Kertokaapa kokemuksianne hyvästä parturi-kampaamosta Oulussa? Paikka jossa osataan muutakin kuin ottaa rahat pois.. Eli katsoa vähän sitä persoonaakin siellä lompakon takana?
Hyvä parturi-kampaamo Oulussa??
49
21977
Vastaukset
- ap
Eikö yhtään hyvää oo? :D
On, mutta en kerro. Nytkin saa ajan vasta pitkän ajan päästä. Jos kertoisin, olisi vielä pitempi jono..
- ihana sika
sitroen kirjoitti:
On, mutta en kerro. Nytkin saa ajan vasta pitkän ajan päästä. Jos kertoisin, olisi vielä pitempi jono..
Sama täällä on niin hyvä ja halpa, että ei kannata kertoa.
- onjoooooooo
Ponnari. Aina olen ollut tyytyväinen ja saanut sellaiset hiukset kuin halusin. No, paitsi silloin kun kampaaja ehdotti jotain vielä parempaa.
- thell me where?
Ponnarissa hapanta palvelua.
Missäs on muuten Oulun kauneimmat ja pirtsakoimmat parturit? -alan käymään siellä.
- Zsdgh
Ull-mari on hyvä!
- JuuliaR22
Minun suosikkini on Salon Sara Saaristonkadulla. Nettiajanvaraus on kätevä, voit samalla valita mieleisesi kampaajan. Hinnat kohtuulliset, vapaita aikoja löytyy päivän - parin varoitusajalla. Minä kun olen niitä, jotka eivät voi / osaa varata aikoja monen viikon päähän, olen huomannut tämän hyväksi.
- vnjfjfj
Salon Sarassa järkyttävät hinnat. Pelkkä tasausleikkaus ilman pesua lähes 40 euroa!
- Puhtaattavatkunniaan
Tietäisikö joku, että sattuisiko mahdollisesti löytymään jostain kampaamoa, jossa otettaisiin jokaiselle asiakkaalle desinfioitu puhdas kampa käyttöön?? En haluaisi mitään täitä enkä muitakaan töhniä muiden ihmisten päistä! Kiitos!
- Brunette2011
Älkää hyvät ihmiset käyttäkö ainakaan Omdatin kampaamopalveluja, varsinkaan Kaijonharjun toimipisteessä. Kampaaja oli ammattitaidoton ja leikkaustulos sen mukainen. Jälki oli huolimatonta, kaikkia latvoja ei käsitelty saksilla. Kampaaja lisäksi haukkui muita alalla olevia kampaajia, joten sekin kielii epäammattimaisuudesta. Kampaajalla oli myös älytön kiire asioilleen, joten tuntui siltä, että "anteeksi nyt kun olen asiakkaana".
Itse liike oli avattu alle kuukausi sitten ja jo nyt oli sotkuinen, pölyinen ja muutenkin nuhruisen näköinen. Varasin ajan käymättä paikanpäällä, mikä oli suuri virhe. Kaiken huipuksi myös pyyhe, johon hiukseni kuivattiin, oli moneen kertaan käytetty ja muun väristen hiusten pätkiä täynnä...
Ei tarvitse toiste käyttää tämän kampaamon palveluja, enkä suosittele muillekaan - Hillaorvokki
Hair Eka Uudellakadulla on ihan hyvä.
- Mak12345
Mun mielestä Välivainiolla on hyvä Kiviharjun kampaamo. Helppo mennä, mukava kampaaja-Johanna ja ei oo liian kallis.
- putv
Kävin Isollakadulla Double5:ssa, siellä oli hyvä ja pirtsakka palvelu! Liike on ilmeisesti avattu viime vuoden lokakuussa. Tosi tyylikkäään näköinen paikka. Aion kyllä mennä kyseiseen paikkaan uudestaan ja siellä oli myös nettiajanvaraus. Suosittelen!
- jo jo jo
Mitä mieltä olette Kaakkurin kampaamoista, vierekkäin 4 kampaamoa ?
- jattamarjatta
Legendassa Sanna tosi hyvä!
- ja-a
Turhan hintava tuo double5...
- Pasi
Ammattikoulu on edullinen, ammattitaitoinen kun elää tällä työstä saadulla palkalla niin miksi he tekisivät työtä ilman tuloja, ei varmaan aloittajakaan tee.
- mörökölli
joo,kiviharjun kampaamo/parturi on tosi hyvä.siellä on kiva käydä.välivainiolla.
- blondika
Alppiparturi
- jeboujap
Kiviharjun kampaamo välivainiolla... suosittelen
- Taytay
Parturi-kampaamo OMA Heinäpäässä. Entisen Hedgamen henkilökuntaa. Hintava kyllä, mutta sen väärti.
- 26?
Parturi-kampaamo Terttu Saarela huonesuolla on ainakin edullinen ja ihan ok.
- Minä
Goalas on hyvä, vaikkakin aika kallis... Mutta tunnetustihan laatu maksaa...
- Piia
Tuccapajalla, emma=)!!
- ithgfnvpsd
ponnarissa kävin viimeksi ja tyytyväinen olen.
- tytöntyllerö
wellhottaret torikadulla! kaisan käsittelyssä käyny ja hyvvää jälkeä tullu eikä hinta oo paha. kammanki se on mun mielestä aina käyny hakemassa eli ei oteta kärrystä vanhaa:DD niillä tais myös olla nettivaraus
- tukkajussi
Sanokaas kunnon miesten partureita. Haluaisin saada vakiparturin. M-Roomissa on aina joku uusi vastavalmistunut tytöntyllerö ja salon sarassa saattaa joutu myös ihan ummikon käsittelyyn. Mistä nuorekas, mutta kokenut miesten parturi josta mulle uusi vakileikkaaja. Hinnalla ei niin väliä, kunhan on hyvä.
M-Roomin aina vaihtuviin tylleröihin kyllästynyt- aatu721
hiusten maailma.asemakadulla.
- hal ja pa
En kerro, on niin halpa ja hyvä.
- juueienääikinä
Kannattaa välttää salon Saraa. Se on juurikin sellainen paikka jossa otetaan rahat pois ja tehdään vanhanaikaisia leikkauksia rutiinilla. 50 euroa maksoi tunti ja mun tukkaa föönättiin puolituntia! Kampaaja oikeen vitkutteli. Suosittelen Merleä kaijonharjussa. Sirenaa Rajakylässä ja osaon oppilasparturia, jos ei ole kiire.
- Maruli
Cecilia Rautatienkadulla. Siistiä työtä, varaa vain aikaa käydessäsi siellä. Mukava työntekijä.
- pikkuyrittäjä
www.iltakampaamo.com persoonallinen, sydämellinen kauneuden ammattilainen täällä sinua odottaa :) nähdään
- maanisät
torni
- Mievaanoulusta
Keskustassa wellhottaret. Kuuntelee toiveet, osaa ehdottaa, hyvää palvelua ja puhtaat kammat!:D
- Taikahiukset
Olen huomannut, että kun menee eka kerran johonkin Oululaiseen kampaamoon, saa hyvää palvelua ja työ tehdään hyvin. Sitten kun varaa ajan samalle kampaajalle, niin eipä tehdäkään työtä kuin vähän sinnepäin. Olisi kiva löytää ammattilainen, joka on aina ammattilainen eikä mikä tahansa hutilus.
- kyllästynykalle
Oikeasti hinta kyllä korreloi laatuun aika suoraan. Huonon leikauksen olen saanut etenkin M-Roomissa ja New Hairstoressa jotka on liukuhihnatyyppisiä aloittelevien partureiden tai "hiusmuotoilijoiden" suojatyöpaikkoja. Asiantuntemusta ja ammattiylpeyttä ei ole kellään ja kaikki pyrkivät pääsemään ihan oikeaan partuei-kampaamoon töihin heti kun pääsevät. Harvemmin pääsevät sillä noilla taloilla on huono maine. Ja syystäkin.
- agujyf
joo ketjuilla yleensä paljon vastavalmistuneita töissä..
- tukkahyvinkaikkihyvin
Oon käyny jo pitkään wellhottarilla ja aina yhtä hyvä palvelu. Kaisalla kävin pitkään mutta sitku se kävi mutkan etelässä nii Marjoriitalla. Molemmat tosi hyviä! Nyt Kaisaki näyttäs tulleen takas nii pittää mennä käymään taas ku sillä on joku aleki nyt!
- Anonyymi
Nyt se Kaisa laitto oman liikkeen!! Ihan huippua<3<3 Hiuskiss, sitä suosittelen! Eikä oo perus kampaaja vaan oikeesti tajuaa raaka-aineiden ja hiusten kemian päälle. Ja jos ei tiiä mitä oikein haluaa (tai ei vaan osaa selittää) nii se kyllä kuuntelee ja ehdottaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt se Kaisa laitto oman liikkeen!! Ihan huippua<3<3 Hiuskiss, sitä suosittelen! Eikä oo perus kampaaja vaan oikeesti tajuaa raaka-aineiden ja hiusten kemian päälle. Ja jos ei tiiä mitä oikein haluaa (tai ei vaan osaa selittää) nii se kyllä kuuntelee ja ehdottaa.
Menin tämän kommentin perusteella Kaisalle ja täytyy sanoa että kiitos! Kannatti lukea tämäkin ketju! Todella tyylikäs liike ja ammattitaitoista palvelua, suosittelen!
- diana4
wellhottaret saa täältäkin äänen
- huonoonkyllästyny
Miehille: Hiusten Maailma, Oulun Parturi ja Hair Eka hyviä niistä partureista joista on kokemusta. Vältä: M-Room, New Hairstore, M-Room, M-Room, M-Room..........
- pinkkitukka
Eräässä ketjuparturissa rahastetaan turhasta. Laitetaan väriä joka ei näy. No kampaajan mielestä näkyy... Keisarin uudet vaatteet.
- kerroihmees
Missä näin kävi?
- entinenasiakas
konehuoneen omistaja ylimielinen ja töykeä työntekijöitä kohtaan
- Tyytyväinen
Tiffany tuirassa ja rajakylässä. Sinne aikaa niille nuorille partureille niin jälki on priimaa!
- Anonyymi
Ideaparkin Hairstore, se mikä on E-oven kohdalla, on ihan sieltä minne aurinko ei paista! Kehno palvelu, kalliit hinnat, vääriä veloituksia, vähän työntekijöitä... Sen sijaan Toppilan New-Hairstore on hyvä parturi! Vilpittömästi voin suositella, siirryin sinne vakioasiakkaaksi.
- Anonyymi
No eikö siellä näyttäisi olevan ihan samat työntekijät. Ainakin nettiajanvarauksen mukaan samat kampaajat ottaa asiakkaita kummassakin paikassa vastaan.
- Anonyymi
Konehuone Oulu. Perusteellinen hiuksien leikkaus pesun ja miellyttävän juttelunkera.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊921413Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1841380Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761165- 891106
- 82961
- 81955
- 39932
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66875Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v61845Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/5831