Pahin kankkuseni koskaan..

yyZE

Hei.

Olen 29w nuorimies. Painoa 101kg ja pituutta 189cm.
Harrastan jalkapalloa kesät ja lätkää talvet. Yksi koko maratonkin on juostu. Eli hyvä peruskunto on hyvä.

Mutta pakko kertoa tänne jotain karmaisevaa mitä olen nyt kokenut, eli elämäni pahin krapula.

Oon juonut 15 -vuotiaasta asti noin niiku yleensä kerran viikossa, joskus kaksi. Joskus on mennyt kolmonenkin kun on ollut festareita jne. Mutta nyttemmin yleisemmin kerta viikkoon. Joskus ollut kyllä 3 viikkoakin juomatta. Vaihtelee siis.

Olin viime la ystävieni häissä, mutta me pojat aloitetltiin jo perjantaina juominen. Join pe varmaan 15 kaljaa ja 3 jägermaister shottia. 4 aikaan aamulla kotiin ja nukkumaan. Aamu alkoi oksentelulla joka helpotti sitten.

Pari tuntia unta vielä ja sit söin vähän ja korkkasin oluen siinä klo. 13.30. Ja ei muuta kuin vihkimiseen.

Häissä join yhteensä varmaan 12 kaljaa, pari lasia punkkua ruoan kanssa ja muutamia kirkkaita. Olin aika tööt klo. 24 aikaan ja kotiin älysin lähteä 01.00 maissa.

aamulla herään 06.00 oksentamaan. Oksensin ja oksensin kunnes menin sit takas nukkumaan.

Sunnuntai olo oli aivan hirveä. Tärisin ja sydän hakkas tosi kovaa. pekäsin kuolevani. Toi kuolemanpelko on minulle tuttua koska olen kärsinyt paniikkihäiriöstä. Söin siihen lääkkeitäkin jotka nyttemmin olen lopettanut.
Minulla on vain Alproxia 0,25mg ja Proplalia. Rauhoittava lääke ja sydämentykytykseen. Söin su 2 kpl alproxia ja 1 problalin. Nukkumisesta ei silti tullut mitään. Nukuin 1h koko yönä tai oikeestaan ma aamuna nukuin sen 2,5h sit.

Ma tuntui jo hetken että josko tämä tästä, mutta ei, hikoilin ja ennenkaikkea rintaan pisti ja sydän hakkas. olin viittä vaille soittamaan työterveyteen tästä mutten soittanut. Yhtään korjaavaa kaljaa siis en ole ottanut enkä ota. Otin päivällä yhden alproxin ja sain nukuttua 1,5h. Sitten klo.21 aikaan illalla sydän hakkas ja mikään asento ei ollut hyvä. Ja varsinkin jos menen makuulleni mahalleni tuntuu se hakkaaminen tosi häiritsevältä. Onko normaalia?

Semmoisia lieviä paniikkikohtauksia sain. Yhdeessä vaiheessa tuntui että en saa enää henkeä kunnes pakotin itseni rauhoittumaan. Mikään asento ei tuntunut hyvältä ja kaikki pahimmat pelot oli päällä. Pelkäsin oikeesti kuolevani.

Yöksi otin 1 kokonaisen alproxin ja sain nukuttua aamu viiteen tosi katkonaisesti. Sitten otin yhden puolikkaan tänä aamuna klo. 05.30 ja nukuin tosi sekavia unia nähden ja katkonaisesti 10.45 asti.

Nyt on siis jo KOLMAS krapula päivä ja vieläkin heikottaa ja sydän hakkaa, missä vika? Olen nyt syönyt ja juonut vettä, limsaa jne.

Kysymys kuuluukin milloi tämä helpottaa???

Koska uskallan liikkua etten pelkää saavani sydänkohtausta ja vieläkö tämä on vaarallista?

On sanomattakin selvää jo nyt että korkki menee kiinni ja noi älyttömät kännit tämmöiselle herkälle ihmiselle on nyt loppu. Takaan sen. Olen ymmärtänyt läksyni ja en halua enää ikinä tämmöistä.

Jos saisin pikkuisen kommentteja tästä muilta niin jos se vaikka vähän helpottaisi.

8

633

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heh..

      Otas vajaapäinen juopporetku taas viinaa, tai käy pilleripurkilla, niin rauhotut vähäksi aikaa.
      Ja käy lääkärillä tutkituttamassa viinalla lahonnut pääsi, vaikka diagnoosi onkin selvä:

      http://piv.pivpiv.dk/

    • dfgvthyuj

      Kannattaa mennä lääkäriin! Vaikka tuo kaikki olisikin psyykestä johtuvaa.

    • Kippis ja kulaus

      Etsäny ihan rentulta kyllä vaikuta, eli lääkärii ja LÄÄKÄRILLE EI VALEHDELLA,
      Jatka vaan elämääsi rauhassa, ennenkui viina tuhoaaa sen.
      Eli sulta kysytää suoria kysymyksiä ja vaatii suoria vastauksia.

    • PaariMesu

      Liikaa viinaa ja liian vähän ruokaa. Päälle "jännitys" eli adrenaliinitaso liian korkealla.
      Itselläni samanlainen tilanne veljen häissä. Suunilleen 21.00 jälkeen filmi poikki, ei mitään muistikuvaa tapahtumista. Mutta kun kysyin broidilta olinko mokannut, se kertomaan että olivat kuvitelleet että mä olin selvin päin!
      Olin ollut kuulema täydellinen herrasmies, iloinen kyllä, mutta olin käyttäytynyt kuin täydellinen bestman, huolehtinut tilanteesta, auttanut sulhoa, auttanut morsiota, pitänyt puheen, ja itse en muista MITÄÄN!!!
      Ja se kankkunen oli suoraan helvetistä, luulin kuolevani.
      BNäin vain joskus käy, kun kaikki osuu kohdalleen.

    • gseytgesys

      Joo aina näitä pellejä täällä riittää tuomitsemaan (nm. Heh). Mutta toivottavasti olosi jo parempi!

    • Kiintiö täysikö?

      Kävitkö yyZE lääkärissä ja mikä oli hoito, näkyikö verikokeissa mitään outoa, maksa arvot ym? Minulla oli vähän vastaava outo tapahtuma pari viikkoa sitten, silloin join vaan 8 annosta pe ja 4 annosta la (olen saman kokoinen mutta 12 vuotta vanhempi). Lauantai iltana, 4 annoksen jälkeen se sitten alkoi: sydän hakkas yli sataa ja verenpaine nousi reilusti (alapaine 20 pykälää normaalia korkeamalle ja yläpaine 30 pykälää). Soitin ensiavun paikalle kun olo vaan jatkui sydän hakkasi. Tarkkailivat ja mittailivat puoli tuntia ja totesivat että kyllä se siitä rahoittuu ja lähtivät. Tää sydämen hakkaaminen ja korkea verenpaine jatkui sellaset 15 tuntia ja nukkumisesta ei tullut mitään. Sit se rauhoittui sunnuntai aamupäivällä. Nyt on verikokeita ja filmejä otettu ja ens viikolla erikoislekurin puheille...

      • Kiintiö much

        Ei se lekuri mitään löytäny vaikka oli aika kattavat laprakokeet ja testit. Eiku lenkille vaan..!!!


      • Fragilos
        Kiintiö much kirjoitti:

        Ei se lekuri mitään löytäny vaikka oli aika kattavat laprakokeet ja testit. Eiku lenkille vaan..!!!

        Himputti-ti-ti-ti-ti-ti-tyyyy-y-y

        Sain loppuiäkseni (?) rytmihäiriöitä, migreeniä, tinnitystä ja suolisalamoita viunan takia. Olen juonut viiden viimeisen viikon aikana vain noin viisi pientä olut tölkkiä, ei uskalla enempää. Hysssss! Kaamee kohtalo, kukkuu kuka siellä? Mominentti on hienohko sana kun vaan keksis sille tarkoituksen? Masussa kipinöi ja viheltää. Mukavia hetkiä teille pssshh!!

        Fragile


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2823
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2390
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2170
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      1972
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1816
    6. 160
      1804
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1777
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1716
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      132
      1513
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe