Nyt pitäis keksiä jotain sexyä, mitä se olis?
Ehdotuksii?
Sexyä, sexyä!
79
328
Vastaukset
- Rattus sp.
Hmm.. tuo sana on aika monivivahteinen.. Tarkoitatko jotakin coolia vai todellakin sexyä?
Olen ylikyllästetty jälkimmäiselle. Ostin nimittäin kesällä Levottomat -dvd:n ja en muistanut minkälainen se oli. Se pääosan esittäjähän oli roolissaan kuin kani! Joku kysyi pannaanko ja se aina vastasi joo.. Perh.. Eikä ollut edes makuuni..
No, toinen tapaus parin viikon sisältä. Hankepalaverissä sain ehdotuksen, että jos ehdotuksen tekijä laihtuu 30 kiloa, niin harrastetaanko seksiä. Jos olisin saanut tuon optiona, niin olisin voinut suostua ja tarjota optiota eteenpäin. Perh.. nyt jäi näkemättä kuinka nopeasti mies laihtuu.
Eli ei ole ehdotuksia. Ei mitään sexyä..
PS. Ystäväni kanikin harrasti sitä pehmolelukanillaan, kun kävin kylässä..- Anjaniina.
Nomut eihän toi ole sexyä, sehän on pelkkää pan.....sta...ja pelkästään sellasena kaameen tylsää?
Eihän kanikaan ole sexy? - Rattus sp.
Anjaniina. kirjoitti:
Nomut eihän toi ole sexyä, sehän on pelkkää pan.....sta...ja pelkästään sellasena kaameen tylsää?
Eihän kanikaan ole sexy?Ei mutta se oikea kani oli oikea sexypeto ja tosi söpö :))). Olisit nähnyt missä kunnossa oli pehmolelu. Parasta siinä elokuvassa oli se purjevene *huoks*. Sen tähden luultavasti ostin sen..
No, Mickey Rourke silloin kun oli voimissaan.. Olisiko tarpeeksi sexy? - Anjaniina.
Rattus sp. kirjoitti:
Ei mutta se oikea kani oli oikea sexypeto ja tosi söpö :))). Olisit nähnyt missä kunnossa oli pehmolelu. Parasta siinä elokuvassa oli se purjevene *huoks*. Sen tähden luultavasti ostin sen..
No, Mickey Rourke silloin kun oli voimissaan.. Olisiko tarpeeksi sexy?Vähä elähtäneen näkönen.
Pahat pojat vetoaa, mut ei tekosellaset ;))
Sext vois olla syötävää, juotavaa, päällepuettavaa, maisema, kaupunki, mitä vaan....? - Rattus sp.
Anjaniina. kirjoitti:
Vähä elähtäneen näkönen.
Pahat pojat vetoaa, mut ei tekosellaset ;))
Sext vois olla syötävää, juotavaa, päällepuettavaa, maisema, kaupunki, mitä vaan....?Tämä pahuksen palvelin sensuroi minua. Ei tullut viesti läpi..
Ehdotukseni jokin drinkki, joka hiukan kirpeä, sopivan makea ja ehdottomasti raikas maultaan. Ja tunnelmaan sopivaa musiikkia..
http://www.youtube.com/watch?v=ZJL4UGSbeFg&feature=related - Anjaniina.
Rattus sp. kirjoitti:
Tämä pahuksen palvelin sensuroi minua. Ei tullut viesti läpi..
Ehdotukseni jokin drinkki, joka hiukan kirpeä, sopivan makea ja ehdottomasti raikas maultaan. Ja tunnelmaan sopivaa musiikkia..
http://www.youtube.com/watch?v=ZJL4UGSbeFg&feature=relatedJaa, jaa, mut ny on sunnuntai ja huomenna maanantai ;)))
Mutta eihän tuo hassumpi tapa olis viettää iltaa ;)) siihe kun vielä lisätään tuikut pimeään iltaan terassilla, niin, fiilsitely huovanmutkass olis vaölmis ;)) - Mitäkä mies
Rattus sp. kirjoitti:
Tämä pahuksen palvelin sensuroi minua. Ei tullut viesti läpi..
http://www.youtube.com/watch?v=ZJL4UGSbeFg&feature=relatedJes!!:)
- Rattus sp.
