Onko kellään kokemusta koirahoitola Tessulasta Vaasassa?
Koirahoitola Tessula?
7
715
Vastaukset
- ??
Kiinnostais myös...onko hoito asianmukaista?
- Kiinnostunut
Minua kiinnostaisi myös, oletteko saaneet mitään tietoa muualta ?
- Tessula Vaasa
Heippa! Minuakin kiinnostaisi kokemukset tästä Tessula koirahoitolasta. Tosi kiva jos joku tietäisi jotain kyseisestä paikasta ja voisi antaa vähän tietoja.
- ei enää
Vein joskus koirani sinne. Mielestäni paikka oli sekainen ja tarkoitettu aika itsenäisille koirille, koska koirat ovat päivät yksinään ulkorakennuksessa. Hoidon jälkeen seuraavana päivänä tuli koiralle mahatauti. En voi suositella :/
- ????
Onko kellään kokemusta koirahoitola tessulasta vaasa?
- katiaitalia
olen viety koirani pari kertät,ei mitään ongelmia,,valitettavasti et saa mika erikois hoito,ei koira mielestani viedän ulkona kavelulle,heilla on oma koppi ja myös 2 kertä päivässä ne voivat juokse ulkona omassa juoksu raidassa...koirani näytti kun oli harjattu koska en löysi takkuja ..se on ainoa halppa paikka,,muut on järietonta hinta mutta ymmärsin että ne tarjoavat parempi hoito...Mun täyty taas varata aika...vain en tykkä että koirani on yksin koko ajan,,,mut kun kaikki mutt hoitolat on niin v....kallis!!!
- koirarak
Koirilla on aina vapaa pääsy omaan aitaukseensa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1703273
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541869Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1471809Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1591694- 771594
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall3411520Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m811389The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut201278- 1581132
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251125