Tallinna kutsuu .Teen täyden lakon Alkoon ja Käymiskuraan(keppana).Jatkossa kaikki juomat naapuri maasta.
Vero nousee
5
322
Vastaukset
- 5+/4
Tämä tulee yleistymään - ei ole mitään syytä olla hakematta juomia sieltä mistä ne saa halvimmalla.
- kievariviina
Ihanko tosi;)
Viimeksi kun hinnat nousivat, ei Tallinnassa eikä laivoilla havaittu minkäänlaista myynnin kasvua.
Tuleva hinnan- eli veronkorotus ei heilauta muita kuin ongelmakäyttäjiä.
Ja tenukepeillä ei ole rahaa laivamatkaan.
- ettet ole roskaposti
Onhan se niin kauheaa, kun kossun kallistuu eurolla!
- jobbariValvonta
Pian varmaan alkaa taas ilmestyä kaikenlaisia viinat ovelle -nettiyrittäjiä, jotka toimivat aikansa ja sitten katoavat.
Mieluummin juon vaikka tonnilla kuussa alkosta ostettuja viinoja ku lähen tallinnasta hakemaan. Noilla reissuilla menee aina enemmän rahaa ja tulee pahempi darra. Yleensä reissussa menee 2-3pv väkisinkin hyvässä seurassa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkkeet ovat pois työntekijän palkasta
Jokainen työeläkkeen nimissä maksettu euro on otettu pois työtä tekevältä palkansaajalta. Mitä korkeampi työeläketaso o1231648Etkö sä muru mussakaiseni ymmärrä
Että me päästään lähenemään vain kaveruuden kautta? Vain siten mä voin lähettää sulle kuvia ja viestejä 😌 Tänäänkin o361292- 771278
- 511079
"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää31050Martina Aitolehdeltä kova tilitys podcastilla: "Kyllä mä turpaan vetäisin"!
Martina Aitolehti tilittää brutaalin rehellisesti Eskolle podcastilla syitä, miksi hän ei ole lähtenyt mukaan julkkisten207837- 61822
Siinäpä jäät
Punapää kaipaamaan, kun päätän maallisen vaellukseni. Oma oli valintasi. Sillä minä en jaksa enää kovin pitkää tätä. Ole78772- 29734
Sosiaalinen lainalaisuus.
Tulipa mieleen tässä useammasta aloituksesta ja kirjoituksesta, että minusta ihmisilläkin (laumaeläimilläkin) on luonnol142710