Anjaniina. kirjoitti:
Jaa, jaa, mut ny on sunnuntai ja huomenna maanantai ;)))
Mutta eihän tuo hassumpi tapa olis viettää iltaa ;)) siihe kun vielä lisätään tuikut pimeään iltaan terassilla, niin, fiilsitely huovanmutkass olis vaölmis ;))Se en ollut minä, joka vei asiat toisille poluille. Ne olivat ne muut, jotka ajattelivat likaisia ;). Oli hauskaa, kun kävin lukemassa saamiasi vastauksia.
- Anjaniina.
Rattus sp. kirjoitti:
Se en ollut minä, joka vei asiat toisille poluille. Ne olivat ne muut, jotka ajattelivat likaisia ;). Oli hauskaa, kun kävin lukemassa saamiasi vastauksia.
Nii, monta on mieltä.sexystä...
Mutta äläs huoli, Ylläksellä pestään se sun mielikuvitukses vitivalkeeks ja putipuhtaaks ;))) - Rattus sp.
Anjaniina. kirjoitti:
Nii, monta on mieltä.sexystä...
Mutta äläs huoli, Ylläksellä pestään se sun mielikuvitukses vitivalkeeks ja putipuhtaaks ;)))Sinulla on työmaata tuossa Putkiksessa :D. Tuskin joudat peseyttämään mielikuvitustani ja sitä paitsi mielikuvat taitavat tällä hetkellä liittyä koiranpentuihin ja purjeveneisiin tai viinipulloihin ;).
- ...
Perinteinen paperipussi.
Sen voi sitten tarpeen mukaan laittaa kenenpäässä se on seksin kannalta parempi.
=DW=- Rattus sp.
Olisiko tässä tapauksessa oikea termi inhorealismi? Mietin vain.. En ole muuten kokeillut ja en aio kokeilla, siis paperipussia tuossa mielessä.
Nyt häippäsen eetteristä.. Hyviä illanjatkoja kaikille! - Anjaniina.
Ei vaikuta kovinkaan innostavalta, ideas?
Miksi kaikki ajattelee että sexy on pelkkää...kanisointia?
Sulje silmät ja näe unta jostakin. Lisää mielessä siihen kaikenlaista ja kokonaisuus voi olla se mitä etsit.
Se mikä kuva jollakin on jostakin, ei välttämättä luo samanlaisia mielikuvia kuin toisella. Siksi omat mielikuvat osuvatkin nappiin.
Multa hiukan tyhmä kommentti tähän, mutta eipähän muuta sexyä tule mieleen. Tai jos tulee, niin en tä'ssä sitä kirjoittele, sillä kyse on pelkästään kuvasta, enkä halua kenekään muun rakentavan sitä kuvaa jonka näen,. kun suljen silmäni.- Anjaniina.
Unelmointia siis ;)) Ei huono ajatus olenkaan, sillai pääsee kyllä tunnelmaan!
Lisätään siihen tuo råttuksen ehdotus niin paketti alkaa olemaan kasassa ;)
Tästä sulle mistä uneksia
http://www.youtube.com/watch?v=oHNfItem9uI- Anjaniina.
Totta, nuori mies on sexy ;))
Mutkun....tällanen täti ...se vaan katselee tuollaisia...koskea ei enää saa ;))))
Mutta joo, kyllä mä mielellään katselen nuoria, kauniita ihmisiä ;)
Ikärajaks olen asettanut 10 vuotta
Sen verran mies voi olla minua nuorem,pi, sen alapuolela ne on parinvalinnan näkökulmasta vaaveja ;)) Anjaniina. kirjoitti:
Mutkun....tällanen täti ...se vaan katselee tuollaisia...koskea ei enää saa ;))))
Sen verran mies voi olla minua nuorem,pi, sen alapuolela ne on parinvalinnan näkökulmasta vaaveja ;))Mut toi Ian on jo 33v. Ei se olisi ku 20 vuotta nuorempi. Ihan täysikäinen mies se on.Ja jos Jussi Parviainenkin kehtaa yli 30 vuotta nuoremman kanssa mennä naimisiin ja Tauski 20v nuoremman, niin ihan hyvin voi muijatkin. Tasa-arvoa...
