Olen käynyt kerran jo lääkärissä, pitää mennä kuulemma tän kuukauden lopussa uudestaan jos ei lopu nää oireet:
- jatkuva yskä melkein päivittäin, kestänyt jo viikkoa vaille 2 kuukautta
- vaihteleva, jatkuva väsymys, vaikka hemoglobiini arvolla 132 ja veriarvot normaalit
- rintakehässä "painon tunne" keskellä keuhkoja tai niiden välisellä alueella
* joka tuntuu eniten ennen kun alkaa yskittämään ja sen jälkeen
- kun hengitän syvään yskäkohtauksen aikana ja sen jälkeen, rintakehässä tuntuu kipua. En pysty hengittämään "syvään" silloin kun sattuu.
* mulla ei oo koskaan ollut varsinaista hengenahdistusta, vaan pelkästään se painon tunne ja se yskä.
noniin, mitä mussa vois olla vikana? :o
Outoja hengitysoireita, voisivatko viitata astmaan?
3
467
Vastaukset
- köh..köh...KÖH!
Enkä tupakoi,edes passiivisesti ja olen 16-vuotta. Talossamme ei ole hometta eikä meillä ole mitään lemmikkejä.
- airamaria
yskä on kyllä eräs astman tyypillisistä oireista, mutta pitää olla paljon muutakin. Löydät ne esim. googlettamalla "astman käypä hoito".
Vaikuttaisi ennenmmin keuhkoputketulehdukselta, lääkäriin vaan... - Laaja-alainen lievä
tulehdus keuhkojen limakalvoilla, jolta tuhoutunut nuo mh-bakteerit!
Noita 3-tärk.probioottia popsimaan. Antibiootti-lääke vain pahentaa tilannettasi!
http://pappasmurffi.nettisivu.org/mhb-kolme-vaikutukseltaan-tarkeinta-probiootti-bakteeria-ovat-immuunipuolustuksen-perusta/mhb-kadonneiden-elamaa-yllapitavien-probiootti-bakteerienmhb-arvoitus-ja-homeiden-antibiootti/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv262466- 1142096
- 1211749
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?451577Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91507Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901075Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161241059Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt87975Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35967Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu15959