eli, ostin askin lm forwardeja, ja otin sitten ensimmäisen siitä ja yritin napsauttaa siitä sen menthoolin maun, mutta hämmästykseksi siitä puuttui se kokonaan.
mahtaisiko joku tietää firman mihin siitä voisi ilmoittaa?
LM Forward josta puuttui se Forward
13
6250
Vastaukset
- öljkölkjölk
Olikohan varmasti Forward? Jos olet varma, katos jos voit ilmottaa sen firmaan Altria Grouppiin (entinen Philip Morris)
- öljkölkölk.
Olikohan varmasti Forward? Jos olet varma, katos jos voit ilmottaa sen firmaan Altria Grouppiin (entinen Philip Morris)
- north_state
sun pitää puristaa sitä kunnes kuulet selvän napsauksen. tämän jälkeen leviää suuhusi erittäin miellyttävä, hieman makea mentholin maku:3 määki ihmettelin ekan kerran semmosta polttaessa et missä se mentholin maku viipyy kunnes napsahti se mentholkapseli. valitettavasti kovin myöhää, oli eräs miellyttävimpiä mentholtupakoita mitä oon maistanu;)
- hyivíttuuuuuuuuuuuuu
hélvetin paskaa purkan makuista kuraa.turha siihen on rahaansa sáatana kuluttaa.hyi víttu sellaseen paskaan!!!!!polttakaa pall mall punasta sätkäröökiä,mutta älkää sitä vítun páskaa!siis hyi pérkele!
- forwardkäyttäjä
tuossa ei tuntunu sitä paksua kohtaa mikä hajoaa
- äölalala
revi ventti auki ja kato onko sitä kapselia siellä ollenkaan.
- NiggaThaSmoke
Kokeile painaa TODELLA kovaa. Jos ei kuulu napsahdusta, revi filtteri auki ja ettiskele sitä vihreetä kuulaa (jännän näkönen)
- mo
mun kaverille kävi samoin ei ollu kapselia sisällä. on kyllä polttanu aika kauan forwardia ja hyvin on ennen napsahtanu
- cancer fun
Hyvä syöpä siitä ainakin napsahtaa!
- cancer fun
voi vittu mä oon pelle!
- cancer fun
cancer fun kirjoitti:
voi vittu mä oon pelle!
Vittu pojat et mä tajusin vast ny et mähän poltan saatana nortin punast tätä kirjottaessa. Sit o viel biitti huules et hyvää syöpää vaa teille! Napsutelkaa syöpiänne :)
- wwwwwwwwwww
forwardis kannattaa hampail painaa sitä kapselii sit ainaki poksahtaa :D:D:D
- destiny__
paina kynnel
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 773174
- 492400
- 322107
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa4812102- 1371869
- 311735
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313291691Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne91536Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi51240Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani61234