Anjaniina. kirjoitti:
Sen verran mies voi olla minua nuorem,pi, sen alapuolela ne on parinvalinnan näkökulmasta vaaveja ;))Mut ihan tosissaan. Kaikkein seksikkäintä on kun mies siivoaa kotona. Olen sen todennut itsekin. Ja ja sitä miesten siivousvaikutusta on on oikeesti tutkittukin. Mut miehet ei oikein tahdo uskoa sitä. Tutkimuksen mukaan, kun mies siivoaa kotona, tiskaa pesee pyykkiä imuroi, osallistuu kotihommiin, niin nainen tulee siitä hyvälle tuulelle ja on sit valmis myös siihen sänkytouhuunkin. Tietty niillä puhtailla lakanoilla kun se mies on ne vaihtanut ensin, heh heh...
- Anjaniina.
miljoona kirjoitti:
Mut ihan tosissaan. Kaikkein seksikkäintä on kun mies siivoaa kotona. Olen sen todennut itsekin. Ja ja sitä miesten siivousvaikutusta on on oikeesti tutkittukin. Mut miehet ei oikein tahdo uskoa sitä. Tutkimuksen mukaan, kun mies siivoaa kotona, tiskaa pesee pyykkiä imuroi, osallistuu kotihommiin, niin nainen tulee siitä hyvälle tuulelle ja on sit valmis myös siihen sänkytouhuunkin. Tietty niillä puhtailla lakanoilla kun se mies on ne vaihtanut ensin, heh heh...
Joo, joo, mut luuletkos että tuolalnen namu kahtakertaa vilkasiee keski-ikäistä naista, kun on tuoreempaakin tarjolla ;))
Minusta on seksikästä, jos mies huolehtii jostain.
Että sitä saa istua ja katsoa kun joku muu selvittää/ tekee asiat puolesta.
Se on mulle niin harvinaista herkkua, pikkuhiljaa alkanut luottaan asiat muidenkin käsiin ;)))
Sillon sitä tuntee ittensä hemmotelluks ;))) Anjaniina. kirjoitti:
Joo, joo, mut luuletkos että tuolalnen namu kahtakertaa vilkasiee keski-ikäistä naista, kun on tuoreempaakin tarjolla ;))
Minusta on seksikästä, jos mies huolehtii jostain.
Että sitä saa istua ja katsoa kun joku muu selvittää/ tekee asiat puolesta.
Se on mulle niin harvinaista herkkua, pikkuhiljaa alkanut luottaan asiat muidenkin käsiin ;)))
Sillon sitä tuntee ittensä hemmotelluks ;)))Niinpä. Ehkä se on liikaa vaadittu, et tuollainen namu vielä siivoaisi ja huolehtisi. Mut täytyy vaan haaveilla et se tulis hemmotteleen.
- Anjaniina.
miljoona kirjoitti:
Niinpä. Ehkä se on liikaa vaadittu, et tuollainen namu vielä siivoaisi ja huolehtisi. Mut täytyy vaan haaveilla et se tulis hemmotteleen.
Kyllä mä kuule luulen, että se hemmottelukin jää sun kontolles ;)
Tuommonen on kuin palkinto.-ori, sitä pitää huoltaa joka päivä, että karva pysys kiiltävänä:=))))
Keksiä jotain joka on ollut ikiajoista asti? Katse, hipaisu, huokaus, mitä ikinä nyt voi syntyä kun kahden ihmisen välillä syttyy tunne ja halu ja kun se palaa ihan itsellään tuosta vain niin ei sitä löydy tekemälläkään!
Sexy tuo mieleen kaupallisen tarjonnan ja sen ilmiöt nahka-asuineen ja piiskoineen. Madonna asut ja tötteröt ;) Sexyä varmaan mutta millä hinnalla?- Anjaniina.
