Eli missä aikuiset bilettää ja bailaa?
hyvät baarit ja bilemestat/yökerhot 30+-vuotiaille Kuopiossa?
15
2804
Vastaukset
- ukki+mummo
yh-äippien kokoontumis paikka nro 1 on albatrossi.
muksut mummolaan ,rahaa lainaan jostain ja eikun dokaamaan. - ....
Gloriassa ainaski!
- ai niin
ja Apteekkari on toinen minkä tiiän :)
- rymyeetu79
Ensinnäkin täällä ei ole yhtään kunnon paikkaa ja toiseks ei tänne kannata tulla.
- Bailumies39
Aivan, Kuopiosta puuttuu myös kunnollinen yökerho muiden puutteiden ohella. Todella näivettynyt kaupunki keskustan osalta
- valjuuuu
Täällä on kyllä paljon bile paikkoja, mutta kaikki tasa laatuisia, ei yhtään joka saisi sanomaan WAU.
- Tasokasta ei ole
No ei tässä kaupungissa ole kun yksi järellinen yökerho ja se on Gloria.Kaikki muut paikat on epätasokkaita.Ruokaravintoloita sen sijaan on hyviä.Tosiaan voisivat tehdä tänne jonkun todella hyvän yökerhon,mitä on Ulkomaillakin esim Los Angelissa.
- lkkjglkdjglkajdkl
Glorian sisustus alkaa olla vaan jo uusimisen tarpeessa.
Viime remontista taitaa olla aika kauan aikaa, se alakerran "kellari" pitäisi laittaa myös uusiksi.
- ei baareilija
ehkäpä täällä on 30 ikäisillä parempaakin tekemistä kuin juopotella ja rötvästellä jossain baareissa, puliukkoja on jo liikaakin tuolla kaduilla juoppokulttuurin seurauksena. Hankkikaa parempia harrastuksia!
- hyvä harrastus
Sinä kyllä sekoitat hauskan pidon ja juopottelun.
- Tjaass taas näitä
hyvä harrastus kirjoitti:
Sinä kyllä sekoitat hauskan pidon ja juopottelun.
bilettäjiä... Gloriaan mikäli olet eronnut/karannut, yh tai salaseuraa etsimässä. Joku näistä 30 vuotiaalle ilmeisesti osuu ja uppoaa.
- hyvä harrastus
Tjaass taas näitä kirjoitti:
bilettäjiä... Gloriaan mikäli olet eronnut/karannut, yh tai salaseuraa etsimässä. Joku näistä 30 vuotiaalle ilmeisesti osuu ja uppoaa.
Mitä ihmettä selität?
Kyllä minä ja kaveri yleensä mennään kavereiden kanssa ihan pitämään hauskaa. Ei ole minun vika, jos itse joutuisit yksin baariin menemään. - pasbartuuback
hyvä harrastus kirjoitti:
Mitä ihmettä selität?
Kyllä minä ja kaveri yleensä mennään kavereiden kanssa ihan pitämään hauskaa. Ei ole minun vika, jos itse joutuisit yksin baariin menemään.Kyllä tanssiharrastus harrastetaan jossakin muualla kuin baareissa. Sen kyllä voi mukavasti verhota harrasteeksi mutta mutta...
Alkuperäinen viesti kyllä vihjaa ihan johonkin muuhun, kun rivien välistä ja nickarista päättelee.
- Kalifornia M
No ei täällä yksinkertaisesti ole sellaisia upeaita bilepaikkoja,joita löytyy Ulkomailta mijoona osavaltioista.On nimittäin kokemusta Esimerkiksi Kaliforniasta ja oli siis jotain aivan sanoinkuvaamattomen upeata se meno.Siis aivan eri maailma.Suosittelen!
- yx hollyvuuti
Juupa juu ja baaritiskit notkus pullollaan kiristeltyjä ritkejä ja rookeja.
Voe jos semmonen mesta suotas vielä tännekin savvoon, ae että oes hienoo.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1372435Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3461890- 401567
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii311383Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281320Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941183- 541153
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327907Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles105863Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53762