Henkilöauton kuljettaja kuoli kolarissa Tervakoskella
16.08.2011
Henkilöauton 35-vuotias mieskuljettaja kuoli törmättyään autollaan kuorma-autoon Tervakoskella aamulla puoli kahdeksan aikaan. Tapahtumapaikka on tiellä 130 noin kilometri Linnatuulesta etelään päin. Henkilöauto oli tulossa Tervakosken suunnasta ja ajautui jostain syystä suoralla tiellä Linnatuulen suunnasta vastaan tulleen kuorma-auton kaistalle. Kuorma-auto ajautui törmäyksen jälkeen ojaan ja henkilöauto jäi kaistalle.
Kuorma-auton kuljettaja ei loukkaantunut. Poliisi ohjaa liikennettä onnettomuuspaikan ohi. Tie on suljettuna arviolta puoli kymmeneen asti.
Lähde poliisi.fi
Ajelin tuolta Uhkoilan kiertotieltä aamusella.Näkyi onnettomuuspaikka siitä pellon yli.
Oranssihyttiseen jakeluautoon oli törmännyt tumma farmarimallinen henkilöauto. Tutkinta oli siellä menossa vielä.Hyvä kun ohjasivat sivutielle liikenteen.
Todella täytyy sanoa että murheellisia ovat tällaiset onnettomuudet. Tuokin tieosuus on yleensä hyvin rauhallinen pätkä ajella. Oliskohan nyt suht nuoren automiehen yllättänyt sairauskohtaus.Tie on tuossa kuitenkin suora ja näkyvyys hyvä. Melkoinen trauma varmasti myös kuorma-autoilijalle.
Tervakoskella kuolonkolari suoralla tiellä
75
2170
Vastaukset
- röpötin
kuka meni scanian alle?
- lrg.faln
Ilm. joku paikallinen.
Eiköhän tuo jossain vaiheessa sitten puskaratio kerro. - Skudjen poika
Tais olla Taipaleen jakelu auto jonka alle tuo "kanditaatti" päätti päivänsä.
- jakopässi
tuntuu vaan noi "sairaskohtaukset" iskevän päälle usein raskaan ajoneuvon osuessa kohdalle.
- ...
ja suoralla...
- JamesBond69
http://yle.fi/alueet/hame/2011/08/kuorma-autoon_tormannyt_autoilija_kuoli_janakkalassa_2793858.html
Tunnistaako kukaan autoa?- Voorrti
Näyttäs olevan vanhakoppanen Ford Mondeo
- GT 2000
Voorrti kirjoitti:
So what? Mullon kanssa ollut kohta kaheksan vuotta. Hyvä auto ja turvallinen.
- sdmds
Joo tutulta näyttää .
- Agentti47
Kenenköhän auto mahtaa olla?
- jaska30
sdmds kirjoitti:
Joo tutulta näyttää .
moro. ollaanko me tuttuja jossain mielessä netin kautta esim?
- Anonyymi
Se oli mun iskä ja ei ollut sairaskohtaus vaan yks toinen juttu..
- Anonyymi
Voorrti kirjoitti:
Joo mun iskän mondeo
- LeeviVerneri
Ei ehkä koskaan saada tietää syytä, mutta yksi minusta varteen otettava voi olla rattiin nukahtaminen! Vasta julkaistiin tutkimus, että rattiin torkahtaminen on varsin yleistä kun oli isolle joukolle autoilijoista tehty kysely. Surullisia aina nämä kuolonkolarit joka tapauksessa.
- jakopässi
voi olla niinkin.scaniakuski varmaan kertonu poliisille tuliko "tempasemalla" ja irvistikö.yleensä ne irvistää kun ovat päätöksensä tehneet.
- synninpäästö?
Kuullun huhun mukaan oli jättänyt jälkeensä viestin löydettäväksi :( Antaahan se rauhan ja jonkinlaisen syyn/selityksen omaisille ja läheisille vaikkei se surua helpota eikä poista. Voimia...
- opelix3
synninpäästö? kirjoitti:
Kuullun huhun mukaan oli jättänyt jälkeensä viestin löydettäväksi :( Antaahan se rauhan ja jonkinlaisen syyn/selityksen omaisille ja läheisille vaikkei se surua helpota eikä poista. Voimia...
kuka sanonut kylillä et on viestin jättänyt?? ja missä se viesti on????
- omainen1979
synninpäästö? kirjoitti:
Niin missä se viesti sitten on????
- Valvontaa lisää
Ettei vaan kuormuri seilannut väärällä puolella ja h-a:n kuski teki spontaanin väistöliikkeen jarruttamatta hieman myöhässä. On näitä ammattikuskeja tullut viimeaikoina nähtyä hieman liikaa jotka luurikorvassa kahlaa puolelta toiselle. Siinä on sitten helppo syyttää "hiljasta miestä" omasta rattipöljäilystä.
Raskaan kaluston kuskien kännykkäajoa pitäisi kyllä valvoa tiukemmin. On kuiteski kaikenlaiset headsetit ja handsfreet keksitty. Silti se luuri makaa päässä kiinni ja toinen käsi roplaa navigaa...- ökh
Henkilöauto teki tosiaan spontaanin liikkeen vastaantulijan kaistalle .
- Surullista
Kuormurin kuski koitti väistää, kun näki henkilöauton suuntaavan päälle, mutta auto väisti myös eli tahallaan ajo päin :/ Sääliks käy myös noiden isojen autojen kuskeja.
- surullista ymmärtää
Samaa totean minäkin.
Tunnen erään junankuljettajan, joka joskus pahaa oloaan purkanut siitä, että ei siinä voi mitään tehdä, kun toinen tulee kävellen kädet ylhäällä silmät kiinni.
Tuskin tietyssä tilassa olevat ymmärtävät, että sellaisen kohtaaminen jättää ikuisen jäljen ihmiseen, joka haluaisi, mutta ei kykene estämään tapahtuvaa.
Kukaan ei voita.Vain ihmisraunioita tuollainen tuottaa.
- jaska30
parempi loppettaa heti noi arvailut se oli tosiaan mondeo ja mun broidi. ja ei sairaskohtaus.
- Mondeokuski58
Mikäs herran nimi oli? Osan ottoni. Toimiiko tossa autossa muuten takalasin pyyhkijä? Jos vaan toimii, voisit myydä mulle sen vai menikö jo romikselle?
- jaska30
kuule mä olen sitä autoa etsinyt joka paikasta mutta kukaan ei osaa sanoa missä se on tällä hetkellä. toimi varmasti oli hyvä auto. no en kuitenkaan tässä nimeä laita mutta jos sulla numeroo tai spostia löytyy niin palataan asiaan.
- en unohda.
r.i.p j.k. thank you forever. muistan sinua joka ikinen pvä.
- susannah79
kuka sä olet???
- sh791
susannah79 kirjoitti:
kuka sä olet???
haista vittu
- Anonyymi
Kuka olet muuten iskän nimi lyhenteellä
- Anonyymi
susannah79 kirjoitti:
kuka sä olet???
Ja sä oot varmaan mun äiti ku sen nimi oli Susanna ja sä tän kaiken aloitit.. jos oot mun äiti sen takia mun iskä kuoli..
- highwaycruiser
Keviästippä velipoikien kuolemat otetaan, jos jo osakauppaa tehdään ennenkuin kroppa on kylmenny edes kunnolla :(
Ja kyllä ne onnettomuushylkyjen osoitteet tiedossa on sillä joka ajoneuvoa pois kuljettaa. Omaiset saavat sen halutessaan varmasti tietää. Ammattimiehet tutkivat auton ja antavat lausuntonsa omaisille ja vakuutusyhtiölle sekä poliisille, jotta mapin kannet saa kiinni.
Oli siellä onnettomuuspaikalla tänään kukkaa ja kynttilääkin. Ihmiset vielä välittävät oikeasti.
http://www.youtube.com/watch?v=44IuHrt4tkw
Traagisia asioita tällaiset. - ???????
Velipojan rahavarat on takalasinpyyhkijästä kiinni, tai sitten kaveri on vähä-älyinen?.
- J30
OTETAAS BYT TAKAS VÄHÄN. HALOO EN KAIT NYT MITÄÄ VIOTUN PUUHKIJÄÄ MYISI . vittu HALOO. KYSE OLI ETTÄ JOS NIMI KIINNOSTAA NIIN VOIN SPOSTILLA KERTOA SEN.
- 16.8
jos et tiedä taustoja koko tilanteesta niin eikö kannattaisi olla kommentoimatta.
- jakopässi
pirkkalan tarhaan kuskataan kolariautot.
