Saako ktm 525sx -03 malliin kuinka pitkät välitykset huom;crossimalli 4 vaihdetta! Kemoran pääsuora kun on niin pitkä ja hirvittää vetää kaasu pohjassa sekuntti tolkulla. ja kulkua pitäisi saada vähintään 175kmh.
saako välityksiä
4
1223
Vastaukset
- 525excMOTO
Kemora on kyllä ihan hanurista ajella supermotolla. Liian nopea rata. Alkaa tosissaan vituttaan niillä suorilla kinnaaminen.
Ja välityksistä sitten... 15 ja 38 näyttäis olevan ainakin racingbiken valikoimissa pisin välitys. Mulla on exc:ssä välitys 15 ja 45 ja muistaakseni sx:ssä ja exc:ssä on yhtä pitkät nelosvaihteet, joten sanoisin että 38 rattaallakin sulla jää tuo 175kmh aika kaukaiseksi haaveeksi...- supermoto
sitte niin pitkät välitykset kun voi ei ainakaan ole pelkoa että menee yli. paljonko olet saanut omasi kulkemaan?
- 525excMOTO
supermoto kirjoitti:
sitte niin pitkät välitykset kun voi ei ainakaan ole pelkoa että menee yli. paljonko olet saanut omasi kulkemaan?
No itseasiassa en ole koskaan varmaan edes kokeillut huudattaa tuolla mitään huippu-huippuja, mutta veikkaisin että todellista nopeutta se voisi mennä jotain 160-170 ehkä...???
- ktm 525 sx
enska peleissähän on 6 vaihdetta. eiköhän se liiku kivasti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1034583Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743851352- 1861062
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091052Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna86960Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47911- 64891
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11882- 64866
tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt10847