Ehdottomasti paras lääke krapulaan on ottaa pari 10mg Diapamia kankkusessa. Olo kohenee kummasti ja ahdistus on poissa. Voi rentoutua hyvin.
Minulla ainakin toimii. Äsken ahdisti, otin 20mg Diapamia ja nyt tuntuu kuin raskas krapulakivi olisi vierinyt pois rinnaltani.
Paras krapulalääke
14
492
Vastaukset
- ja näin
Sitten heräsin ja join muumilimpparit loppuun.
- hyvä idea
Joo, varmaan hyvä idea, jos niitä Diapameja vaan saisi ilman reseptiä jostain.
- Tosi asia
Tuo on totta!
miks ottaa lääkefirman myrkkykapseli, kun omasta kaapista voi ottaa ihanan nökäreen kunnolla kuivattua & curetettua kukkaa, hienontaa ja laittaa vaporisaattoriin... painaa nappia ja katsoa kun pussi täyttyy. muutamat henkoset, niin loppuu tuskahiet, tärinät ja oksentelu, ruokakin pysyy sisällä !
- minä täällä joo
eipä oo koskaan darrassa ollu semmonen fiilis et haluis pajaa polttaa.. en tosin oo vapottanu ikinä ni en sano ihan varmaks.
- 20
Itseäkin on alkanut kiinnostaa tää kannabis siis ihan "lääkkeks vaan" mut en haluu mitään vapoa kun en muutenvaan käytä. Oisko halvempia metodeita?
- Minttu minttua
Muista jättää jääkaappiin 50 %:sta kahden desin pullo Minttu-viinaa. Maistuu ja auttaa kymmenessä minuutissa!
- napit on paras
Juu Diapam 10-20mg toimii. Parasta ottaa siinä 0.5 prom kohdilla alaspäin mentäessä ja unta palloon muutama tunti. Ei siinä herätessä salille menijäksi ole, mutta eipähän ahdista ja promillekin puolesta ajokuntoakin riittää alkoreissuun.
- varma tietooo
Krapula lähtee kunnon aamukahveilla ja kylmällä kaljalla
- 4i8yiit874
Olen huomannut, että pahimpaan krapla jysäriin auttaa parhaiten kun ottaa ennen nukkumaan menoa 1-2 buranaa. Ei toki tyhjään vatsaan vaan syö enne sitä ja sitten vasta ottaa nuo buranat.
- ............m
Joo varmaan auttaa noihin parikymppisten yrjökankkusiin ja pään jomotuksiin tuo konsti, ehkä, joillakin.
Mutta voin vakuuttaa, ettei illalla napatuilla buranoilla ole MITÄÄN merkitystä noin kolmekymppisinä alkaviin kauhukankkusiin. No se päänsärky voi lieventyä, siinä kaikki. Kauhukankkusessa sydän tykyttää, lihakset nykii, kädet tärisee, ahdistaa ****:sti, pelottaa, ynnä muuta. Yhtä tyhjän kanssa buranat noihin oloihin, otti sitten illalla tai aamulla. Muistan itsekin ne juopottelu-uran alkuaikojen pikku kohmelot, jotka paranivat keltasta jaffaa juoden, oksennellen, päänsärkylääkkeellä ja telkkaria katsellen. - -kolmekymppinen-
............m kirjoitti:
Joo varmaan auttaa noihin parikymppisten yrjökankkusiin ja pään jomotuksiin tuo konsti, ehkä, joillakin.
Mutta voin vakuuttaa, ettei illalla napatuilla buranoilla ole MITÄÄN merkitystä noin kolmekymppisinä alkaviin kauhukankkusiin. No se päänsärky voi lieventyä, siinä kaikki. Kauhukankkusessa sydän tykyttää, lihakset nykii, kädet tärisee, ahdistaa ****:sti, pelottaa, ynnä muuta. Yhtä tyhjän kanssa buranat noihin oloihin, otti sitten illalla tai aamulla. Muistan itsekin ne juopottelu-uran alkuaikojen pikku kohmelot, jotka paranivat keltasta jaffaa juoden, oksennellen, päänsärkylääkkeellä ja telkkaria katsellen.Seliseli, elimistössäs on vikaa, tai jotain.
- \\\\\\\
-kolmekymppinen- kirjoitti:
Seliseli, elimistössäs on vikaa, tai jotain.
en viitti edes arvella missä sulla on vikaa...
- palazzoanal
Kyllä paras lääke on anaaliyhdyntä, näin miehen näkökulmasta. Tosin vaimo ei krapulassa kauheen mielellään kakkosta jakele...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569