Pikku G on perustanut itselleen firman, se on muotoa avoin yhtiö, näin virallinen nimi yhtiöllä on Pikku GAy
Millä on 400 jalkaa, muttei yhtään häpykarvaa??
- Pikku geen konsertin eturivillä
Pikku G on perustanut firman...
6
538
Vastaukset
- hanZu
... osaatte sit olla NIIIIIIIIIN ärsyttävii välillä.. siis... a) siks pikku g on susta homo koska sillä ois gimmoja vaikka jokaiselle sormelle... ja itselläs?? b) se tulee siitä nimestä g:stä ja se g tarkoittaa pikku g:n tanssiryhmää joka muuten on genetic... ja niinku iso h on homo koska se h=homo... te sit osaatte olla viin vitun ärsyttävii!!! näytäppäs mulle oma naamas ni katotaa sit kuka nauraa ;P
- AliG
G ei tuu mistää tanssiryhmä jutusta, vaan
Genetic oli sen joku tällänen nimi aluks ku teki jotain musaa... - Hohhoh
Aivan.. siis pikku g , g on se tanssiryhmä siis. g voisi olla lyhenne siis girls.. eli pikku girls .. hohhoh :DD .. kyllä nyt kirkastu elämä kokonaan..
ja niistä naisista.. saiskohan se heppu oma ikäsiään ollenkaan. mikäköhän oma´ikäsikin on? ... enkä väitä että ite saisin enemmän, mutta eipä musta oo homovitsejäkään.. hehe :P
Aika säälittävä viesti kyllä mutta pakko oli laittaa :D - el diablo
et jaksais mollata jätkiä!!
olisko kyse vaa siitä ettet ite saa jätkää, niin on pakko mollata kaikkia jätkiä ja väittää et ne on ärsyttäviä!! kattosit pintaa syvemmälle!!
G nyt on mitä on ja sellanen pikkupojan tasolla oleva ei oikeen sytytä.. - hanZu
el diablo kirjoitti:
et jaksais mollata jätkiä!!
olisko kyse vaa siitä ettet ite saa jätkää, niin on pakko mollata kaikkia jätkiä ja väittää et ne on ärsyttäviä!! kattosit pintaa syvemmälle!!
G nyt on mitä on ja sellanen pikkupojan tasolla oleva ei oikeen sytytä..... oma jätkä ja hywä onkin... mä en mollaa jätkii... no... sanoppa mulle suoraa sit miks pikku g ois homo??? enkä mä tark. kaikkii jätkii vaan just tollasii jotka mollaa toisen JÄTKÄN maan alle... siis mähän just puolustelin jätkää älä mulle tuu sanoo et mä mollaan niitä tai en sais vittu kun et tiedä diablo musta paskaakaan!!!! musta pikku g on jätkä??? no ihan miten vaan... heiluttele sinä rauhassa diabloasi ;P
- Kampela
Mikäpä sen mukavempaa kuin ärsyttää ja saada siitä tyydytystä :-) Mutta tuo oli kyllä kieltämättä hauska juttu tuo vitsi ja varmaan pitää paikkansakin :D Sitten kun pieni gay kasvaa vähän isommaksi ja sille alkaa tulla karvoitusta ja kivekset laskeutuu alas niin se ehkä tajuaa alkaa tekemään normaalia ja jopa hyvää musiikkia... eli lopettaa räpin teon ja keskittyy johonkin parempaan. Mikä tahansa muu kuulostaa paremmalta kuin räppi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä
Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain17610762Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?
Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-8710239Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin2325679Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli
Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.1784508Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia
Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom1292990- 1712985
L/OVER ikuisesti minun
Aivan järkyttävä sarja. Ei voi olla katsomatta, mutta tuo omat muistot mieleen. Näyttelijät näyttelevät turhankin hyvin381786Mitä voisit miehenä tehdä?
Suojellaksesi kaikkia naisia ja että heillä olisi juuri sinun käytöksen takia edes vähän turvallisempaa. Mitä miehenä2981378Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!
Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov61220Onnea Maria ja Vilma Amazing Race -voitosta!
Maria Guzenina ja Vilma Vähämaa voittivat Amazing Race Suomi -kisan. Voiton hetkellä Guzenina paljasti, miksi valitsi Vi161144