Jaa minä näkisin nuo vain ilmentyminä ;))
Sexy ei ole sadomasokismia, tai siis, onhan se jollekin ;)
Seksi myy ja se on teollisuudenhaara, jota Madonnakin hyödyntää.
Joskus siitä jää kyl, epätoivoisen maku suuhun?
- Heikunkeikku
Jospa nyt hetkoseksi taas istahtaisin koneen äärelle. Humpsista, istahdus nyt suoritettu ja mennähän asiaan.
Aatami viipyi muutamana iltana vähäkö myöhään ulkona.
Eevan epäluulot heräsivät, kuinkas muuten.
-Juoksentelet ympäri toisen naisen kanssa, tunnusta.
Tolleen Eeva Aatamille kiukus sanoskeli
-Häh, MINKÄ toisen naisen kans??
Tietty Aatamia pisti heevetisti vihaksi. naamaki oli ihan ÖÖ:nä.
Sitte hää vielä lisäs kukkasäveliä huulista tupruttaen:-SINÄ olet ainoa.
Seuraavana yönä Aatami nukkua pussutti rauhaisasti, mutta kah havahtui siinä sitte sikeästä unestaan, kun Eeva tökki häntä kylkeen.
-Mitä sinä oikein teet, hän kysyi ihmeissään.
-Lasken kylkiluitasi
Ja täs kohtaa voi sitte venyttää huulimättäät leviäätte :))))- Anjaniina.
Tämä oli todella sexyä ;)))
hehe, keljuilin, huomasitko ;))
Ja kyllä mun uulinahkoja nyt hiukka venyttää, mutta se johtuu vain siitä, että jostain syystä nenänahkani kiristyy kurtuille ;))
- mitäkä mies
Arki on täynnä sexyä.Kun menen kauppaan,suunnilleen vaatteet päällä,saan huomata että naiset pukeutuvat hyvin seksikkäästi kauppareissulleen.
Pidän näkemästäni,juhuu!! Kaikki lattian rajassa lojuvat tarjous korit..ja..Hups,kärpäsen paska oli näytössä keskellä arenaa..Tunnelma hieman lässähti,mutta jatkan kaikesta huolimatta.
Olen jopa itsekkin alkanut kiinnittää huomiota siihen millaisissa verkkareissa liikun arkipäivinä kaupassa,huoltamolla,tai työmatkalla.
Tätä on vaikea pukea sanoiksi,mutta elämä on yhtä sexyä joka hetki,lähes kaikessa,jos ei oteta huomioon vessassa käyntiä,plumps"
Ja sitten vielä työpaikan naiset..Jestas sentään,kun nää donnat astelevat aamulla meikattuna tiukoissa farkuissaan arkiseen työpaikkaan,niin jopa on työ helppoa kauniin näköalan säestyksellä.
Eihän tietysti kaikki naiset ole mitään mannekiineja,mutta kauniita joka tapauksessa huoliteltuna,punaisine huulineen.
Erittäin sexkyä on punaisexi lakatut varpaan kynnet ja upeat avonaiset kegät..rrrrr..Valun penkiltä kun ajattelenkaan:)
Eikai tässä tämän enempää.Pesen näytön..tuon kärpäsen jätöksen...- Anjaniina.
No niin, no niin, siellä on mies jollaon otetta elämään ;))KAikkihan se on sexyä kun oikein ajatellaan!
Ja kuolakin valuu, niinku terveellä miehellä ainaski!
No niin, tuollasta jännittävää elämää sitä meikäkin kaipais...jotta joka päivä ihan tärisis innosta ;:)))) - mitäkä mies
Anjaniina. kirjoitti:
No niin, no niin, siellä on mies jollaon otetta elämään ;))KAikkihan se on sexyä kun oikein ajatellaan!
Ja kuolakin valuu, niinku terveellä miehellä ainaski!
No niin, tuollasta jännittävää elämää sitä meikäkin kaipais...jotta joka päivä ihan tärisis innosta ;:))))Jep..Sitä tässä saa ihmetellä kun mistään suvunjatko vietistä ei ole kyse,vaan pekästään mielihyvän tuntemuksesta.Ei välttämättä tarkoita tietystikkään että pitäsi päästä kaikkien pöksyihin...Joka toinenkin riittää:)))Vitsi ,vitsi:))
Elämä on paljolti sexyä,jos alkaa ajattelemaan tarkemmin.Kaikki eivät tietysti ajattele näin ja siinä se pieni juttu piilee..Jos? tuntuu että elämässä ei ole sexyä.
Katsoin tuossa yhdessä kohdassa oli linkki.Hyvä sellainen - Anjaniina.
mitäkä mies kirjoitti:
Jep..Sitä tässä saa ihmetellä kun mistään suvunjatko vietistä ei ole kyse,vaan pekästään mielihyvän tuntemuksesta.Ei välttämättä tarkoita tietystikkään että pitäsi päästä kaikkien pöksyihin...Joka toinenkin riittää:)))Vitsi ,vitsi:))
Elämä on paljolti sexyä,jos alkaa ajattelemaan tarkemmin.Kaikki eivät tietysti ajattele näin ja siinä se pieni juttu piilee..Jos? tuntuu että elämässä ei ole sexyä.
Katsoin tuossa yhdessä kohdassa oli linkki.Hyvä sellainenYmmärrän, ymmärrän, vaatimaton mieskun olet, niin jokatoinen riittää ;)
Pikkujutut on todellakin ne jotka joskus säväyttää.
Silmänruoka ehkä käy tärkeämmäksi tässä vaiheessa, kunsuuret intohimot on kuolleet, tai tapettu ;)))
- mitäkä mies
Ja nyt oikeati putosin penkiltä,kun törmasin kirosanafiltteriin:)Kaikkea sitä sattuu..Yhtä fiksu kuin peitejuoppolauma:))))))Onneksi nimimerkki ei ole pas...mies:)))
Uudet alusvaatteet?
- Anjaniina.
Se on sexyä, varsinkin jos tuntee ittensä sexyks niissä ;)))
Lisää hyvää oloa ;) Anjaniina. kirjoitti:
Se on sexyä, varsinkin jos tuntee ittensä sexyks niissä ;)))
Lisää hyvää oloa ;)Mitäs sexyä siinä omassa hyvässä olossa on? Ajattelin villitsemismielessä.
- Anjaniina.
PupuPuskasta kirjoitti:
Mitäs sexyä siinä omassa hyvässä olossa on? Ajattelin villitsemismielessä.
No se minkä ajattelin koko ketjun vastaukseksi...elämä on sexyä, jos sitä oikein silmin katselee.
Hyvä olokin on siis sexyä ;))
Anteeks et pääsi nauru, mut kun ne tuolla puhui kaneista ja sä olet pupu ;)))))) niin sopii kyllä tuo villitseminen ;)))) Anjaniina. kirjoitti:
No se minkä ajattelin koko ketjun vastaukseksi...elämä on sexyä, jos sitä oikein silmin katselee.
Hyvä olokin on siis sexyä ;))
Anteeks et pääsi nauru, mut kun ne tuolla puhui kaneista ja sä olet pupu ;)))))) niin sopii kyllä tuo villitseminen ;))))Ei mitään. Minä jo ajattelin voivani ottaa oman lemmikkikanin. Niin hellyyttäviä olivat nuo aiemmat kanijutut... Eilen tuli vaan juttua ruokapöydässä naisten alusvaatteista ja mm. siitä, että ennen käytössä olleet sukkanauhaliivit ja korsetit tukivat myös selkää. Asu viimeisteltiin pukemalla päälle vaaleanpunaiset lahkeelliset flanelialushousut.
- Anjaniina.
PupuPuskasta kirjoitti:
Ei mitään. Minä jo ajattelin voivani ottaa oman lemmikkikanin. Niin hellyyttäviä olivat nuo aiemmat kanijutut... Eilen tuli vaan juttua ruokapöydässä naisten alusvaatteista ja mm. siitä, että ennen käytössä olleet sukkanauhaliivit ja korsetit tukivat myös selkää. Asu viimeisteltiin pukemalla päälle vaaleanpunaiset lahkeelliset flanelialushousut.
