Olen käynyt kerran jo lääkärissä, pitää mennä kuulemma tän kuukauden lopussa uudestaan jos ei lopu nää oireet:
- jatkuva yskä melkein päivittäin, kestänyt jo viikkoa vaille 2 kuukautta
- vaihteleva, jatkuva väsymys, vaikka hemoglobiini arvolla 132 ja veriarvot normaalit
- rintakehässä "painon tunne" keskellä keuhkoja tai niiden välisellä alueella
* joka tuntuu eniten ennen kun alkaa yskittämään ja sen jälkeen
- kun hengitän syvään yskäkohtauksen aikana ja sen jälkeen, rintakehässä tuntuu kipua. En pysty hengittämään "syvään" silloin kun sattuu.
* mulla ei oo koskaan ollut varsinaista hengenahdistusta, vaan pelkästään se painon tunne ja se yskä.
noniin, mitä mussa vois olla vikana? :o
Outoja hengitysoireita, voisivatko viitata astmaan?
3
464
Vastaukset
- köh..köh...KÖH!
Enkä tupakoi,edes passiivisesti ja olen 16-vuotta. Talossamme ei ole hometta eikä meillä ole mitään lemmikkejä.
- airamaria
yskä on kyllä eräs astman tyypillisistä oireista, mutta pitää olla paljon muutakin. Löydät ne esim. googlettamalla "astman käypä hoito".
Vaikuttaisi ennenmmin keuhkoputketulehdukselta, lääkäriin vaan... - Laaja-alainen lievä
tulehdus keuhkojen limakalvoilla, jolta tuhoutunut nuo mh-bakteerit!
Noita 3-tärk.probioottia popsimaan. Antibiootti-lääke vain pahentaa tilannettasi!
http://pappasmurffi.nettisivu.org/mhb-kolme-vaikutukseltaan-tarkeinta-probiootti-bakteeria-ovat-immuunipuolustuksen-perusta/mhb-kadonneiden-elamaa-yllapitavien-probiootti-bakteerienmhb-arvoitus-ja-homeiden-antibiootti/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 12110332
- 525040
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html422221Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1052068- 261924
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131601Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411412Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta271050Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v311011Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54977