoa Prisman kodinkonepuolella.

      • Myyjä vain ilkeili

        Niin on. Minäkin sain rikkinäisen koneen eikä Prisma ottanut mitään vastuuta. Kone jäi minulle ja hyvin ylimielistä röyhkeyttä vain sain vastaani. Senjälkeen olen koneeni ostanut muualta ja suositellut samaa muillekin. Kuultuaan miten minulle kävi niin ovat jättäneet Prismasta koneitte oston.


      • jäi ikävä maku
        Myyjä vain ilkeili kirjoitti:

        Niin on. Minäkin sain rikkinäisen koneen eikä Prisma ottanut mitään vastuuta. Kone jäi minulle ja hyvin ylimielistä röyhkeyttä vain sain vastaani. Senjälkeen olen koneeni ostanut muualta ja suositellut samaa muillekin. Kuultuaan miten minulle kävi niin ovat jättäneet Prismasta koneitte oston.

        Sama kokemus minulla myös. Siellä on yksi aika asiaton kaveri


      • Luuppi.
        jäi ikävä maku kirjoitti:

        Sama kokemus minulla myös. Siellä on yksi aika asiaton kaveri

        Tampere on lähellä joten sinne vaan. Minäkin vaihdoin kesäpäivään juuri tuon kodinkonetouhun takia, viallinen pikkukone mutta ei mitään vastata vaikka takuu on


      • Prismalainen
        Myyjä vain ilkeili kirjoitti:

        Niin on. Minäkin sain rikkinäisen koneen eikä Prisma ottanut mitään vastuuta. Kone jäi minulle ja hyvin ylimielistä röyhkeyttä vain sain vastaani. Senjälkeen olen koneeni ostanut muualta ja suositellut samaa muillekin. Kuultuaan miten minulle kävi niin ovat jättäneet Prismasta koneitte oston.

        Luuppi ja muut jotka olette kohdanneet Prismassa huonoa asiakaspalvelua.
        Voisitteko ottaa yhteyttä suoraan Prismaan eikä puida asioita täällä.
        Tällainen vie turhaan mainetta jos joku yksittistapaus on sattunut.
        Kiitos etukäteen.


      • Kodikoneen ostaja
        Myyjä vain ilkeili kirjoitti:

        Niin on. Minäkin sain rikkinäisen koneen eikä Prisma ottanut mitään vastuuta. Kone jäi minulle ja hyvin ylimielistä röyhkeyttä vain sain vastaani. Senjälkeen olen koneeni ostanut muualta ja suositellut samaa muillekin. Kuultuaan miten minulle kävi niin ovat jättäneet Prismasta koneitte oston.

        Kiitos tästä tiedosta. Pitää ostokset tehdä jossain muussa liikkeessä. Itse koen asiakaspalvelun sen verran tärkeänä asiana, joten kierrän tämän liikkeen kaukaa.


      • niin metsä vastaa...
        Kodikoneen ostaja kirjoitti:

        Kiitos tästä tiedosta. Pitää ostokset tehdä jossain muussa liikkeessä. Itse koen asiakaspalvelun sen verran tärkeänä asiana, joten kierrän tämän liikkeen kaukaa.

        Kangasalan Prisman palvelusta minulla on pelkkiä positiivisia kokemuksia. Tavaravaihdot on aina sujuneet ongelmitta, tosin harvoin niitä on kohta 20 asiointivuoden aikana ollutkaan.
        Yleensäkin olen kohdannut mukavaa asiakaspalvelua - minun mielenrauhaani ei horjuta, jos jollakin myyjällä ei ihan paras päivä satu olemaan. Ei ole aina meillä asiakkaillakaan!


      • haukuttu asiakas
        niin metsä vastaa... kirjoitti:

        Kangasalan Prisman palvelusta minulla on pelkkiä positiivisia kokemuksia. Tavaravaihdot on aina sujuneet ongelmitta, tosin harvoin niitä on kohta 20 asiointivuoden aikana ollutkaan.
        Yleensäkin olen kohdannut mukavaa asiakaspalvelua - minun mielenrauhaani ei horjuta, jos jollakin myyjällä ei ihan paras päivä satu olemaan. Ei ole aina meillä asiakkaillakaan!

        taidat olla henkilökntaa kun noin puolustat onnea vaan yrityksellesi


      • metsässä ollaan
        haukuttu asiakas kirjoitti:

        taidat olla henkilökntaa kun noin puolustat onnea vaan yrityksellesi

        En todellakaan ole henkilökuntaa, asiakasomistaja kylläkin eli asioin prismoissakin aika usein. Jos johonkin haluan verrata, niin useimmiten olen pettynyt K-ryhmän kaupoissa.


      • minulle myös ilkeilt
        metsässä ollaan kirjoitti:

        En todellakaan ole henkilökuntaa, asiakasomistaja kylläkin eli asioin prismoissakin aika usein. Jos johonkin haluan verrata, niin useimmiten olen pettynyt K-ryhmän kaupoissa.

        Joo et varmasti ole. Kuka uskoo et edes sinä itse. Miksei siellä kouluteta henkilökuntaa


      • niin ja noin
        Myyjä vain ilkeili kirjoitti:

        Niin on. Minäkin sain rikkinäisen koneen eikä Prisma ottanut mitään vastuuta. Kone jäi minulle ja hyvin ylimielistä röyhkeyttä vain sain vastaani. Senjälkeen olen koneeni ostanut muualta ja suositellut samaa muillekin. Kuultuaan miten minulle kävi niin ovat jättäneet Prismasta koneitte oston.

        Kodinkoneita en ole ostellut, mutta kaikkea muuta ja itselleni ei ole jäänyt kielteisiä mielikuvia Prismasta. Ehkä joskus on vähän kolea kassa kohdalle osunut, mutta samahan se on joka paikassa.

        K-kaupassa sensijaan on liha- ja kalapuolen tuotteissa ollut useamman kerran sutta ja sekundaa. Joskus eräpäivään on ollut vielä pitkä aika ja silti on jo lihat pilalla tai harmaita paloja joukossa. Joskus olen erehtynyt ostamaan sellaisen tuotteen joka on vanhenemassa huomenna, ja kotona huomaa että vanheni jo.

        Kerran kävi niin että ostin kahden suklaalevyn tarjouksen mukaiset kaksi levyä ja minua velotettiinkin kolmesta. En huomannut virhettä ajoissa, ja jälkikäteen on vähän turha marista kun milläs todistat ettet ole syönyt sitä kolmatta...

        Nykyään käyn kuitin läpi aina ennen kuin lähden kaupasta ulos, ainakin jos tuli ostettua isolla rahalla.

        Ihan oikeasti paskamaista palvelua sain ammoisina aikoina Aholaidalla. Paitalaarin ohessa oli lappu jossa kerrottiin tarjouksesta. Kiikutin laarista paidan tiskille, jossa myyjä alkoi äyskimään että ei tämä ole mikään alepaita, kuten kerroin sen olevan. Mitä ihmettä pitivät sitä erehdyttävää lappua siinä ihan liki? :O


      • tyytyväinen asiakas
        Kodikoneen ostaja kirjoitti:

        Kiitos tästä tiedosta. Pitää ostokset tehdä jossain muussa liikkeessä. Itse koen asiakaspalvelun sen verran tärkeänä asiana, joten kierrän tämän liikkeen kaukaa.

        Ihmettelen. Minulla on myönteisiä kokemuksia Prisman palvelusta. Tavaranvaihdotkin sujuneet joustavasti. On palveltu iloisesti ja ystävällisesti ja tultu näyttämään "kädestä pitäen", missä joku tavara on.
        Älkää tosiaan täällä valittako. Palautettta voi antaa liikkeeseen suoraan.


      • Anonyymi
        minulle myös ilkeilt kirjoitti:

        Joo et varmasti ole. Kuka uskoo et edes sinä itse. Miksei siellä kouluteta henkilökuntaa

        ei ole aikaa


    • Lapsen huoltajana to

      Jos minäkin sanon sanani tähän.
      Prismassa minäkin olen joutunut aika törkeän palvelun kohteeksi.
      Se vaalea venäläisnainen tuli huomauttelemaan kun olin lapsen kanssa. Lapsi jotenkin tuntui häiritsevän häntä vaikka ei ollut lähelläkään. Kyseessä oli vähän yli vuoden ikäinen tosi pieni lapsi eikä koskenut esineisiin eikä ollut kenenkään tiellä.

