Seksin aloittaminen

Milloin ja miten?

Kuinka moni aloittaa seksin 15v. tai nuorempana? Ja ovatkohan aikaisin seksin aloittavat ovat vähän huorahtavia ja partnereita tulee jo nuorena monta?

Oletteko sopineen seksista etukäteen vai tapahtuuko se vain esim. bileissä tms.?

6

813

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • silloin ja siten

En tiedä, kuinka moni aloittaa 15-vuotiaana tai nuorempana. Mutta aikaisin aloittavat ovat taatusti vähän huorahtavia ja partnereita tulee jo nuorena monta. Bileissä kännissä naivat. Ja lisänä saavat erilaisia seksitauteja.

• yfccciu

no ei 15v nyt enää ihan pikkutyttö ole. seksin aika on sitten kun itsestä tuntuu siltä ja on kypsä siihen.

• Zombiecat1911

Itse menetin neitsyyteni nykyiselle parhaalle ystävälleni (silloiselle tyttöystävälleni) kun olin 14-vuotias.
      En ole huora, tai edes huorahtava.
      emme olleet humalassa, sillä en juo lainkaan alkoholia.
      seurustelin hänen kanssaan vuoden ja rapiat.

Minulla ei ole minkäänlaisia omantunnontuskia vaikka annoinkin neitsyyteni aikaisin ja harrastin myöhemmin kyseisen henkilön kanssa seksiä niin usein, etten edes jaksa laskea kertoja.

• Jokainen panee tavallaan/tyylillään. Silloin, kun olet siihen valmis ja teidät, ettän TÅMÄ on juuri se, jonka kanssa vielä huomennakin "olisit tänään halunnut sänkyyn."

• Setämies22

Yllättävän moni tyttö ''kadottaa'' kovassa kännissä jollekin aivan tuntemattomalle kundille immeyden 15v tai nuorempana, miehillä taas valtaosa poikuuksista ''häviää'' siinä 17-23 ikä akselilla.

Vaikea sanoa miten seksin aloittaminen nuorena korreloi myöhempään seksielämään, ehkä nuoruuden sijasta olennaista on MITEN aloittaa seksiin tutustumisen.

• tulee jo?

Kuinka moni aloittaa seksin 15v. tai nuorempana?
      Aivan liian moni.

Ja ovatkohan aikaisin seksin aloittavat ovat vähän huorahtavia ja partnereita tulee jo nuorena monta?
      Usein on ja sitten 18v ihmetellään kun ei kelpaa kuin p…ukoille.

Kaikki karhaat p…ni on aloittaneet vasta 23 – 27 vuotiaina.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      67
      1222
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      42
      901
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      335
      685
    4. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      51
      661
    5. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      638
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      116
      636
    7. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      99
      622
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      605
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      582
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56