Paskaa "musiikkiakin" tekee typerille kakaroille.
Hanna on ruma ja turha julkkis
17
1072
Vastaukset
- Hanna
sie oot kuule vaa kade Hanna rullaa,niinku mieki!
- Nupo
Miten tuollaiselle julkkiswannabeelle kukaan olisi kateellinen ja mistä? Tavanomaisesta äänestä? Tavanomaisesta ulkonäöstä? Mistä, kerro?
- Hanna
Nupo kirjoitti:
Miten tuollaiselle julkkiswannabeelle kukaan olisi kateellinen ja mistä? Tavanomaisesta äänestä? Tavanomaisesta ulkonäöstä? Mistä, kerro?
..kaunis,magee lauluääni...ihan paras suomen idoli!!!!
- minä
niin.........
- galileo.g
Hannalla on semmonen ääni jota ei oo tässä maassa vielä ennen kuultu,kaukaa saa lähteä hakemaan !!Eikä tee musaa pennuille,vaan kaikille jotka tykkää,niinku miulle ;)
Sitäpaitti Hanna on ihan kaunis tsubu,lisänä vähän jätkämäistä rentoutta...laittamalla hänestä saa vaikka minkälaisen prinsessan...julkisuus on tullut kilpailun ja musiikin kautta...tuskin hän on sitä tavoitellut...en usko siihen !! Hannaa ei tulla koskaan valitsemaan turhaksi julkkikseksi !!
Ei !! Jos näin käy,niin syön purkin raejuustoa !!! ;))
Kato kuule sinä Hannaa rumaksi haukkunut peiliin,löytyiskö se vika sieltä...tai mielestä,potuttaako joku kovin nyt ??- Nupo
Hanna ei vaan ole kaunis. Rumat posket ja muuten kauttaaltaan tavanomaiset kasvot.
Eihän kukaan pakolla pyri telkkuun vain pysyäkseen tuntemattomana... Julkisuudenkipeä pelle. Nyt jo turha julkkis.
Minun peilissäni ei ole vikaa.
- minä
NO ainakin se on turha julkkis. HANNA ON MAAILMAN TURHIN JULKKIS.
- Masie
Mikähän se Antti on jos Hannaa haukut turhimmaksi?
- minä
Masie kirjoitti:
on hanna turhempi ku Antti
- Nupo
Masie kirjoitti:
No, Antti ei ole mitään.
- Hanna
Masie kirjoitti:
on kummatkin upeita ja huippuja...i love they people!!!! ♥
- Marika
Hanna ei tietääkseni itse tee musiikkiaan. Hanna on kaunis tumma naisellinen nainen.
- Nupo
Hanna on kyllä ruma ja miehekäs tyttö.
- Huumeiden käyttäjä
Olen samaa mieltä. Ei siinä ole mitään kaunista. Itse olen paljon kauniimpi vaikka en julkkis olekkaan. Tutut on sanoneet että näytän Pakariselta mutta paljon kauniimmalta. No eihän sitä tietty kauneutta tarvitse ihaillakkaan. Eipä se ole hääppönen laulajakaan.
- Nupo
Vaikea sanoa, kun en tiedä miltä näytät. Mutta muuten oikein.
- minä taas
joo va, en tiennyt, nyt sitten tiedän..katsokaas lapset tässä on se suu!
- Nupo
Kirjoitapa jokin villieläimen nimi ilman kirjoitusvirheitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254954Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818