      • Uhan kokenut

        Minä taas jouduin pullonpalautuksessa kestämään uhkaavalta vaikuttavan tilanteen. Pitkätukkanen karvanaama karjui minulle hyvin raivokkaasti ja tilanne suorastaan näytti siltä että kohta käy kiinni tai lyö. Senverran raivokasta esiintyminen oli. Ei ole minun vikani jos palautuskone ei toimi. Viereisellä luukulla olleelta vanhalta rouvalta kiskoi pullon väkisin kädestä ja jonkin ajan kuluttua antoi takaisin ja sanoi nyt saa laittaa.
        Ei asiakasta eikä ketään kohtaan saakäyttäytyä uhkaavasti.


    • nääsvillessä käyn

      ei ihme että väki käy tampereela ostoksilla kun täällä on tällasta nurkkakuntalaisuutta. on täällä monessa muussa liikkeessä aika huono palvelu

    • Otti aivoon

      Lentolantien katsastusaseman kassalla oleva nainen on kaikkea muuta kuin ystävällinen. jos se ei olisi niin paljon halvempi paikka niin en menisi. Seuraavan kerran menen kyllä muualle se on niin. Minulle ei töykeillä.

      • hallooo käsörska

        muuten on hyvä paikka käyttää autoa, katsastusmiehet asiallisia ja osaavia, vain tuo kasööri on eri maata


    • huonoa palvelua saan

      ei ihme ettei kangasalan kaupat pärjää kun ollaan niin ylpeitä ei kylläkään kaikki, prisma pitää itteesä aivan ylivertasena

    • Luuppi.

      Lentolan montun kodinkoneliike on myös joskus aika töykeä paikka. Vissiin ottanut mallia Prisman kodinkonepuolen myyjistä.

    • Prismaan kyllästynyt

      Kesäpäivässä kirkolla on aivan toisenlainen meininki palvelussa. Siellä ollaan ystävällisiä ja asiakas tuntuu olevan tärkeä ei niinkuin tuossa tehdäsmaisessa Prismassa. Harmi vain kun se k-kauppa jäi niin mahdottoman pieneksi.
      Siinä entisen Pilotoin paikalla olevassa S-marketissakin on paljon parempi paölvelu kuin Prismassa jossa touhu on aika tökeröä.
      Prismassa se vaalea venäläisnainen rähjäsi minulle kun oltiin hänen tiellää ostoksia tehdessä.

      • Luupää lTE

        Joo Prismassa ollaan kuin asiakas olisi palvelija. Suoraman Siwa on myös aika hyvä.


      • suora maalainen
        Luupää lTE kirjoitti:

        Joo Prismassa ollaan kuin asiakas olisi palvelija. Suoraman Siwa on myös aika hyvä.

        Suoramalla on Valintatalo, eikä Siwa. Kyseisen puljun myyjät vaikuttavat jotenkin väsähtäneiltä. En sanoisi että olisivat erityisesti epäkohteliaita, mutta harvemmin siellä mitään todella iloista ihmistä pääsee näkemään.

        Valikoima on kyllä ihan hyvä niin pieneksi kaupaksi.


      • Luupää ITE
        suora maalainen kirjoitti:

        Suoramalla on Valintatalo, eikä Siwa. Kyseisen puljun myyjät vaikuttavat jotenkin väsähtäneiltä. En sanoisi että olisivat erityisesti epäkohteliaita, mutta harvemmin siellä mitään todella iloista ihmistä pääsee näkemään.

        Valikoima on kyllä ihan hyvä niin pieneksi kaupaksi.

        Olkoon se nimeltään vaikka hottentottilan huuakottila niin sama pulju. Hyvä kaupa silti ja kivanpuoleiset myyjät. sais prisman nirppanokat käydä ottamassa oppia.


