Lipsahdus paljasti homeongelman?

IL 18.8:

Suosikkijuontaja kiroili suorassa lähetyksessä

"Metsäkedon mukaan hän oli ottamassa puheluita vastaan musiikkikappaleen aikana. Samalla hän jutteli tuottajalle. Metsäketo luuli painaneensa oikeat napit alas, ettei puhe menisi julki. Luulo oli kuitenkin väärä.

- Tajusin asian, kun yksi ihanista vakkarikuulijoista soitti ja sanoi, että tiedoksi sitten, tuo vuodatus meni eetteriin, Metsäketo kertaa.

- Ajattelin, että hirveää, ei ole todellista!

Metsäketo ei kuitenkaan kadu asiaa, josta hän lähetyksessä purnasi. Häntä huolestuttaa radion työtilojen kunto.

- Meillä on itseni mukaan lukien ollut jonkin verran sairastelua töissä. Koko ajan on jotain kurkkukipua ja köhää ja silmät punaisena.

- Tämä lipsahti vahingossa ja haluan pyytää syvästi anteeksi.

Metsäketo sanoo pyytäneensä tapausta anteeksi myös heti lähetyksessä huomatessaan virheensä."

http://www.iltalehti.fi/viihde/2011081814223019_vi.shtml

Vaikuttaisi home- ja sisäilmaongelmalta:

"Mä meen sinne työterveyslääkärille ja sanon, että nyt ihan totta saatana, että tulkaa nyt perkele ja laittakaa joku lappu, että nää tutkii. Sen sais nyt viel helposti tutkittuukin ton alakerran, kun se on täysin auki."

- Tärkeä vuodatus, hyvä kun lipsahti eetteriin.

6

256

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huolestunut oon

      Toksinen myrkyllisyys sisäilmastossa. Tavoittaa yhä useamman tulevaisuudessa. Valitettavasti.

    • "Tärkeä vuodatus, hyvä kun lipsahti eetteriin."

      - Olen oppinut arvostamaan teeskentelemättömyyttä, kun joku sanoo suoraan, mitä ajattelee. Sivistynyt ilmaisu on usein vain puolivillaista totuutta.

      Mutta Annikan purkaus tulee semmoisella volyymillä ulos, että siitä on oksat pois. Jokin joka noin kiehuttaa, ei voi olla mikään vähäpätöinen juttu. On jotain, jota kuulijat eivät tiedä; jotain, josta työpaikalla kärsitään - eikä asiaa ole hoidettu ja tutkittu. Lääkäriä tarvittaisiin kiinnittämään huomiota ongelmaan ja sairasteluun, kirjoittamaan joku lappu, että tutkittaisiin. Alakerrassa on nähtävästi joku remonttikin meneillään ja paikat auki, niin että tutkimuksen voisi tehdä helposti, jos työntekijöiden sairastelusta välitettäisiin.

      http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=VUxyjNJcgQo

      • "Alakerrassa on nähtävästi joku remonttikin meneillään ja paikat auki, niin että tutkimuksen voisi tehdä helposti, jos työntekijöiden sairastelusta välitettäisiin."

        - Haa, innostuin vähän penkomaan, ja nyt tietääkin jo paljon enemmän:

        "Radio Nova remontoidaan täysin uudenlaiseksi. Samalla koko radion toimitus, myynti ja studi saavat uuden paikan.

        Radio Novaa tehdään remontin ajan entisen Sävelradion studiosta, joka sijaitsee nykyisen Radio Novan yläkerrassa."

        http://www.radionova.fi/ohjelmat/aamun-radio/Radio-Nova-remonttiin---katso-toimituksen-viimeinen-esittely--21402.html


      • sanasinko kirjoitti:

        "Alakerrassa on nähtävästi joku remonttikin meneillään ja paikat auki, niin että tutkimuksen voisi tehdä helposti, jos työntekijöiden sairastelusta välitettäisiin."

        - Haa, innostuin vähän penkomaan, ja nyt tietääkin jo paljon enemmän:

        "Radio Nova remontoidaan täysin uudenlaiseksi. Samalla koko radion toimitus, myynti ja studi saavat uuden paikan.

        Radio Novaa tehdään remontin ajan entisen Sävelradion studiosta, joka sijaitsee nykyisen Radio Novan yläkerrassa."

        http://www.radionova.fi/ohjelmat/aamun-radio/Radio-Nova-remonttiin---katso-toimituksen-viimeinen-esittely--21402.html

        "Uusi, täysin moderni Radio Nova valmistuu syksyllä 2011. Remontin myötä saadaan kokonaan uudet työtilat, studio ym."

        http://www.radionova.fi/ohjelmat/valipala/Radio-Novan-remontti-jatkuu---katso-milta-tyomaalla-nayttaa--21775.html

        Jk. Mutta ne näytteet, ne näytteet... Totta kai toimitus näyttää mallia, miten ongelma ratkaistaan oikeaoppisesti?


      • sanasinko kirjoitti:

        "Alakerrassa on nähtävästi joku remonttikin meneillään ja paikat auki, niin että tutkimuksen voisi tehdä helposti, jos työntekijöiden sairastelusta välitettäisiin."

        - Haa, innostuin vähän penkomaan, ja nyt tietääkin jo paljon enemmän:

        "Radio Nova remontoidaan täysin uudenlaiseksi. Samalla koko radion toimitus, myynti ja studi saavat uuden paikan.

        Radio Novaa tehdään remontin ajan entisen Sävelradion studiosta, joka sijaitsee nykyisen Radio Novan yläkerrassa."

        http://www.radionova.fi/ohjelmat/aamun-radio/Radio-Nova-remonttiin---katso-toimituksen-viimeinen-esittely--21402.html

        "Haa, innostuin vähän penkomaan, ja nyt tietääkin jo paljon enemmän..."

        - Heräsin aamulla kesken unieni vessaan ja mieleeni putkahti unenpöpperöisenä juttu, jonka olin nähnyt täällä:

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9559523#comment-50658755

        Viestissä kyseltiin, mikä aiheuttaa Katajan sairastumisen, ja viestissä oli linkki tähän uutiseen:

        http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/muut.shtml/1370575/janne-kataja-sairastui

        Aivoni ovat siitä kummalliset, että ne raksuttavat silloinkin, kun en ole tietoinen siitä ollenkaan. Mutta niinpä vain aamulla loksahti taas monta palikkaa kohdalleen.

        Muistin lukemani jutun:

        http://www.radionova.fi/ohjelmat/aamun-radio/Radio-Nova-remonttiin---katso-toimituksen-viimeinen-esittely--21402.html

        Juttuun on liitetty myös video, jossa Janne Kataja esittelee Novan vanhoja tiloja, jonka voi katsoa myös täältä:

        http://www.youtube.com/watch?v=VPaZw5jX_N4&feature=player_embedded

        Katsoin videon eilen, mutten vielä silloin tajunnut samaa, minkä unenpöpperöisenä, eli Janne Katajankin oireet saattavat johtua samasta asiasta, mistä Annika purnaa; onhan työpaikkakin sama.


    • vertti-etu

      Tämän päivän ess. "Lapset parakkeihin lokakuussa".
      Alakaa tukka taipumaan päättäjillä pikkuhiljaa.
      Vocpaskanjauhanta tulee kohta tiensä päähän.
      Homemattorempat ei pure tarpeeksi.
      Pelastakaa ainakin koululaiset / lapset.
      Hyvin toimittu Salpakankaalla, täydet pojot annan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1046
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      757
    5. 52
      704
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      643
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      608
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe