Olen tehnyt sivut käyttäen Joomla &:ta ta Cloud Base 2 -templatea. Ongelmani on seuraava: leveällä näytöllä template näyttää surkean kapealta.
Onko olemassa jokin keino, jolla sivupohjan saa leveämmäksi ilman että se vaikuttaa layout:iin muuten (esimerkiksi moduleiden sijoituksiin) tai voisiko Joomla:n saada jotenkin tunnistamaan käytetyn näytön suhteen (4:3 vai jotain muuta) ja automaattisesti leventämään sivua?
Sivupohjaa saa varmaan leveämmäksi css:ää muokkaamalla, mutta miten sivut sitten toimivat eri selaimilla ja näytönohjaimilla?
Joomla! Saako sivupohjaa leveämmäksi?
Voihan vietävä!
2
173
Vastaukset
- Artisteer
toimii kyllä ja hyvä hankinta on myös Artisteer 3 softa jolla voi tehdä sivupohjia kokematonkin
- missionImpossible.
toi on yks niistä klassikko murheenkryyneistä Holy Grail, eli sisältö (keksiosa) pitäis olla scaalautuva ja kaiken muun pitäis pysyä muuttumattomana riippumatta millä selaimella tai laitteella sivua katsotaan? ..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184721Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5122486Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1442055Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.181999- 811606
- 181536
- 1461515
- 1081057
- 125863
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik40849