apua!

Jeba2

Mulla on veljeltä tullu kone jossa on ei alkuperänen windows7. Haluaisin palauttaa tän laittoman windows 7 windows vistaksi. Koneessa on windows vistan lisenssi tarra. Onko kellään ideaa miten onnistuu? Tämä kaikki sen takia, että saan ostettua alkuperäisen windows 7 päivityksen.

16

253

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • window 7 pelittää

vista dvdv koneeseen ja boottaa. mutta miksi poistaisit win 7 ja laittaisit sen takaisn????
      Jos ei "ei alkuperäisen" toiminnassa ole ongelmia,en ymmärrä vaihtohaluaisi.
      Jos taasen ongelma niin kerropa siitä.

• mitenvaan???

Anna ne rahat vaikka hyväntekeväisyyteen ja unohda edestakainen vaihtoruljanssi.
      Tai osta se päivitys ja pane sen koodi seiskaasi, jos luulet MS:llä olevan pikkurahan puute.

• Jeba2

Tämän nykyinen windows 7 sekasin ja ongelmia täynnä. 5kertaa pitää käynnistää kone ennenku lähtee käyntiin. Herjaa blue screeniä koko ajan.. Pari tuntia pystyy käyttää parhaimmillaa ja sit taas bluu screeniä. Siks aattelin poistaa tän win 7 ja asentaa sen vistan, ja sit päivittää 7:skaan. Ongelma vaan, että multa ei löydy vistan asennus levyä. Mitä kannattaa tehdä?

• klooni tulee

onko koneessa vielä jäljellä vistan palautusosiot? Sitä kautta vistan asennus voi onnistua. Asennukseen pääsee koneen käynnistyksen yhteydessä jollain valmistajakohtaisella Fx-näppäimellä.

• mie vaa

Helpointa on ostaa Win7 oem-levy ja asentaa kaikki uusiksi.

• otaselvää!

Mahtaisiko kumminkin kyse olla rautaviasta?

• Jeba2

rautaviasta?

• konstiton
      • Danke.

Kiitokset näistä linkeistä! Joihinkin koneisiin joissa on ollut lisenssi mutta levyt kadoksissa olen ottanut riskin ja hankkinut asennuslevyt mistä sattuu kun en ole ollut tietoinen näistä linkeistä!

• Jeba2

Kiitos! Nyt on win 7 asennettu uudelleen. Ongelma vaan, että blue screenit jatkuu. Kone kyllä käynnistyy nyt ilman, että tarvii käynnistää 5 kertaa, mutta 2 tunnin välein tulee bluescreeniä kesken käytön. Ainaki yks ongelman nimi oli PFN_LIST_CORRUOT.. Mikä sitte lie ongelmana? Laite vika? Mulla konstit lopussa.. Kiitos avusta!

• keinoton

Tsekkaa muistikampojesi kunto. Jos useita, koeta aina yksi poissa tai aja joku memtest.

• rautavika?

Memtest peliin tai useammalla kammalla ristiinkoetusta.

• Jeba2

Memtest86 ajoin parituntia ja ei löytyny onkelmia. Pistän vielä yöksi hurisee ton. Mitäs kannattaa kokeilla seuraavaksi jos muisteissa ei oo vikaa??

• vikarauta

Kaikki laitteet ja etenkin niiden ajurit tsekkiin, että ovat kunnossa ja ilman ristiriitoja.

• Jeba2

Okei ja mistäs laitteiden/ajurien testaus kannattaa aloittaa? Onko tähän esim mitään ohjelmaa?

• Kerropa lisäksi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas puukotus yläristillä!

Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!
      Pieksämäki
      57
      1711
    2. Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella

Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r
      Ikävä
      132
      1378
    3. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin

Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka
      Grillaus
      70
      1231
    4. La Promesa sarjan ystäville iso pettymys - Yleltä lisäinfoa asiasta

La Promesa suosikkisarjan kohtalosta on tullut tietoa. Tämä ei kyllä välttämättä ilahduta sarjan faneja. Lue lisää: htt
      Tv-sarjat
      10
      836
    5. Mä muuten kerroin puolisolle susta

Nimeä mainitsematta....
      Ikävä
      64
      801
    6. Paljonko meidän ikäero on?

Ois kiva tietää.
      Ikävä
      69
      691
    7. Nyt kun olen vähän huppelissa niin uskallan sanoa

Mikä minua oikein närästää... Tiedän että meillä on ollut vaikeaa mutta miten kauan sulla on ollut toinen mies vai oliko
      Ikävä
      39
      531
    8. Mies onko sinulla

Kaikki hyvin? 🌞 -nainen
      Ikävä
      36
      477
    9. Nainen onko kaikki

Onko sinulla nainen kaikki hyvin? mies
      Ikävä
      45