      • suora maalainen
        Luupää ITE kirjoitti:

        Olkoon se nimeltään vaikka hottentottilan huuakottila niin sama pulju. Hyvä kaupa silti ja kivanpuoleiset myyjät. sais prisman nirppanokat käydä ottamassa oppia.

        Kivanpuoleiset? Kelle? Ehkäpä he sitten ovat hyville tuttavilleen ja joka päivä kaupassa ravaaville vakioasiakkaille kivoja. Itse satunnaisilla reissuillani olen törmännyt siihen ilmiöön että edes hei-heitä ei sanota vaikka minä sanon. Olen pyrkinyt olemaan kohtelias ja iloinen kassalle, koska vittumainen duunihan se on, mutta ei se ystävällisyys kovin usein takaisinpäin ole heijastunut. En tiedä mikä heitä siellä väsyttää juuri minun kohdallani. Enkö osta tarpeeksi tavaraa vai?

        Prismaa haukutaan tässä kokoajan, ja silti olen itse saanut sieltä enimmäkseen ihan ok palvelua. Muuta ongelmaa en äkkiseltään muista kuin että joskus hinnat päin helvettiä.


    • Jone_2900

      Aika paljon haukutaan Prisman työntekijöitä. Mun tarvii kyllä sanoa että kun olin siellä asentamassa www.sp-extra.fi myymäläkalusteita, niin henkilökunta oli varsin mukavaa. Ei pahaa sanottavaa. Jos asuisin vähän lähempänä, niin ehdottomasti kävisin siellä myös asiakkaana asioimassa. Tokihan niinkin isoon sakkiin mahtuu monenlaisia tyyppejä - mutta oma mielipiteeni on että yleisesti ottaen erittäin mukavaa porukkaa.

      • sikti jäsen

        onhan prismassa mukaviakin joukossa mutta ovat vaan vähemmistönä


    • Lentolan lennu

      Kyllä tänäänkin oli niin ylpeää ja ylimielistä palvelu lottotiskillä

      • sylvesterius

        ei siinnä kaikki ole kuin myrkyn nielleitä, joku on ystävällinenkin, no ne töykeät kyllä tunnetaan, en viitsi mainita ketkä


      • 48889
        sylvesterius kirjoitti:

        ei siinnä kaikki ole kuin myrkyn nielleitä, joku on ystävällinenkin, no ne töykeät kyllä tunnetaan, en viitsi mainita ketkä

        Eiköhän Prisma kouluta myyjiään mitenkään asiakaspalveluun. Ei tosiaan muualla ole tuollaist kohtelua ja ylimielisyyttä noin paljon henkilökunnassa.


      • onko mitään jäljellä
        48889 kirjoitti:

        Eiköhän Prisma kouluta myyjiään mitenkään asiakaspalveluun. Ei tosiaan muualla ole tuollaist kohtelua ja ylimielisyyttä noin paljon henkilökunnassa.

        Prismassa enemmistö asiakas"palvelijoista" naama väärinpäin.

        K-kaupassa kaikki muu väki erittäin ammattitaitoisia, kohteliaita ja hyväntuulisia PAITSI.... Se silmälasipäinen isompi mies lihatiskillä ja se joku pirkko einespuolelta, tämä mamma kun ei osaa edes tervehtiä.

        V.....aa tommonen.


      • ....................
        onko mitään jäljellä kirjoitti:

        Prismassa enemmistö asiakas"palvelijoista" naama väärinpäin.

        K-kaupassa kaikki muu väki erittäin ammattitaitoisia, kohteliaita ja hyväntuulisia PAITSI.... Se silmälasipäinen isompi mies lihatiskillä ja se joku pirkko einespuolelta, tämä mamma kun ei osaa edes tervehtiä.

        V.....aa tommonen.

        Siis mikä ihmeen Prisma-viha täällä leiskuu? Käyn siellä yleensä kerran viikossa enkä koskaan ole kohdannut mitään naama väärinpäin -ihmisiä, ainoa epämiellyttävä tyyppi on se yksi jätkä kassalla mikä kulki vuosia sitten Mäntyveräjässä käsi kädessä uskovaisen naapurinsa kahelin tytön kanssa...


      • näin se on
        .................... kirjoitti:

        Siis mikä ihmeen Prisma-viha täällä leiskuu? Käyn siellä yleensä kerran viikossa enkä koskaan ole kohdannut mitään naama väärinpäin -ihmisiä, ainoa epämiellyttävä tyyppi on se yksi jätkä kassalla mikä kulki vuosia sitten Mäntyveräjässä käsi kädessä uskovaisen naapurinsa kahelin tytön kanssa...

        prisman kassoilla ei oe ollut yhtään ilkeää miestä, mutta joidenkin naisten asiakaspalvelu on teillä tietymättömillä


      • ....................
        näin se on kirjoitti:

        prisman kassoilla ei oe ollut yhtään ilkeää miestä, mutta joidenkin naisten asiakaspalvelu on teillä tietymättömillä

        Miten sen nyt ottaa. Tuo mies jonka mainitsin heitteli tuttavani ostokset niin kiivaasti pitkin hihnaa että hyvä kun eivät sinkoilleet porstuan puolelle, tuttavani epäili että mieskassa hermostui siitä että tunnisti asiakkaan samaksi ihmiseksi joka oli sattunut näkemään kuinka tuo kassa käyskenteli käsi kädessä nuorten tytön kanssa, sen naapurinsa tytön siis.


      • Metsä vastaa...
        näin se on kirjoitti:

        prisman kassoilla ei oe ollut yhtään ilkeää miestä, mutta joidenkin naisten asiakaspalvelu on teillä tietymättömillä

        Minua kohtaan Prisman naistyöntekijöiden asiakaspalvelu on ollut aina ystävällistä. Saattaa johtua siitä, että olen siisti ja hyvin käyttäytyvä komea mies.


    • lihaaaa

      voihan Vittu mitä sakkia..aina saanut hyvää palvelua kaikkiallalla.em.paikoissaHymyä huuleen Juntit..sitä saa miltä näyttää..

    • ei kuittia

      Olen asioinut usein Ellintie 2:ssa sijaitsevassa parturi-kampaamossa. Kohtelu on muuten hyvää ja ammattitaitoista, mutta jostain syystä maksaminen pitää suorittaa selvällä rahalla, edes pankkikortti ei käy.

      Ja mikä ihmeellisintä, en ole koskaan saanut kuittia, olen katsonut rahan antamisen jälkeen parturia kysyvästi, mutta hän ei tee elettäkään kuitin antamiseksi. Enkä sitten ole kehdannut pyytääkkään. Ihan sama mulle, maksaako veroja vai ei.

      • verot kiertoon

        tuota harrastraa kangasalan muutkin parturit aika yleisesti, ei kitenkaan aivan kaikki..........niin sitä veroa kierretään


      • selin seli
        verot kiertoon kirjoitti:

        tuota harrastraa kangasalan muutkin parturit aika yleisesti, ei kitenkaan aivan kaikki..........niin sitä veroa kierretään

        Ei Selinin aikaan ollut turvallista kieroilla veroista. Onko hierojat samanlaisia.


    • voi Prismaa voi

      Kävin eilen entisessä Kesäpäivässä ja samoin Prismassa. jos vertaa asiakaspalvelua niin Prisma on kuin toisesta maailmasta. Sieltä löytyy vain harvoja ystävällisiä kun taas Kesäpäivässä on jokainen ystävällinen,

      • ent . kesäpaivä

        Se ystävällinen kauppa K-Market Kangasala .Kesäpäivä kauppana on historiaa.


    • jalapenonokassako

      kotipitsan kuulantyöntäjät vois joskus hymyillä, vaikka sieltä norttinsa lomasta.

    • Prisman ulko-ovien edessä saa mennä usein edes takaisin kun ei ovi aukea .

      • asiimaeean

        minä jo ihmettelin että mitä sinä pyörit kuin hyrrä sen ovien edessä joka kerta, kato sä oot liian laiha siks ovet ei reageeraa sun olemuksees


    • Wallu Iso-Gallunen

      Paikallisilta ilotytöiltä saa kyllä surkeinta asiakaspalvelua ikinä. Ovat lihavuutensa lisäksi vieläpä laiskoja. Luulevat varmaan että tatti alkaa imemään itseään kun tarpeeksi kauan odottaa.

