Leikkikaveria kohtalotoverittaresta :)?

Tertiaari

Tuntuu olevan liikkeellä.

Hyvä pitkä avioliitto, mutta vaimolta katosi halut jo vuosia sitten. Ikä?, krooniset sairaudet?, hormonit sekasin?, luonne?, mistä sitä tietää.

Nyt 20 avioliittovuoden jälkeen uskollisuus kului pois ja katson että vaimolla ei ole enää monopolia minun seksuaalisuuteeni, mutta avioero ei ole optio.

Olen ihan hauskan näköinen 46vee akateeminen mies ja varpaatkin nään pahemmin kurkkimatta ;) En oo mikään naistenmies, enkä siksi viitti lähtee baareihin nuohoomaan. Sieltä ei rehellinen mies saa ku pahaa mieltä jos ei supliikki ole todella hallussa.

Olisko Helsingin seudulla kohtalotoveritarta, joka ei halua kuitenkaan liittoaan sotkea.

Jonkinlainen Ystävyys- Yhteistyö- ja Avunantosopimus olisi hakusessa. :)

Ps. Naisen nautinto on minulle aina ollut yhtä tärkeä kuin omakin. Nimimerkkiäni nappaamalla pääsee lähettämään viestiä.

7

158

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tertiaari

      Voi tänne muutenkin höpistä. Tää on ihan mielenkiintoinen ongelmavyyhti ruotia.

      Ehkä en olisi tässä tilanteessa, jos olisin oppinut nuorempana "seurustelemaan". Mutta kun en. Kun on luonteeltaan hienovarainen, pidättyväinen ja varovainen vieraitten ihmisten kanssa ja päälle vähän nörtti, niin ei oo mikään naisten kaataja syntyjään LOL.

      Onneksi laatu on korvannut määrän....:)

    • HelmivaiEi

      No joo...Ite 34- vee nainen ja suhteessa ollu kohta 10 vuotta. Ei lapsia, mutta jotenkin homma toimii niin ettei ero ole ollut mielessä. MUTTA noin 7 vuotta ollaan oltu ilman minkäänlaista seksuaalista kontaktia ja kieltämättä välillä uskollisuus alkaa olemaan häilyvä käsite, koska vuodet kuluu ja takaisin niitä ei saa. Toisaalta en oikein tiedä mitä haluan ja mistä, koska baareissa en todellakaan viihdy. Ristiriitainen tilanne, joka vaan jatkuu ja jatkuu ja itse yrittää jotenkin pysyä selväjärkisenä. Kosketusta vaan kaipaan joskus ihan pirusti :(

      • Tertiaari

        Joo, se on pitkä aika. Jossain vaiheessa ei jaksa enää yrittääkkään ja rupee kokoaikaiseksi käsityöläiseksi.
        Lapset kun oli vielä pieniä, niin aatteli että tää homma on tärkein ja saa niistä suht järjellisä ihmisiä.
        Nyt on enemmän ruvennut aattelemaan itseäänkin kun lapset on isoja ja tullu siihen tulokseen, että tää ei oo reiluu. Kosketus, hellys ja seksi on tärkeitä yhtälailla kuin ruokakin, ilman niitä ihminen sairastuu tai ainakin elämä on aika kurjaa.
        Minulla ainakin oli paljon enemmän energiaa ja iloa, kun seksielämä oli kunnossa...


      • Tertiaari

        Voitas lähtee joskus vaikka kaffelle juttelee, ilman mitään ennakko-odotuksia ja kattoo miltä tuntuu...?


    • HelmivaiEi

      Ei mikään mahdoton ajatus, mutta mulla aika vaikee irrottautua tästä arjesta enkä asu PK-seudulla. Pyörin kyllä sielläpäin aina joskus eikä tapaaminen ois hassumpi juttu.

      Itse olen elämäni sujuvasti täyttänyt harrastuksilla ja aikuisopiskeluilla, kun lapsia ei ole eli arki ihan ok ja pidän elämästäni muuten ihan pirusti! Naiseus on vaan "vähän"katkolla ja välillä tuntuu, että olen jo unohtanut kuinka aikuiset leikkii !

      • Tertiaari

        Moik.

        Olin reissussa pari päivää ja internetin saavuttamattomissa...

        Minäkin käyn vähän säännöllisen epäsäännöllisesti etelässä.
        Pistä spostiin viestiä, [email protected], niin yritetään järkätä mahdollisuus edes yhteiseen leikkiaikaan.

        Katotaan oliko ajatus katastrofi vai löytyykö iloa vielä tällä saralla ;) Ainakin saa ruodittua asiasta jutun juurta, helpotus jo sinänsä sekin....


    • mies 36 v

      Mä voisin koskettaa. itsekkin kaipaan kosketusta. Olen vapaa, terve ja mukava 36 v mies. Mun kanssa on helppo tulla toimeen kun ensin tutustuu.
      Luulen et on paljon sellaisia naisia joiden mies ei anna hellyyttä tai minkäänlaista nautintoa. Mua sais halata ja koskettaa. pussaaminenkin olis musta mukavaa. Asun raumalla

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1867
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1709
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      17
      1563
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1266
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1214
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1212
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1176
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1151
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1150
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      9
      1140
    Aihe