Kun olemme pakolliset asiat käyneet esimieheni kanssa läpi vielä hänen huoneessaan, alkaa hän myös katsomaan minua samanlaisella eläimellisellä katseella milä suurinosa muistakin työntekijöistä minua katsoi aikasemmin aamulla. Hän sanoi minulle aivan suoraan kun olin lähdössä hieman hämmentyneenä hänen huoneestaan: "Tiesitkös, neiti Paloniemi että täällä meillä työkavereiden suhde on kuin olisi aviossa?" Jonka jälkeen vinkkasi vielä silmää minulle ja väläyttäen perään valoisan hymyn.
Vastasin välittömästi ajattelematta mitään samalla kun avasin huoneen oven "Sehän on erittäin mukava kuulla, eipähän tarvitse vapaa-aikaa tuhrata enään aviomiehen etsimiseen" ja naurahdin.
Poistuin huoneesta etsimään kahvihuonetta ja havahduin siihen kun huomasin että ajatukseni pyöri jostain syystä pelkässä seksissä. Sotasuunnitelmani oli että käyn hakemassa yhden kupin kahvia, siitä huolimatta vaikka vatsa olikin sekaisin uuden työpaikan luomasta jännityksestä joka alkoi pikkuhiljaa hellittämään kuten myös ajatukseni juoksu.
Päätän kuitenkin käydä ensin vessassa katsomassa pelilistä olenko vielä edustuskelpoinen, kyllä, aivan mahtava näky peilistä heijastui. Päättäväisesti lähdin kävelemään kohti kahvihuonetta jonne päästyäni huomasin että paikalla oli pari muuta miespuolista työkaveriani joille esittelin itseni samantien.
Toisella miehistä on siististi leikattu lyhyt tukka ja todella tyylikkäästi vaatettu kokonaisuus muutenkin, tarjoili minulle kahvia samalla kun istuuduin kahvion pöytään. Tämä mies suorastaan uhkui testosteronia ja sen havaitsi myös että on sitä salillakin käyty.
Aloin nopeasti laskemaan päässäni siinä keskustelun lomassa että täällä on yhteensä 10 henkilöä töissä minun lisäkseni, 3 niistä on naisia ja kaikki aivan mahtavan kauniita, "erityisesti se punapää" - kunnes ajatukseni taas katkesi kun talon naiset saapuivat kaikki kahvioon, myös se punapää. Havaitsin että pilluni alkoi samantien puristella ja sykkiä kun näin tämän naisen ja ilmeisesti tämä kaunis nainen myös sen havaitsi ja loi minulle niin tumman ja kiimaisen katseen jota en ole koskaan ennen kokenut, se iski kuin moukari vatsani pohjaan aiheuttaen sen että pilluni oli melko märkä.
Jatkuu....
Elämäni duuni osa2
Fanta
0
1660
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa754169Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen212341Elokapinan mielenosoitussarja alkaa
Varma kesän merkki on, kun planeetastamme huolestuneet ihmiset alkavat pitää tilaisuuksia muistuttaakseen ihmisiä siitä,4482009Eipäs sitten ryypätä kesälomalla
Työnantaja voi antaa potkut, vaikka olisi ryypännyt 2-4 viikkoa sitten. Vaikka olenkin raivoraitis, niin en kannata tuo1651881Pysyä yhdessä vai ei
En tiedä, ollaan asuttu samassa asunnossa kohta joku 5 vuotta. Olisi sanomista vähän kaikesta mutta eniten itseä ottaa p931214- 1081196
Marinin hallitus onnistui työllisyystoimissa
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/marinin-hallitus-saavutti-tavoitteensa-merkittava-onnistuminen-tyollisyydessa-tuore-m2361135Tänään oli
Noiiiiin 🤏 vähällä ettei tapahtunut jotain mieletöntä. Valitettavasti olosuhteet esti. Odota hetki vielä 😘33977En halua sua enää
joten ihan turhaan tulet "esiintymään" mun näkö- ja kuulopiiriin. Ärsyttää vain kun omat tekemiset häiriintyy, kun en ha37854Ukrainan häviö pitää tunnistaa ja tunnustaa
Venäjä ei ole vain maa, jolla on suuri hyvin koulutettu ja varusteltu armeija, joka on osoittanut tehokkuutensa Ukraina174810