Olen hankkimassa op verkkopankki tunnuksia, kun täytin 18. Pitääkö niitä varten varata aika pankista, vai saako ne menemällä suoraan?
verkkopankki tunnukset
4
1481
Vastaukset
- OP:n sivuilta
https://www.op.fi/op/henkiloasiakkaat/opastus/tayta-verkkopalveluhakemus?id=47061&srcpl=8
Tulevaisuuden neuvoksi: Jos sinulla on jotain kysyttävää vaikkapa OP:stä, niin ensimmäinen paikka, mistä etsiä tietoa on OP:n nettisivut, ei Suomi24. - tunnukseton potilas
Ja kyllä verkkopankkitunnukset saa ku menee konttoriin, ne antaa ne siellä suoraan. vie yhtäkauan aikaa kuin pankkikortin tilaaminen, eikä maksa mitää... eikä alle 26v ikäselllä käyttökään
- 17+15
Hei,
ei kannata yleistää. Pikakassalla ei yleensä tehdä vp-sopimuksia, koska siinä tilanteessa pitää kertoa tietyt asiat ja aikaa kuluu enemmän kuin se, mitä pikakassalla on tarkoitus kulua.
Joten ap: varaa aika, silloin ei tarvitse jonottaa ja tiedät, että asia tulee hoidetuksi.
ps muistathan ottaa henkilöllisyystodistuksesi mukaan - Anonyymi
Minkäs teet kun Sairauskohtauksen ja sitä seuranneen liikuntakyvyttömyyden vuoksi et tunnuksia pääse hakemaan, lisäksi sairastuessani menetin ensimmäiseksi Ajokorttini ja muut henkkarit ovat "vanhentuneet Vai kävisikö Sotilaspassi 1970 luvulta henkkariksi ???. OP.fi sivulle kyllä voi tunnistautua toisen pankin tunnuksilla jotka sain kun vielä kykenin asioitani hoitamaan asuntoni ulkopuolella. Kaikki verkkopankki ja verkkokauppa asiat olen voinut ja voin jatkossakin hoitaa kotonani Danskepankin tunnuksillani jotka sain heti sairastuttuani, mutta tämä OP ei anna kuin makuuttaa rahojani koskemattomana tililläni Ps. Verkkopalveluhakemusessani on seuraava teksti: (Palvelu tulee voimaan, kun Palveluntarjoaja on käsitellyt ja hyväksynyt hakemuksen. Palveluntarjoaja varaa kohtuullisen ajan hakemuksen käsittelyyn.). Hakemuksessa on siis yli kuukauden vanhat ALLEKIRJOITUKSET, Mutta OP.lle ei siis riitä kuukauden käsittelyaika Surkeaa toimintaa, liekö edes ihan "pykälien" mukaista ???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi624362Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1551823Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141543Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !381317Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1681083- 58929
- 79925
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.169847Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54821- 39791