      • ilmainen neuvo

        Itsepalvelu tulee paljon halvemmaksi, joten olepa siis kunnon tee-se-itse-mies. :)


    • olen asiakas

      Kangasalan Kesäpäivässä saa erittäin hyvää palvelua.

    • kateus

      Ttosi kiva ollut aina se ruslakki.kaikkineen kivoja ollut kassat.Elämä on kivaa Köyhät!käyttäkää sitä ostovoimaa!!

    • Ex-asiakas!

      Euromasterissa palvelee asiakkaita maistissa oleva myyjä! Herätti minussa hiukan hämmästystä, että noinkin suuri rengasketju sallii? kyseiseltä työntekijältä tämmöistä käytöstä. Ei kyllä herätä luottamusta moinen!

      • myöskin ex-asiakas

        "Euromasterissa palvelee asiakkaita maistissa oleva myyjä! Herätti minussa hiukan hämmästystä, että noinkin suuri rengasketju sallii? kyseiseltä työntekijältä tämmöistä käytöstä. Ei kyllä herätä luottamusta moinen! "

        Samainen asia pistetty merkille!

        Kyseessä taitaa olla paikan omistaja itse??


      • tosi-on1
        myöskin ex-asiakas kirjoitti:

        "Euromasterissa palvelee asiakkaita maistissa oleva myyjä! Herätti minussa hiukan hämmästystä, että noinkin suuri rengasketju sallii? kyseiseltä työntekijältä tämmöistä käytöstä. Ei kyllä herätä luottamusta moinen! "

        Samainen asia pistetty merkille!

        Kyseessä taitaa olla paikan omistaja itse??

        En ole uskovainen mut se mesta on JUMALAN HYLKÄÄMÄ rengaskauppa!


    • kapa 56

      Niri nari niri nari pieri ja pani! Ostakaa sieltä kaupasta ittellenne elämä!

      • kapa 56

        Niin ja voi herran jumala. Kodinkone osastolla on huono myyjä. Tarviiko ostaa sieltä mitään. Ja ei kai se myyjä ole koko kioskin ainoa? siirryin kesäpäivään kun kodinkone osaston myyjä kiukutteli. hoh hoh! tietääkseni kesäpäivässä ei oo kodinkone osastoo.

        Niin ja onhan nyt varmaan Prisman kokoisessa kaupassa muitakin kassoja kuin nämä "todella huonot asiakaspalvelijat". Pakkoko aina änkeä sille samalle kassa neidille tai herralle. siellä voi vapaasti valita mihin menee.


      • ei ängetä
        kapa 56 kirjoitti:

        Niin ja voi herran jumala. Kodinkone osastolla on huono myyjä. Tarviiko ostaa sieltä mitään. Ja ei kai se myyjä ole koko kioskin ainoa? siirryin kesäpäivään kun kodinkone osaston myyjä kiukutteli. hoh hoh! tietääkseni kesäpäivässä ei oo kodinkone osastoo.

        Niin ja onhan nyt varmaan Prisman kokoisessa kaupassa muitakin kassoja kuin nämä "todella huonot asiakaspalvelijat". Pakkoko aina änkeä sille samalle kassa neidille tai herralle. siellä voi vapaasti valita mihin menee.

        Hyvä huomio! :) Itsekin hivenen vilkaisen kassoja kohti tähdätessäni että minkä näköistä naamaa siellä kassa näyttää. Jos on äkäisen näköinen, en mene hänen jonoonsa...


    • asiakas5

      eikös se ole ihan sama jos kassantäti tai-setä näyttää hapanta naamaa joskus. se kassa toimitus ei montaa sekuntia kestä. jos on noin helvetin rankkaa ni tilatkaa eväät kotiinkuljetuksena.

      • ei ängetä

        Ei kestä ei, mutta jos välttelee äreän näköisiä kassoja tekee näille ehkä palveluksen. Jos he ovat kauhean väsyneitä ja siksi kuin koiranpaskaa haukanneen näköisiä, niin onpahan vähemmän työtä kun on vähemmän asiakkaita kun ei heidän jonoonsa tunge...

