Vicktorian laskettu aika

aika näyttää=)

Satavarmaan se on jo ennen maaliskuuta. jos olisi maaliskuussa lapsi olisi tehty kesäkuussa (toukokuussa), ja siten olisi nyt vasta kolmannella kuulla. kolmas-neljäs kuukausi on aikaa jolloin aletaan olla varmoja ettei keskenmenoja enää tule, toki voi tulla myöhemminkin. eikä niin laihassa ihmisessä kolmas raskauskuukausi vielä näy päällepäin, eli miksi V on piilotellut masuaan jo jonninaikaa?
Ja toki halutaan 'rauhoittaa' tuleva synnytys; V saa rauhassa synnyttää kyttäävältä medialta jo helmikuussa kun kaikki odottaa että tapahtuu maaliskuussa. Syntyy "nelikiloinen keskonen" =)

11

189

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Peba***

      Mä kans ihmettelin että laskettu aika vasta maaliskuussa kun se oli niin raskauspulskan näköinen ja peppu levinneenä jo heinäkuun alussa Albertin ja Charlenen häissä.
      Olin ihan varma jo silloin että on raskaana. Hirvitti vain ne kamalat korot kengissä. Toivottavasti älyää jatkossa käyttää edustustilaisuuksissakin matalampia korkoja.

    • Taas meitä on huijat

      Ihan karseeta! Taas meitä on huijattu, ja nyt Victorian raskaudella. Hirveetä. Miten me nyt voidaan olla varmoja synnytyksen ajasta, miten me yleensä voidaan varautua synnytykseen, jos me ei tiedetä ihan tarkkaa aikaa? Kauheeta! Meidän asiahan tämä on vielä enemmän kuin Victorian yksityinen asia. Sitä paitsi me ei vielä edes tiedetä, missä synnytys tapohtuu. Ihan hirveetä, jos me ei tiedetä niin miten kaikki voi edes mennä hyvin!
      Sehän on aivan selvää, että raskaus näkyy päällepäin jo ihan ensimmäisestä päivästä lähtien. Victoria on vain piilotellut masuaan, on se niin kauheeta. Kyllä sinne Haagan linnaan pitäis päästä tekemään raskaustarkastuksia ihan jokaisen, joka vain tahtoo.

    • Ensin vasikka....

      Kyllä Victoria pennun pieraseen varmasti luvattua aikaisemmin. Suomessa hyppää koko kuningaskunta. Meinaako ne Suomea kytätä itselleen vallan alle?. Kyllä ne on hössöjä, kun nuo pennulle uutta nimeäkin ajatellaan." Ensin vasikka ja sitten karsina" on vanha sananlaksu. Toivottavasti tekis pojan, akkavalta on kauhee.

    • MöhöMaha

      Tuolla perseellä ja mahalla porsiminen tapahtuu jo tammi-helmikuun aikana.

    • meillehän tämä asia

      Mutta kai ne nyt ymmärtää siellä Ruotsin hovissa ilmoittaa synnytyksestä ajoissa meille Suomi24:n juorupalstalaisillekin, meillehän tämä asia kaikkein eniten kuuluu. Lasketaan sitten tekoaikoja tarkemmin, ja miten painava keskonen on, mutta joka tapauksessa meidän pitää päästä mukaan synnytykseen. Sehän aivan satavarma asia. Tuskin V voi piilotella raskeuden loppua ja synnytystään.
      Jos meille ei kerrota ajoissa, niin mihin me sitten joudutaan. Ihan karseeta!

      • Mette Meööri

        Jos, et vielä tajua, niin nämä siniverislaumat elävät julkisuudesta, siitä niille maksetaan ihan mukavasti.Tallirengistä ja Saksan natsiuPseerista pepriytyvä Vickanikin saa luxus-elämiseensä ruotsAlaisten veroeurot tekemättä yhtään mitään järkevää kuin vilkuttaa tavisukkonsa kanssa ja kansa lakoo.


    • ap..

      No niin, olin oikeassa. maikkarin sivulla kuva jossa maha pömpöttää jo mukavasti, viimeistään helmikuussa syntyy.

    • JK

      V AI IIN

    • uusin uutinen

      Kyllä se lapsi syntyy lokakuussa, niin iso Viccanin maha on. Synnytys tapahtuu Karoliinisessa sairaalassa 13.10.11. klo 11.11.

    • ap..

      http://www.iltalehti.fi/viihde/2011090514322310_vi.shtml

      veikkaan että syntyy tammikuulla, tai jo vuodenvaihteessa. itse sain aikoinaan tammikuun lopulla ja vatsa alkoi näkyä syyskuun lopulla enkä ole kovin laiha. nyt tyttäreni on viidennellä kuulla, pieni ja siro kuin Vicktoria mutta vatsa ei pömpötä vielä yhtään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8346
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2545
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1936
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1664
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe