Eli otsikko kertoo melko paljon ; Olen siis 19 vuotias Wicca tyttönen uudelta maalta, ja etsin 18 ikäisiä wiccoja. (ylä ikärajaa ei ole)
Olen aina halunnut kirjoitella toisen wiccan kanssa kirjeitä, vaihtaa loitsuja sekä kokemuksia wicca-uskonnon harjoittamisesta, ja henkien kanssa keskustelusta.
Jos tunsit väreilyä sisimmässäsi, ja itsekkin tahdot samaa, ota ihmeessä minuun yhteyttä!!
[email protected]
Rakkain terveisin Noitanne Abalonia
19 vuotias Wicca tyttö etsii kirjekaveria!?
Abalonia
1
207
Vastaukset
- lsdjal
Suosittelen tutustumaan Pakanaverkon verkkosivuihin ja keskustelufoorumiin. Sieltä löytyy paljon samanhenkistä porukkaa ja luulisin, että mahdollisia kirjekavereitakin löytyy sieltä helpommin kuin täältä.
http://www.pakanaverkko.fi/
Terv. Kanssapakana (joskaan ei wicca :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712963
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792138
- 951956
- 321702
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191195