        Vai olisikohan tästä pitänyt olla hissukseen ettei siellä nyt idealamppu välky kassaihmisten taholla. "Näytänpä myrkyn syöneeltä niin saan olla rauhassa!"


    • asiakaspalveluako

      Kateellista ja sisäsiittoista porukkaa koko kangasala. kesäteatteri aivan paska, nähtävyydet mitäänsanomattomat, uimahallikin surkea! poistakaa kangasala maailman kartalta!! TÄMMÖISIÄ OVAT KANGASALAN ASIAKKAAT!

    • Kassaneiti1

      Olen kuullut asiakkailta kehuja meidän hyvästä asiakaspalvelusta, vuoden verran olen ollut talossa töissä.

      Ja kokeilkaapahan edes tervehtiä siellä kassalla, niin palvelukin saattaa parantua. Jos asiakas käyttäytyy veemäisesti niin enpä paljoa jaksa palveluun panostaa.

      T. Kassaneiti

    • Lihava ihminen

      Kangasalan farkkukauppa Tsadissa oli karmea myyjä,pilkkasi aina lihavaa asiakasta.Kerran kun ketään muuta ei ollut kaupassa kuin minä ja hän sanoi minulle että hänen mielestään lihavat ovat irstaan näkoisiä.Aina kun siellä kävi
      oli tuskainen olo tämän akan käytöksen takia.Onneksi kauppa lopetti toimintansa.

    • et näin

      Kangasalla suoraman löytötex talossa on ravintola lounaskievari jossa on ihan kamalaa ruokaa ja sieltä sain huonoa palvelua sekä ruokamyrkytyksen :(

    • kokeiltu on

      Kangasalan laitamilla yx verhoomo, palvelu aivan törkeetä ja lopputulossa aivan jotain järkkyä!! Pilasi vanhan perintö sohvan niin totaalisesti Ei ikinä enään sinne!!

    • 1+1=

      Minkä tasoista palvelua muut ovat saaneet Euromasterilta?

      • Hessu984938

        Uusien renkaiden hinnassa oli tasan 0 euroa neuvotteluvaraa.

        Ostin renkaat muualta...

        Asenne vaikutti jopa kiukkuiselta alennusta kysyttyäni. Sillä tyylillä olisi ihan oikein, jos tämä bisnes menisi nurin.

        Olen samaan törmännyt myös eräällä autopurkaamolla. Omistaja alkoi selittämään vihaisesti, kuinka on vaikeaa saada palkat maksettua. Sehän ei minulle kuulu ollenkaan. Kyseessä on paikka, joka on mennyt monta kertaa konkurssiin ja sama porukka jatkanut uudella nimellä. Vaikuttaa enemmän harrastukselta kuin kunnolliselta yrittämiseltä.


    • GerbiiliOnSöpöHiiriEläin

      Asiakaspalvelu määräytyy sen mukaan, miten myyjä suhtautuu sinuun. Eli yksinkertaisesti sanottuna, jos naamavärkki ei miellytä, se näkyy asiakaspalvelussa. Se on ihan psykologiaa. Ihmisiä me kaikki olemme. Jokainen on oikeassa, ja kaikki muut väärässä. Ihmiskunta ei ole historiansa aikana paljon kehittynyt henkisesti.

      • Sopimaton_ihminen

        Myyjä on valinnut aivan väärän alan, jos ei tule toimeen asiakkaan naaman kanssa ja olisi suotavaa, jos menisi katselemaan toisten naamavärkkejä muualle.


    • MitäänEnOleOttanut

      Löytötex on kumma paikka. Halpaa tavaraa, laatua ja silkkaa rojua. Tunnelma on outo. Sen aistii joka kerta. Mutta sieltä saa halvalla, joten mikäpä siinä. Kovin on vaan synkkä ilmapiiri. TV huolto keskustassa oli ikävä kokemus. Myyjää ei kiinnostanut pätkääkään, mutta halvalla sain teeveen, ja se toimii yhä. Apteekeissa on hyvä palvelu. Säästöpankissa on myös mukava asioida. Nordeassa taas ei. Suoraman taksille plus pisteet. Vaihteleehan se. Jokaisella on hyvät ja huonot päivät. Toisilla vaikuttaa olevan negatiivisuus kroonista. Prisman luontaistuote on mukava paikka myös. Pääasia on että saa mitä haluaa, olipa se maitoa tai vessapaperia.

