SamiA lähestyy sinua tarinoiden avulla

SamiA

14

117

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pimppajuulia
      • Ⱪʀԑ†uⱣԑƖƖԑ™ №⑨

        ☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺
        Nyt taytyy tehdä kunnon homotarkastus, kuulemma homokoirat on oikein käteviä käyttää, jolloin kartoitetaan homovauriot. Pian ei tuonne ole asiaa kuin Hetero sapienseilla.
        ☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺


      • > Muuta maalle ja osta tuosta homotalo: http://kaksplus.fi/
        > keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2005948-meidat-huijattiin-
        > ostamaan-homotalo-voimmeko-purkaa-kaupan/

        Voi talikynttilät kumminkin - oletin että joku on vain kirjoittanut hometalon väärin. Karmea paikka, aivan karmea, sinne ei varmaan parane mennä ilman hopealuoteja ja valkosipulia.


      • Ⱪʀԑ†uⱣԑƖƖԑ™ №⑨
        naapurin.kissa kirjoitti:

        > Muuta maalle ja osta tuosta homotalo: http://kaksplus.fi/
        > keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2005948-meidat-huijattiin-
        > ostamaan-homotalo-voimmeko-purkaa-kaupan/

        Voi talikynttilät kumminkin - oletin että joku on vain kirjoittanut hometalon väärin. Karmea paikka, aivan karmea, sinne ei varmaan parane mennä ilman hopealuoteja ja valkosipulia.

        Muista myös krusifiksi.


      • pimppajuulia
        naapurin.kissa kirjoitti:

        > Muuta maalle ja osta tuosta homotalo: http://kaksplus.fi/
        > keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2005948-meidat-huijattiin-
        > ostamaan-homotalo-voimmeko-purkaa-kaupan/

        Voi talikynttilät kumminkin - oletin että joku on vain kirjoittanut hometalon väärin. Karmea paikka, aivan karmea, sinne ei varmaan parane mennä ilman hopealuoteja ja valkosipulia.

        Ei sinne tarvita kuin tosimies, mikään pankolla makaava paskaläjä ei sellaisia paikkoja hallitse.


      • Ⱪʀԑ†uⱣԑƖƖԑ™ №⑨
        pimppajuulia kirjoitti:

        Ei sinne tarvita kuin tosimies, mikään pankolla makaava paskaläjä ei sellaisia paikkoja hallitse.

        Eiköhän SamiA vielä itselleen tosimiehen löydä. Multinikin naapurikunnassa kuulemma asuu paljon poikamiehiä, ehkä jokunen hornet-kuskikin.


      • pimppajuulia
        Ⱪʀԑ†uⱣԑƖƖԑ™ №⑨ kirjoitti:

        Eiköhän SamiA vielä itselleen tosimiehen löydä. Multinikin naapurikunnassa kuulemma asuu paljon poikamiehiä, ehkä jokunen hornet-kuskikin.

        Hornet-kuskit eivät Samiin tyydy, mutta jospa niistä raamattuvyöhykkeen maajusseista joku tosiaan arvostaisi Samin lihaksikasta vartaloa ja tyhjää päätä. Voisivat sitten pitkinä talvi-iltoina yhdessä tuvan lattialla leikkiä temmeltää ja haaveilla oikein homotalon ostamisesta.


      • ____________________
        pimppajuulia kirjoitti:

        Hornet-kuskit eivät Samiin tyydy, mutta jospa niistä raamattuvyöhykkeen maajusseista joku tosiaan arvostaisi Samin lihaksikasta vartaloa ja tyhjää päätä. Voisivat sitten pitkinä talvi-iltoina yhdessä tuvan lattialla leikkiä temmeltää ja haaveilla oikein homotalon ostamisesta.

        Monet miehet tosiaan haluaa tyhjäpäisen "morsiamen".


    • Samille vinkki: Södikalle tai Otavalle ei kannata tarjota, mutta joku pienkustantamo varmaan julkaisee riemumielin novellejasi.

      Sillä edellytyksellä, että värjäät tukkasi vihreäksi ja alat käyttää aurinkolaseja ja vaaleanpunaisia kumisaappaita.

    • Tajuathan sinä Sami etä tuo Luutakauppiaan tytär-video on niin homouden paraati kuin olla ja voi. Tarinassa ei ole moraalista opetusta, paitsi ehkä kova työ palkitaan, kertoja ilmoittaa useaan otteeseen olevansa nainen vaikka puhuukin miehen äänellä...

      Ehkä parempi etä sanon vaan sen pääargumentin: kukaan heteromies ei voi pitää tollasta prinsessa fantasiaa mitenkään hirvittävän a)viihdyttävänä b)terveenä c)ei-homona.

      "Tom Cruise locked him self in the closet,
      and now John Travolta is in there too.
      They better open this door before I cap some one.
      SO I PULL OUT MY GUN..."

      • Ⱪʀԑ†uⱣԑƖƖԑ™ №⑨

        Ja niin kun SamiA on aina vastustanut homoutta ja tasa-arvoa koska ne hänen mielestään aiheuttavat sukupuolettomuutta.
        Nyt ne sitten saivat hänet: androgyyni-Sami on tasa-arvon uhri.


    • SamiA
    • ?? ??

      Eikö ole aika epärehellistä vanhan äijänkääkän laittaa profiilikuvaksi joku nuoruudenkuva?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1969
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      128
      1394
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1353
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe