...menny kyllä aika ala-arvoseksi :( Onko nämä provoojat sellaisia, jotka ovat kateellisia hd-miehille, joilla ei itsellä ole varaa (lue munaa) ostaa ko. pyörä?
Tän palstan keskustelut...
7
212
Vastaukset
- TheIrön
Koirat haukkuu ja karavaani kulkee. Niinsanotusti.
- ihmettelevä?
Just tommosia urveloita mä tarkotan =( Onneksi on muitakin ja fiksumpia saitteja!
- no hyi helvata
Munallako niitä HD-pyöriä ostetaankin?
- mc tomppa
tää on joku ajattelija tom of finland.......
- liity mcg seuraan
mc tomppa kirjoitti:
tää on joku ajattelija tom of finland.......
Eiku, se on aito gay-boy, joka vilkuilee kaapista pelokkaana. Ei uskalla toteutta märkiä hd mies uniaan.
- #######
Provoilijat pelkaavat sita, mita HD:lla ajaminen elamantapana tarkoittaa. Vapautta. Minulla ei ole koskaan ollut mahdollisuutta hankkia Harrikkaa, mutta ihailen niita aina.
- hoh--hoijaa
alkaa tää tom of finland jo olemaan puhkikulunut juttu.( pikku vinkki hyvän seuramiehen oppaasta: älä koskaan kerro samaa vitsiä kahta kertaa, vaikka se sua itseäs huvittaiskin kovasti.)
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh412415Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729423011994- 211788
- 241585
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘231434- 1001319
- 431318
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391265Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta371151- 361036