Teinivanhemmuus

teiniDaddynstoori

tääl on jonku päivän selaillu näit keskusteluit ja näyttää et suuri osa o teiniäitei.. ite oon teini-isä. ei oo oikee juttu seuraa tästä aiheesta omassa kaveripiirissä, jote kirjottelenpa tänne jos joku vaik haluu vastailla..

Eli oon 19-vuotias jätkä ja mul on kohta 2-vuotias poika. Poikani asuu mun kanssa ja me asumme minun kotonani piharakennuksessa. Kolmistaa minä, lapsen äiti ja lapsi. tai tää mimmi asuu ja asuu, suurimmaks osaks sitä ei meinaa näkyy.. mä oon tässä jutus se vastuuntuntoisempi.. lapsi oli kyl vahinko, ja aluks meinasinki hipsiä pakoo ja sanoo et mua ei kiinnosta tasa yhtää olla vielä isä, mut sit mun oma isä puhu järkee (joo uhkas se selkäsaunallaki :D) ja sai mut ymmärtää et ite oon tän lapsen saanu aikaa ja vaikka ei oo otollisin aika tälle nii se on kuitenki mun on lapsi, mun poika!!!

Sain nyt keväällä opinnot loppuun ja oon päässy töihi. Säästän rahaa jotta voisin ostaa tai vuokraa kaksion mulle ja pojalle. tää olis se mitä haluisin ku ei toi pojan äiti meinaa olla tässä oikei mukana.. me ei olla seurusteltu pitkää aikaa, olosuhteiden pakosta asutaa vaa yhessä meijä piharakennuksessa.. yhteishuoltajuus meil on. Mimmi vaa meinaa olla joka viikonloppu menos ja facebookissa päivittelee vuoro perää ihania baari-iltoi ja kuinka ihana poika hänellä on.. v*tuttaa suoraa sanoe ku antaa sellase kuvan et olis muka enemmänki mukana pojun elämäs.. tyttö tulee ja menee monesti mite ite haluu ja kavereita tuo meille kysymättä multa tai mun vanhemmilta lupaa. ja esittelee poikaamme heille innolla. Poika ei ees sano tätä äidiks vaan tän oikeella nimellä. mä oon isi.
Mä haluisin yksinhuoltajuuden ku oon loppuje lopuks enemmän ollut pojan kanssa.. tottaha mää iteki välil käyn jossai, mut suurimmaks osaks oon kotona ja siks kaveritki kaikonnu pikkuhiljaa.. eihä niit kiinnosta istua hiekkalaatikolla ja antaa lapselle vauhtia keinussa.. ja kylhä sen ymmärtää.
Mä tiiän et mimmi kuiteski rakastaa poikaamme, mutta hän ei osaa ottaa tätä tärkeimmäksi asiaksi elämässä.. käy nukkumas meil ja oleskee joskus koko päivän siel mut monesti nii et häippäsee muutamaks tunniks pois..
oon puhunu et ku saan oman kämpän et haluun pojan asuu mun kanssa koska mimmil ite ei oo tarjota sille mitää kotia, se ei käy töissä tai mitää.. elelee vanhempiensa rahoil.. mimmi sanonu et et varmaa hanki kämppää tääl o hyvä asuu!! joo on mut en mä aijo jäädä himaa asuu loppuiäkseni... ja sillehä se passais nii olispaha "oma" kämppä eikä vanhempie nurkis olla.
en halua viiä poikaa äidiltään mut kyl musta olis parempi jos me asuttas pojan kaa kaksin ja äiti vois käyä kylässä ja toisipäin. sillä eholla vaa et äiti ottaa vastuuta ja tapaamiset on rutiiniomasia eikä et tullaa illalla moikkaa ja sit veke. Mä haluun tarjota pojalle hyvän ja tasapainoisen elämän enkä sellast et lähimmäiset ihmiset vaa tulee ja menee!!!

tälläne stoori.... jos muita teini-isei linjoilla nii pistäkäähä viestii? muutki toki saa kirjotella..

3

436

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Teidän poika on onnekas ku sillä on noin ihana isi =) Isi, joka välittää hänestä. Äidistä en nyt osaa sanoa, kaipa hän niin välittää, muttei osaa näyttää sitä. Vaikuttaa kaikin puolin siltä, että olisi paras, jos ottaisit yksinhuoltajuuden. Eli vaan lastenvalvojaan yhteyttä ja sovitte sitten yhdessä tapaamisoikeuksista ym. Eiköhän se lapsen äidillekin ole ok, kunhan totuttautuu asiaan ... tai ehkäpä hän vaikka ymmärtäisi olla enemmän pojan elämässä? En ole isi, olen pienen pojan äiti =) Ja me asutaan vuokralla rivarissa pojun ja sen isin kanssa. Ollaan kihloissa ja seurusteltu kohta kolme vuotta... Ei liittynyt asiaan mutta kuitenkin. Oli pakko vastata sulle, oli niin koskettava toi sun teksti. Toivon, että saat säkin omaa aikaa ja että sun kaverit ymmärtäis sua paremmin. Mulla ollu vähä sama ongelma.. Kaverit kaikonnu. Tai no.. Lähinnä sen takia, ku ne on niin eri tilanteessa :s anyways, tsemppiä sulle!

• just just...

Aloitus on kyllä ihan selvä provo.

• Anttijuhani Rautavaa

Minusta on tulossa isä keväällä ja tekstisi oli todella yllättävä. Näin kanssa miehenä arvostan omaa asennettasi poikasi tulevaisuudesta ja jos minulta kysytään niin ottaisin yksinhuoltajuuden jos ei sitten tyttöystäväsi asenne parane. Mun mielestä on oikeesti hienoa että on niitä poikiakin jotka haluaa olla vastuussa omasta pojastaan ja olla sille rakastava isä. Mulla ei ole mitään hajuakaan isyydestä vielä kun ei lasta vielä ole mutta odotan sitä innolla ja jos vaan haluat puhua ihmisen kanssa joka viihtyy hiekkalaatikolla ja antamassa lapselle vauhtia keinussa niin otappa vain yhteyttä juttelen mielelläni kanssasi

Tuossa on mun sähköposti: [email protected]

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      97
      8624
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      47
      4249
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1936
    4. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      37
      1488
    5. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1460
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      34
      1199
    7. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      12
      1170
    8. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      877
    9. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      862
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      29
      837
    Aihe