    • Ei_edes_huonoa_palvelua

      Poikkesin Paakariin ostelemaan käpykakkua. Astuin sisään tiskin ääreen, mutta olin kuin ilmaa. Tiskin takana hääräili myyjä selkä tiskin suuntaan, eikä reagoinut tulooni mitenkään. Sitten hän lähti viemään kahvikuppia asiakkaalle pöytään ja tuli jälleen tiskin taakse hakemaan sokerikippoa, jonka hän vei samaan pöytään. Vieläkään myyjä ei reagoinut odotteluuni, vaan alkoi pyyhkiä tiskiä kaikessa rauhassa. Vihdoin hän äkkäsi, että oho, asiakas. Vilkaisin pöytää, johon tämä kahviloissa harvinainen pöytään tarjoilu kohdistui, ja huomasin, että eräs kunnan silmäätekevä se siinä nautti palvelusta. Sain viimein ostokseni tehtyä ja kuitinkin sain pyytämällä.

    • yxpenasuoramalta

      Kun menin kerran Lentolan Honkongiin, niin kaksi myyjää olivat toistensa rinnuksissa kiinni ja toinen huusi naama punaisena: "Haluatkos turpiis!" Siinä myyjät palvelivat esimerkillisesti toisiaan.

    • ihhmme

      En koskaan unohda sitä hienoa palvelua, jonka keski-ikäinen kassatäti antoi noin ekaluokkalaiselle pojalle Kangasalla Valkeakoskentien varren K-kaupassa. Hän auttoi kaikin keinoin nuorta kaveria kysellen häneltä samalla kaikkia mukavia asioita. Palvelu ei ollut alentavaa, vaan ehdottoman tasa-arvoista ja arvokasta. Täydet pisteet.

    • kallekoo

      Miten voitte moittia Lentolan Prisman asiakaspalvelijoita? Kaikki erittäin ystävällisiä ja auttavaisia. Ilolla kerron muillekin hyvästä palvelusta ja kiitokset antanut monta kertaa suoraan asianomaisille

      • Kaupankävijä

        Sä et sitten ole eksynyt parin tädin kassalle, suurin osa kassoista ihania ja iloisia, mutta tiedän kaksi, joiden kassaa välttelen. Yleensä saan kaupassa kuin kaupassa hyvää palvelua ihan vaan itse olemalla ystävällinen, mutta noiden kahden kanssa en tiedä mitä käsilläkävelyä pitäisi harjoittaa, että palvelu olisi edes asiallista.


    • Anonyymi

      Kyllä on ja sanoisin, että Kangasalan Prisma vetää pohjat siinä asiassa, kun minulla sattui viimevuonna sielä sellainen tapaturma, että kaatui semmonen raskas metallinen hylly, joka oli rakennettu päin honkia päälle ja ainoa mitä ne teki niin oli se, että lykkäsivät lappusen Ravintola Oksaan käteen ja siinä kaikki.

      Monta päivää jouduin makaamaan kotona tekemättä yhtään mitään, kun selässä, oikeassa lonkassa aivan sietämätön kipu ja päänalueellekkin putosi raskaita paperisia kalentereita joten silläkin alueella luonnollisesti kipua.

      Siinä näkee että minkäverran ihmishenki ja terveys painaa Prismalle, saavat useita satoja tuhansia euroja kuukaudessa joten joku kunnon korvaus ei olisi ajanut Prismaa konkurssiin, sen sijaan annetaan joku lappu vain kämäseen ravintolaoksaan jolla en edes tehnyt mitään, koska useiden ruoka-aine allergioiden takia syön vain itsetekemääni ruokaa.

    • Anonyymi

      Olen ps miehiä en käytä kommari kauppoja kuten nuo ns pekat-

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1448
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      992
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      741
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      705
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      687
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      660
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      659
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      634
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      64
      608
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe