Hanna on ruma ja turha julkkis

Nupo

Paskaa "musiikkiakin" tekee typerille kakaroille.

17

1132

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hanna

sie oot kuule vaa kade Hanna rullaa,niinku mieki!

• Nupo

Miten tuollaiselle julkkiswannabeelle kukaan olisi kateellinen ja mistä? Tavanomaisesta äänestä? Tavanomaisesta ulkonäöstä? Mistä, kerro?

• Hanna
        Nupo kirjoitti:

Miten tuollaiselle julkkiswannabeelle kukaan olisi kateellinen ja mistä? Tavanomaisesta äänestä? Tavanomaisesta ulkonäöstä? Mistä, kerro?

..kaunis,magee lauluääni...ihan paras suomen idoli!!!!

• minä

niin.........

• galileo.g

Hannalla on semmonen ääni jota ei oo tässä maassa vielä ennen kuultu,kaukaa saa lähteä hakemaan !!Eikä tee musaa pennuille,vaan kaikille jotka tykkää,niinku miulle ;)

Sitäpaitti Hanna on ihan kaunis tsubu,lisänä vähän jätkämäistä rentoutta...laittamalla hänestä saa vaikka minkälaisen prinsessan...julkisuus on tullut kilpailun ja musiikin kautta...tuskin hän on sitä tavoitellut...en usko siihen !! Hannaa ei tulla koskaan valitsemaan turhaksi julkkikseksi !!
      Ei !! Jos näin käy,niin syön purkin raejuustoa !!! ;))

Kato kuule sinä Hannaa rumaksi haukkunut peiliin,löytyiskö se vika sieltä...tai mielestä,potuttaako joku kovin nyt ??

• Nupo

Hanna ei vaan ole kaunis. Rumat posket ja muuten kauttaaltaan tavanomaiset kasvot.
        Eihän kukaan pakolla pyri telkkuun vain pysyäkseen tuntemattomana... Julkisuudenkipeä pelle. Nyt jo turha julkkis.
        Minun peilissäni ei ole vikaa.

• minä

NO ainakin se on turha julkkis. HANNA ON MAAILMAN TURHIN JULKKIS.

• Masie

Mikähän se Antti on jos Hannaa haukut turhimmaksi?

• minä
        Masie kirjoitti:

on hanna turhempi ku Antti

• Nupo
        Masie kirjoitti:

No, Antti ei ole mitään.

• Hanna
        Masie kirjoitti:

on kummatkin upeita ja huippuja...i love they people!!!! ♥

• Marika

Hanna ei tietääkseni itse tee musiikkiaan. Hanna on kaunis tumma naisellinen nainen.

• Nupo

Hanna on kyllä ruma ja miehekäs tyttö.

• Huumeiden käyttäjä

Olen samaa mieltä. Ei siinä ole mitään kaunista. Itse olen paljon kauniimpi vaikka en julkkis olekkaan. Tutut on sanoneet että näytän Pakariselta mutta paljon kauniimmalta. No eihän sitä tietty kauneutta tarvitse ihaillakkaan. Eipä se ole hääppönen laulajakaan.

• Nupo

Vaikea sanoa, kun en tiedä miltä näytät. Mutta muuten oikein.

• minä taas

joo va, en tiennyt, nyt sitten tiedän..katsokaas lapset tässä on se suu!

• Nupo

Kirjoitapa jokin villieläimen nimi ilman kirjoitusvirheitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sannalla tänään vuorossa The Daily Show

Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.
      Maailman menoa
      118
      8245
    2. Tanskassa lain vaatimana Bovaer tappanut nautoja ja sairastuttanut

Samaa myrkkyä myös Suomen lehmiin ollut tuloillaan, miten teidän tilalla? https://www.agriland.ie/farming-news/bovaer-m
      Maailman menoa
      101
      7492
    3. Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot
      Maailman menoa
      91
      5669
    4. Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!

Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,
      Maailman menoa
      90
      5633
    5. Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään

eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm
      Maailman menoa
      119
      4820
    6. Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"

Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo
      Maailman menoa
      128
      2601
    7. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      59
      2485
    8. Ei välimatka meitä erottanut

Vaan välirikko ja väärinymmärrykset. Oikeastaan henkinen välimatka on meidän välillä pieni, näin uskon. Näen koko ajan e
      Ikävä
      8
      1465
    9. Maajussi-Villen morsioehdokas Maarit ei halunnut Villeä - Tämä totuus valkeni kuvauksissa!

Ohhoh, tekikö Maarit mielestäsi oikean ratkaisun Villen suhteen? Maajussi-Ville on herättänyt voimakkaita tunteita puol
      Maajussille morsian
      7
      1434
    10. Kohta taas mesikämmeneen

Onneksi kaupunki ostaa mesikämmenen, niin päästään taas tekemään rahaa
      Ähtäri
      52
      1315
    Aihe