Deitti -palsta nuorille

-----------

Miksei suomariin vois saman tien perustaa deitti -palstaa nuorille, kun joka tapauksessa nuoret yrittää etsiä epätoivosesti tyttö/poikaystävää netistä, ja kun sille ei ole keksitty omaa paikkaa, niin seuranhaku -ilmoituksia postataan väärille palstoille, kuten tänne. Haluaisin lukea tällä palstalla vaihteeksi jotain muutakin kun niitä "etsin tyttö/poikaystävää!" -kirjoituksia.

361

28145

26Äänestä

    Vastaukset

    • Vittuuntunu

      Puhut asiaa. Jonku tarttis joku sivu perustaa alle 18 vuotiaille.

      • moi220

        mäki oon 12 ja haluun netti deitti sivun. Oonko liian nuori?


      • 11s
        moi220 kirjoitti:

        mäki oon 12 ja haluun netti deitti sivun. Oonko liian nuori?

        No et oo mä oon ite 11


      • pian 12
        11s kirjoitti:

        No et oo mä oon ite 11

        Pitäis melle deitti sivu olla


      • haistavittumeetöihin
        moi220 kirjoitti:

        mäki oon 12 ja haluun netti deitti sivun. Oonko liian nuori?

        Oot


      • ei "deittisivuja"
        pian 12 kirjoitti:

        Pitäis melle deitti sivu olla

        Tai sitten ei...


      • Kuulesnyt
        11s kirjoitti:

        No et oo mä oon ite 11

        Vois sinua parkaa. Kyllä liian nuori olet


      • 1111111
        11s kirjoitti:

        No et oo mä oon ite 11

        Mä oon kaa


      • 1111111
        11s kirjoitti:

        No et oo mä oon ite 11

        Mä oon kaa


      • Kannataaaaan

        Nuorille deittisovellus!!!!!!!!!


      • Sinkkutyttö15

        Etsin 15v poikaa oulussta itse olen sinkku


      • SinkkuOulusta

        Sinkkutyttö15 Olen 15-vuotian sinkku Oulusta. Olisiko mahdollista saada snäppisi? :)


      • SinkkuTurusta
        pian 12 kirjoitti:

        Pitäis melle deitti sivu olla

        Yks 14-vuotias sinkku Turusta ettii noin 14-vuotiasta tyttöystävää.


      • Poikaläheltäturkua

        Ite olen 14, alaks


      • moi220 kirjoitti:

        mäki oon 12 ja haluun netti deitti sivun. Oonko liian nuori?

        Olet kyllä mutta esim 15 vuotiaillekaan ei ole mitää


      • tytöystävä

        Olen 9 vee ja etin tytöystävä


      • moi220 kirjoitti:

        mäki oon 12 ja haluun netti deitti sivun. Oonko liian nuori?

        Mä olen myös 12v tänä vuonna kyllä 13, mutta ei sen väliä. Olen myös suhteessa, mutta vain netin kautta tällä hetkellä. Kyllä aijon tyttöystäväni tavata, jossain kohtaa(pian!) Joo ja olen lesbo, mutta se ei hirveästi asiaan liittynyt.

        Btw niille, jotka tulee sanomaan, että olen liian nuori seurustelemaan tai tietämään suuntautumiseni niin ensiksikin seurustelulle ei ole ikärajaa ja toiseksi olen tiennyt reilun vuoden olevani lesbo, joten se tuskin on enää mikään "vaihe".


      • Sinkkutyttö15 kirjoitti:

        Etsin 15v poikaa oulussta itse olen sinkku

        Asun oulussa ja täytän noin kahen viikon päästä 15 ja 156 pitkä? :DDDD


      • nik000
        heimoijj kirjoitti:

        Asun oulussa ja täytän noin kahen viikon päästä 15 ja 156 pitkä? :DDDD

        Sama vaan oon 160pitkä mutta asun espoossa


      • Poikaystävä06
        tytöystävä kirjoitti:

        Olen 9 vee ja etin tytöystävä

        Mä oon 10vee ja etin poikaystävää💖mistä päin


      • Oon 11v tyttö ja etin poikaystävää vantaalta/helsingin keskustasta. Lähettäkää ig nii jutellaan vaikka siellä lisää


      • Moioontyttö
        moi220 kirjoitti:

        mäki oon 12 ja haluun netti deitti sivun. Oonko liian nuori?

        Oon 12v tyttö jtn tulkaa juttelee


      • Vaasantylsiistynyt

        Hei!
        Olen 13 vuotias poika ja etsin tyttöystävää Vaasasta.


      • Jennyinja

        Moi!
        Oon 13v. mut täytän 12.8 14v. Ja etin poikaystävä pääkaupunkiseudulta.(Helsinki, Espoo ja Vantaa) Itse asun Helsingissä. Mutta laittakaa ig ja tulkaa puhuu😘


      • Helsinginsinkku

        Hei!
        Olen 15v poika Helsingistä ja etsin tyttöystävää


      • 3245531
        pian 12 kirjoitti:

        Pitäis melle deitti sivu olla

        niin


      • jotainnojoj
        Poikaystävä06 kirjoitti:

        Mä oon 10vee ja etin poikaystävää💖mistä päin

        oon poika riihmäeltä kelpako


      • Maalikka47

        Mä oon 11 vee tykkään ratsastaa.Etin poikaystävää.Tulkaa puhuu😘


      • Jo tämä yksittäinen kommenttiketju vastaa kysymykseen.. EI.


      • Lesbotonhot
        Harley.Quinn kirjoitti:

        Mä olen myös 12v tänä vuonna kyllä 13, mutta ei sen väliä. Olen myös suhteessa, mutta vain netin kautta tällä hetkellä. Kyllä aijon tyttöystäväni tavata, jossain kohtaa(pian!) Joo ja olen lesbo, mutta se ei hirveästi asiaan liittynyt.

        Btw niille, jotka tulee sanomaan, että olen liian nuori seurustelemaan tai tietämään suuntautumiseni niin ensiksikin seurustelulle ei ole ikärajaa ja toiseksi olen tiennyt reilun vuoden olevani lesbo, joten se tuskin on enää mikään "vaihe".

        En ole mikään 50v pedofiili mutta lesbot on kaunista kateltavaa jote voidaaks tutustuu snapis tai josai olia asiaa sulle


      • yksinäineeeenn
        Harley.Quinn kirjoitti:

        Mä olen myös 12v tänä vuonna kyllä 13, mutta ei sen väliä. Olen myös suhteessa, mutta vain netin kautta tällä hetkellä. Kyllä aijon tyttöystäväni tavata, jossain kohtaa(pian!) Joo ja olen lesbo, mutta se ei hirveästi asiaan liittynyt.

        Btw niille, jotka tulee sanomaan, että olen liian nuori seurustelemaan tai tietämään suuntautumiseni niin ensiksikin seurustelulle ei ole ikärajaa ja toiseksi olen tiennyt reilun vuoden olevani lesbo, joten se tuskin on enää mikään "vaihe".

        Moi! Oon ite 13v. sinkkutyttö ja tahtoisin tutustuu muihin samanikäisiin lesboihin. Asun tosiaan niin pienessä paikassa, että täällä ei oikee oo mahista semmoseen. Jos sulla on snäppi, nii ois kiva vaikka jutella siellä. :)


      • 14v-tyttö

        Minä sun snäppi?😉


      • Kuulesnyt kirjoitti:

        Vois sinua parkaa. Kyllä liian nuori olet

        Me ollaan tätä nyky nuorisoa olen itsekkin hyvin nuori ja ymmärrän molemmat puolet olen seurustellut ja toisinaan todella kaipaan sitä rakkauden tunnetta mutta toisinaan mietin että olen niin nuori


      • FastAsFuckboyyyt
        Moioontyttö kirjoitti:

        Oon 12v tyttö jtn tulkaa juttelee

        Pistäkkö ig tai sc nii juu👋


      • alonegril
        moi220 kirjoitti:

        mäki oon 12 ja haluun netti deitti sivun. Oonko liian nuori?

        ooks tyttö vai poike:3?


      • Anonyymi
        Poikaystävä06 kirjoitti:

        Mä oon 10vee ja etin poikaystävää💖mistä päin

        Haluatko vaihtaa numerot?


