Keskiyö

Timo))

Olen pitkä härkämies,mitä näet kohdallani tulevaan syksyyn??

29

165

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Keskiyö / tuntijasi

      Hei
      sinä kaipaat sitä punaista vaatetta, joka saa veresi kiertämään/kiehumaan.
      uskoisin,että jos lähdet matkalle etelää kohti, löytäisit sieltä seikkailun. se voisi jatkua aina arkeen asti, sillä tapaamasi ihminen ei todellisuudessa asu kaukana sinusta.
      olet hyvän ruoan rakastaja ja pidät kookkaista tyynyistä, niitä kenelläkään ei voi olla liikaa.
      pidät myös vihreästä luonnosta ja liikut siellä mielelläsi. polkupyörän taidan myös nähdä ohi vilahtelevan.

    • Timo;))

      Millainen on tuo tapaamani nainen,voitko kuvailla häntä??Etelässä jo olen;;joten tiedän tatkemmin tutkia lähistöni??

    • Keskiyö / tuntijasi

      el toro! hän on hoikka ja naisellinen, ristiverinen tai tumma, sinua lyhyempi, pitää hametta.
      enempää en näe, paitsi että hänellä on kaunis suora nenä.

    • Timo:)

      Kiitos tästä,koska tapaan tämän niin mukavalta vaikuttavan henkilön?Onko lapsia?
      johtaako tämä oikein pysyvään suhteeseen??

    • Keskiyö / tuntijasi

      Noh, se voi johtaa pysyvään suhteeseen, jos et hyökkäile! pistä jäänpaloja housuihisi, sillä tuolla naisella on híenotunteisuutta ja pitkänäköisyyttä. kun hän tulee vastaan liehuvahelmaisessa mekossaan, sinä tarjoat kivat drinkit ja olet rauhallisen salaperäinen, mukava lomalainen, ei stressiä.... you know? ;-)

      ai niin, aikoja minä en näe koskaan. ei ole lapsiakaan uskoakseni. siis pieniä.

    • Timo;)

      nyt kun hyvään kirjeenvaihtoon on päästy

    • Keskiyö / tuntijasi

      Just just.... et sinä riitoja etsi, vaan jotakin rauhallisempaa, minkä varaan voi rakentaa. vai mitä?

      näen myös punertavan omakotitalon, mikä liittyy elämääsi, tai sitten tuon naisen elämään..

    • Timo:)

      No,nyt käyn jo ihan jo malttamattomana,tapahtuuko tämä vielä tämän vuoden puolella??Eläimistä olen aina tykännyt,näkyykös niitä mukana?

    • Keskiyö / tuntijasi

      Kuule, en pysty näkemään aikoja. voin vain arvailla niitä vaatteiden, sään yms perusteella. enkä tähän hätään pysty menemään niin syvälle, että osaisin kertoa tuosta koirasta, joka nuolee jalkaasi ;-)

      leikki leikkinä, kyllä minä näen sinulle fiksun kumppanin ja mukavaa on tulossa. saatat hyvinkin tavata hänet jo nyt lomallasi, tai sitten pian seuraavalla reissullasi.
      sanotaan vielä sekin, että jos haluat tietää vielä muita tapahtumia, sekin voisi onnistua. mutta sitten s-postin kautta.

    • Timo:)

      Ok,hankalia kysymyksiä?miten saan sen s-postisi osoitteen?

    • Keskiyö / tuntijasi

      saat kysyä mitä vain, en minä pelästy. mutta kirjoita ensin nimimerkilleni....
      tuntijasi.... ja perään nämä tämän ohjelman loppusoinnut, missä nyt olemme.
      mainonta on katsos kiellettyä :-) you know what i mean? kerron siellä sitten miten toimitaan.

    • Timo:)

      Moro,nyt laitoin sitä postia,tulikohan perille?

    • Timo:)

      Senverran vielä tätä kautta utelen,että löytääkös tämä nykyinen vaalea kovinkin nopeasti sen uuden miehen vaiko tykkääkö elellä itsekseen??
      Saatkos siihen jotain?

      • Keskiyö / tuntijasi

        Huomenta
        tuo vaalea nainen on nopealiikkeinen ja aktiivinen, hänen on helppo tutustua ihmisiin ja solmia tuttavuuksia. ei hän ole yksineläjätyyppiä...


      • Timo)
        Keskiyö / tuntijasi kirjoitti:

        Huomenta
        tuo vaalea nainen on nopealiikkeinen ja aktiivinen, hänen on helppo tutustua ihmisiin ja solmia tuttavuuksia. ei hän ole yksineläjätyyppiä...

        Taas ole täällä langoilla,lienenkö jo tavannut tämän ihanan naisen?Vaalea jäi,en enään kestänyt niitä riitoja ja mustasukkaisuutta.Miltäs muuten syksy näyttää,rakkaudesta ja tuosta taloudesta?


      • Timo) kirjoitti:

        Taas ole täällä langoilla,lienenkö jo tavannut tämän ihanan naisen?Vaalea jäi,en enään kestänyt niitä riitoja ja mustasukkaisuutta.Miltäs muuten syksy näyttää,rakkaudesta ja tuosta taloudesta?

        Hei taas
        sitä on kotiuduttu lomilta? ymmärrän että nyt on vähän yksinäistä, mutta kuka sitä kähinää jaksaa, ainakin seurusteluvaiheessa se on hälytyssireeni.
        syksyyn sait hieman voimia lomaltasi, vaikka salaa jo seuraavaa lomaa ajatteletkin.
        syksy näyttää kauniilta ja virkeältä, sinulla on jonkin kaverin kanssa jotakin suunnitelmaa, uskoisin. rakkautena näen edelleen sen saman naisen, joka pitää hameita. kengät vaihtuvat pian saappaisiin, joissa on hieman korkoa.
        talouden kanssa sinä tasapainoilet niinkuin aina, ei näy ylisuuria menoja, muttei ylisuuria tulojakaan. olet tyytyväinen melko kaikkeen, mutta minusta sinä et liiku tarpeeksi. ai niin, onko nenässäsi jotakin?

        t: Keskiyö


    • ihan oikeasti!!

      Holy cow! Joku oikeasti uskoo tuohon hölynpölyyn mitä tuo ennustaja suoltaa?? Älä vain missään nimessä jää odotteleen jotain liehuhelmaista ja potki muita suhteita pois sen takia kun joku ennustaja sulle arvuutteli. Ihan oikeasti.....


      u know what i mean? ... Tuollaisten perusteella ei Keskiyö kyllä ketään vakuuta. Varmaan on joku 25v nainen ja niin aivopesty kaikkiin enkeleihin ja jeesuksiin.

    • nainen hameessa

      Timo! Mistä päin Suomea olet?

    • Mielenkiintoista on

      Juu ja minua kiinnostaa missä päin Espanjaa Timo olet jos olet ja noin minkä ikäinen.

      Terveisin,
      sellaista vaaleahkoa ja pitkää miestä odotellessa, vaikka uskonkin, että sattumalla on suuri merkitys näissä kohtaamisissa. Aina voi tehdä toisen valinnan, joka johtaakin muualle.

      Jokatapauksessa, toivottavasti löydät etsimäsi. :)

    • Timo:))

      Juu,olen kyllä espanjassa edelleen....kukahan minua kaipailee???ikää on miehen verran:))

      kiinnostaa,kertokaahan!!

      • Timo;)

        tuosta nenästäni kyselit,tuli pieni matsi noitten pepejen kanssa.
        minulle asunnon haku edessä,millainen kämppä löytyy?
        juu,tuota rahaa ei ole koskaan liikaa;;mutta pärjätään.
        näätkö,onko työtä tiedossa?


      • Timo;) kirjoitti:

        tuosta nenästäni kyselit,tuli pieni matsi noitten pepejen kanssa.
        minulle asunnon haku edessä,millainen kämppä löytyy?
        juu,tuota rahaa ei ole koskaan liikaa;;mutta pärjätään.
        näätkö,onko työtä tiedossa?

        Hei
        tarkoititkohan pöpöjen kanssa, vai minkä?
        en oikein saa sinuun nyt yhteyttä, mutta näen sinut aivan tyytyväisenä ja asiat ovat hyvin. huomaatko että sinulla on täällä vientiä, kannattaa kirjoitella.

        näin sinut tavallaan peräkkäin uudella lomalla, mutta työstä en nyt saa myöskään kiinni. katsotaan myöhemmin.

        t: Keskiyö


    • Timolle nostelen

      Tuossa kyselin aiemmin että missäpäin Espaajaa olet? Ei kai siitä kukaan oikeasti tunnista. Aurinkorannoilla itse olen. :)

    • Timo:::::

      Laitappa kuvas tänne,kyllä minä siellä rannikollakin olen pyörinyt:

      Tuota keskiöytä tässä vähän kuisailen.
      Mulla on ollut monet vuodet sellainen vaalea,sporttimisu...kai siinä vaan pysyn.
      Rannikko ihan kivaa seutua.

      • truthisthepoint

        Hyi sinua, vaikka tätä ei kovin tosissaan ottaisikaan, toisen aikaa ei saa viedä ajatuksella kunhan nyt vähän kiusaan. En arvosta asennettasi yhtään. Toivottavasti kasvat ensin ihmisenä ja sitten voit ajatella rinnallesi jotain kivaa naista. Hyi hyi...


    • nostellen

      No, kannattaa aina viimeistellä entinen ennen kuin ryntää uuteen, jotta eihän niitä kuviakaan sitten tarvita. :)

      No,minä odottelen että syyssateet tuovat sen vaalean, hoikahkon pitkän miehen, joka mukulakivisellä torilla pitäisi tavata. :)

      Tulinpahan vaan uteliaaksi tässä kohtaa!

    • Timo:::::

      Lycka till sulle ja tässä kohtaa,en ole vaalea,paremminkin tummat hiukset.

    • nostan

      :) Samoin sinne!!! Tumman-vaaleaa odotellessa. Olisihan noita ottajia ja treffeille pyytäjiä, mutta.....siihen tarvitaan ainakin kemiaa minunkin puolelta. :)

    • Timopa..

      Timo täällä,on sitten tavattu tämän mekkoa pitävän punertavatukaisen kanssa,kaunis nenä.Asumme nyt yhdessä ja lastakin tuo odottaa..

      Vähän tässä tuppaa rahasta huolta.

      Mitä näät meidän suhteen jatkoon??

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1606
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      618
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe