Hei. Esikoistaan yrittävä tässä kyselee, että onko täällä ketään raskautunutta, joka olisi ennen raskautta kärsinyt jatkuvista emätintulehduksista ja silti tullut raskaaksi? Itse olen kärsinyt kuivista limakalvoista ja oletettavasti niistä johtuvista vuorottelevista hiiva - ja epäspesifeistä emätintulehduksista niin kauan kuin muistan. Lääkäreiltä en varsinaista ratkaisua ongelmaan ole löytänyt. Tulehduksia olen hoitanut itsehoitotuotteilla ja reseptilääkeillä ja välillä olen ollut täysin ilman niitä, mutta aina ne tulevat uudestaan, vaikka hygieniasta pidänkin huolta. Limakalvoni lääkärin sanoin kuulemma vain ovat sellaiset.
Nyt kun on lastenhankinta mielessä niin huolestuttaa tulehdusten vaikutus mahdolliseen raskautumiseen. Tälläkin hetkellä hajusta päätellen on epäspesifi tulehdus päällä (varmaan viides kerta tänä vuonna). Vaikeuttaakohan se raskaaksi tulemista? Kokemuksia kaivataan...
Emätintulehdukset ja raskaus?
2
1890
Vastaukset
- 6+14
Myös minulla oli verrattain usein bakteerivaginoosi (sitä tarkoittanet tuolla epäspesifillä tulehduksella?), kuukautiset olivat itselläni laukaiseva tekijä oireille.
Niinpä aloin ottaa Femifloria kuuriluonteisesti aina ennen kuukautisia ja se auttoi pitämään oireet poissa (Huom! hiivaan se ei kyllä yksinään auta, siihen pitää ottaa hiivalääkettä). Oireet pysyivät poissa ja tätä myöden seksikin maistui mukavasti lasta yrittäessä, 8kk meni yritykseen ja nyt onnellisesti 4. kuulla raskaana :)
Tsemppiä siis yritykseen, toivottavasti tästä oli apua! :) - näin täällä..
Paljon minullakin on ollut kaikkea vaivaa vuosien saatossa. Tuntui jossain vaiheessa että kun edellisestä tulehduksesta pääsi eroon uusi oli jo samantien. Ja välillä mietitytti että onkohan sitä enää edes hedelmällinen ollenkaan.. Eipä toi raskaaksi tulemista sitten kuitenkaan haitannut, ensimmäisestä kierrosta tärppäsi..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö2649932K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon1945664Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos1645234PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT
* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *754881Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot42723- 2122449
Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää
Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.122279Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen
Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell3542022- 211705
- 901617