Tallinna kutsuu .Teen täyden lakon Alkoon ja Käymiskuraan(keppana).Jatkossa kaikki juomat naapuri maasta.
Vero nousee
5
290
Vastaukset
- 5+/4
Tämä tulee yleistymään - ei ole mitään syytä olla hakematta juomia sieltä mistä ne saa halvimmalla.
- kievariviina
Ihanko tosi;)
Viimeksi kun hinnat nousivat, ei Tallinnassa eikä laivoilla havaittu minkäänlaista myynnin kasvua.
Tuleva hinnan- eli veronkorotus ei heilauta muita kuin ongelmakäyttäjiä.
Ja tenukepeillä ei ole rahaa laivamatkaan.
- ettet ole roskaposti
Onhan se niin kauheaa, kun kossun kallistuu eurolla!
- jobbariValvonta
Pian varmaan alkaa taas ilmestyä kaikenlaisia viinat ovelle -nettiyrittäjiä, jotka toimivat aikansa ja sitten katoavat.
Mieluummin juon vaikka tonnilla kuussa alkosta ostettuja viinoja ku lähen tallinnasta hakemaan. Noilla reissuilla menee aina enemmän rahaa ja tulee pahempi darra. Yleensä reissussa menee 2-3pv väkisinkin hyvässä seurassa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7193214Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3622922Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o722756Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä342636Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582158- 491729
- 831688
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise131681Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181679- 571559