Pikku G on perustanut itselleen firman, se on muotoa avoin yhtiö, näin virallinen nimi yhtiöllä on Pikku GAy
Millä on 400 jalkaa, muttei yhtään häpykarvaa??
- Pikku geen konsertin eturivillä
Pikku G on perustanut firman...
6
499
Vastaukset
- hanZu
... osaatte sit olla NIIIIIIIIIN ärsyttävii välillä.. siis... a) siks pikku g on susta homo koska sillä ois gimmoja vaikka jokaiselle sormelle... ja itselläs?? b) se tulee siitä nimestä g:stä ja se g tarkoittaa pikku g:n tanssiryhmää joka muuten on genetic... ja niinku iso h on homo koska se h=homo... te sit osaatte olla viin vitun ärsyttävii!!! näytäppäs mulle oma naamas ni katotaa sit kuka nauraa ;P
- AliG
G ei tuu mistää tanssiryhmä jutusta, vaan
Genetic oli sen joku tällänen nimi aluks ku teki jotain musaa... - Hohhoh
Aivan.. siis pikku g , g on se tanssiryhmä siis. g voisi olla lyhenne siis girls.. eli pikku girls .. hohhoh :DD .. kyllä nyt kirkastu elämä kokonaan..
ja niistä naisista.. saiskohan se heppu oma ikäsiään ollenkaan. mikäköhän oma´ikäsikin on? ... enkä väitä että ite saisin enemmän, mutta eipä musta oo homovitsejäkään.. hehe :P
Aika säälittävä viesti kyllä mutta pakko oli laittaa :D - el diablo
et jaksais mollata jätkiä!!
olisko kyse vaa siitä ettet ite saa jätkää, niin on pakko mollata kaikkia jätkiä ja väittää et ne on ärsyttäviä!! kattosit pintaa syvemmälle!!
G nyt on mitä on ja sellanen pikkupojan tasolla oleva ei oikeen sytytä.. - hanZu
el diablo kirjoitti:
et jaksais mollata jätkiä!!
olisko kyse vaa siitä ettet ite saa jätkää, niin on pakko mollata kaikkia jätkiä ja väittää et ne on ärsyttäviä!! kattosit pintaa syvemmälle!!
G nyt on mitä on ja sellanen pikkupojan tasolla oleva ei oikeen sytytä..... oma jätkä ja hywä onkin... mä en mollaa jätkii... no... sanoppa mulle suoraa sit miks pikku g ois homo??? enkä mä tark. kaikkii jätkii vaan just tollasii jotka mollaa toisen JÄTKÄN maan alle... siis mähän just puolustelin jätkää älä mulle tuu sanoo et mä mollaan niitä tai en sais vittu kun et tiedä diablo musta paskaakaan!!!! musta pikku g on jätkä??? no ihan miten vaan... heiluttele sinä rauhassa diabloasi ;P
- Kampela
Mikäpä sen mukavempaa kuin ärsyttää ja saada siitä tyydytystä :-) Mutta tuo oli kyllä kieltämättä hauska juttu tuo vitsi ja varmaan pitää paikkansakin :D Sitten kun pieni gay kasvaa vähän isommaksi ja sille alkaa tulla karvoitusta ja kivekset laskeutuu alas niin se ehkä tajuaa alkaa tekemään normaalia ja jopa hyvää musiikkia... eli lopettaa räpin teon ja keskittyy johonkin parempaan. Mikä tahansa muu kuulostaa paremmalta kuin räppi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984