- jaska30
JÄNÖPÄSSII sulla tarkempaa osoitetta tai mikä on se virallinen nimi paikalle??
- jaska30
JAKOPÄSSI sulla tarkempaa osoitetta pirkkalaan tai mikä on firman nimi??
- yighf
Tarkottaa ilmeisesti tätä autovahinkokeskusta>>>>
https://www.avk.fi/sivut/main.asp
Voi se olla kyllä tuolla Hml:ssakin vielä. Siellä on sellainen keräysvarasto josta ne vie sitten usiamman auton kerralla.Tuttavan auto vietiin sinne aikoinaan. Sekin jos onnettomuus on ollut epäselvä, niin voivat vielä tutkia autoa, lähinnä sitä teknistä puolta, voi vaikuttaa tuohon loppuvarastointiin/-kuljetuksen ajankohtaan.
´Ne hylyt myydään tuolta AVK:lta vakuutusyhtiön lukuun. - Jokke1116
nii oliks se ny se kuisman kloppi kuka kaahas autollaan ihtensä hengiltä?
- Anonyymi
Joo ja mä oon sen poika..
- tuttu mies meni
jokke joo oli kuisman vanhin kloppi. sulla jotain tietoa kolarista enemmän tai miksi teki niin??
- jokke taas
Kyllähän noita kaikenlaisia teorioita kuullu, tiedä sitten mikä on totta...viestinhän se kuulemma oli jättäny et tainnu kauemman aikaa kismittää. Täytys varmaa kysyä kylänviisaimmalta.
- tuttu mies meni
jokke taas kirjoitti:
Kyllähän noita kaikenlaisia teorioita kuullu, tiedä sitten mikä on totta...viestinhän se kuulemma oli jättäny et tainnu kauemman aikaa kismittää. Täytys varmaa kysyä kylänviisaimmalta.
JOKKE voisitko laittaa niitä teorioita mulle sähköpostiin?? ja jos tietoa missä se viesti on. mulla oma teoria mutta en sitä tähän laita tai tiedän suunnilleen miksi noin kävikin.
- huhuilija12
jos tuollainen perhehelvetti ollut tosiaan niin en ihmettele et teki tuollaisen ratkaisun.
- ..................
ai siis millainen perhe helvetti????
- r.e.p.e
mistä omaiset voivat etsiä viestiä ja kenelle viesti tarkoitettu?? jollakin tarkempaa tietoa??
- Anonyymi
Joo no ei iskän syy ollut mut äiti oli aiheutti kaikille pahan olon ja tässä loppu tulos sinne meni oma isä
- naapuri2
akka piti vankina lähes. ei mitään omaa saanut olla. akka luki viestit ja kaiken. ja vei rahat yms.
- kyylien"ystävä"
Ja mitähän vittua se naapurille kuuluu.
- järki käteen
eikö teillä ole muuta tekemistä kun puida ihmisten asioita.jättäkää jo omaiset rauhaan ja menkää omaan itteenne.
- LÄHIOMAINEN:((((
Kiitos:) Ihanaa että jotkut jaksaa ymmärtää ja kannustaa...
- terva-k
jokke taitaa itsekeksiä noita viesti juttuja kun ei ole mitään todisteita esittää. tai mistä tiedät esim miten kauan kismittänyt??
- !?!?!?!?!?!?!
Hei Haloo! Ootteko vähän idiootteja kun laitatte Nimiä ja kaikkia juttuja tänne! Ajatelkaa oikeesti omalle kohdallenne samanlaista tapausta et joku on kuollu ja sit sä tuut lukee keskustelupalstoja ja löydät täältä keskustelun mis lukee siitä sun omaisesta!?!?!!!! JÄRKEÄ SAA KÄYTTÄÄ
- susannah79
se oli mun mieheni ja se oli itsari...olin puhelimessa sen kanssa viimeiseen asti...kuulin kuinka kaikki päättyi. olimme yhdessä melkein 14v ja meillä on 4 lasta. nuorin oli tapahtuma hetkellä 3vko vanha.
- Anonyymi
Jep no kuules äiti rakas voit itseesi syyttää ku et ajatellut ku itseesi ja mullakin jäi traumat ku kuulin sen puhelun ku oli 6 v ite hakkasit meitä Lapsia ja satutit isää no nyt oot säkin poissa
- teetä&empatiaa
Oon vilpittömästi pahoillani susannah, vaikken tunne koko tapausta, enkä teitä.. Kyllä sä pärjäät, tsemppiä!!
- uhuh
toivotaan että lapset selviää traumoista.
- Anonyymi
En oo vielä selvinnyt mietin joka päivä
- LÄHIOMAINEN
Joo...viestejä ei ole vielkään löytynyt:(((( Penkonu paikat mutta ei ole mitään vastaan sattunut.... MARJUT PERHE...kuka sitten liekkin olet??? Et tainnut tietää että hän oli mieheni ja meillä oli 4 poikaa...nuorin 3vko tuolla hetkellä!!!
- almamedia
ymmärsin myöskin että se oli itsemurha mutta.. nyt on aika antaa rauha hänen sielulleen ja voimia perheelle .....
- raili ja pertti
JÄTTÄKÄÄ JANI JA HÄNEN PERHEENSÄ RAUHAAN!!!! heillä on vaikeaa ilman uteliaiden ja kierojen kyläläistenkin juoruja.. osanottomme janin poismenosta.. voimia ja haleja! TE ETTE VOI TIETÄÄ MITÄ TODELLISUUS OLI KOSKA ETTE HETKEÄKÄÄNJ ELÄNEET HEIDÄN ELÄMÄÄ!!!!!
- james12
onhan se viesti löytynyt jo aikoja sitten.
- jumalan oikea käsi
raili ja oertti. asiasta aika hyvä kuva koska jani kertoi meillle todellisuuden.
- gjhu
Kunnia se on kuolleellakin. Toivottavasti omaiset marssivat nyt Hämeenlinnaan tekemään tutkintapyynnön kunnianloukkauksesta. Käsittämättömän törkeää kirjoittelua!
- timo.
12vuoden piina ohi. lepää jani rauhasa.
- Marienn00
Eikö toi nytten hieman kohtuutonta ole? Koskaan ette tule syytä saamaan selville,minkä takia on tapahtunut se mitä on tapahtunut.Jollei mies pyhän hengen voimalla tule kertomaan sitä teille.Teorianne voitte tunkea vaikka P*******n,se on vaan teoria, eikä se kerro mitä oikeasti on tapahtunut ja miksi! Eikö olisi parempi antaa asian vaan olla, ei se mies takasin syyttämällä tule vai tuleeko?? Ei ainakaan tähän mennessä kuolleet ole haudasta nousseet.
- ,s<dfg
No pitikö sun ottaa tää taas esille , ku nei oo kukaan enää kuukauteen kommentoinut .
- kyttääjät vaietkoon
,s<dfg kirjoitti:
No pitikö sun ottaa tää taas esille , ku nei oo kukaan enää kuukauteen kommentoinut .
Ehkä joillekuille se on hyvä..joillekuille ei..
Mun mielestäni henkilöinti jokaisella tavalla tosin pitää osata ja ymmärtää ja jättää pois.
Mielestäni se on ja vain omaisten asia.
Minä kommentoin..kun satun paikan ohi kulkemaan ja muistan oman menneisyyteni.
- -zkdhhn.
Minunkin mielestäni se on vain omaisten asia .Jos et ole omainen , niin parempi kun jätät kommentoimatta .
- lukenut sen
olihan se syy aika selkeesti kerrottu siinä kirjeessä.
- feeni.x
LÄHIOMAINEN kyseinen henkilö ei ollut kylläkään miehesi vaan entinen miehesi.
- Anonyymi
Mitö selität ne oli yhdessä ja mä oon niitten toisiks vanhin lapsi
- valmentaja.
Sukuvika jos ei suksi luista.
- Eipä sinullakaaan
tuo järki näytä oikein luistavan.
- Anonyymi
Oli mun iskä kuka oli tuossa onnettomuudessa ja menehtyi ja kaikille tiedoksi ei ollut sairaskohtaus vaan oli lähtenyt yöllä pois kotoota kun oli äitin kanssa riitaa ja aamulla ihmettelin missä isä oli niin äiti soitti niin hirvee raivoaminen oli iskälle äidille ja sitten pam kuulu törmäs ennen linnatuulta rekkaan. Ja näköjään löysin keskutelun siihen liittyen monen vuoden jälkeen
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1187576- 545688
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa693187Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän72743Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101648Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2081523Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931149Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3311139Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?2521131Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä321021