Heh....ja miehet kuolaa taas...
Miespolot ne ei taida tietää mitään ihanampaa kuin pitsit ja sukkanauhaliivit sukat ;)))
Sellasia kun vilautat harsomaisen aamutakin raosta, niin ne sekoo ;)))
Joo varmaan korsetti tukikin, mut siinä vaarapuolensa, selän lihakset ei kehity ja sit ne on aina kipeenä ja välilevyt luiskahtelee Anjaniina. kirjoitti:
Heh....ja miehet kuolaa taas...
Miespolot ne ei taida tietää mitään ihanampaa kuin pitsit ja sukkanauhaliivit sukat ;)))
Sellasia kun vilautat harsomaisen aamutakin raosta, niin ne sekoo ;)))
Joo varmaan korsetti tukikin, mut siinä vaarapuolensa, selän lihakset ei kehity ja sit ne on aina kipeenä ja välilevyt luiskahteleeSiis kun vilautan niitä vaaleanpunaisia flanellipöksyjä ja pässinpökkimiä sen kukallisen froteeaamutakin raosta, niin kyllä siinä miesparoilla menee aivan päät sekaisin... Taasko pitäisi alkaa puhumaan sisäisestä kauneudesta? Kaikki miehet eivät taida paljon niihin hepeneisiin perustaa, vaan ovat kiinnostuneempia siitä, mitä on siellä sisäpuolella?
- Anjaniina.
PupuPuskasta kirjoitti:
Siis kun vilautan niitä vaaleanpunaisia flanellipöksyjä ja pässinpökkimiä sen kukallisen froteeaamutakin raosta, niin kyllä siinä miesparoilla menee aivan päät sekaisin... Taasko pitäisi alkaa puhumaan sisäisestä kauneudesta? Kaikki miehet eivät taida paljon niihin hepeneisiin perustaa, vaan ovat kiinnostuneempia siitä, mitä on siellä sisäpuolella?
Kröhm...usko vanhempaas...
Aika harva ;)))
Vaikka kynttilä palas kummassakin kammarissa, on totuus et ne sukkanauhaliivit hakkaa aivot...
Vai mitä pojat...? Anjaniina. kirjoitti:
Kröhm...usko vanhempaas...
Aika harva ;)))
Vaikka kynttilä palas kummassakin kammarissa, on totuus et ne sukkanauhaliivit hakkaa aivot...
Vai mitä pojat...?Eipä ole tullut kokeiltua. En taida olla vielä tarpeeksi epätoivoinen...
- Anjaniina.
PupuPuskasta kirjoitti:
Eipä ole tullut kokeiltua. En taida olla vielä tarpeeksi epätoivoinen...
Myönnän kokeilleeni ;))
Ei siihen epätoivoinen tarvitse olla.
Tarvitaan vaan kaveri jolle visuaalinen puoli on tärkee ;))) Se on osa leikkiä, osa hmmm...no jokainen ymmärtää mistä puhun ;)) Anjaniina. kirjoitti:
Myönnän kokeilleeni ;))
Ei siihen epätoivoinen tarvitse olla.
Tarvitaan vaan kaveri jolle visuaalinen puoli on tärkee ;))) Se on osa leikkiä, osa hmmm...no jokainen ymmärtää mistä puhun ;))Ai minä aattelin että jossain vaiheessa pitää laittaa järeät aseet peliin, kun luojan luoma ei enää sellaisenaan vastapuolen silmää hivele eikä näytä varsinkaan haluttavalta. Ajattelin että siinä vaiheessa sopivalla kääreellä, epäkohtia peittäen ja parhaita paloja paljastaen voisi vielä saada aikaan jotain reaktioita...sitten kun suhde laimenee...(ja/tai en enää jaksa pitää itseäni kunnossa) Nyt meni jo ihan mielikuvituksen puolelle...siis mikä suhde... En nyt ihan ensi tai toisilla treffeillä alkaisi kokeilemaan... hui... taidan olla vähän vanhanaikainen
- Anjaniina.
PupuPuskasta kirjoitti:
Ai minä aattelin että jossain vaiheessa pitää laittaa järeät aseet peliin, kun luojan luoma ei enää sellaisenaan vastapuolen silmää hivele eikä näytä varsinkaan haluttavalta. Ajattelin että siinä vaiheessa sopivalla kääreellä, epäkohtia peittäen ja parhaita paloja paljastaen voisi vielä saada aikaan jotain reaktioita...sitten kun suhde laimenee...(ja/tai en enää jaksa pitää itseäni kunnossa) Nyt meni jo ihan mielikuvituksen puolelle...siis mikä suhde... En nyt ihan ensi tai toisilla treffeillä alkaisi kokeilemaan... hui... taidan olla vähän vanhanaikainen
Juu olet ihan oikeilla jäljillä.Ei ekalla eikä tokallakaan.
Mut kun kumppaninsa tuntee, ni sit voi harrastaa jotain roolileikkejä.
Jos tietää et se on SE juttu...onhan noita miehiä jotka jopa säikähtäs jos yllättäen pelmahtas...
Ei mullakaan ole tapana, stepata sukkanauhaliiveissä...pitkin katuja ;)))) Anjaniina. kirjoitti:
Juu olet ihan oikeilla jäljillä.Ei ekalla eikä tokallakaan.
Mut kun kumppaninsa tuntee, ni sit voi harrastaa jotain roolileikkejä.
Jos tietää et se on SE juttu...onhan noita miehiä jotka jopa säikähtäs jos yllättäen pelmahtas...
Ei mullakaan ole tapana, stepata sukkanauhaliiveissä...pitkin katuja ;))))Ennenvanhaan muuten stepattiin sukissa ja sukkanauhaliiveissä. Niillä lahkeellisilla vaaleanpunaisilla alushousuilla vain peitettiin koko komeus. Ehkä ne pinkit pöksyt toimivat ehkäisynä siihen aikaan?
- henrjii
Kaljapullon korkkeja
niitä kun kääntelee rollaatorin pyöränpinnoihin kiinni, niin näyttää se räyhäkkäältä.- Anjaniina.
Tää on tosi sexyä.
Laitettasko vielä läpätin pinnoihin?
Tällasii omaperäsii ajatuksii hiukka kaipasin, en läähätystä korvaan ;)))
Sillä elämässä pitää olla...jippoo?
- Putkivalo
Meniks hetki jo, vai saako vielä tarjota? :))
Menee kyllä ulkoilmaan täälläkin, se peitonallavierekkäin-ajatus lämmittää. Ja mielummin jotain lämmintä "halattavaa" päälle kuin liian paljastavaa, osittain siksi koska tässä iässä kuitenkin mielikuvitus voittaa todellisuuden ;D
Siis mä puhun omasta puolesta :))
Lyhtyjä, viini rentouttaa, mutta jos ei niin teetä. Mansikoita kerman kanssa, niin on jotain tekemistä mihin keskittyä jos sanat takertelee. Ja jotain mitä putsata pois toisen poskelta :) saa helläääästiii kossskettaaa ♪ Tai voihan niitä hyttysiä lätkiä jos ei hellästi kehtaa :))
Kuis meni? Tuliko tarve saada lisäsänky Ylläkseen ;))- Anjaniina.
No ei oikeestaan, mut lisäsin tarvelistaan tuikkukynttilät ;)))
Mä ajattelin nukkua se sun kuonolainen kainalossa, kunhan katsot vain et tynnörissä on aina konjakkia ;))
Pitäis lukea koko ketju, sitä en oo tehnyt, sori. Voiko joku vastata tuollaseen yksiselitteisesti, aika kokonaisvaltainen juttu..
Miksiköhän kysyt sexy, pehmentääkö se jotenkin sanaa seksi.
