Työajanseurantajärjestelmä Rakennustyömaalle?

raksalla_

Olen siis itse yrittäjä tällä hetkellä n. 10 hengen rakennusfirmassa. Olen havainnut, että jos et itse ole "vahtimassa" että työt alkaa klo 7 kuten sovittu niin ne alkavat vasta puoli 8.

Askel kehitykseen on hankkia työajanseurantajärjestelmä työmaalle, jolloin maksetaan vain tehdyistä tunneista. Ongelma tulee vastaan siinä, että usein uudiskohteissa ei ole kiinteää verkkoyhteyttä saatavana ja lähes kaikki työajanseurantajärjestelmät edellyttävät sitä.

Leimaus tulisi tapahtua RFID tekniikalla. 3G yhteys onnistunee työmaalle kuin työmaalle.

Myöskään ns. vuokralaitteet/järjestelmät eivät oikeastaan kiinnosta.

Kuinka työajanseurantajärjestelmä on teillä muilla ratkaistu?

9

904

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aina ay

Jos on tollasia ongelmia on väärällä alalla ja valinnut vääränlaisia työmiehiä. Rakennustyömaat ei tarvitse mitään seurantajärjestelmiä, ei ole tarvinnut eikä tule tarviimaan. Näät kyllä JOS olet ammattilainen mitä miehet on päivän aikaan saaneet tehtyä ja seurantajärjestelmäsi ei sitä tulosta kasvata vaan pian päinvastoin. Lopeta turha kyttääminen ja tee jotain sen eteen että tulee tulosta, se on tärkeämpää kuin se alkaako työt 7.00 vai 7.21. Töiden urakoiminen ja palkkiot on työkalu joka tuottaa yllättäviä tuloksia, ja rupusakista hankkiudu eroon.

• ohwouc

Joo, kunnon urakkamies tekee kyllä duunit kunnolla jos niistä voi pohjia jäädä.

Pakottamalla ja kyttäämällä olet kohta paljon pahemmassa kusessa...

• 474747

Jeps. Olen ollut tuollaisessa kyttäys firmassa töissä ja siellä eivät oikeat ammattilaiset pitkään viihtyneet.

• nfc
    • Pohjoinen99

Onnistuu tämmöinen hyvin tällä järjestelmällä http://www.maxtech.fi/index.php?doc=5_products/2_tyonhallinta.net.link.php

Meillä on tämä yllä oleva työnhallintajärjestelmä ollut käytössä useita vuosia. Ei toimita rakennusalalla, vaan kiinteistöalalla. Työnhallintajärjestelmä on hyvä enkä tulisi luopumaan järjestelmästä.

Tämäkään järjestelmä ei poista tuota vahtimis ongelmaa, koska työntekijä voi tulla töihin klo 7 ja leimata sisään ja alkaa lorvimaan.

• Penq

Ei kannata lähteä sille tielle että ottaa erillisiä systeemejä eri toimintoihin. Katsele ohjelmistoja joista löytyy muutkin mitä yrityksessä tarvittee kun pelkkä työajanseuranta. Meillä hommattiin monia ohjelmia mutta tuli lopulta vaan hirveesti lisätyötä siitä kun siirrettiin tietoja omin sormin yhdestä ohjelmasta toiseen ohjelmaan. Nyt meillä ollut Adminet käytössä reilun vuoden ja noista ongelmista on päästy eroon ja säästetty sillä paljon hukkaan mennyttä rahaa ja aikaa.

• Penq

Unohin osotteen laittaa www.admicom.fi jätä niille viesti netistä tai pirauta niin voitte miettiä sun porukalle sopivat ratkasut

• Jammu35

Eikun vaan rupeat kyttäämään... voi olla että kyttäyksen tuotto jää oletettua pienemmäksi...

• Iigorit

Ota venäläisiä, ne tulee aamuneljän maissa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      148
      2483
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      180
      1718
    3. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1588
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      69
      1543
    5. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      6
      925
    6. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      80
      924
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      68
      871
    8. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      59
      835
    9. Milloin viimeksi

Tunsit perhosia vatsassa? 🦋🦋
      Ikävä
      61
      808
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      167
      784
    Aihe