Me anarkistit olemme jo historiallisistakin syistä kommunistien ja muidenkin vasemmistolaisten voimien läheisiä liittolaisia. Niin, minä olen perustanut naamakirjaan suomalaisten anarkistien ryhmän jossa on nyt 262 jäsentä (muutama ulkomaalainenkin toveri tosin kuuluu ryhmäämme). Me anarkistit ja kommunistit olemme läheisiä liittolaisia, eivätkä tavoitteemme paljoakaan poikkea toisistaan. Ryhmäämme kuuluu "aitojen anarkistien" ohella myös paljon kommunisteja ja ryhmämme on naamakirjan aktiivisimpia ryhmiä, joinakin iltoina ja viikonloppuina ryhmäämme lisätään viestejä muutaman sekunnin välein. Liittykää kaikki ryhmäämme, yhteistyössä on voimamme :))) Pitää vielä vielä mainita, että kommunisteilla ei näy (ei minkään maan kommunisteilla) olevan yhtään toimivaa ryhmää naamakirjassa kuten eri maiden anarkisteilla on aktiivisesti toimivat ryhmät ja turha niitä onkaan erikseen perustella, koska yhteistyömme näkyy toimivan hyvin yhteisessäkin ryhmässä.. Mukaan vaan kaikki toverit! Ryhmämme siellä on nimeltään Suomalaiset Anarkistit - Finnish anarchists ja linkki siellä on: http://www.facebook.com/groups/suomalaisetanarkistit/
Terve toverit :))
4
155
Vastaukset
- pääseko?
Joo yhtä sekopäitä olette molemmat ryhmät.
Onhan se vajaa 300 jäsentä parempi kuin yksi mutta meitä taviksia kun on yli 5 miljoonaa niin ei kannata alkaa rettelöimään mikä on anarkistien päärooli. Me istumme teidät kaikki komuinenne littuun tuohon piha-asfaltille.
- pubernisti
No eihän nyt takuulla kaikki Suomen anarkistit naamiaiskirjassa ole. Mitä minä tiedän niin niitä on nykyään enemmän kuin kommunisteja.
- LEPPÄKÖYSI
Nyt on kirjoittajalla aatteet sekaisin. Anarkistit ja kommunistit eivät todellakaan ole toistensa lähi liittilaisia, enenmänkin päinvastoin. Opetteleppa tarkemmin anarkismin aatteesi historia ja periaatteet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1445720
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253566Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1172789- 472488
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2631851- 291839
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt491790Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201616- 321587
- 281530