No pornon osannen minäkin erottaa.. mutta miksi ei vois käyttää erotiikka -sanaa :)
Jotta taidanpa vaan kuunnella nuita hempeitä biisejä.. kunnen mistään mittää ymmärrä.. ;))- Anjaniina.
Jos olisit lukenut keskustelun, olisit nähnyt et Pupulle jo vastasin....
Et elämä on sexyä...ei seksiä... - Sibone*
Anjaniina. kirjoitti:
Jos olisit lukenut keskustelun, olisit nähnyt et Pupulle jo vastasin....
Et elämä on sexyä...ei seksiä...Just joo ;) Siihen ei voi eikä tarvikaan vastata yksselitteisesti..
Ja avauksen halusit jättää aika avoimeks..
Eikä siteerata Junnu Vainioo "elämää ja erotiikkaa".. se ei ois enää yhtä sexyä.. kait ;)) - Anjaniina.
Sibone* kirjoitti:
Just joo ;) Siihen ei voi eikä tarvikaan vastata yksselitteisesti..
Ja avauksen halusit jättää aika avoimeks..
Eikä siteerata Junnu Vainioo "elämää ja erotiikkaa".. se ei ois enää yhtä sexyä.. kait ;))Juu, jätin, tarkoituksella.Sillä niin erilai ihmiset asian käsittää:))))
En ny ihan pornoks tätä halunnut, siks torppasin ehlä liiankin kovakouraisesti tuolla alussa.Ettei KK:n tartte siirtää seksisivuille.
Jos totta puhutaan, kukapa ei pitäisi suukkosista kaulalla ;)))
Junnukin saataa tuntua sexyltä, kun sillä tuulella ollaan ;)
- Anjaniinalle
Orionin haarassa
Saa katsella aamutaivaan ruskoa
narrata nukkumaanmenoa.
Boheemi.
Mies.
Kuin villi lintu.
Ei pistetä häkkiin
Eikä varsinkaan pidetä siellä.
Saa istua alasti.
Hipaista Miestä,
maistella tuntosarvella
muistin.
Jossain alitajunnan odotushuoneessa
rakkaus repäisee jonotusnumeron.
Saa nukahtaa hymyyn.- Anjaniina.
Hupsista, salainen tuttu ihastuilija (mistä saa muikeen hymiön?)
Venuksen varjossa
Istun mietteissäni
iltatuulen lupauksia kuunnellen.
Outo surumieliyys pyyhkii ylitseni
mustana korpin siipenä
Paljon mahtuu sanoja maailmaan
kevyesti lentävät tuuleen
Ne joilla ei tarkoiteta mitään
Villi oli sisar, veli
teeruusulla
paremmin viihtyy puutarhassani
Käteni ulottuvilla.
Liiaksi jalontunut
teeskentelijä...
- Löpö 46v
Missä päivä, siellä yö.
Siellä taivaan, kaunis vyö.
Tunne suuri rakkaus ain,
sulle kertoo aikeistain.
Annan sulle rakkauden,
ehkä jopa ikuisen.
Maailma julma olla voi,
onneksi mun sydän soi.
Löpö 46v- Anjaniina.
Joh, vastakohdat ne täydentää toisiaan...joskus ihan liikaa...
Tv: Anjaniina, skeptikko :))
- sexibeto
Pukeudu jätesäkkiin. Pää sisään kans niin ei mee muilta maku.
- Anjaniina.
Aha, tämäkö se olikin se kiukun syy ;)) kun muuan nimeltämainitsematon palstakomistus kävi laittaan rakastavan lirkun, niin muutamalta varatulta palo hihat.
No kadehtikaa ihan vapaasti vaan ;))))
Hähä, naisparat ;)) - Anjaniina.
Noh? Intoko lopahti, älä nyt tähän jätä?
Puske kerrankin se myrkkys ulos, ni ehkä saadaan olal sit rauhassa pari vuotta.
Vai odotteletko kaveria tuekses?
Sit se menee iltaan asti tää...
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1722101
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo371465Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1321154Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe56912- 55856
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol250814Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen20792Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S18735Aina ku nään sun kuvan
Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭58713Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis198654