Olen käynyt kerran jo lääkärissä, pitää mennä kuulemma tän kuukauden lopussa uudestaan jos ei lopu nää oireet:
- jatkuva yskä melkein päivittäin, kestänyt jo viikkoa vaille 2 kuukautta
- vaihteleva, jatkuva väsymys, vaikka hemoglobiini arvolla 132 ja veriarvot normaalit
- rintakehässä "painon tunne" keskellä keuhkoja tai niiden välisellä alueella
* joka tuntuu eniten ennen kun alkaa yskittämään ja sen jälkeen
- kun hengitän syvään yskäkohtauksen aikana ja sen jälkeen, rintakehässä tuntuu kipua. En pysty hengittämään "syvään" silloin kun sattuu.
* mulla ei oo koskaan ollut varsinaista hengenahdistusta, vaan pelkästään se painon tunne ja se yskä.
noniin, mitä mussa vois olla vikana? :o
Outoja hengitysoireita, voisivatko viitata astmaan?
3
491
Vastaukset
- köh..köh...KÖH!
Enkä tupakoi,edes passiivisesti ja olen 16-vuotta. Talossamme ei ole hometta eikä meillä ole mitään lemmikkejä.
- airamaria
yskä on kyllä eräs astman tyypillisistä oireista, mutta pitää olla paljon muutakin. Löydät ne esim. googlettamalla "astman käypä hoito".
Vaikuttaisi ennenmmin keuhkoputketulehdukselta, lääkäriin vaan... - Laaja-alainen lievä
tulehdus keuhkojen limakalvoilla, jolta tuhoutunut nuo mh-bakteerit!
Noita 3-tärk.probioottia popsimaan. Antibiootti-lääke vain pahentaa tilannettasi!
http://pappasmurffi.nettisivu.org/mhb-kolme-vaikutukseltaan-tarkeinta-probiootti-bakteeria-ovat-immuunipuolustuksen-perusta/mhb-kadonneiden-elamaa-yllapitavien-probiootti-bakteerienmhb-arvoitus-ja-homeiden-antibiootti/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 511673
- 621612
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p101178- 60981
- 49954
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41765Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118627Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit86620Sotekeskus
Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit32597- 38556