Olen 18v neitokainen Veikkolasta, ja pitäis autokouluun lähteä. Minnekäs päin sitä kannattais suunnistaa?
Kaveri kävi nummelan ajotaidossa, ja oli tosi tyytyväinen kaikkeen, mutta arveluttaa toi matka, kun ei mopokorttiakaan oo.on hiukka pitkä matka sinne mennä päivittäin :S
Onko muita ideoita?
Autokoulu Etelä Suomesta
2
135
Vastaukset
Sinne missä on edullisinta. Opetuksen hinta/ matkakulut syyniin ja siinä se on. Jos osaa ajaa, sen kortin saa kyllä joka koulusta. Toisaalta, jos asiaa oikein S24:lla pitää kysellä, on se riski että löydät pian itsesi autokouluilemasta jostain Liperin nurkilta. Kysyhän vielä, minkä väriset kengät autokouluun kannattaisi laittaa..... alkoaisi taso olemaan sitten sitä normaalia!
- VanhusKAI
saahan sitä nyt kokemuksia kysellä, vai :O Eihän se hinta ole kaikki kaikessa.
Oon ite käyny Ajotaidossa Nummelassa just muutama vuosi sitten ja olin ihan tyytyväinen. Ope on huippu, jos on sama vielä siellä :) Veikkolastahan menee busseja aika usein joka suuntaan eikös :O?
Tsemppiä autokoulu uralles!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022276- 1041694
- 841388
- 1311371
- 1171256
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘751227Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631101- 511047
- 36972
- 33834