työkseni kuljen paljon jalan Paimion katuja ja katselen miesten etumuksia "sillä silmällä)kummassa lahkeessa on...ja tietty mikä on "pullotus"aste.et siitä vaan kanssasisaret katselemaan.
Vastaukset 11
- Munatonta?
Kyllä kiinnostaa: Oikeessa vaiko vasemmassa?
Tosi metkaa on, että melko monessa tapauksessa vaikuttaa, että molemmat puntit on tyhjät? - Jenni 22
Minäkin olen kiimaisesti yrittänyt katsella kaluja siinä S-marketin liepeillä, joitakin isomunaisia olen jo tavannutkin.
Paimion isoimmat kalut löytyvät nyt tästä:
http://makloox.zoohaven.com/dog/index01.html
Mukavia ja kiimaisia katseluhetkiä kanssasisarilleni.
t. Jenni - ritu L-nen
Apua
sain orgasmin pelkistä kuvista. - Mikäs se siellä?
Pitää olla tarkkana pullotuksen laadusta!
Toisilla löytyy muka näyttävä etumus, mutta se onkin vain etumus täynnä kännyköitä värinähälytyksella ja avaiment nokkaroitin kera tms. etutaskussa.
Joilla kuilla saattaa olla ihan oikeaa pullotusta, mutta siinäkin pitää olla tarkkana. Onko se vehje vaiko munat, kun pullottaa?- pieneen tyytyväinen.
Tuolla tennan terassilla ainakin näkyy olevan oikeen täyteliäännäköstä housua, ja eikä niitä kiire paina, voisivatpa jelpatakin bongaajat...
- kova
Moi. Täällä yksi niistä, joilla pullottaa. lähden koht koiran kanssa Vistalle asioliie. lähdetkö katselemaan, tai koittelemaan.
- tintti 21v
Kiitos hyvin mielelläni. Saanko koitella kalua myös koiraltasi?
- kova
Toki. Putkassa tänään klo 14.
-Pena-
- tintti 21v
Pullottaako myös koirasi k u l l i ??
- kova
kyllä vaan. lopeta höpettelyt ja rohkaise itsesi. tule ja koita molempia.
- sopivankokoinen
nyt tarvis naisen onko niitä paimiossa?m40 vapaa hoikka
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100832
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361810- 76630
- 50615
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599- 65595
- 30566
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25540Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48537Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27532