      • Anonyymi
        Poikaläheltäturkua kirjoitti:

        Ite olen 14, alaks

        haha


      • Anonyymi
        11s kirjoitti:

        No et oo mä oon ite 11

        mä oon kans 11 ja mun pikkusisko on 9 ja sillä on poikaystävä että revi siitä


      • Anonyymi
        Moioontyttö kirjoitti:

        Oon 12v tyttö jtn tulkaa juttelee

        mikä IG


      • Anonyymi
        Sinkkutyttö15 kirjoitti:

        Etsin 15v poikaa oulussta itse olen sinkku

        Sinkkuna mennään ja täyttämässä 16


      • Anonyymi
        pian 12 kirjoitti:

        Pitäis melle deitti sivu olla

        Jep


      • Anonyymi
        11s kirjoitti:

        No et oo mä oon ite 11

        sama


      • Anonyymi
        Sinkkutyttö15 kirjoitti:

        Etsin 15v poikaa oulussta itse olen sinkku

        Ok oon ettiny seuraa


      • Anonyymi
        Poikaystävä06 kirjoitti:

        Mä oon 10vee ja etin poikaystävää💖mistä päin

        Mä voin oon 12v


      • Anonyymi
        Matskuuu kirjoitti:

        Oon 11v tyttö ja etin poikaystävää vantaalta/helsingin keskustasta. Lähettäkää ig nii jutellaan vaikka siellä lisää

        Joojoo vippaa ig


      • Anonyymi
        heimoijj kirjoitti:

        Asun oulussa ja täytän noin kahen viikon päästä 15 ja 156 pitkä? :DDDD

        Olen 15 vuotias poika ja olen sinkku.
        Itse on 162 cm pitkä. Eli........ Alaks? 😃


      • Anonyymi
        Jennyinja kirjoitti:

        Moi!
        Oon 13v. mut täytän 12.8 14v. Ja etin poikaystävä pääkaupunkiseudulta.(Helsinki, Espoo ja Vantaa) Itse asun Helsingissä. Mutta laittakaa ig ja tulkaa puhuu😘

        Hei olen 14v poika ja asun Espoossa kiinnostaisiko lähteä treffeille? 😘


      • Anonyymi
        heimoijj kirjoitti:

        Asun oulussa ja täytän noin kahen viikon päästä 15 ja 156 pitkä? :DDDD

        Taisit löytää sit jonkun oon 15 v oulusta


      • Anonyymi
        Matskuuu kirjoitti:

        Oon 11v tyttö ja etin poikaystävää vantaalta/helsingin keskustasta. Lähettäkää ig nii jutellaan vaikka siellä lisää

        Mikä sun ig


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei olen 14v poika ja asun Espoossa kiinnostaisiko lähteä treffeille? 😘

        Kerro ig


      • Anonyymi
        pian 12 kirjoitti:

        Pitäis melle deitti sivu olla

        Deittisivu alle 18 vuotiaille!! 👍


      • Anonyymi

        Ok Daniel.


      • Anonyymi
        Poikaystävä06 kirjoitti:

        Mä oon 10vee ja etin poikaystävää💖mistä päin

        Kouvola kymenlaakso


      • Anonyymi
        Maalikka47 kirjoitti:

        Mä oon 11 vee tykkään ratsastaa.Etin poikaystävää.Tulkaa puhuu😘

        Mistä päin oot kotosin


      • Anonyymi
        Poikaystävä06 kirjoitti:

        Mä oon 10vee ja etin poikaystävää💖mistä päin

        Oon Kouvolasta mikä sun snäppi


      • Anonyymi
        Maalikka47 kirjoitti:

        Mä oon 11 vee tykkään ratsastaa.Etin poikaystävää.Tulkaa puhuu😘

        Mistä päin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä päin oot kotosin

        Haluun nähä


      • Anonyymi
        Poikaläheltäturkua kirjoitti:

        Ite olen 14, alaks

        Riippuu mistä päin


      • Anonyymi
        11s kirjoitti:

        No et oo mä oon ite 11

        Ootte kumpikin aaaiikkka nuoriin, mut paha mennä sanoo ku ite 14


      • Anonyymi
        tytöystävä kirjoitti:

        Olen 9 vee ja etin tytöystävä

        MITÄ VI**** SÄ TÄÄLLÄ DUUNAAT! Oot liian nuori😅


      • Anonyymi
        Poikaystävä06 kirjoitti:

        Mä oon 10vee ja etin poikaystävää💖mistä päin

        Onkohan noin, poikaystävä 06?😂😂


    • erittäin tylsistynyt

      Totta ihmeessä! Ja vielä, kun kaikki, jotka ettivät poikaystävää netistä, kertovat vain, miltä näyttävät, ja julistavat kaikille, kuinka laihoja oikein ovat saadakseen seuraa. Kyllä ärsyttää!!!!!

      • jesse12v

        Tämä On Ärsyttävää Kun ei löydä ketää


      • Tyttö05TekiDeittipalstan
        jesse12v kirjoitti:

        Tämä On Ärsyttävää Kun ei löydä ketää

        Jesse12v mistä päin mä oon Jyväskylästä tuu kattoo mun tekemää deittipalstaa nuorille sieltä löytää juttuseuraa tylsiin hetkiin


      • Maalikka47

        Siis mitä välii miltä näyttää.Mun mielestä ulko kuori ei kerro mitään.Yks mun kaveri se oli yhes yhden pojan Kaa.Ja vaan siks et se oli söpö.Oikeesti


      • Komppaan. Ei sillä oo hitto väliä miltä näyttää. Se mimmonen on sisältä kertoo enemmän ku neliöetrin verran vahaa hiuksissa tai meikkiä naamassa, En kiellä etteikö ulkonäkö ois plussaa, mut itse välitän enemmän siitä mitä kuoren alla piilee.


      • tyttö06
        jesse12v kirjoitti:

        Tämä On Ärsyttävää Kun ei löydä ketää

        Haluuks jutella ? laita viestii tänne ?


      • IHMINE
        jms.s01 kirjoitti:

        Komppaan. Ei sillä oo hitto väliä miltä näyttää. Se mimmonen on sisältä kertoo enemmän ku neliöetrin verran vahaa hiuksissa tai meikkiä naamassa, En kiellä etteikö ulkonäkö ois plussaa, mut itse välitän enemmän siitä mitä kuoren alla piilee.

        onks sul snap


      • IHMINE kirjoitti:

        onks sul snap

        On. Laita ensin omasi niin saatan jpa addata takasin


    • abcdaa

      sammaa mieltä, deitt palsta ja vähäsen äkkiä

      • näin_on

        Kyl semmone pitäis oikeesti olla.


    • aaaaaaakylästynyt

      Juu, deittialstan vois erustaa, kun tämä palsta täyttyy kaikil turhilla keskustelunavauksilla.

    • jamjamjam

      Jammusedät ois silmät tarkkana sellasilla sivuilla. Halutaan vaan suojella lapsia, joka on must ihan hyvä juttu. Kyllä sitä ehtii seurustella vähän vanhempanakin. Miksei sitä seurustelukumppania voi etsiä "oikeasta" elämästä?

      • Boitsu16

        Siks ku oikeessa elämässä voi olla vaikee löytää sitä oikeeta


      • tytsy16
        Boitsu16 kirjoitti:

        Siks ku oikeessa elämässä voi olla vaikee löytää sitä oikeeta

        jep, huomattu on


    • vanha;)

      öööö Riippuu siitä onko 11 vuotias jo nuori x) HEI OLEN HENKISESTI VANHEMPI KUIN IÄLTÄNI -.-

      • Mokoamki1

        tiiätkö kuinka vanha hän on


    • kyllä

      sammaa mieltä.deittipalstat nuorillekki.

      • megamurkku

        Oon samaa mieltä mut voidaan tehä semmone face


    • klsjdakl

      mitä ite olen käynyt noilla deitti palstoilla niin siellä kerjätään vain seksiä...

    • Ylipainoinen!!!

      Musta noi 11-13 v deitti palstat olis khyl jees! Oon aina yrittänyt etsiä poikaystävää, mutta olen hieman lihava muihin verrattuina,ja kukaan ei minu´sta sen takia tykkää!! Auttakaa!!!

      • girlwhoneedsbf

        Määki oon lihava :( Help me too!!


      • ylipainoinen 2

        minulla on sama ongelma kuin nimi merkillä : ylipainoinen!!!


      • Do something

        Help yourself


      • Sellanen kun on

        No mun mielestä toi ei kyllä ole mikään ongelma, oot vaan oma ittes ja näytät et oot sinut sen kanssa ja oo itsevarma, kaikkihan tykkää sellasist jotka uskaltaa ja on itseluottamusta ja itsetunto korkeel! :)


      • Mokomaki1
        Sellanen kun on kirjoitti:

        No mun mielestä toi ei kyllä ole mikään ongelma, oot vaan oma ittes ja näytät et oot sinut sen kanssa ja oo itsevarma, kaikkihan tykkää sellasist jotka uskaltaa ja on itseluottamusta ja itsetunto korkeel! :)

        must ei tykätä sellasen kun oon :(


      • Notthathard

        Jos on lihava voi laihduttaa.


      • Anonyymi

        Hieman lihavammat on mun mielestä usein jopa kauniimpia ku laihemmat, onko sulla snäppiä? Voisin tulla juttelemaan


    • vinkvink545345345345

      öö ei ehk mitää 11-13 deitti palstoi koska ei 11 vuotiaat tiiä ees mitä seurustelu on ehk parempi 15-17/18v jos tällästä sivustoa on nii linkkiä vaa mutta ulos vaa ja vinkata vähä kaverille et jos sattuis tietää jotain sinkkuja ja tutuatua niihi vaik sit sen kaverin kans

      • TÖRKEE

        Toi oli kyl vähän yli koska oon 11v ja mul on ollu jo 1 poikkis mut jätin sen kosk se ei enää tykänny musta enäääää :(


      • Love1234
        TÖRKEE kirjoitti:

        Toi oli kyl vähän yli koska oon 11v ja mul on ollu jo 1 poikkis mut jätin sen kosk se ei enää tykänny musta enäääää :(

        Mul ei oo ollu ollenkaa ja oon laittanu yhteen paikkaan ilmotuksen ja oon 11!!!


      • haista v*t*u

        Kuule kun mä olin 9 mul oli jo ollu 5 tyttöystävää. Ja oon nytki 13 ja mul on jo 7 menossa. Et kuule ite mitä se on.


      • !!!!
        haista v*t*u kirjoitti:

        Kuule kun mä olin 9 mul oli jo ollu 5 tyttöystävää. Ja oon nytki 13 ja mul on jo 7 menossa. Et kuule ite mitä se on.

        Kerskailetko sillä, montako tyttöystävää sulla on ollu?!?! Voi tyttöparkoja, jotka on ollu sun tyttöystäviä!! Tyttöystävät ei oo kerskailun aihe!!!! Oletko eri mieltä??


      • nipsus9
        !!!! kirjoitti:

        Kerskailetko sillä, montako tyttöystävää sulla on ollu?!?! Voi tyttöparkoja, jotka on ollu sun tyttöystäviä!! Tyttöystävät ei oo kerskailun aihe!!!! Oletko eri mieltä??

        Mä oon aivan samaa mieltä tyttöjä kuuluu kunnioittaa


    • nfuiaiowfjeu

      Niiten oma vika jos käy huonosti? :I

    • Forever alone

      Samaa mieltä tosta nuorten deittisivuista ! Ei oo kivaa jos onkin seuraa vailla ja ei löydä mistään mitään muutakun yli 18 vuotiatten deittisivui... Olis hieman mukavampaa jos löytyis hieman nuoremmille näitä paikkoja, kiitoos !

      • Teresa 13

        Ois tosi kiva jos ns. nuoret 12-16 vuotiaille olis omat deittisivut.


      • OlistoSihyväSeLlase

        EHDOTTOMASTI


    • Moi"""

      Ois kiva jos tääl ois joku alle14 vuotias joka halusi olla lesbo mä tunnen tunteita vaan tyttöjä kohtaan

      • 13v

        Mä tunnen olevani bi.... (joo oli turha tieto)


      • sinkkutypy2

        Määä oon neljä toista kohta viistoistan että oon sinkku että etin itelle sen ikästä poika ystävää oulusta


      • Mä oon 12 ja bi mut tytöt on kyl parempii ku pojat ei millää pahalla


    • (;

      Nuorten Deitti palsta ,, juu muuten kyllä.. mut bedareita siäki ois heti.. joku 60vee pappeli esittää olevansa 15vee poika joka o just ''täydelline'' ja mitähä siitäki seurais.. mut joo oisha se perjaattees järkevämpää ku ett jokainen tekee tänne oman topicin iha sitä varte ... idk, idc..

    • perse paska

      perustakaa ny vaan niille 14-16 vuotiaille se deittipalsta! ei se nii vaikeet oo! ja sitte kenenkää ei tarvis enää huolehtii siit! *pp on puhunut, UGH!

      • Samoaja

        Siis asia on aika yksinkertainen, foorumi kelpaa. Joku teistä tarmokkaista pikku lapsosista voi käydä värkkäämässä phpbb-foorumin joka on varsin helppoa. Itse en sitä perusta, sillä pedofiilejä sinne tulee kuitenkin ja joku joutuu raiskauksen uhriksi enkä aio olla sivuston ylläpitäjä, ajattelisin loppu elämäni ajan, että se olisi s ollut syytäni. Kyllähän sillä voisi tehdä rahaakin


      • oikeasti lapset
        Samoaja kirjoitti:

        Siis asia on aika yksinkertainen, foorumi kelpaa. Joku teistä tarmokkaista pikku lapsosista voi käydä värkkäämässä phpbb-foorumin joka on varsin helppoa. Itse en sitä perusta, sillä pedofiilejä sinne tulee kuitenkin ja joku joutuu raiskauksen uhriksi enkä aio olla sivuston ylläpitäjä, ajattelisin loppu elämäni ajan, että se olisi s ollut syytäni. Kyllähän sillä voisi tehdä rahaakin

        Itse olen ammattilaisen tasolla netti sivujen luonnissa\koodaamisessa (riippuu miten teet) mutta onko pikkuisen turhaa NETISTÄ hommtat tyttö-\poika kaverin kun se on niin maskin taakse naamioitumista löytäkää ihastuksen ne luonmosta .


    • ehkäpppppp

      Voisin sellaisen foorumin todella nopeasti tehdä, mutta juuri tuo onko se sitten kannattavaa. Tietysti ylläpitäjänä saisi IP-osoitteet ja kaikki ylös mahdollisten pedofiilien kiinnisaamiseksi sekä voisi heti poistaa kaikki seksinhakuyritykset, mutta no, samallalaillahan täälläkin niitä pedofiilejä on ja tälläisellä foorumilla näyttää olevan vielä vähemmän valvontaa kuin phpbb-foorumilla olisi.

    • Huolestunut

      Entäpä kyseisten nuorten turvallisuus? Nuoret sopivat keskenään paikan ja ajan, jossa tapaavat yksin vastakkaisen osapuolen. Entäpä kun toinen osapuoli ei olekaan sitä mitä odotit? Saamme lukea iltalehdestä kohtalosi.

      Tälläinen sivu voisi teoriassa toimia, mutta vamasti jos sivusta tulisi yleinen, seksuaalirikokset tulisivat yleistymään..

      Olkaamme siis järkeviä, jos tälläinen tulisi toteutumaan.

      • Huolestunurespond

        Huolestunu nuorten kannattais esim sopii paikas joku kauppakeskus ja otta frendi mukaa. Ois ihmisii nii pedarit ei vois repii autoo


    • FightForYouth

      Randomi.fi näin ensihätään?

    • findinglove

      Sellanen palsta tosiaan ois hyvä, missä esim. semmoset 14-vuotiaat sais ettii seuraa. mut muaki mietityttää noi pedarit. Noo joka tapauksessa kannatan sellasta palstaa :)

    • PedoDate

      Ei deittipalstoja nuorille, koska

      a. ootte liian nuoria siihen, uskoskaa

      b. pedarit tykkäis

    • Lapset

      Lapset, lapset...

    • ........

      Joo mäkin erosin just pari viikkoo sitten mun poikaystävästä.Mut se olikin ihan idiootti ja seurustelee jo yhen uuden muijan kans joten etin nyt semmost 12-13 vuotiast poikaa:)

      • koht 13

        Mää oon elokuus 13


    • onko5

      No onko tälläistä sivua olemassa? Jos on niin linkkailkaa!

    • 15vuotiass

      Kannatetaan (y)
      -15v -

    • 1hm1n3n

      Eikös helpointa olis ensiksi etsiä tyttö/poikakaveria omasta koulusta/naapurista/tutun kautta ja vasta sitten jos ei miellytä niin vois noille deittisivuille mennä...!?

    • 11v+nettideitti=pedo

      Eniten tässä keskustelussa minua ärsyttää se, että iso osa porukasta on jotain
      11-13v. Te olette vielä lapsia, seurustelu on sellainen vanhempien juttu jota voi aloitella 14v ja kunnolla aloittaa vasta joku n.15. Vaikka omassa kaveripiirissänne "seurustelisitte" älkää herranjumala netistä seuraa hakeko, koska TE olette pedari target 1!

      • Tähän pakko lisätä, että kaikki kehittyy eri aikoihin :) itekki oon 14v tyttö ja on ihan todistettu että mun kehitys menee jopa 16v tytön tasolla.


    • XDjtn...

      Mä kannnatan ideaa. Ja ei läheltä löydy just sitä oikeaa aina.Eikä rakkaudelle ole ikärajaa:)

      • sössö aivo

        Niin eihän rakkaudelle ikärajaa oo? Ja oon vähän pyörehkömpi ja rumempi muita niin ei kukaan tuttu kiinostunu ois :/ ja juup mietityttää no bedobearit en ainakaan itse haluis olla se iltalehdessä oleva tyttö mikä on otsikon olla : 13v tyttö raiskattiin ja tapettiin. Ei kiitos mutta oisihan se joku kiva löytää


    • vpoika1

      mites omegle :D

    • lesbo2

      Alle 18-vuotiaille pitäis olla deitti sivusto.Ite etin tyttöystävää ja joudun menee deittisivustoille ja esittää et on 18v,koska ei voi laittaa pienempää ikää.Kertoisin kyllä sit etten oo 18v.Mut ei rakkaudelle oo ikärajaa.

    • hilppadiippa

      Kannatan minäkin ideaa! ;) Teinä myös huomioisin, että aina ei tarvitse jaella liikaa tietoa itsestään. Melkein kaiken voi pitää esimerkiksi salassa niin pitkään kunnes on 100% varma että henkilö on se jota "esittää" olevansa. Esimerkiksi julkisella paikalla tapaaminen kuten aiemmin on ehdotettu :D

      -14v sinkku, se on yksinäistä jo :< -

      • hilppadiippajatkaa

        niin ja sitten vielä se, että joku voisi tosiaan tehdä sen vaikka foorumille! ;) Itse tekisin tietenkin, jos vain osaisin... :c Yrittänyt olen tehdä foorumia (eri tarkoitukseen kylläkin) mutta en kyllä tajunnut siitä sitten hölkäsen pöläystä. :D


      • emppux

        onko hilppadiippa poika vai tyttö


    • haloo nyt

      Meinaattako te tosiaan että pitäis ihan deittipalsta. Jos on niin onneton jätkä ettei ite löyä/saa tyttöjä niin oottaa että on 18 ja sitten menee deittisivustoille.

    • syrjitty1999

      11v ? Ei oo kyl valmiita seurustelemaan. Ite oon 14 tyttö ja oon ilmaa ku kaikil ja sit yks meidän luokkalaineb nolo poika joka kaivaa nenää ja syö räkää yrittää "iskee" mut ja en ees tykkää siit ja muut pilkkaa et oltais yhes. Mun mielestä nuorten deittisivut oli hyvä, koska siel ei ulkonäkö ole niin tärkeetä. En oo lihava ja on anorektikoksi haukuttu ku olen niin hoikka ja "luuta ja nahkaa".

    • prinsessa01

      Jep deitti palsta ois hyvä on nimittäin 12v tyttö ja oon lesbo enkä löyä kettää sellasta tyttöö joka ois meilkei sama ikänen ja lesbo

      • huomiokipeitä kans

        12v on vielä lapsi.. Voi jumalauta menkää ny jo kaivamaan ne barbit pois sieltä varastosta ja ottakaa ne pakkelit pois naamastanne! Aikuinen ehtii olla myöhemminki. Tuossa iässä me -90 tytöt vielä pelättiin poikapöpöjä ja leikittiin nukeilla.


      • Voi ei!
        huomiokipeitä kans kirjoitti:

        12v on vielä lapsi.. Voi jumalauta menkää ny jo kaivamaan ne barbit pois sieltä varastosta ja ottakaa ne pakkelit pois naamastanne! Aikuinen ehtii olla myöhemminki. Tuossa iässä me -90 tytöt vielä pelättiin poikapöpöjä ja leikittiin nukeilla.

        Tyttöbakteereja!


    • love_girl

      Kannatan koska oon 11 ja yks saman ikänen tyttö on yhessä yhen pojan kaa. Itekki kaipaan seuraa ja sillee......

    • giiiiirl15

      koittakaa jo tajuta et mitkää 11v lapset ei oo valmiita seurustelemaa! ja 14vuotiaistaki osa on viel ihan liian lapsellisia.. ei siks kuulu seurustella et "haluun vaan jonku viereen" "kaikki muutki seurustelee" tms vaan siks että jostakin henkilöstä OIKEESTI tykkää ja haluu olla sen kanssa. järki kätee..

    • mokomaki1

      Oon 11v ja tarviin oikeesti seuraa/ystävää mut ymmärrän et netistä ei kannata sitä hakee alle 14v ikäiseni ymmärtäkää mikä on riskinä!!!

    • vitutus

      kyl 12.-13vuotiaille pitäis olla jotain juttuakin siis oon ite 13 ja must on alkanu tuntuu et haluun oikeesti niiku poikaystävän mä haluun suudella jotakuta

      • kiinnostunut123

        no onko sulla sitä poikaystävää?


      • emppux

        olen 14 vuotias tyttö ilman poika ystävää ja sellaisen haluaisin vastatkaa minulle mahdollisemman nopeasti


      • Poika14vturunlähelt
        emppux kirjoitti:

        olen 14 vuotias tyttö ilman poika ystävää ja sellaisen haluaisin vastatkaa minulle mahdollisemman nopeasti

        Jos kelpaa 14v poika niin tääl ois.


      • Airaksine27

        Olen kans 14 poika jos vain kelpaa


      • pinja11
        Airaksine27 kirjoitti:

        Olen kans 14 poika jos vain kelpaa

        mistä päi oot oon 14v tyttö


      • Anonyymi
        pinja11 kirjoitti:

        mistä päi oot oon 14v tyttö

        Pinja11 mistä päin olet


    • Ritti

      Itse olen 15v tyttö seuraa etsivä tyttö, useimmille deittipalstoille pitää olla 16v jotta pääsee sisälle. Se kyllä itseäni harmittaa hieman, pitääpi odottaa viellä vuos. :c
      Ymmärrän sen kyllä hyvin sillä netissä on aina omat vaaransa ja pitää olla verovainen! Ei välttämättä kaikki nuoret ymmärrä olla varovaisia ja vaikka olisivatkin ei silti välty kaikilta vaaroilta. 3:

      • Bonob0

        Missäspäin asuskelet? Itse olen tyttöystävää etsivä 15v poika lahdesta.....


      • pinja11
        Bonob0 kirjoitti:

        Missäspäin asuskelet? Itse olen tyttöystävää etsivä 15v poika lahdesta.....

        heii mä oon lahest mut oon 14v haittaako vuoden ikäero


      • MirandaUusi

        2014, oli 15v, noi molemmat, ja sä oot 14v... eli hoku 2v. Enkä usko, et se edes muistaa tätä paikkaa enää tai ettii enää edes ketään. Sori vaan.


    • minä vain

      Itse olen 15-vuotias poika ja olen oppinut että seurustella kerkeää myöhemminkin. Olen urheilullinen ja välillä tuntuu että tytöt piirittävät, muta en ole ruvennut suhteisiin juuri sen takia, koska olen näin nuori. Ymmärrrän kyllä että jotkut 14-18-vuotiaat etsii sitä oikeaa mutta 10-13-vuotiaat!! Toki tämä on vain henkilökohtainen mielipide.

    • minä vain

      Itse olen 14w tyttö joka etsii seuraa.Olen huumorintajuinen,luotettava,hyvin iloinen ja ystävällinen :) XD

    • miettikää

      Mäkin oon ylipainonen ja se ei oo helppoo alkaa laihduttaa tosta noin vaan!

      • Väsyttää

        Miten tää ny liitty mihinkää?


    • tuskaa tuskaa

      Musta sinänsä hyvä ideä, mutta:
      - pedarit voi huijata ikänsä ja pästä sinne ja siinä ei hyvä heilu
      - Mielestäni monikaan 0-13v ei osaa käsittää rakkautta kunnolla ja jos toinen osaa, toinen ei, niin nopeasti toisella suru puserossa...

      Jos olette ihan varmoja valmiudesta kysykää itseltänne
      - Mitä jos se muuttaa, kestänkö?
      - Mitä jos se löytää paremman, kestänkö?
      - Mitä jos itse muutan, kestänkö aiheuttaa toiselle ja itselle tuskaa?
      - Mitä jos, itse löydän paremman, kestäkö aiheuttaa toiselle NIIN suurta tuskaa?
      Ja pikku lisä infona: joo kyllä itse olen 12v ja "seurustelin" 3 vuotta, itseäi 3 vuotta vanhemman kanssa... liian rankka sen ikäselle... Antakaa itsenne kasvaa...

    • Koskijanne

      Jos tälläinen Deittisivusto tulisi niin mitä sielä pitäisi olla ja ehdottomasti pitäisi miettiä miten sitä valvoisi vaihtoehtona voisi olla
      1. Profiilikuva pakko
      2. Etunimi ja sukunimi pakko (Ylläpito vain saisi tietää)


      Olisitteko valmis laittamaan profiilikuvan josta teidät tunnistaisi tai kertomaan ylläpidolle etu ja sukunimen ??


      Ehkä tämä totetuu vielä joskus;)

      • Beba2838

        Siinä olisi se että joku voi huijata nimensä ja ottaa netistä tutön tai pojan kuvan mieluiten niin että soittelee video puheluita ja laittelee itsestään useamman kuvan


    • Elämää nähnyt

      Mitä te 9-13v. tytöt ja pojat haluatte edes siltä ''seurustelulta''?

      YLEENSÄ siihen parisuhteeseen kuuluu esim.
      - Seksi
      - Vastuu
      - Rakkaus
      - Yhteisen tulevaisuuden suunnittelu
      jne.

      Joten luuletteko tosissanne että kykenisitte tuollaiseen? Okei, ovathan ne ala-aste ''suhteet'' erikseen, mutta netin kautta etsitään nimenomaan kypsempää/vakavaa parisuhdetta, joihin nuo esimerkit useimmiten liittyy, joten teinä unohtaisin koko jutun jostain deittisivustosta..

    • Ei tarvita

      Minun mielestä on noloa, epätoivoista ja väärin että jotkut 13 vuotiaat lapset etsivät olevinaan seuraa. He ovat liian pieniä vielä sellaiseen ja aikaa kyllä on. Suhteet eivät kestä pitkään tuossa iässä koska eivät he edes ymmärrä koko asiaa. Vanhempana kyllä kerkeää etsiä seuraa ja seurustella ihan kyllästymiseen asti. Keskittykää kouluun ja muuhunkin ns. "järkevään". Aikaa kyllä on.

      Ennemmin pitäisi poistaa kaikki tuollaiset viestit koko keskustelusta. Itsekin olen kyllästynyt sellaisia lukemaan. Nuoret hei etsikää seuraa kasvotusten esim. koulussa! Sillä tavalla löytää paremmin, eikä tarvitse netissä roikkua seuraakin hakemassa.

      Ja kuitenkin sitten sille "nuorten deittipalstalle" eksyy jotain namusetiä ja sitten sitä ollaankin ihmeissään...

    • Kyllästynyt lukija

      Niin saisi olla, että oikeasti saisi keskustella aiheesta, eikä lukea pikkupoikien ja -tyttöjen itkua siitä, miten he ovat "loppuelämänsä yksin".
      Mutta niin nuorena ei edes kannattaisi etsiä seuraa, mutta se karsisi sitä sontaa mitä tällä palstalla näkee.

      Mutta niinkuin nimimerkki "jamjamjam" mainitsi, että jammut saattaisi sitten kulkea siellä onkin sitten se paskempi juttu.

      Joko nuorille tehdään oma deittipalsta ja raiskausten määrä kasvaa, tai sitten luetaan samaa sontaa tällä palstalla päivästä toiseen. Tai sitten kaikki lopettaa seuran etsinnän netistä ja uskaltautuu itse oikeassa elämässä kokeilemaan. Viimeisintä vaihtoehtoa kannatan vahvasti.

      ^ koulun miekkari auttaa masennuksesta ja ylitsepääsemättömästä ujoudesta nimim. kokemusta on.

    • 11 v liian nuori

      No just . 11 vuotiaat haluaa "rakkautta". Osaan kokemuksesta sanoa että 11 v on iha liian nuori seurusteluun ite oon nyt 14 ja ollu pari kertaa suhteessa ja toinen niistä oli 11 vuotiaana. Niin nuorena ei kannata suhteeseen ryhtyä sillä murrosikä on tytöillä erityisesti kovassa vauhdissa ja mieli haluaa vain seksiä sama juttu myös pojalla mutta onha myös poikkeuksiaki sillä ite olin erittäin onnelline sillä oon aina ollu yksin ja vähän ehkä huonon näköne( itteni mielest ainaki)ni rakastuin ihan tosissani ku yks tyttö alko pitää mulle seuraa. Mut eihän sillä ollu mitän muuta mielessä kuin seksi. Ku tajusin asian pistin välit poikki sillä 11 vuotiaana en tiennyt melkein mitään ehkäisy menetelmiä mutta nyt kun olen 8 luokan aikana käynyt kaikki seksuaalisuuteen ja seksiin liittyvät asiat läpi voisin ollakkin valmis uteen suhteeseen mutta toisaalata taas tämän ikäisenä eivät suhteet kestä kuin pari kuukautta niin päätin että taidankin viettää aikani yksin kuin kokea sitä tuskaa kun rakas jättää. Sen siaan olen alkanut treenata jotta pärjäisin helpommin armeijassa mutta joskus jos yksinäisyys alkaa kalvamaan pelastaa musiikki päivän.

      Deitti palvelu voisi olla 15-18 vuotiaille jos sellaista lähdettäisiin nuorille perustamaan mutta en suosittelisi seurustelua noin nuorille.

    • Mr. Vinkki

      Tehkää kik:iin joku nuorten deitti ryhmä

    • Random 16v poika

      Olen samaa mieltä et kaikki ei vaan löydä sitä jonka kanssa haluaisi mutta ei kaukaakaan voi oikein lähteä hakemaan kun ei ole mitään millä mennä ja jos semmoinen sivusto tulee vaadittaisiin kuva joo ei lähettäjä välttämättä sitä omaa kuvaa lähetä mutta sivustolla voisi tehdä alun ja jatkaa sitten vaikka jos antavat toisileen puhelinnumerot ja se olisi hyvä ujommille ei koske silti itseäni kunhan ehdottelen

    • ksjdjfjfjd

      Suomi24 voisi perustaa edes vaikka juttuseuran haku sivuston :D

    • villex

      #Nuoret
      #Teinit
      sinne sit vaan

      • villex

        noi kikis


    • ooomi

      tää myös jos bi #finteen

    • Edude

      Ehdottomasti, mua se auttais tosi paljon. Ja varmaan monia muitakin

    • mä on tampereelta oleva 13v poika joka etsii tyttöystävää 12v-13v keskustelu tavat olis hyvä olla skype

      • Emilia05

        Ite oon 12vuotias tyttö.
        Kaikki va jauhaa ot liian nuori ärsytävää
        En koskaan löydä omaikäistä seuraa
        Mistä etsiä?
        AUTAA!


      • Nörtti7452
        Emilia05 kirjoitti:

        Ite oon 12vuotias tyttö.
        Kaikki va jauhaa ot liian nuori ärsytävää
        En koskaan löydä omaikäistä seuraa
        Mistä etsiä?
        AUTAA!

        Täs ois 11v Poika Helsingistä


      • Anonyymi
        Emilia05 kirjoitti:

        Ite oon 12vuotias tyttö.
        Kaikki va jauhaa ot liian nuori ärsytävää
        En koskaan löydä omaikäistä seuraa
        Mistä etsiä?
        AUTAA!

        Mikä sun snäppi tai ig on


    • dejection

      koska pedot

    • JEJjj

      Haluaisin jonkun deitti sivun meille. Oon ite 14.

      • emppux

        voin alkaa henkilö JEJjj kanssa annat vain puhelin numerosi ja kerrot suku puolesi niin olemme sujut


    • Moikaikkioon

      Oom mäki 11 v ja haluaisin deitti sivuston tietääks joku jo nyt mistä löytää

    • Boigaaai

      Jee deittipalstA lapsille

    • moi1235

      Mäki oon 11 oonko liian nuori deittailemaan

      • voinäitäpienii

        Oot


    • emppux

      olen 14 vuotias tyttö ja etsin poika ystävää joka olisi 12-16 vuotias. voitte laittaa tänne viestiä mahdollisimman pian ja minun pitäisi saada sinun numerosi niin voisimme sitten aloittaa suhteemme

    • emppuux

      Miks köhä ihmees sitte meiän luokalle puhutaan kortsuista sun muista ehkäisy välineistä ja seksistä jos ollla muka liian nuorii

    • Singleboy99

      Itse en ymmärrä miks alle 15 vuotias etsii poika- tai tyttöystävä. Mut kemistä löytys tälläne 16 vuotias poika etsien "sivistynyttä" seuraa ja rajaks laitan 15-17 vuotta.

    • 12v

      Mun ehdotus on se että tänne perustais uusi keskustelun jota kaikki nuoret vois käyttää semmosena "deitti sivuna" niin kauan että joku tulee ja tekee semmosen kunnon nuorten deitti sivun sivun

    • 14.v_tyttö

      no joo siis tää on aika turhauttavaa ku koulus kaikki pojat tykkää vaa "suosituist tytöist" joilla on tekoripset jne. Nii mä en oo koskaan tarpeeks hyvä

      • Vastailija

        Uskon et oot ihan hyvä omana ittenäs ;)


    • SinkkuTurusta

      Yks 14-vuotias sinkku etsii noin 14-vuotiasta tyttöystävää Turusta.

    • letmediepls

      apua saanko kuolla xdd kyllä, 14-18v ois järkeväki. mut sinne silti tunkis näitä 9-12v ipanoita ettimää tyttistä ja poikkista.

      • Mieti2527

        Ookko nää joku rasisti 9-1 vuotiaita kohtaa, se on ihmisen oma päätös koska alkaa seurustelee


      • Anonyymi
        Mieti2527 kirjoitti:

        Ookko nää joku rasisti 9-1 vuotiaita kohtaa, se on ihmisen oma päätös koska alkaa seurustelee

        Juuri näin juuri näin


    • Tyttöhesast

      Nyt tulee taas nää oot liian nuori jutut mut ettisin 11-13 ihs tyttöö hesast itte oon koht 11

      • Tyttöhesast

        Meinasin oon koht 12


    • Prissee

      Oon 13 v tyttö helsingist ja ettisin jotain söpöö poikaa

    • Sumeneeko kun 12v sanoo olevansa homo

    • AbuDhabiF1

      Joku tutustuu oon 11v poika Espoosta mutta oon kyl lähel kauniaistakin.

    • Voisihan sitä tehdä ihan oman nettisivun nuorten deittipalvelulle. Jos vain tarpeeksi jäseniä tulisi.

    • NuorilleLuotettavaaApua

      Täl idealla ois varmaan kätevä rahastaa typeriä kiimakakaroita, joita nämä palstat ovat pullollaan.

    • 16vsinkkupoika

      Oon sinkku etsin 16v tyttöä helsingistä oon 166cm pitkä oon aika laiha jos oot mua pidempi tai jos sul on lasit tai jos oot lihava nii älä ota yhteyttä mut muuten kyllä laita tänne viesti jos kiinnostaa(; mua on sanottu komeeks

      • 16vsinkkupoika

        15v tyttökin käy


      • Lasitjalihava

        Mikä vika laseis ja seksikkäissä kurveissa on?🙈😝


    • Emmuista

      Täytän tänä vuon 14 v ja oon poika ja ois siisti saa a joku kiva näkönen tyttö ;)

      • Kiinnostunut_1

        Itekki 14v tänä vuonna jos oot vieläkin vapaa ni oisko sulla kik


    • Moikkeilid93649884679638

      Ei jumalauta tinder saatana

      • 16vsinkkupoika

        Älä muuta sano!


    • KaipuussaKaveria13

      Miks ei?! Mut sanon vaan sen verran että ällöttää lukee näit 10v ala-astelaisten "haluan seksiä, Nyt!" Juttuja, miten sairas voi lapsi olla HYI! Joten mielestäni sivuston pitäisi olla enemmän "erittäin erittäin hyvä KAVERI tyyliä" ja olla asiallinen , sivistyneistön ihmisten juttu. Ja ikäraja 13v eli yläaste!

    • Deepshittii

      Olis tommone joku seuran etsintä paikka ihan hyvä idea. Mut näitä 0-12 vuotiaita on niin helppo kusettaa, joten pedaritki tykkäis ideasta.
      Kehitys on kyllä yksilöllistä, joten joku 12 vuotias voi olla henkisellä tasolla muita ikäisiään vanhempi ja osaa varoa näitä pedareita ja alkanu ymmärtämän paremmin tunteitaan. Mutta mites sittenku se poika/tyttö ystävä onki ihan täys kakara ja keräilee vaan numeroita, että voi elvistellä kuinka monta on ollu. Jos poika/tyttö ystävä muuttaa pois, tai itse joudut muuttamaan. kestäisikö hormoonien sekoittama lapsi sitä?

    • Tyttö13

      Mä oon viellä 13 mut täytän kohta 14.

      sinkku

    • Täälläyksityyppi

      Ite oon 11 v ja ettisin ittelleni poikaystävää...

      • Nörtti7254

        Tässä yks 11v Poika Helsingistä laita viestii jos kiinnostaa.


    • Joslöytys

      Toi on totta. Oon 14 eikä meil alle 18v oo mitää "deitti" sivustoo

    • Etsin noin 12v tyttöä lahesta

      • Nimetön102829

        Onks ig??


    • EnTiedäMitäTeenTäällä

      Mielestäni 13-16 vuotiaille voisi tehdä tänne deittipalstat, koska olen itsekin 13-vuotias ja ei sitä seuraa koulusta löydä aina. Ja pedot on aina mahdollisuus, mutta niitähän löytää vaikka ruokakaupasta.Itse tykkäisin jos ensiksi tutustuisi ilman profiilikuvaa ( mutta iän kanssa ) ja sitten jos kiinnostuu voi kysyä enemmän tietoja. Ja catfishei yms löytää jos pyytää kuvaa vaikka kolme sormea pystyssä. :)

    • Nolooooooooooot

      Hahha epätoivottomst lapset koskaan ei voi tulla deittipalstaa nuorille, koska pedot miehet

    • Skiiuthebestonehere

      Oon 11 ja no kappas vain oon sinkku joten ;)😂😂

      • Matilda06

        Mistä päin oot ja otko poika
        Oon myös 11v✌


      • 11vtyttövantaalta

        Haluisin poikkiksen ja mieluiten hyvännäkösen joka harrastaa jotain mut ei haittaa jos ei harrasta mitää mut lähettäkää teijän snäppei ja igeit nii joskus vois nähä.PS oon 11v ja mun kaikilla kavereilla on poikaystävä nii mäki haluaisin.

        Mut niille jotka sanoo että me ollaan liian nuorii nii keskittykää te vaa niihin teijän omiin asioihin ku me kyllä tiedetään mitä me tehään ja tää on muutenki meille alle 12 vuotiaille ihan uus asia nii mitä haittaa ja voi nähä julkisella paikalla nii sitte ei tuu niitä lehtiilmotuksia.


      • KiinnostunutPoika17
        11vtyttövantaalta kirjoitti:

        Haluisin poikkiksen ja mieluiten hyvännäkösen joka harrastaa jotain mut ei haittaa jos ei harrasta mitää mut lähettäkää teijän snäppei ja igeit nii joskus vois nähä.PS oon 11v ja mun kaikilla kavereilla on poikaystävä nii mäki haluaisin.

        Mut niille jotka sanoo että me ollaan liian nuorii nii keskittykää te vaa niihin teijän omiin asioihin ku me kyllä tiedetään mitä me tehään ja tää on muutenki meille alle 12 vuotiaille ihan uus asia nii mitä haittaa ja voi nähä julkisella paikalla nii sitte ei tuu niitä lehtiilmotuksia.

        Kerro sun snäp niin lisään sut, oon 17v poika Helsingistä.


      • 11vtyttövantaalta
        KiinnostunutPoika17 kirjoitti:

        Kerro sun snäp niin lisään sut, oon 17v poika Helsingistä.

        Sori mut en eti mitään täys ikäsii vaan
        jotain 11-12v poikii sori


      • Nipsu-
        KiinnostunutPoika17 kirjoitti:

        Kerro sun snäp niin lisään sut, oon 17v poika Helsingistä.

        Moikka oon 13.v.tyttö vantaalta,pituutta on 170cm ja harrastan liikuntaa. Ois kiva löytää joku ihana poitsu♡ Ja mun kaikilla kavereillakin on niin ois varmaan munkin aika sellanen löytää:)


      • etsiä17
        Nipsu- kirjoitti:

        Moikka oon 13.v.tyttö vantaalta,pituutta on 170cm ja harrastan liikuntaa. Ois kiva löytää joku ihana poitsu♡ Ja mun kaikilla kavereillakin on niin ois varmaan munkin aika sellanen löytää:)

        olen 16 vuotias jätkä kohta 17 v pituutta 170 cm oon huono puhuu en osaa melkee yhtää sosialista vietän netis varmaa 4 tuntia kuukaudes aikaa


      • mietinyt
        KiinnostunutPoika17 kirjoitti:

        Kerro sun snäp niin lisään sut, oon 17v poika Helsingistä.

        mikä sun snap on ?


      • 11vtyttövantaalta kirjoitti:

        Haluisin poikkiksen ja mieluiten hyvännäkösen joka harrastaa jotain mut ei haittaa jos ei harrasta mitää mut lähettäkää teijän snäppei ja igeit nii joskus vois nähä.PS oon 11v ja mun kaikilla kavereilla on poikaystävä nii mäki haluaisin.

        Mut niille jotka sanoo että me ollaan liian nuorii nii keskittykää te vaa niihin teijän omiin asioihin ku me kyllä tiedetään mitä me tehään ja tää on muutenki meille alle 12 vuotiaille ihan uus asia nii mitä haittaa ja voi nähä julkisella paikalla nii sitte ei tuu niitä lehtiilmotuksia.

        Jos tiiätte nii kannattaa tosiaan ottaa pois tuo "kavereilki on" parisuhde tulee useimmille vastaanm Mielestäni sitä suoraan ei ole järkevää etsiä. Tapaaminen-ystävyys- parisuhde, on tapahtuma ketju


    • gööörl

      Oon 15v tyttö

    • Nipsu-

      Sori KiinnostunutPoika17 mut mulla ei oo snäppii:(Jos se ei haitaa?
      Mut oisin muuten halunnut tutustuu suhun♡

      • KiinnostunutPoika17

        Ei se haittaa ollenkaan :) Hmm kyllä sitä voisi kokeilla tutustua. Oisko sulla mitään muuta kuten vaikka Kik?


    • Nipsu-

      Ei oo sori mun vanhemmat on vähän liian yli suojelevaisii niin ei oo sitäkään joten en voi ottaa suhun yhteyttä:(Tässä se ongelma aina on jos mä löydän jonkun kivan pojan netistä niin en pysty pitää siihen mitenkään yhteyttä....
      Sori!!Koita löytää joku kiva tytsy!!
      Oon varmaan ikuisesti sinkku:(

      Mut oli kiva jutella edes jonkun pojan kanssa♡

      • KiinnostunutPoika17

        No eikö ole mitään metodia kuten vaikka sähköposti?


    • Nipsu-

      Ei ole!!
      Tää on varmaan susta aika typerää mut mun vanhemmat vaan on niin ylisuojelevaisia!!
      Sori oikeesti:(
      Mutta kun sä oot noin ihana muita kohtaan niin saat varmasti jonku♡

      • KiinnostunutPoika17

        Äh voi harmi kumpa olisi joku keino miten voitas tutustua mutta kyllä sitä jotenki pystyttäs mutta harmi kun ovat sellasii niin :/


    • Oon samaa mieltä sun kannsa,mutta oisin kyllä halunnut tutustua suhun:) Kiitos oikeesti et jaksoit kuunnella ja jutella ,kun ei oikeen muut pojat haluu mua kun ei oo sitä v**tun somea!!Mut oishan sitä voinut jonkun paikan keksiä ja tavata mut en tiedä sust???
      Mut kiitos vielä et juttelit mun kanssa♡♡

      • KiinnostunutPoika17

        Mutta juurihan loit käyttäjän tänne ja silleenhän voitas keskustella yksityisest ja sopii jos tapais
        :)


    • Ja sori että kesti vastata,mutta kun loin sähköposti-tiliä niin siinä kesti hetki ja meinas mennä hermot😂😂
      Mut sain nyt onneks tehtyy sen♡
      Mut meen nyt nukkuu,joten Öitä😘

      • KiinnostunutPoika17

        Hmm... Että silleensä kävi... :/


    • Tampereen_Miksu

      Moro ois ettimäs 13v tyttöä itselleni Tampereelta ku vähä yksinäist aika kausi menossa!

    • Boyy99

      Moi! 18 vuotias poika ettii tyttöystävää stadista laittakaa kikkejä niin voi kirjoittaa teille

    • santty1234

      joono itse olen 15v poika tampereelta ja etsi kanssa tyttöystävää ja olisihan se mukavaa jos joku keksisi tämmöisen sivuston nuorille

      • santty1234

        tuohan sivusto on ihan hyvä, en huomannut aijemmin sitä 😂


    • Thelonelykid27

      Etin tyttöystävää olen alkuperäisesti virolainen mutta puhun ihan helevetin hyvää suomea olen noin 159 senttiä ja oon 12 vuotias etin helsinkistä tyttöystävää

      • IhmInENM

        mikä on sun snapchat ?


      • alonegril

        Mikäs on sun snap;3


    • Itekki olen nyt iha vapaa tyyppi. Ku en tiedä että mistä enää etsiä ketään olen ihan hukassa :(

    • Epätoivoinennuori

      Xdd

    • Joku_urpo04

      13v poika eteläkarjalasta etsii suunnilleen saman ikäistä tyttöä. Oon joo hieman ylipainoinen ja jos en sentakia kelpaa nii ei sitte. Oon jotenki ihmeessä saanu itteni 185cm pitkäksi (en tiedä miten edes mahdollista) harrastuksia ei ole mutta rakennan pienoismalleja ja pelaan pleikarilla vapaa-ajalla.

      • 13vtytsy

        Moi. Onko snäppi tai ig. Ite oon 13v


    • Poika_14

      14v poika ettii tyttöystävää karakalliost (espoo)

      • onko

        Onks sul snap tai ig ??


    • Kooderi

      Hei, mä koodaan deitti sivun!

      Ottakaa se 2-5 viikkoa!

    • kaipaisseuraa

      Hei, täällä sporttinen kohta viisitoistavuotias mukava poika kanta-hämeen alueelta. Harrastan paljon liikuntaa ja olen tosi hyvässä kunnossa. Ei yhtään ylipainoa. Pituus: noin 181cm. Etsisin kivaa sporttista tyttöä seurakseni. Vastailkaa rohkeasti jos kiinnostaa. PS. Tykkään shoppailusta :).

    • 16sinkkujätkä

      olen 17 vuotias jätkä joka etsi tyttöystävä olen ollut suhteessa 3 kertaa että kyllä on jotai tietoa suhteessa olemisesesta

      • unohtu.laittaa

        paikka seudulta


      • Joensuulainen17vtyttö

        Missä päin asut?


    • Etsintyttöystävää

      etsin tyttöystävää kainuun seudulta noin 12-14 v

    • Etsiväinen

      Mä oisin 13v poika ja entisin tyttist Porista :)

    • LADYGAGA05

      Mä oon 13v tyttö, ja ettisin poikkist turun, raision ja maskun aluleelta. Et 03-05 pojat voi laittaa mulle spostin.

    • oon 14/03 poika turun lähelt ja etin jotain kivaa 03 tai 02 (ei haittaa vaik olis vähä nuorempi) poikaystävää hmu jos kiinnostaa!

      • SabrinaS

        Käyks s-posti alus? Siis en oo viel tehny mitäö somee, jne. Nii oon 03, ja tyttö. Ja omaa paik.kuntaa en viitti laittaa mut turun lähel siis asun.


    • cma

      oon 14v tyttö turusta,nokialta,ja ylöjärvelt etin poikaystävää ikä joku 14v-16v

      • asdfsad

        onko jotain somea?


    • Römpsä

      Olen 17 vuotias poika ylöjärveltä ja etsin 17-16v tyttöä

    • ty13

      Olen tyttö 13v etsin poika ystävää jos kiinostaa niin laita ig tain snap !

    • Moivainsiis

      Siis v*tun möhlöt! Tyylii alle 16-vuotiaatki pyörii tääl, ku ei edes oo hajuakaan mikä on kunnollinen suhde/seurustelu-suhde! Ja mihin te tyylii 11v-15-vuotiaat tartette suhdetta. Niimpä, ette vielä mihinkään.

      Hankkikaapa ensin työpaikka, matkustelkaa jne, ja harkitkaa sitten vielä uudelleen.

      • en_puolusta_mutta

        Ei oo tainu pilluu tulla pitkään aikaan ku suutut noin kovasti jostain tälläsestä. XD


    • Moivaansiis

      Moi enpuolustamutta, olen tyttö enkä suuutttunut mistään vaikka voi vaikutttaa siltä. Olen ihan kuule hetero.
      Toisekss, jos joku tolleee otttaa nokkiinsa siitä mitä joku on mieltä, kannnattais itte ruveta lans miettii tarkemmin, koska kaikilla on oikeus sanoa mielipiteensä. Eoi Suomi on perjaatteessa sellainen maa, josssa saa sanoa mielipiteensä ääneen ja jossa on ääni-oikeus.

    • 16vpohjosesta

      Hei! Oon 16v poika Pohjois-Pohjanmaalta ja etsin seurustelu kumppania. Elämä tällä hetkellä ei ole mikään paras mahdollinen ja haluaisin tutustua johonkin uuteen ihmiseen! :) Jos jotain 15-18v tyttöä kiinnostaa niin keksitään jotenkin miten saatais yhteys toisiimme ja alettais tutustumaan!

    • Suomalainen15

      Hei olen kohta 16v poika Helsingistä ja etsin kurvikasta tyttö-ystävää... harrastan salilla käyntiä ja koiran ulkoilutusta...laittakaa rohkeasti vain kommenttia niin keksitään jokin kommunikaatio tapa

      • Joku__

        Moi. Vaikutat kivalta:) oon 14 vuotias tyttö joka ettii poikaystävää. Millä tavalla me voitais jutella


      • Anonyymi

        Hei...anteeksi pitkä vastausaika. oisko sähköposti??
        Mulla ei ole mitään soittaa tiliä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei...anteeksi pitkä vastausaika. oisko sähköposti??
        Mulla ei ole mitään soittaa tiliä

        Ja olen siis tuo suomalainen15


    • Suomalainen15

      Edelliseen viestiin viitaten..painolla ei ole väliä, kunhan on luonteeltaan kiva.

    • Suomalainen15

      Eli siis ei mitään anorektikko vaan pyöreä daami!!

    • Huolestunut

      Varmaan syy miksei ole deitti sovellusta nuorille on se, että se olisi helppo paikka pedofiileille huijata lapsia. Kannattaa mielummin käydä vaikka nuorten illoissa tai löytää lähin nuortentalo paikkakunnaltasi. Ne on turvallisia paikkoja löytää uusia ihmisiä.

    • Epätoivoinen

      Oon 15v Poika vantaalta etin poikaystävää helsinki-vantaa-espoo alueelta mielellään iältään 15-17
      Kerro sun ig/snäppi nii jutellaan !

      • Anonyymi

        Laita oma nii tuun addaa


    • Antti132

      Etsin tyttöystävää jolla pitää olla ylipainoa yläpainorajaa ei ole... mitä enemmän sen parempi

    • DERYAAAAA_D

      Hei oon 14v tyttö, ja sellane 15-17v poika olis iha nice joka hyvöksyis mut sellasenaan kun on. Paikkskunnalllas ei oo välii, mut itte asun varsinais-suomes ja olis ok jos kans oisit täält varsinais-suomest. Ja sun ulkonäölläs ei oo välii, kunhan oot vaan itsevarma, mukava ja asialoinen sekä järkevä. S-posti köy, mut somee en laita tänne ja mieluummi s-postil.

      • anonyymi_Afy

        Sähköposti osotetta?


      • DERYAAAAA_D

        On, mut en paljasta itteeni ja täält sitä on hankala poistaa, enkö sit viitti tehdä uut.:D


      • moi deryaa olen 17v mukava poika saattaisin olla susta kiinnostunut:)


    • seksihullu

      ajattelen usein seksiä ja katson pornoa. olen 12v. mitä teen? luokallani on yksi tosi seksikäs poika josta pidän, ja hän pitää minusta. miten kysyn seurustelusta? Käyn randomissa puhumassa kaikkien ikäisteni kanssa seksusta, ja olen harrastanut sitä kautta nettiseksiä. pilluni kostuu kaikesta, ja olen niin innoissni ja väsyyt. MITÄ TEEN???

      • Anonyymi

        Tulisit snäppää mun kaa niin voisin auttaa sua


    • Anonyymi

      Hei olen 01 poika etsin 15-17 vuotiasta poikaa/tyttöä mieluusti uudenmaan alueella. Ruumiin rakenteella ei ole väliä ja olisi valmis johonkin nopeaan tai pikaiseen.

      • Anonyymi

        Vielä sama henkilö jos haluu vaikka snapissa laittaa viestin niin se ois hyvä täälä tuu varmaan paljoo käytyä.


      • Anonyymi

        Varmaa vähä myöhäs mut oon 16v poika uudeltamaalta


    • Anonyymi

      Oon 16 v poika kuopiosta niin jos joku tyttö haluaa snäpätä niin voi laittaa snäpin alle

    • Anonyymi

      Ai miksi ei voi perustaa? No siksi, että se on liian suuri turvallisuusriski alaikäisille. Alaikäisiä on jo nyt liikaa aikuisten deittisivuilla ja he ovat kaikki vaarassa joutua hyväksikäytetyksi. Se tästä nyt vielä puuttuisi, että aikuiset menisivät lasten/nuorten deittisivuille etsimään hyväksikäytettäviä. Alaikäisethän eivät ole turvassa edes muualla somessa, vaikkeivat seuraa hakisikaan. Se on jo nähty. Kenelläkään alle 18 vuotiaalla ei voi olla niin kiire seurusteluun, että seuraa täytyy etsiä netin kautta.
      Totta puhuen Suomi24:n ylläpito voisi puuttua näihin alaikäisten seuranhakuilmoituksiin täällä poistamalla ne, sillä auttamatta joku lapsi jossakin joutuu näiden ilmoitusten takia aikuisten häirinnän kohteeksi somessa.

      Jos joudutte aikuisen tai toisen lapsen/nuoren häiritsemäksi somessa tai oikeassa elämässä, niin kertokaa siitä jollekin luotettavalle aikuiselle! Ansaitsette hyvän ja turvallisen ensimmäisen suhteen! Olette arvokkaita ja rakkaita perheellenne sekä kavereillenne! Viettäkää aikaa heidän kanssaan, menkää vaikka jäätelölle tai elokuviin. Kyllä seurustelemaan kerkiää isompanakin <3

      Nimim. "Tylsä aikuinen"

    • Anonyymi

      OOn tämmönen 11v poika 155cm pitä joka ettii tyttöä hyvinkäältä et jos on jotain kiinostuneita laittakaa tänne jotain viestii nii vastaan

    • Oon 14v tyttö ja etin mieluiten Tampereelta poikaystävää jonka kaa vois puhuu ja tehä kaikkee hauskaa mieluiten 14-15 vuotias🤗
      Täs on vähä tietoi musta:
      -170cm pitkä
      -pitkät vaaleet hiukset
      -meen nyt 8lk
      -rakastan eläimiä
      Jos sua kiinnostaa nii voiks vastata mulle ja kertoo kans jotai ittestäs🤗😘

      • Joo aloin seuraa🤔🤗


      • Moi aloin kiinnostua susta ja vaikutat todella mukavalta ja olen itsekkin eläinrakas ja mulla on kani ja oli kissa mutta olen 14v täyttävä poika turusta ja jos haluat tampereelta niin eihän se ole edes pitkä matka mulle ku voin tulla junalla tai bussil mut jos sulta löytyy snäppi nii mun snäppi on micoleijona ja ig on mico_leijona


      • Ja toivottavasti ei haittaa mun oon Melkee ylipainone


      • Anonyymi

        Mikäs sinun snäppisi on jos sulla on?


    • Anonyymi

      Ladatkaa Yubo

      • Anonyymi

        enmä


    • Anonyymi

      oon varmaan aika kamalasti myöhässä mutta 13v hyvinkääläinen

    • moi oon 13.v tyttö ylivieskasta .kysykää nii saatte mun snäpin ;)

      • Anonyymi

        Hei oon 16v poika ja kuopiosta. Mikäs sun snäppi on?


      • Mikä sun snäppi on :3


      • Anonyymi

        saisko sitä snäppiä? oon 14v poika, harrastan jäkistä ja futista ja tykkään kans pelaa videopelei


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei oon 16v poika ja kuopiosta. Mikäs sun snäppi on?

        .......


      • Anonyymi

        Mikä sun snäppi on ? Oon 14v poika sieltä aika läheltä ;)


    • Anonyymi

      16v poika pk-seudulta etsii 15-16v seuraa.

      • Anonyymi

        etsitkö poikaa vai tyttöä?


      • Anonyymi

        tyttöä


      • Anonyymi

        Rohkeesti vaa jutulle.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Oon 16v poika uudeltamaalta etin 15-17v poikaa
      Tykkään Parkourista, Pelailen koneel.
      bussi yhteydet hyvin Espoo/Helsinki välille hyvät ja kevari löytyy nii matka ei oo ongelma
      laittakaa snäppi, insta tai kik nii voidaa jutelle ja tutustuu

    • Anonyymi

      kyl lapsillaki pitää olla tällanen jos aikuisilki on

    • Anonyymi

      Moi olen 17 vuotias Orivedellä mutta opiskelen Jyväskylässä etsin tyttöystävää Jyväskylästä tykkään kokata leipoa ja harrastan boffausta eti instassa nimellä kaapo häkkinen jos oot kiinnostunut

    • Anonyymi

      Oon 14-vuotias poika Uusimaalta ja ois mukavaa tutustua johonkin tyttöön.

    • Olen 05 poika ja etsin tyttöystävää. Ihan sama missä asut

    • Anonyymi

      Miten ois Yubo. Löytyy Play-kaupasta ja Appstoresta.

    • Anonyymi

      Yubo on käytännössä Tinder mutta alaikäisilla ja parisuhteiden dijaan se mainostaa "kaverisuhteita" vaikka se tosiaankin on lasten Tinder.

    • Anonyymi

      Ja voihan siis jollaki 60 vuotiaalla muorilla yhtäkkiä olla semmonen tunne et ei oo enää kiinnostunu pertistä ja haluaaki naapurin pirkon... Et yleensä sitä seurustellaan sen kans johon on kiinnostunu sukupuolesta viis..... Ja se kiinnostus voi ihan kellä vaan vihtua missä kohtaan vaan et aina ei voi olla suuntautumisestaan ihan 100% varma...

    • Anonyymi

      moi oon 12 vuotias onks liian nuori

      • Anonyymi

        Ootko tyttö vai poika?


    • Anonyymi

      Moi! Oon 11v etin poikkista tulkaa juttelee snaphact nimi amyllynen ja etin siis Kuopiosta

    • Anonyymi

      16v Poika Turun alueelta, en tiiä kuinka pitkään parisuhteeseen olisin valmis, mutta mulla on aika iso {sensuroitu Suoli24:n sääntöjen takia} ja "yhden yön juttu"ihin olisin halukas. Kommentoikaa tähän jos kiinnostuitte, tytöt ;)

    • Anonyymi

      17v poika etsii tyttöä, harrastan salilla käymistä ja lenkkeilen jokapäivä....ei haittaa vaikka olisi ylipainoinen
      Pistäkää kommenttia niin laitan sähköpostiini ja sitä kautta muita yhteystietoja

    • Onks kukaan halukas olee mun poikaystävä?
      Oon 12v tyttö Turusta. Harrastan disco tanssii(taso 2 ja pyrin kisoihin), ilma-akrobatiaa (taso 2) ja jalkapalloo(joukkueessa jossa ei oo pelejä). Jos joku kiinostuu nii voi kysyy mun sähköpostii. Toivottavasti ees joku kiinnostuis.

    • Anonyymi

      Etin tyttöystävää oon 12

      • Moi oon 06 ja oisin kiinnostunut mistäpäin oot


    • Anonyymi

      Addatkaa mut kikis 1234girl1234 oon vhä yli 13v, Oon avoin ja muhun on helppo tutustuu😊harrastan paljo urheiluu joten ois tosi mahtavaa jos itekki oisit urheilullinen, mut ei oo mitenkää kriteeri. Ulkonäölläs ei oo yhtään mitään väliä, kunhan tullaan juttuun;) kerron lisää ku addaatte;) seukkaa en rupee n. yli 14vn tai alle 12vn kans mut frenditki on tervetulleita (ainaki jätkät, tuun niitten kaa paremmi toimee😂)

      • Anonyymi

        4321girl1234 *


    • Etin poikaystävää. Oon 12v/07 tyttö Raisiosta. Harrastan disco tanssia, ilma-akrobatiaa ja jalkapalloo. Rakastan musiikin kuuntelua. Oon 162cm pitkä ja painan vähän alle 50kg kai. Haluisin saman ikäsen poikaystävän. Sun ulkonäöllä ei niinkään oo väliä tärkeintä ois et tultais hyvin juttuun😗

      • Anonyymi

        moi tuutko jutul mu snäp o roope.lindstrom asun kaarinas/turus


      • Anonyymi kirjoitti:

        moi tuutko jutul mu snäp o roope.lindstrom asun kaarinas/turus

        Ei oo snäppii:(


    • Anonyymi

      emt mut oon 15 ja vantaalt :D ja mitä ihmet nää 9-12vee lpaset tääl teköö

      • Anonyymi

        lapsia*


    • Anonyymi

      Hei olen 14 vuotias poika ja kaipasin seuraa ja mielekästä tekemistä. Etsin saman ikäistä tyttöä, tyttöystäväksi.😉

      • Anonyymi

        Oon 14v tyttö


    • Anonyymi

      Olen 14 vuotias poika ja etsin tyttöystävää.
      Pituutta on 162 cm.

      • Anonyymi

        Mistä


    • Anonyymi

      14 vuotias poika etsii Espoosta noin 14v tyttöystävää. Olen itse 162 cm 😁

    • Anonyymi

      Moi oon 04/16 homo kymenlaaksost ja etin poikaystävää tai juttu kaveria

    • Anonyymi

      just niin, samaa mieltä. Itekki oon alkanu ny haluamaan poika/tyttöystävää (olen bi lol) ja elämä on vaikeeta varsinki ku o läskipaska jolla ei oo mitää itsevarmuutta lol

      • Anonyymi

        ja niin oon 14, pari kk nii 15, jos joku haluu jutella tai ehk enemmän :3
        ja kotoisin kuopiosta heh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja niin oon 14, pari kk nii 15, jos joku haluu jutella tai ehk enemmän :3
        ja kotoisin kuopiosta heh

        Haluuks snäppää


    • Anonyymi

      Kyllä nuorille pitäs olla oma deitti-palsta! Monille omasta koulusta tai naapurustosta ikätovereiden kanssa jo kaveeraaminen voi olla tosi vaikeeta, suhteesta puhumattakaan. Vaikka oliskin liian nuori suhteeseen niin kivaahan se treffailu on vaikka kestäiskin vaan hetken :)

    • Anonyymi

      Oon vihanen ku ei vieläkään ole deitti sivua. Kaikkihan nyt kumppanin haluu. Ja ku ei saa ladata tinderiä nii on aika vittumaista. Ite oon 12v. Asua pitäis viedä eteempäin. Jonkun täytyy perustaa deitti sivu alle 18 vuotiaille. Pitäähän meille deitti sivu olla😠

      • Anonyymi

        Asia


      • Anonyymi

        Mene sinne nuortennettiin tästä valittamaan, että alkavat tekemään jotain asialle. Täällä päätyy saaliiksi vain perv.lle metsästäjille.


    • Anonyymi

      Tää vaa et miks kukaan haluis hankkii jätkää/muijaa täältä? Latais esim jubon

    Ketjusta on poistettu 205 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      69
      6806
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4420
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2833
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2100
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1663
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1457
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1161
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      305
      1135
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1134
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1101
    Aihe