Laitan tänne postauksen kun en katso muun aihealueen olevan sopiva, ja toivon saavani järkeviä kommentteja.
Ongelmana on mieheni ja lapsen isä. Ennen lapsen tuloa perheeseen mieheni sanoi monta kertaa, ettei halua lasta (ainakaan vielä). Minulle oli aivan sama tuleeko lapsi vai ei. Hän oikein painotti tätä asiaa, ettei lasta. Itseasiassa taisi jopa sanoa, ettei pidä lapsista ollenkaan.
Sitten se "vahinko" (hänen mukaansa) tapahtui ja nyt meillä on vuoden ikäinen poika. Pari viikko synnytyksen jälkeen hän sanoo minulle, ettei tiedä miten rakastaa omaa poikaansa ja ettei ole valmis isäksi. Vaikuttaa siltä, että hän vihaa lastansa. Riitelyä on jatkuvasti ja hän lupaa muuttuvansa, mutta muutos on ollut koko ajan pahempaan päin. Alkaa itsekin tässä väsyä koko touhuun ja mietinkin, että onko muilla ollut vastaavaa kokemusta?
Ennen lapsen tuloa hän oli mitä ihanin, rakastavin, huomaavaisin otus mitä olen ikinä tavannut :D nyt, niin kuin sanoin, tilanne on aivan toinen. Hän on oikea paholainen. Edelleen lupaa muuttuvansa, mutta kaiken tämän jälkeen en voi enää luottaa häneen.
Otan mielelläni vastaan rehellisiä kommenteja. Jatkaako vai lähteäkö.....
Lapsen isällä ongelmana
Toivoo parasta
1
199
Vastaukset
- wertewe
Lähde ihmeessä. En oikein ymmärrä edes tilannettasi, mieshän on tehnyt selväksi ettei lasta halua, mutta nyt odotat hänen muuttuvan kiltiksi koti-isäksi? Miten tuo "vahinko" edes sai alkunsa?? Kai teillä sentään ehkäisy on käytössä. Sinulle on ihan sama, saitko lasta ja miehesi ei missään nimessä olisi häntä halunnut... Huh, kuulostaa tosi pahalta tuon lapsen puolesta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_252480Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.531783Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup111164Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu2981054- 259992
- 146903
- 56874
Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua9777Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.110769- 46755