Homma forum

Arpaix

Olen itse maahanmuuttaja Ranskasta, osan sujuvasti suomea, ja itse en tykä kun kaikesta maahanmuuttajista puhutaan heti negatiivisesti. Eivat kaikki ole sossu pummeja,eivätkä pakolaisia, jotka tulevat Suomeen vaan nostamaan tukea ja tekemään lapsia. Meillä on myös forumi http://www.salutfinlande.net/ ja suuri osaa Suomessa asuvista ranskalaisista ovat hyvin mennestyneet, jopa parempi kun suomalaiset!!! Suuri osaa meistä olemme opiskelemassa tai työelämässä. Tämä olin kirjoittanut Homma forumille, ja 10 viestiin jälkeen sain vastaus " Sinulta on keskustelualue estetty". Mielestani se on erittäin törkeä käytöstä. Olin kirjoittanut van posiitiivisesta maahanmuuttosta ja monikultuurisesta. En saanut edes varoitusta, eikä minkäläista selitysta. Onko kokemusta tämän forumin kanssa?

136

1529

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Katarina.R

Joo, samanlaiset kokemukset. Hommaforum on tietynlaisten hörhöjen sisäpiirihomma, eivät kestä kuulla eriäviä mielipiteitä vaan haluavat vaan toistaa mestareiden mantroja.

• asdfasdf

vähän kuin hyysäritkin sitä miten muiden Suomalaisten omaisuus kuuluu muulle maailmalle ja omalle kansalle keärtyt verota kaikille.

• Arpaix

En ole rasisti,mutta olin kirjoittanut positiivisesta maahanmuuttosta ja Suomen kansaivällistimisesta. Että minäolin opiskelut suomea 10 vuotta, ja myös suomalaiset voisivat opiskella muita kieliä kun vaan englantia ja ruotsia.
      En kirjoittanut mitään laitonta,ei kihottamista mitään ryhmiä vastaan, vaan että monet maahanmuuttajat käyvät töissä,opiskelevat, osavat suomea. juuri parhaimmillan ovat mennestyneet vaikka ranskalaiset, englantilaiset, saksalaiset ja muut EU maiden kansalaiset. Emme sa mitään tukea, ja itse kun olin työttömänä, sain puolison tulojen takia 0 tukea.
      Maahanmuuttaja joka tulee avioliiton kautta, ja ei saa työpaikkaa, KELA ei maksaa mitään työmarkinatuki,koska se on tarveharkintaista. Opiskelin aika paljon ja myös suomen kieltä. Kiinnostunut ole Ranskan historiasta, mutta keskiajasta. Minun blog on http://www.chateauxmedievaux.com/
      Kiinnostaa historiaa, olen mailma nähnyt, mutta sellaista käytöstä kun Homma forumilla en osa käsitella..surullista.

• tokkiisa tokkiisa

Affamato di soldi, Je realise maintenant a quel point l'argent est important..... kyllä te karvaturvat rahasanaston tunnette suomalaisia paremmin.

• syrjäytynyt suomalai

Onnea teille menestyneille ranskalaisille! Olette todella mahtavia ihmisiä, kun pystytte menestymään tässä kulttuurissa!!! not... 33

Menestyminen täällä vaatii muiden olkapäillä kiipeämistä ja minun moraalini ei sellaista pysty hyväksymään, siksi olen yhteiskunnan ulkopuolella kunnes huijaukseen perustuva taloutemme on kaatunut ja yhteiskunnassa valtaa pitävät psykopaatit tekevät tilaa meille uudisrakentajille. Mieluummin kuolen kuin olen osa tätä korruptoitunutta järjestelmää.

• Arpaix

Minä en ole mitään osa tämäy hteiskunnasta, vaan tein töitä ihan itse ja kotona käännöshommia ja web sivuja. En ole riippuvainen suomalaisista yhteiskunnasta, vaan teen töitä Suomesta kotoa käsiin yrityksille, ja ensi kesä ajattelen opiskelua Helsingissä tai Jyväskylässä ja tehdä töitä kun kääntäjä.
      En minäkään tykää tästä yhteiskunnasta ja politiikasta, ja teen kaikki ettei tarvitse olla missään "oravapyörässä", niin talvella töissä turistien parissa Lapissa hoteleissa, missä käy turistit Ranskasta, ja kesällä kun olen työttömänä, taas työt kotoa käsiin, käännökset. En saanut koskaan mitään työttömyyskorvausta,eikä muut tuet, vaan pärjään ihan omilla, ja olen vapaa! Riippumaton tästä yhteiskunnasta, ehkä sen syystä sain BAN Homma forumilla. Minä en sure sen BANin takia, vaan että minua ei varoitettu, ei sanottu mitään, ja kun olin kirjoittanut ja lähettänut viestin, vastaus oli " Sinulla on estetty keskustelua". Kirjoitin siine yläpitoon, mutta en saa´nut vastausta vieläkään. Se on mielestani törkeä ja ´sivistymätöntä käytöstä.

• OmShantiShivaShakti

Hehheh, positiiviset mielikuvat maahanmuutosta taitavat ovat myrkkyä hommafoorumilla? Sinänsä hieman hassua, koska he itse väittävät olevansa avoin foorumi aiheesta. Mutta kuitenkin toisenlaiset mielipiteet, olivat ne miten hyvin perusteltuja tahansa, menevät herkästi roskikseen.

Tulee hieman mieleen arvontaan osallistuva kirjekuori, jossa EI-kirjekuoret menevät automaattisesti roskikseen, ja vain KYLLÄ-kirjekuoret osallistuvat arvontaan.

Parasta mielipiteenvaihtoa ovat vastakkaiset, edes jonkin verran perustellut mielipiteet. Kun kaikki kumartavat vain yhteen suuntaan (niinkuin vaikkapa Mekkaan ;) niin eihän siinä synny yhtään tuoretta ajatusta.

• asdfasdf

kannattaisiko sinun vain keskittyä tekemään työtäsi eikä mussuttaa siitä millaisia Suomalaiset ovat koska tämän kulttuurin keskuudessa ei ole muualta tulleiden yhdenkään pakko olla.

• 6

Ota huomioon että myös oman nuppisi ulkopuolella on elämää.

Ei maahanmuutto ole ongelma, mutta loisiva ja rikollinen maahanmuutto on vakava ongelma.

Katsoppa omaa maatasi, keitä olivat ne virallisen median mukaiset "nuoret" jotka taannoin viikko tolkulla väkivaltaisesti mellakoivat.

Miksi Suomessa pitäisi olla samanlaista ?

• Otapa sinä...!

Tämä aloittajahan juuri kirjoitti siitä, että KAIKKI ei ole loisivia saati rikollisia. Etkä näe, että hän ihan tasan tietää asian?

Kukaan meistä, ei hän, et sinä, enkä minä diggaa lisimisesta.

Sehän ei kuitenkaan - tietenkään - tarkoita sitä, että alkaisiimme syyttää YHTÄÄN yksittäistä SYYTÖNTÄ YKSILÖÄ asiasta?

Hän on - juuri varmaan nimenomaan rasistisuuden kautta - saanut koke niin.

Ja se on - myös pimeästä.

Eikö niin?

• Mover kirjoitti:

Otapa sinä...!

Tämä aloittajahan juuri kirjoitti siitä, että KAIKKI ei ole loisivia saati rikollisia. Etkä näe, että hän ihan tasan tietää asian?

Sehän ei kuitenkaan - tietenkään - tarkoita sitä, että alkaisiimme syyttää YHTÄÄN yksittäistä SYYTÖNTÄ YKSILÖÄ asiasta?

Eikö niin?

Mutta Mover kulta, emmehän me syytäkään ketään yksittäistä somalia vaan niitä KAIKKIA jotka loisii. Ja somaleissa niitä piisaa, jostain syystä
        a) naiset ei saa tehdä työtä
        b) naisten pitää tehdä kokoajan lapsia
        c) kielimuuri oli ja ojn jyrkkä
        d) tavat ja uskonto oli ja on jyrkkä
        e) 5xrukoilu päivässä ei paljoo kiinostaa työnanatajia.
        f) miehet ei saa ottaa komentoja naisilta

Jäikö alle 50 sanaa?

• :|:
        Mover kirjoitti:

Otapa sinä...!

Eikö niin?

syytät minua rikolliseksi pelkästään sen takia että olen rasisti. Mitään perusteluja tai 'argumentteja' sinulta ei tule, ainoastaan pelkkää syyttelyä ja herjaamista.

On siinä mulla kaveri.

fenno.maani kirjoitti:

Mutta Mover kulta, emmehän me syytäkään ketään yksittäistä somalia vaan niitä KAIKKIA jotka loisii. Ja somaleissa niitä piisaa, jostain syystä

Jäikö alle 50 sanaa?

• - mutta
        fenno.maani kirjoitti:

Jäikö alle 50 sanaa?

fennis kulta, seuraavat kohdat menivät vähän pieleen, tässä oikaisuja:
        a) naiset saa tehdä työtä
        b) naisten ei tarvitse koko ajan tehdä lapsia
        c) kielimuuri on jos sitä ei rupea purkamaan, suomen oppii siinä kuin muutkin kielet
        d) tapoja ja uskovaisia on moneen lähtöön
        e) työnanatajien ei tarvitse rukoilla kertaakaan ja
        f) miesten pitää totella, jos nainen on johtaja.

• najis kafir
        Mover kirjoitti:

Otapa sinä...!

Eikö niin?

Oletpa sinä hanakas ottamaan heti rasismisyytökset todesta, vaikka et tiedä aloittajasta ja hänen motiiveistaan yhtään mitään.

Noh, eipä mitään uutta.

• - mutta kirjoitti:

fennis kulta, seuraavat kohdat menivät vähän pieleen, tässä oikaisuja:
        a) naiset saa tehdä työtä
        b) naisten ei tarvitse koko ajan tehdä lapsia
        c) kielimuuri on jos sitä ei rupea purkamaan, suomen oppii siinä kuin muutkin kielet
        d) tapoja ja uskovaisia on moneen lähtöön
        e) työnanatajien ei tarvitse rukoilla kertaakaan ja
        f) miesten pitää totella, jos nainen on johtaja.

Hyvä -mutta, kiitos tuosta hauskasta e)-kohdasta
        Jokainen kuitenkin tietää mikä on "The " totuus
        Itsekin olen kokenut ettei mamu-miehille saa sanoa yhtään mitään.
        Ei edes moikata, siitäkin on kokemusta.

• "The " totuus
        fenno.maani kirjoitti:

Hyvä -mutta, kiitos tuosta hauskasta e)-kohdasta
        Jokainen kuitenkin tietää mikä on "The " totuus
        Itsekin olen kokenut ettei mamu-miehille saa sanoa yhtään mitään.
        Ei edes moikata, siitäkin on kokemusta.

tuli jo siinä kommentssa sinulle sanottua, joten nyt sen jokainen tietää.

• :|: kirjoitti:

syytät minua rikolliseksi pelkästään sen takia että olen rasisti. Mitään perusteluja tai 'argumentteja' sinulta ei tule, ainoastaan pelkkää syyttelyä ja herjaamista.

On siinä mulla kaveri.

Katos kun rasistisuus on rikos?

Jokainen ymmärtää, että varkaus sitä on - mutta miksi asia tämän suhteen ei mene perille?

• Mover kirjoitti:

Jokainen ymmärtää, että varkaus sitä on - mutta miksi asia tämän suhteen ei mene perille?

Miksi haukut minua rikolliseksi? eli rasistiksi?
        Onko sinulla siihen oikeus?
        Oletko tuomari tai poliisi?

kas ku kumpikaan ei ole edes syyttänyt saati tuominnut minua rasismista niin miksi sinä herjaat?

Enkä ole poliisienkaan kanssa huonoissa väleissä, ei sakkoa ei mitään, vaan hymyä ja moikkallakin voin jos tulee näkyville, niin minun ei tarvi juosta karkuun, on eri asia sitten jos poliisi juoksee minua karkuun, sitäkin on nähty ja koettu;)

terkkuja fobballe, tule vaan kahville, nyt sitä saa jo lämpimänä, sen verran nokka tukossa.

• Yrittäisit edes
        Mover kirjoitti:

Opettaa sitä, niille mustille rasistisille muslimeille, jotka tänne ostetaan täysihoitoon.

Huutelet väärässä paikassa !
        OK. ja mölinät lähi-itään.

Mover kirjoitti:

ai minkä suhteen?

Voisit artiguloida hieman paremmin ja perustella kysymyksesi, että tietäisi mihin vastata.

Prosentti on eräs suhde, joten ala vääntää siitä sitä rautalankaa.

• fenno.maani kirjoitti:

Miksi haukut minua rikolliseksi? eli rasistiksi?
        Onko sinulla siihen oikeus?
        Oletko tuomari tai poliisi?

kas ku kumpikaan ei ole edes syyttänyt saati tuominnut minua rasismista niin miksi sinä herjaat?

Enkä ole poliisienkaan kanssa huonoissa väleissä, ei sakkoa ei mitään, vaan hymyä ja moikkallakin voin jos tulee näkyville, niin minun ei tarvi juosta karkuun, on eri asia sitten jos poliisi juoksee minua karkuun, sitäkin on nähty ja koettu;)

terkkuja fobballe, tule vaan kahville, nyt sitä saa jo lämpimänä, sen verran nokka tukossa.

En kai ainakaan tässä yhteydessä sitä ole tehnyt?

Tuopa asiayhteys esiin, niin vastaan sanoistani.

• Yrittäisit edes kirjoitti:

Opettaa sitä, niille mustille rasistisille muslimeille, jotka tänne ostetaan täysihoitoon.

Huutelet väärässä paikassa !
        OK. ja mölinät lähi-itään.

Kuulepas nyt herkkähipikirjoittaja.

Lue minun kaksi lukittua aloitustani tuolla ylhäällä: Onko siellä mainittu ketä tekstini koskevat? Ei.

Rasismi on - kaikille - paha juttu.

Vai oletko eri mieltä??

ai minkä suhteen?

Voisit artiguloida hieman paremmin ja perustella kysymyksesi, että tietäisi mihin vastata.

Prosentti on eräs suhde, joten ala vääntää siitä sitä rautalankaa.

Kyllä sinun nyt, :I:, pitää opetella lukemaan asiatekstejä. Niissä asiat on ilmaistu pikkusen eri tavalla kuin puhekielessä ja vaikka ne ei ole ihan samalla tavalla konkreettisia, niin yleensä ne ovat pelkistetympiä ja informatiivisempia: pyritään sanomaan asioita tarkemmin - ja loppujen lopuksi selkeemmin kuin puhekielessä.

Suosittelen ikään kuin harjoituksena aloittaa lukemaan Hesarin 2. ja 3. sivua - jotka yleensä luen joka päivä hyvin tarkkaan. Esim. tänään siellä on aihepiiristämme lisäksi viittaus vihakeskusteluun (A 7 -sivu) ja C 8 -sivulla isänmaallisuudesta ylesönosastokirjoitus. Ja Halla-ahon kielenkäytöstä näkyi sitten olevan sivulla A 6.

Mielenkiintoista lehden selausta!

• fenno.maani
        Mover kirjoitti:

En kai ainakaan tässä yhteydessä sitä ole tehnyt?

Tuopa asiayhteys esiin, niin vastaan sanoistani.

hah taas yrität samaa kun tiedät että kaikki poistetaan niin etsisin 5 tuntia eikä mitään löydy

Etsi itse se listasi jossa listaat rasisteja
        minä olin siinä vielä ihan nimellä fenno.maani.
        Katso vaikka sieltä nyt kaikki puhumaan kaikista siellä tai niihin aikoihin

by the way, tuoppa ne minun kirjoitukset takasin ettei tarvi toistaa… toistaa toistaa

katsos Mover nämä asiat tulee sydämestäni, aina uudestaan.
        Jos tahdot muuttaa asioita niin vittu**lemalla se EI onnistu.

• 18

Millä auktoriteetilla sinä voi todeta kuka tykkää mistäkin, kuka sinulle moisen Jumalallisen viisauden antoi.

Tuota se loisivan ja rikollisen maahnmuuton suosiminen on teettänyt, myös asiallinen maahanmuuttaja kärsii toisten tekosista.

Vähän sama kuin miksi linnut suhtautuvat vieroksuen "rasistisesti" kissoihin, tervettä itsesuojeluvaistoa.
      Pätee myös soveltaen ihmisiin, sillä ihmiskunta ilman itsesuojeluvaistoa olisi tuhoutunut alkumetreillä.

• Arpaix

Niin, Homma forum pitää olla maahanmuuttosta, eikä vaan jatkuva haukumista, rasismia, syyllistämistä. Ovat monet suomalaiset työtömät kymmeniä vuosia ja riippuvaiset alkoholista ja huumeesta. Niistä ei Homma puhu, ainoastaan vaan maahanmuuttajat. Myös suomalaiset tekevat riksokset, myös vaikeat rikokset kun raiskaukset.Ja ovat maahanmuuttajat, varsinkin EU maista, jotka mennestyvat hyvin, nopeasti oppivat kielen, ja vaikka eivät heti työllistyy, niin on harrastukset, opiskelut, tai ovat kotirouvia. En tajua miksi koko Homma poliisi ei sulje rasismin ja vihakirjoittuksiin takia.

• ....................

niin ja se Minuluv on pahin natsi.

• 19

Homma foorumin tehtävä on pitää yllä keskustelua maahanmuutosta, muille aloille on omat fooruminsa, siellä on sitten toiset jutut.
      Ei Hommakaan ole mikään kaiken viisauden ja keskustelun tyyssija.

Eihän vasarallakaan neulota vanttuita siihen hommaan on omat puikkonsa.

Noihin rikollisiin, avauksesi oli klassinen jo vuosien takaa.
      Mutta meillä täällä Suomessa on ihan tarpeeksi kotikutoisiakin rosvoja, miksi tuoda ulkomailta lisää vastaavia. Kun näiden vakiörveltäjienkin kanssa jo on töitä ihan nokko.

Loisiva ja rikollinen maahanmuutto on saatava loppumaan, rasismilla ei siinä ole mitään tekemistä.

• Arpaix

katsokaa forumi http://www.salutfinlande.net/ ei yksikään loisii, kaikilla on opiskelupaikka tai työ tai jopa molemmat, ja kaiki ovat hyvin mennestyneet! Juuri ranskalaiset sopeuttuvat ja mennestyvat hyvin.Kun luen Homma se on loukkaava ulkomaalaisia kohtaan! Ei jokainen maahanmuuttaja ole luku tai kirjoittustaidoton pakolainen. Suomessa loisivat ja saavat tuet vaan pakolaiset. Muut, jotka tulevat vaikka avioliiton kautta, eivät sa mitään. Kun ei ole työpaikkaa, niin puolison tulojen takia työtön ulkomaalainen ei saa edes työttömyys korvausta koska se vaatii töissäoloehto Suomessa, ja kuinka voi saada töissäoloehtoa kun töitä ei ole eikä ulkomaalainen saa! Työmarkkinatuki on ns. tarveharkintainen, eli puolison tuloista riippuva. Kun tulin Suomeen, en saanut töitä, en saanut minkäläiset tuet. Työ oli vaan talvella turistien parissa Lapissa, mutta Savossa, missä asun nyt EI OLE MITÄÄN TYÖTÄ kielitaitoiselle, joka puhuu äidinkielellä ranskaa!! ja se on totta. Talvella mene tas Ivaloon, koska se on Helsinginlisäksi ainoa paikkaa, missä tarvitaan ranskankielen taitoa. Suomen työkulttuuri ottaa syvästi päähän! Töitä ei ole, ja ulkomaalaisiila on erittäin vaikea saada työpaikkaa pienessa paikkakunnassa kun Siilinjärvellä missä nyt asun! Siksi teen talvet työt Lapissa, koska Lpain matkailuyritykset tarjoavat asuntoa. Helsingissä ei kukaan tarjoaa työsuhdeasunto, ja vuokrat ovat siellä mahdottomasti kalliit.
      Homma forum pitää lopettaa ja sulkea!!1 Se on oikea nazi palsta, jotka vaan reinaa ulkomaalaisia.

• 14

No eihän siinä sitten mitää probleemaa ole, tosin loisivien ja rikollisten maahnmuuton hyysääminen pilaa myös teidän hommat.

Että silleen se vain menee, kunhan tuo muuverikin sen tajuaisi.

• Arpaix

Törkeä on että Homman ylläpito ei edes kirjoitta syy miksi "olen estetty keskustelusta". En kirjoittanut mitään laitonta ei rasismia, ei vihaa muita kohtaan, ei mitään mikä olisi Suomen lainvastaista.

• HOMOHOMMA

HOMMA KUSEE JA MINILUV HAISEE!

• ekasta mielipideryöpystä sain :

”Suljen ketjun aloituksen persoonallisen otteen vuoksi.
      t. Miniluv Administrator

Se pani painavan munasolulukon siihen päälle já vinkkas silmää.

sitten tuli munasolulukkoja joka jutun päälle
      Joten lopuksi äidyin
      Pankaa lakia tuulemaan …
      « : tänään kello 19:13:55 »

Jos kerta eliittiä ei saa täällä haukkua niin saanko haukkua hommalaiset sitten?
      ::::::::::
      Minä: "Ja tämäkö on teidän mielestänne ansaitsemaanne arvostusta?
      Minä kerron mielipiteeni vasta sitten kun sillä on ihan aikuisten oikeesti vaikutusta lakiin ja mamujen tapoihin.
      Miten te hommalaiset saatatte vastailla noin ihmisarvoa alentavaan ideaan?
      Oletteko te yhtään mitään kouluja käyneet? Taisitte jäädä luokalle jo lastentarhassa. "

Josta tulikin lopputili muttei lomarahoja :

fennis, sinulta on estetty keskustelualueen käyttö.

Oli kyllä tarkoitus panna ne homman kirjoitukset tänne kun en pääse enää hommalle. Sinne jäi yksi kirjoitus jota en enää saa.

Yritän ehtiä laittaa ne ehkä huomenna, mutta kun en osaa niitä lyhentää.
      Mover repii pelipöksynsä.

t.fennis vaan pieni ja viehkeä, se naurattaa ainakin Moveria.

Homma on vähän inside juttu, Jussi Halla-ahon kavereista koottu porukka.
      Muut pääsee vaan nuolemalla.

• Ho Ho Ho!

Tarkoitat varmaankin tätä keskustelua, jos olit nimimerkillä "arpaix" liikkeellä eilen ja tänään: http://hommaforum.org/index.php/topic,56248.0.html

Syyn bännien antamiseen kertoi moderaattori saman keskustelun lopussa http://hommaforum.org/index.php/topic,56248.30.html ja myös siellä, missä bännien syyt aina kerrotaan http://hommaforum.org/index.php/topic,351.msg762108.html#msg762108

Hommafoorumissa siis kerrottiin, miksi sait bännit eikä syynä ollut se, mitä positiivista kirjoitit maahanmuutosta.

mikä tää Hommafoorumi on ja saisko siellä bannia?

mikä tää Hommafoorumi on ja saisko siellä bannia?

Sinua tänne keskustelupalstalle ilmeisesti vetää se, että haluat lähinnä saada turpaasi...?(!)

Nämä forumit saattavat tietysti olla yksi vaihtoehto - mutta ehkä sekä ympäristöystävällisimmin ja miellyttävimmin se tapahtuisi erilaisissa SM-aktiviteeteissa - alan harrastajia kohtaamalla tai ihan pikkusen maksamallakin...?(!)

Mover kirjoitti:

Sinua tänne keskustelupalstalle ilmeisesti vetää se, että haluat lähinnä saada turpaasi...?(!)

Nämä forumit saattavat tietysti olla yksi vaihtoehto - mutta ehkä sekä ympäristöystävällisimmin ja miellyttävimmin se tapahtuisi erilaisissa SM-aktiviteeteissa - alan harrastajia kohtaamalla tai ihan pikkusen maksamallakin...?(!)

ai sinä tulit taas.

Mitäs viiniä sitä nyt tuli juotua? Tais olla hyvää ku tuli juotuu liikaa, että meni ihan känniin. Ei se mitään. Kännissä minäkin oon taas. Ja aamulla pitäs saaha auto käyntiin,,, prkl...

• 11
        :|: kirjoitti:

ai sinä tulit taas.

Mitäs viiniä sitä nyt tuli juotua? Tais olla hyvää ku tuli juotuu liikaa, että meni ihan känniin. Ei se mitään. Kännissä minäkin oon taas. Ja aamulla pitäs saaha auto käyntiin,,, prkl...

Muuveri käy kierroksilla, omii kaikki viestit henkilökohtaisesti.

• minä esitän
        11 kirjoitti:

Muuveri käy kierroksilla, omii kaikki viestit henkilökohtaisesti.

asiani kaduilla on sen verran leveät hartiat että mamut uskovat tai valittavat mutta uskovat

• kerrottiin vai?

Näin siellä luki: "'Tutkinnallisista syistä' en kerro, mitä kaikkea tähän liittyy."

• ....................
        kerrottiin vai? kirjoitti:

Näin siellä luki: "'Tutkinnallisista syistä' en kerro, mitä kaikkea tähän liittyy."

mikä on tutkinnallinen syy?

• Jenny70

no kun ei voi kertoa, koska tutkinta on vielä kesken, eikä kaikkea tiedetä. Etkö sinä katso CSI.

http://www.google.fi/search?q=Marg Helgenberger&hl=fi&client=firefox-a&hs=16Y&rls=org.mozilla:fi:official&prmd=ivnso&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=__tUTpmhJYfV4QTH-YGiBw&ved=0CCYQsAQ&biw=1143&bih=547

on hyvä runko.

Mutta miksi Arpaix ei saanut vastausta sähköpostitse? Miksi ei saanut varoitusta ennen bania? Totta on että muut saavat varoitusta, tai vaikka 14 pv ban, mutta Arpaix oli poistettu ilman varoitusta!! Sehän on tässä törkeä menetelmä.

• - mutta
        minä esitän kirjoitti:

asiani kaduilla on sen verran leveät hartiat että mamut uskovat tai valittavat mutta uskovat

odotatko tuon kertomalla saavasi osaksesi muutakin kuin halveksuntaa?

- mutta kirjoitti:

odotatko tuon kertomalla saavasi osaksesi muutakin kuin halveksuntaa?

minä en pelkää ketään, oli miten leveät hartiat tahansa. Tökkää sormella silmään ja potkasee munille, niin 150 kilonenkin karju alkaa pillittää ku pikkutyttö. Nämä raameillaan uhoilevat ovat muutenkin aika vähä-älyistä rotua väristä riippumatta. Nehän on yleensä vielä läskejä ja jos lähtevät karkuun, niin eivät jaksa ku sata metriä ja sen jälkeen niitä voi rääkätä miten huvittaa.

Jenny70 kirjoitti:

Mutta miksi Arpaix ei saanut vastausta sähköpostitse? Miksi ei saanut varoitusta ennen bania? Totta on että muut saavat varoitusta, tai vaikka 14 pv ban, mutta Arpaix oli poistettu ilman varoitusta!! Sehän on tässä törkeä menetelmä.

vai semmonen.

Ei ole minusta ollenkaan törkeää jos bannitaan sellaiset joista ei tykätä.

Kysehän on perimmiltään tästä:

http://www.youtube.com/watch?v=qXo3NFqkaRM

, että miettikää sitä.

Jos joku ei nyt älynnyt mitä sanoin, niin tämä on sitä korkeampaa filosofiaa, mikä yksinkertaisesti ei ihan kaikille aukea, vaikka perustelisi argumentin.

no kun ei voi kertoa, koska tutkinta on vielä kesken, eikä kaikkea tiedetä. Etkö sinä katso CSI.

http://www.google.fi/search?q=Marg Helgenberger&hl=fi&client=firefox-a&hs=16Y&rls=org.mozilla:fi:official&prmd=ivnso&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=__tUTpmhJYfV4QTH-YGiBw&ved=0CCYQsAQ&biw=1143&bih=547

on hyvä runko.

siis kattokaa noita polvia. Miten v******** noin vanhalla akalla voi olla täysin virheetön kroppa, eikä tuo naamakaan mikään vastenmielinen oo.

http://www.space-fox.com/wallpapers/celebs/marg-helgenberger/marg_helgenberger_1.jpg

.

• - mutta

minä en pelkää ketään, oli miten leveät hartiat tahansa. Tökkää sormella silmään ja potkasee munille, niin 150 kilonenkin karju alkaa pillittää ku pikkutyttö. Nämä raameillaan uhoilevat ovat muutenkin aika vähä-älyistä rotua väristä riippumatta. Nehän on yleensä vielä läskejä ja jos lähtevät karkuun, niin eivät jaksa ku sata metriä ja sen jälkeen niitä voi rääkätä miten huvittaa.

minä en halua herättää pelkoa. Maailmassa ei ole mitään mitä niin paljon halveksisin. Mieluummin halveksittu kuin pelätty.

ai sinä tulit taas.

No kun sanoit, että haluat "bannia"...?(!)

Niin ajattelin vaan, että tykkäät siitä, kun sinua pikkusen riepotellaan...?

Vaan aina et ole kyllä siitä välittänyt, kun MINÄ olen koettanut sinua ojennella...(?)!

- mutta kirjoitti:

minä en halua herättää pelkoa. Maailmassa ei ole mitään mitä niin paljon halveksisin. Mieluummin halveksittu kuin pelätty.

sama vika. Ei minua haittaa yhtään jos esim joku mustalainen halveksii minua, tai neegeri. Yks pasgan hailee. Muutenkin jos haistan jossain jotain negatiivista 'ilmapiiriä' niin vaihdan paikkaa ihan suosiolla. Olen erittäin herkkä ihminen pohjimmiltani. En esim viitsi keskustella mistään sellaisten ihmisten kanssa, jokka kiroilee jatkuvasti puhuessaan, vaikka muuten olisivatkin ihan mallikansalaisia. Helvétinmoinen kiroilu on muuten myös sairaus, kuten homoseksuaalisuuskin.

Mover kirjoitti:

No kun sanoit, että haluat "bannia"...?(!)

Niin ajattelin vaan, että tykkäät siitä, kun sinua pikkusen riepotellaan...?

Vaan aina et ole kyllä siitä välittänyt, kun MINÄ olen koettanut sinua ojennella...(?)!

sama vika. Ei minua haittaa yhtään jos esim joku mustalainen halveksii minua, tai neegeri. Yks pasgan hailee. Muutenkin jos haistan jossain jotain negatiivista 'ilmapiiriä' niin vaihdan paikkaa ihan suosiolla. Olen erittäin herkkä ihminen pohjimmiltani. En esim viitsi keskustella mistään sellaisten ihmisten kanssa, jokka kiroilee jatkuvasti puhuessaan, vaikka muuten olisivatkin ihan mallikansalaisia. Helvétinmoinen kiroilu on muuten myös sairaus, kuten homoseksuaalisuuskin.

Hoseksuaalisuus ei koskaan ole ollut sairaus, vaikka tautiluokituksesta se poistettiinkin vasta 1980-luvun alussa.

• Arpaix

en näe syy koska minulta on minun koneesta pääse estetty koko Homma forumille.olin kirjoittanut 2 mail, en saanut vastausta vieläkään, erittäin törkeä!

• Ho Ho Ho!

Käy kirjaston koneelta katsomassa. Sieltä se onnistuu edelleen, Sigr...r

• Arpaix

Minulla on kotona vielä toinen kone. Ei kyse ole tekniikan tietojen puute, vaan ilkeys ja törkeys, milla tavalla minut oli ilman syytä potkittu pois!
      Miksi en saanut varoitusta? Mutta mistä? Edelleen tiedän,etten kirjoittanut mitään Suomen lain vastaista, enkä rienanut ketään, en haukkunut kenelekään ja mielestäni olin kirjoittanut hyvin kohtelliaasti ja asiallisesti maahanmuutosta EU maista. Monet euroopan kansalaiset ovat menestyneet myös Suomessa, kuten vaikka professori A.Papart Helsingin yliopistosta, tai vaika julkkis kokki Nicolas Thieulon, ja monet muut. En ollu kirjoittanut mitään asiatonta.
      Minulla on toinen kone, voin katsoa,mutta miksi? Kohtelliasta on että ensiksi varoitetaan vaikka 3 kertaa ja sitten vaikka määräaikainen ban. Mutta minä sain luultavasti pysyvä ban, ei kukan sanonut mitään, enkä saanut edelleen vastausta minun sähköpostiin, vaikka pyysin 2 kertaa. Törkeä!! Tekee mieli kirjoittaa koko juttu vaikka YLE.n toimittajalle. Kuinka törkeästi ihmisiä potkitan ulos.Minullakin on web sivuja, ei ole forumia, mutta kun joku kirjoittaa, minä vastan kun saan sähköpostia. Mutta on meillä expatille myös omat forumit Suomessa kuten vaikka http://www.finlandforum.org/ englanniksi ja http://www.salutfinlande.net/ ranskaksi.

• najis kafir

Voi elämän surkeutta ja vääryyttä.

Sinut on siis bannattu Homma-foorumilta! KUINKA RÖYHKEÄÄ!

Valita vähemmistövaltuutetulle, että olet ulkomaalaissyntyinen ja että sinua on kohdeltu kaltoin HOMMA-foorumilla, vain koska kirjoitit nätisti maahanmuutosta. Kerro, kuinka paha olo sinulla nyt on näin syrjittynä.

Uskoisin, että sinulla on hyvät mahdollisuudet kaataa koko suomalainen maahanmuuttokritiikki!

Voi tziizys näitä juttuja!

• paskahomma homot

Miniluv on törkeä kusipää, sikamainen natsi, ei muuta!!!!!!!!!!!!

• nana78

pahinta on että nyky Suomessa on sellaista mahdolista. Foorumi http://homma.org/ on vaan täynä vihaa maahanmuuttajia kohtaan. Arpaix on itse maahanmuuttaja, siksi sai sellaista paska niskaan.
      tsemppiä Arpaix!

• k j l

Jos et kuitenkaan vastailisi itselleen toisella nimimerkillä/nimimerkeillä. Sellainen näytelmä saattoi tehota ennen, nykyään herkkäuskoisia ei löydy enää edes suomi24ssä.

Uuden viestiketjun aloittaminenkaan ei auta.

• Arpaix

Kyllä,siellä on monet muutkin maahanmuutajat, mutta minua ei ole mikään maahanmuuttoa vastaan,mutta vastustan elintasopakolaisuuta.
      Suomi ei tarvitse elättää kymmeniä vuosia kiintiöpakolaisia, antaa heille ilmaset asunnot, ja päivärahoja ja lapsilisiä, kun he van ja ainoastaan sikiävät, ja eivätläopi kieltä vaikka 20 vuodessa. Siinä asiassa olen hommalaisten kanssa samaa mieltä, mutta niin törkeä käytös, että potkitaan ulois ilman varoitusta!! Olin juuri kirjoittamassa siine vastausta, kun ruudussa näkyy" sinut on estetty keskustelupalstan käytöstä! Kylmästi, IMAN VAROITUSTA!! Monet muut saivat varoitukset ja kirjoittavat aivan laitonta textiä!!monilla on ban vaikka 15 päiväksi!, ja aina saavat varoituset.
      MINUA EI VAROITETTY KERTAKAAN, EI KUKAAN SANONUT MITÄÄN, VAAN HUPS! ESTETTY. EN SAANUT EDES VASTAUSTA MAILIIN. TÖRKEÄ KUN MIKÄ!! En minä ole foorumista riippuvainen ja on minulla oma web sivuja ja kaverit ymppäri Ranskaa ja osaa muissakin maissa, mutta kysessa on PERIAATE!!

• 13

Kaikkinainen maahnmuutosta keskustelu on Suomessa pitkään ollut tabu, ja tästä johtuen ylilyöntejä tapahtuu.

Vähän niinkuin tämän palstan Sefu, monikulttuurifanaatikon on vaikea niellä mitään missä asiaan suhtaudutaan kielteisesti.

• Arpaix

Olen kyllä siitä mieltä että elintasopakolaiset pilaavat muiden maahanmuuttajien mainetta, ja sitten on oikeasti työsyrjintä kielen tai taustan takia ja monille maahanmuuttajille on ERITTÄIN vaikae saada töitä. Kirjoittukset Homma forumilla eivät autta maahanmuuttajien työllistymiseen, ja mennestymyseen.
      Se on 1 isoimmista Suomen foorumeilta, jotka vaikuttuaa ja puhuu hyvin negatiivisesti maahanmuuttosta.

• - ehkä

hommafoorumillakin tiedetään, että elintasopakolaisista lätisevät vain rasistit

• Arpaix

Minä vaadin vastausta Homma forumilta. Ensiksi minulle kehuttiin kuinka hyvä maahanmuuttaja olen, ja sitten sain ban ilman syytä!
      Ei edes vastausta minun sähköpostiin. Olin pyytänyt mail, mutta jo 3 päivää ja ei tullut mitään. Vaadin vastausta, sellaiseen törkeän toimintaan.
      En tajua mistä on kyse.

• Ho Ho Ho!

Homman moderaattori sanoi viestissään ihan selvästi, että sinut on aiemminkin potkittu foorumilta pois kun käytit toista tunnusta. Jotkut foorumit ottavat tosissaan sen, että kerran pysyvän bännin saanut ei saa jatkaa foorumilla rekkaamalla uuden tunnuksen. Homma on yksi näistä.

Homma on yksityinen foorumi eli sinä saat siellä kirjoittaa jos antavat. Jos eivät anna niin se on voi voi eli sitten kirjoitat jossakin muualla. Sananvapauteen on turha vedota, sillä kukaan ei estä sinua kirjoittamasta jossakin muussa foorumissa. Niinhän teet nytkin.

Vastausta saat vaatia ihan vapaasti. Kenelläkään ei ole lakisääteistä velvollisuutta sellaista sinulle antaa. Minäkin vastailen vain siksi että juuri nyt ei sattunut olemaan parempaakaan tekemistä.

• 15

Sinulla nyt tuo homma kävi pahan kerran egon päälle.

• Arpaix

Minä vaan haluan luoda keskustellua maahanmuutosta, maahanmuuttajan näkökulmasta. Ei ole kaikki niin mustavalkoista. Ovat maahanmuuttajat EU maista, jotka ovat sopeutuneet hyvin ja opiskelevat ja osavat suomea. Ja siiten ovat ne "elintasopakolaiset!", jotka vaan nostavat Suomessa sosiaaliturvaa, sikiävät kovalla vauhdilla, ja saavat kaikki ilmaisesti, ja vielä voivat ilmasesti kutsua perhejäsenet, ja Suomen valtio kaikki maksaa meidän veroista. Tästäkin itse en tykä, ja sellaiset maahanmuuttajat pilaavat meidän normalien maahanmuuttajien mainetta. Hinnat ovat korkeat, verot valtavat, kaikki vaan kallistuu, ruokaa on kallista, tupakasta puhumattakaan, bensaa nousee taas..valtio tarvitsee rahaa, ja vero taas nousee, mutta sitten Suomen valtio elättää meidän verorahoista nämä pakolaiset. Tästä en tykä. Itse en koskaan mitään tukea saanut koska tulin EU masta ja avioliiton kautta.
      Työtä oli hyvin vaikea saada, ja kun ei ollu työhistoriaa Suomessa, niin en saanut edes päivärahaa! Eli,eivät kaikki maahanmuuttajat mitään elintasopakolaisia ole!!
      En välitä koko Homma forumista, vaan olen shokissa kuinka törkeästi yläpito mennetelee.

• OmShantiShivaShakti

Kun rahahanat laitetaan kiinni, niin ei tänne sen jälkeen enää kukaan tule helpon euron perässä. Omalla kustannuksellaan saavat kaikki tulla, jos raha riittää elämiseen.

• najis kafir

>Minä vaan haluan luoda keskustellua maahanmuutosta, maahanmuuttajan näkökulmasta.>

"Kiitoksiä paljon! Niin juuri Ranskassaovat erittäin vakavat ongelmat maahanmuuton kanssa! Musliimit afrikalaiset valoittavat etelä Ranskaa, paikka Terre D´Aude / La Provence/, ja on siellä paljon ongelmat. On työttömyys, mutta pakolaiset saavat tukea. "

- Arpaix 22.08.2011, 19:06:27

http://hommaforum.org/index.php/topic,56248.0.html

Minä menin jo vähän päästä pyörälle, että mistä tässä koko jutussa oikein on kyse. Hoonosoomesta johtuvista väärinkäsityksistäkö?

• Ho Ho etc.
        najis kafir kirjoitti:

>Minä vaan haluan luoda keskustellua maahanmuutosta, maahanmuuttajan näkökulmasta.>

"Kiitoksiä paljon! Niin juuri Ranskassaovat erittäin vakavat ongelmat maahanmuuton kanssa! Musliimit afrikalaiset valoittavat etelä Ranskaa, paikka Terre D´Aude / La Provence/, ja on siellä paljon ongelmat. On työttömyys, mutta pakolaiset saavat tukea. "

- Arpaix 22.08.2011, 19:06:27

http://hommaforum.org/index.php/topic,56248.0.html

Minä menin jo vähän päästä pyörälle, että mistä tässä koko jutussa oikein on kyse. Hoonosoomesta johtuvista väärinkäsityksistäkö?

Kyse on multinikkeilystä.

• Arpaix

Onko huono suomi rikos?EI, vaan kieliongelma. Mutta kiihottusta kansanryhmää kohtaan ja kansansosiaalisten mielipiteet on rikos.
      Olin lukenut monet kirjoituksrt HOMMA forumilla,mistä kun olisin admin, olisin antanut ban heti, koska ovat laitomia ja rasistiet.
      Huono kielitaito ei ole rikos,mutta niin syvää vihaa maahanmuuttajia kohtaan ja nazi kirjoittukset ovat! Minä en osa suomea, mutta se ei tarkoitaa että olen tyhmä, ja vähemmistövaltuutetulle voin kirjoittaa omalla kielellä, on hänellä varmasti tulkki!

• OmShantiShivaShakti

Ok, ok! :)

• jiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Homma kusee. Suomen suurin natsipalsta..thyj, hävettäkää.
      Sellaista palsta pitäisi sulkea jo kauan sitten.

• siitä vaan sulkemaan

mutta silloin alkaa siällis-sota varmasti

• 99999999999999999999

NIIN, pitäis sulkea koko HOMMA ja ajaa ne natsit sieltä käräjille.
      Admin ja koko porukka oikeuteen.

• 10

Homma on tarpeellinen varaventtiili tässä suvaitsemattoman suvaitsevassa Suomessa. Kuten mielipiteestäsi käy ilmi.

Ilman hommaa meno muuttu vaaralliseen arvaamattomaksi ja toiseksi hommassa vastustetaan vain loisvaa ja rikollsita maahanmuuttoa. Mitä tekemistä sillä on rasismin kanssa ????

Ja mitä natsikorttien heittely kertookaan heittäjästään ....

• hehehehehehe
    • rautaako?

"Sinulta on keskustelualue estetty". "

Jep, linjakasta toimintaa jengiltä joka väittää puolustavansa ilmasuvapautta. Kautta aikojen ovat "omasta mielestään muita tärkeämmät ihmiset" sensuroineet kaiken joka ei sovi pirtaansa. Homppelifoorumi ei ole poikkeus. Siellä ilmaisuvapaus rajoittuu oman propagandan pönkittämiseen. Ei taida löytyä tiiviimmin sensuroitua keksustelupalstaa.

• totta on

Niin, " Sinulta on keskustelualue estetty", se lukee minunkin koneessa. Koko Homma on likaisten homppeleiden kimppahomopano, ei muuta. Luulevat olevansa muita tärkeämmät ihmiset, mutta ovat vaan likaiset pikkunatsipaskat.

• homa kuseeeeeeeeeeee

Miniluv on palstan pomo
      paskamainen pikku homo.

• Onneksi kuulin mm. 9/11 tapauksesta ensimmäisenä ranskalaiselta, muuten olisin jo alkanut viestisi perusteella uskoa sitä stereotypiaa siitä kuinka erinomaisen suuremmoisina ihmiset pitävät siellä itseään ja kieltään ;)

• Arpaix

Niin, me ollaan ylpeitä ja syystä. Suomalaiset ovat nöyrä kanssa, ja sellaiset ihmiset kun Homma forumin ylläpito tietävät sen, siksi käytäyttyvät niin törkeästi muita kohtaan. Kun suomalaiset olisivat ylpeä kanssa, koko Homma olisi jo suljettu.

• kiemunki

jos kirjoitat liian pahaa sontaa mille tahansa keskustelupalstalle, tulee bannia. vaikka kirjoittaisit monilla eri nimimerkeillä. hyysäri-ääliöiltä pitäisi takavarikoida tietokoneet, tai ainakin valvoa niitten käyttöä. tämäkin ketju täynnä vihapuheita... ai niin, mutta eihän suomalaisista voi vääntää vihapuheita, se on kunniakansalaisten yksinoikeus!

minä olen kirjoittanut sontaa ja saanut bannia joka paikasta. Täältä rasistipalstalta minua ei ole bannittu. Tämä on paratiisi. Täältä olen saanut elämäni naisen (fennis) (katkolla) ja parhaan ystävän (Moderi) (suutuspäissään). Eikä kukaan kirjoittele minulle vihapuheita.

hyvä meininki

http://www.youtube.com/watch?v=mDuyFPpRNMI&feature=related

.

minä olen kirjoittanut sontaa ja saanut bannia joka paikasta. Täältä rasistipalstalta minua ei ole bannittu. Tämä on paratiisi. Täältä olen saanut elämäni naisen (fennis) (katkolla) ja parhaan ystävän (Moderi) (suutuspäissään). Eikä kukaan kirjoittele minulle vihapuheita.

hyvä meininki

http://www.youtube.com/watch?v=mDuyFPpRNMI&feature=related

.

se on kuulkaa 'lopun alkua' sitten kun neegerit alkaa pelata lätkää leijonajoukkueessa.

Mutta eihän mikään ole ikuista. En minäkään elä ikuisesti. Aivan sama jos täällä Suomessa elää sitten lauma muslimineegereitä ja muita roistoja. Ihan sama. Vítuttaahanse mutta aivan sama....

http://www.youtube.com/watch?v=pPTFp8YIB1U

.

se on kuulkaa 'lopun alkua' sitten kun neegerit alkaa pelata lätkää leijonajoukkueessa.

Mutta eihän mikään ole ikuista. En minäkään elä ikuisesti. Aivan sama jos täällä Suomessa elää sitten lauma muslimineegereitä ja muita roistoja. Ihan sama. Vítuttaahanse mutta aivan sama....

http://www.youtube.com/watch?v=pPTFp8YIB1U

.

prkl!

Verta on vuodatettu tään maan puolesta. Sitte jotkut saatanan idiootit tekee tästä jonkun neegerilandian. Pistää se vihaksi rauhallisemmankin miehen.

• Minä ja minun

Iso kullini, sentään on saanut teinipillua -muttaneidiltä, ei se hääviä ollut ja kehtasi satasta pyytää.

• Arpaix

Minävaan haluan tietää syy,miski minut on ILMAN VAROUITUSTA banattu Homma forumilta. Kysessa on periaate ja kohtelliaisuus. Koska en kirjoitanut mitään lainvastasta, enkä mitään rasistista, vaan positiivisesta maahanmuuttosta EU alueelta. Olin kirjoittanut Suomessa asuvista ranskalaisista, ja http://www.salutfinlande.net/ forumista.

• koska

homma on Halla-ahon fanisivusto, ja Halla-ahon keskustelu maahanmuutosta on sitä että hän saarnaa ja seurakunta nyökyttelee.

• 12
        koska kirjoitti:

homma on Halla-ahon fanisivusto, ja Halla-ahon keskustelu maahanmuutosta on sitä että hän saarnaa ja seurakunta nyökyttelee.

Olet suvaitsematon

Tiedätkö edes mitä Halla-Aho maahanmuutosta saarnaa.
        Ilmeisesti sinun mielestäsi kaikenlainen kriittinen keskustelu maahanmuutosta on kiellettyä.

• 12 kirjoitti:

Olet suvaitsematon

Tiedätkö edes mitä Halla-Aho maahanmuutosta saarnaa.
        Ilmeisesti sinun mielestäsi kaikenlainen kriittinen keskustelu maahanmuutosta on kiellettyä.

Kriittinen keskustelu maahanmuutosta on varmasti paikallaan, mutta Halla-ahon lohkaisut tyyliin "monikulttuurisuus on hanurista" eivät edusta kriittistä keskustelua, vaan vastenmielistä mölinää. Luulisi tohtorismiehellä sen verran tyylitajua olevan, ettei norjalaisten lahtauksen jälkeen heti menisi moista Facebook-sivullaan laukomaan, mutta eipä ollut.

• Arpaix

On surullista että sellainen ihminen kun Halla aho pääsi valtaan.
      On uskomattonta että on eduskunnassa.En minä häntä äänestänyt, enkä halua mitään PS eduskunnassa. Itse haluan kansainvälliset ja kielitaitoiset kansanedustajat, vaikka kun Alexander Stubb, ei juntteja kun Halla aho.
      Myös kaipaan maahanmuuttajat eduskunnassa keski Euroopasta, ja monikultturisuus ja monikielisyys. Haluan Suomeen Svetsin malli, ja ainakin kielilaki samaa!! Haluan että Suomi olisi kun Benelux maa tai Sveitsi. Pois ruotsin kieli, ja tilalle ranskan ja italian, myös vaikka espanjan.
      PS on iljettävin Suomen puolue!!

• 13

Syytä siitä muita puolueita, sillä Halla-Aho sekä Perussuomalaiset ovat täysin muiden puolueiden kansaan nähden ylimielisyyden ja keskusteluista kieltäytymisen tuotosta.

Onneksi on Persut, muisteleppa mellakoita teillä Ranskassa ja syitä niihin.
        Miksi Suomessa pitäisi olal vastaavaa, meillä on vielä mahdollisuus pelastua.

Elämää on myös sinun pollasi ulkopuolella, sinun mielesi ei ole kaikkien mieli.

• Nipsu-Hipsu

Hommaforum tai mitkään muutkaan maahanmuuttokriittiset piirit eivät kritisoi kaikkea maahanmuuttoa. Mikäli olet lukenut Hommafoorumia, olet asian ihan varmasti itsekin havainnut. Meille Suomeen ollaan avosylin ottamassa vastaan työn perässä maahanmuuttavia esim. lääkäreitä, tutkijoita, yritystensä laajentajia yms. Vielä parempi jos nämä työperäisetkin maahanmuuttajat tulevat länsimaisen kulttuurin vaikutusalueelta, mikä usein tarkoittaa nopeaa ja sujuvaa sopeutumista maahan.

Meillä suomalaisilla maahanmuutossa on ihan samat kritiikin kohteet kuin teillä ranskalaisilla. Me istumme teidän kanssanne ihan samassa veneessä. Teillä Ranskassa ongelmat ovat päässeet kehittymään jopa vielä paljon pahemmiksi, kuin mitä täällä. Meillä ei vielä ole ollut mellakoita ja slummeja (ainakaan pahoja). Pyrimme myös kaikin keinoin välttämään sen, että tekisimme samat virheet jotka mm. Ranska ja Englanti ovat jo tehneet.

Teillä ranskalaisilla on myös tarvittaessa munaa sanoa asioita niin kuin ne oikeasti ovat. Nicolas Sarkozyn tempaus heittää romanian kerjäläiset kerralla ulos maasta oli ehkä raju, mutta rajansa kaikella. Jos ongelmia ei saada ratkottua sovittelemalla ja maa on menossa tuhoon, on rohkeutta tehdä vaikeitakin päätöksiä maansa puolesta. Ranskan hallituskin määräsi tänä vuonna karkoitettavaksi 26 000 luvatonta maahanmuuttajaa, se on mielestäni oikea suunta. Kiitosta pitää antaa myös maahanmuuttoministerillenne Brice Hortefeuxille, joka haluaa muuttaa maahanmuuttopolitiikan jatkossa valikoivaksi. Maahan ei siis tulla vain olemaan, vaan ainoastaan työn perässä.

Ongelmamme on siis yhteinen. Se ei ole yhteinen vain Suomen ja Ranskan kesken, vaan siinä on osallisena koko Eurooppa. Britannian pääministeri David Cameron ja Saksan liittokansleri Angela Merkel ovat myös todenneet, ettei vallitseva maahanmuuttopolitiikka ole onnistunut integroimaan maahanmuuttajia osaksi yhteiskuntaa. Myös Australian ja Espanjan entiset pääministerit ovat todenneet julkisesti saman asian.

Liitän loppuun myös tuorettakin tuoreemman tutkimuksen Euroopan maiden kansalaisten mielipidemittauksen maahanmuuton eduista/haitoista. Kysely kertoo karua kieltänsä sitä, että maahanmuutto on koko Euroopassa epäonnistunutta ja se on yhteiskunnalle haitallista.

LÄHDE / LINKKI:
      http://www.ipsos-na.com/download/pr.aspx?id=10883

• Kuule ranskalainen, Arpaix, minä sanon sinulle nyt niin kuin ihminen ranskalaiselle sanoo, eli ranskalaisilla viivoilla

- ranskalaiset eivät ole mamuja, koska ne ovat ranskalaisia, ei myöskään saksalaiset tai hollantilaiset eikä sweitsiläiset ole mamuja, vaan ulkomaalaisia, ymmärrätkö?

- mamut ovat Suomeen väkipakolla, salaa tai rikollisesti tulleita sopeutumattomia sekä syntymämaansa , että auttavan maansa lakeihin ja sääntöihin ja ne elää rikoksia tekemällä tai elää hyväksikäyttämällä sosiaalitukia tai kohdemaiden, joita on yleensä useampia naisia / miehiä, joita myös on joka kylässä ja maassa, joissa käyvät ”sukulaisissa”.
      Ja kaikista pahimmista pahimmat mamut ovat niitä jotka kiljuu kaupassa, varsinkin lauantaina ja sunnuntaina kun normaalilla väellä on krapula. Korjausneuvo : mamuille pitäisi laitta bugha suun eteen tai ne suut vosi ommella kiinni ja jättää vagina auki.

- järkevien syiden, kuten avioliitto, opiskelu, työ, turisti takia suurinosa Suomeen tulevista ovat ihan tervetulleita, paitsi huumorintajuttomia tappamis-vimmaisia minkäänmaalaisia täällä ei suvaita minkään syyn takia. Edes Vanki Muun ei saa pakottaa Suomen ottaa vihamielisiä mamjua, ne ovat pahaksi, ei vain Suomelle, vaan koko maailmalle. Vanki Muun ottaa 750 mamua omaan kotiinsa ja Suomi valitsee Suomeen ystävällisesti suhtautuvat ulkomaalaiset, ei mamuja Suomeen.

- Nämä ulkomaalaisten ”ei saa työtä, ei sosiaalitukea” evp = elää vaimon palkalla -ongelmat ovat harmillisia, mutta niin suomalaista, että tervetuloa Suomeen, ihan sitä samaa mekin täällä taistelemme.

- Ja hyväksi lopuksi ystävän neuvo: älä lue homofooruumia. Homofoorumilla eliitin penikat, eli pappa betalar -jengi syrjii kaikkia, joiden verotettava omaisuus on alle 5.000.000 e eikä takataskusta pilkota miljoonan euron setelit. Niiden pihat on päällystetty 2e jäämä-kolikoilla.

• OmShantiShivaShakti

Kun ilmainen ylläpito tehdään mahdottomaksi, ei tänne enää ulkomailta monikaan tule, ja mitään mamu-ongelmaa ei synny.

Tervetuloa kaikki Suomeen,
        omalla kustannuksella...

PS.
        Homma-foorumin ylläpito maksaa siteground.com -yrityksen palvelimilla noin 39 euroa vuodessa ($3.95/kk $9 domain/vuosi), joten ei se nyt niin miljonääritouhulta vaikuta.

• 2e kolikko
        OmShantiShivaShakti kirjoitti:

Kun ilmainen ylläpito tehdään mahdottomaksi, ei tänne enää ulkomailta monikaan tule, ja mitään mamu-ongelmaa ei synny.

omalla kustannuksella...

PS.
        Homma-foorumin ylläpito maksaa siteground.com -yrityksen palvelimilla noin 39 euroa vuodessa ($3.95/kk $9 domain/vuosi), joten ei se nyt niin miljonääritouhulta vaikuta.

... eli jonka mielestä Homma on rasistinen foorumi voi koska tahansa pienellä rahalla polkaista pystyyn antirasistisen foorumin oman ajattelumaailmansa mukaisille keskusteluille. Siellä sopii harrastaa moderointia niinikään omien mielihalujensa mukaan, kunhan lakia selkeästi rikkovat viestit poistetaan riittävän vilkkaasti näkyvistä.

• OmShantiShivaShakti
        2e kolikko kirjoitti:

... eli jonka mielestä Homma on rasistinen foorumi voi koska tahansa pienellä rahalla polkaista pystyyn antirasistisen foorumin oman ajattelumaailmansa mukaisille keskusteluille. Siellä sopii harrastaa moderointia niinikään omien mielihalujensa mukaan, kunhan lakia selkeästi rikkovat viestit poistetaan riittävän vilkkaasti näkyvistä.

Tietääkseni foorumilla tarvitsee noudattaa ainoastaan sen maan lakeja jossa serveri fyysisesti sijaitsee. Esimerkiksi jenkeissä voivat saksalaiset ylläpitää natsisivustoja ihan vapaasti koska natsismi ei ole jenkeissä rikos.

Foorumi voi lisäksi sallia Tor-verkon ja anonyymiproxyjen käytön, poistaa IP-logitukset, ja käyttää vahvaa SSL-salausta, niin jopas on vaikeaa yhdenkään SUPO-tutkijan löytää yhtään natsia jotka siellä foorumilla suunnittelevat julkisesti jonkun vähemmistön täystuhoa (kohteiden nimiä ja osoitteita myöten).

Kun ei tiedetä kuka kirjoittaa, eikä foorumin omistaja ole vastuussa muiden sisällöistä, ei ketään voida syyttää. Virka-apupyyntöä FBI:llekkään on turha laittaa sillä ei FBI:tä kiinnosta tutkia kuin semmoisia servereitä jotka USA:n lakia rikkovat.

Foorumin omistajan (se joka maksaa jenkkifirmalle) tosin voi odottaa että jossain rankan terrorismin suunnittelutapauksessa sinivuokot EHKÄ saavat FBI:ltä foorumin omistajan luottokorttitiedot, ja niiden perusteella SUPO pystyy hakemaan suomalaisia kotikoneita talteen tutkintaa varten.

http://truecrypt.org auttaa tässäkin. Jos kone on salattu, ei mistään voi syyttää silloinkaan. Todisteita kun vaaditaan.

Vain täydellinen anonyymius takaa sananvapauden, niinkuin joku viisas on jokus lohkaissut.

• OmShantiShivaShakti kirjoitti:

omalla kustannuksella...

PS.

Moi OmShantiShivaShakti

Tästä tää-likka vetäs herneen nenäänsä!
        Eli kommentoin tätä Hommalla: Brandöt ´lle

[quote author=Brandöt link=topic=55918.msg757730#msg757730 date=1313568217]
        Minulle Perussuomalaiset edustavat [i]konservatiivista, oikeistolaista linjaa kuitenkaan suomalaisia vähempiosaisia unohtamatta[/i].

Koen olevani poliittisesti siinä mielessä enemmän oikealla, että olen isänmaallinen, koen maanpuolustuksen tärkeäksi,
        -------------------------LL--------------------------------

fennis murizee: ai meinaatko ettei vasemmiston äänestäjille ole tärkeetä
        isänmaallisuus tahi koe maanpuolustuksen tärkeäksi ??

Onpa reipasta kehua kulosaarelaiselta poro-porvarilta.
        ps onko pihanne päällystetty 2e kolikoilla?

Fennis junakohtaukselle (joka siis kysyi mikä on PerSu?) :
        Olen niin kauan tätä Suomi-neidon sivukujia kävellyt ja nähnyt, kuullut ja lukenut miten satojen vuosien ajan wanhat puolueet ovat aina neljän vuoden välein luvanneet auttaa heikossa jamassa olevia Suomalaisia. Ja edelleen ne lupaa ja lupaa ja lupaa aina neljän vuoden välein. Ne rikkaat ei muuta osaa kuin huudella ”haista köyhä rahaa” (=omakokemus) ja kerää itselleen valtaa ja rahaa. Siksi pitkällä elämänkokemuksella päätin itsekin ihan ekan kerran että nyt on PeruSSuomalaisten vuoro yrittää hoitaa Koko Suomi-neitoa, sillä Suomi-neito ansaitsee vain parasta.
        Nooh vähän alkoi nihkeesti, mutta ens kerralla näytettään että me Suomalaiset olemme Suomen Ykkönen, jookos.
        Sit kaikki Oikeat Suomalaiset, Suomen parasta ajattelevat äänestää Persuja jookos.
        Hei junakohtaus usko minua olen vanha ja viisas ja tiedän ettei wanhat puolueet oikeesti aja kuin omaa etuaan.
        Alku on nyt aina vähän hankalaa, mutta kannattaa satsata Persuihin jatkossakin. Niin minäkin teen, kokemuksella.
        -------------------------Oma Lainaus Loppuu--------------------------------

Siellähän ne on edelleen luettavana, jos kenellä on sinne "avaimet" tai halua.
        Mutta tuon Brandötin vastauksista huokuu yli-mielisyys ja ällöttävä rikkaus ja köyhien päähän potkimisen halu!
        Ja sitä Persut ei ole. Persut on köyhien ja tavallisten ihmisten puolella. Tollaset super-rikkaat "bappa betalar" -tyypit onkin Muutos2011 takana, kuten koko Homma ja Jussi Halla-aho, jonka faneista Homma ylipäätään on tehty.
        Ja koska minä sain Hommalta sekä Muutos2011 fudut, niin enhän ole heille silloin sopiva, joten

´tässä nyt julkisesti ilmoitan etten enää ikinä äänestä
        Jussi Halla-ahoa, mutta Persuja kyllä´
        , ,,, siitä tuonnempana lisää.
        Muisku.

Tietääkseni foorumilla tarvitsee noudattaa ainoastaan sen maan lakeja jossa serveri fyysisesti sijaitsee. Esimerkiksi jenkeissä voivat saksalaiset ylläpitää natsisivustoja ihan vapaasti koska natsismi ei ole jenkeissä rikos.

Foorumi voi lisäksi sallia Tor-verkon ja anonyymiproxyjen käytön, poistaa IP-logitukset, ja käyttää vahvaa SSL-salausta, niin jopas on vaikeaa yhdenkään SUPO-tutkijan löytää yhtään natsia jotka siellä foorumilla suunnittelevat julkisesti jonkun vähemmistön täystuhoa (kohteiden nimiä ja osoitteita myöten).

Kun ei tiedetä kuka kirjoittaa, eikä foorumin omistaja ole vastuussa muiden sisällöistä, ei ketään voida syyttää. Virka-apupyyntöä FBI:llekkään on turha laittaa sillä ei FBI:tä kiinnosta tutkia kuin semmoisia servereitä jotka USA:n lakia rikkovat.

Foorumin omistajan (se joka maksaa jenkkifirmalle) tosin voi odottaa että jossain rankan terrorismin suunnittelutapauksessa sinivuokot EHKÄ saavat FBI:ltä foorumin omistajan luottokorttitiedot, ja niiden perusteella SUPO pystyy hakemaan suomalaisia kotikoneita talteen tutkintaa varten.

http://truecrypt.org auttaa tässäkin. Jos kone on salattu, ei mistään voi syyttää silloinkaan. Todisteita kun vaaditaan.

Vain täydellinen anonyymius takaa sananvapauden, niinkuin joku viisas on jokus lohkaissut.

Hyvä kirja
        ”Monet kätkivät oikean henkilöllisyytensä voidakseen esittää ajatuksiaan vapaasti”.
        "Scepticus Britannicus" v 1797 (kirjasta : Alister McGrath, Atesimin lyhyt historia)

Se oli hyvä lukea jo sananvapaudenkin kannalta ja siinä taisteltiin Jumala vs ateismi, se oli rajua tekstiä, kun vertaa tuota aikaa, miettikää mitä me jutellaan ja lukekaa mitä ne juttelivat jo tuolloin1700 luvulla, hei haloo!!

Miettikää jo tuolloin ne keskusteltiin nimimerkeillä, mutta kirjojen välityksellä, ja tuo Scepticus Britannicus nimimerkin takana oleva henkilö ei paljastunut koskaan.
        Lukekaa, ketä kiinnostaa Jumala vai ateismi?

Minä tykkäsin ja tein omia j.päätöksiä tuon kirjan perusteella.
        Voisinpa kohta lähettää pari kuvaa… tai huomenna tai maanantaina.
        Ainakin The toimittajalle ja OmShantiShivaShakti ´lle
        Kuka muu tahtoo?

• OmShantiShivaShakti
        fenno.maani kirjoitti:

Hyvä kirja
        ”Monet kätkivät oikean henkilöllisyytensä voidakseen esittää ajatuksiaan vapaasti”.
        "Scepticus Britannicus" v 1797 (kirjasta : Alister McGrath, Atesimin lyhyt historia)

Se oli hyvä lukea jo sananvapaudenkin kannalta ja siinä taisteltiin Jumala vs ateismi, se oli rajua tekstiä, kun vertaa tuota aikaa, miettikää mitä me jutellaan ja lukekaa mitä ne juttelivat jo tuolloin1700 luvulla, hei haloo!!

Miettikää jo tuolloin ne keskusteltiin nimimerkeillä, mutta kirjojen välityksellä, ja tuo Scepticus Britannicus nimimerkin takana oleva henkilö ei paljastunut koskaan.
        Lukekaa, ketä kiinnostaa Jumala vai ateismi?

Minä tykkäsin ja tein omia j.päätöksiä tuon kirjan perusteella.
        Voisinpa kohta lähettää pari kuvaa… tai huomenna tai maanantaina.
        Ainakin The toimittajalle ja OmShantiShivaShakti ´lle
        Kuka muu tahtoo?

Mistäköhän syystä useat poliitikot vaativat anonyymisyyden kieltämistä ja oikeita nimiä jokaiselle foorumille? Kumpikohan vie yhteiskuntaa kohti parempaa tulevaisuutta, jos historiaa tarkastelee? Anonyymien kieltämistä vaativat yleensä vain rappioeliitin edustajat.

PS.
        Laita vaan kamera laulamaan, vaikka se nyt hieman tätä anonyymikirjoittelun taikaa hieman vähentääkin! O:-)

• OmShantiShivaShakti
        fenno.maani kirjoitti:

Moi OmShantiShivaShakti

Tästä tää-likka vetäs herneen nenäänsä!
        Eli kommentoin tätä Hommalla: Brandöt ´lle

[quote author=Brandöt link=topic=55918.msg757730#msg757730 date=1313568217]
        Minulle Perussuomalaiset edustavat [i]konservatiivista, oikeistolaista linjaa kuitenkaan suomalaisia vähempiosaisia unohtamatta[/i].

Koen olevani poliittisesti siinä mielessä enemmän oikealla, että olen isänmaallinen, koen maanpuolustuksen tärkeäksi,
        -------------------------LL--------------------------------

fennis murizee: ai meinaatko ettei vasemmiston äänestäjille ole tärkeetä
        isänmaallisuus tahi koe maanpuolustuksen tärkeäksi ??

Onpa reipasta kehua kulosaarelaiselta poro-porvarilta.
        ps onko pihanne päällystetty 2e kolikoilla?

Fennis junakohtaukselle (joka siis kysyi mikä on PerSu?) :
        Olen niin kauan tätä Suomi-neidon sivukujia kävellyt ja nähnyt, kuullut ja lukenut miten satojen vuosien ajan wanhat puolueet ovat aina neljän vuoden välein luvanneet auttaa heikossa jamassa olevia Suomalaisia. Ja edelleen ne lupaa ja lupaa ja lupaa aina neljän vuoden välein. Ne rikkaat ei muuta osaa kuin huudella ”haista köyhä rahaa” (=omakokemus) ja kerää itselleen valtaa ja rahaa. Siksi pitkällä elämänkokemuksella päätin itsekin ihan ekan kerran että nyt on PeruSSuomalaisten vuoro yrittää hoitaa Koko Suomi-neitoa, sillä Suomi-neito ansaitsee vain parasta.
        Nooh vähän alkoi nihkeesti, mutta ens kerralla näytettään että me Suomalaiset olemme Suomen Ykkönen, jookos.
        Sit kaikki Oikeat Suomalaiset, Suomen parasta ajattelevat äänestää Persuja jookos.
        Hei junakohtaus usko minua olen vanha ja viisas ja tiedän ettei wanhat puolueet oikeesti aja kuin omaa etuaan.
        Alku on nyt aina vähän hankalaa, mutta kannattaa satsata Persuihin jatkossakin. Niin minäkin teen, kokemuksella.
        -------------------------Oma Lainaus Loppuu--------------------------------

Siellähän ne on edelleen luettavana, jos kenellä on sinne "avaimet" tai halua.
        Mutta tuon Brandötin vastauksista huokuu yli-mielisyys ja ällöttävä rikkaus ja köyhien päähän potkimisen halu!
        Ja sitä Persut ei ole. Persut on köyhien ja tavallisten ihmisten puolella. Tollaset super-rikkaat "bappa betalar" -tyypit onkin Muutos2011 takana, kuten koko Homma ja Jussi Halla-aho, jonka faneista Homma ylipäätään on tehty.
        Ja koska minä sain Hommalta sekä Muutos2011 fudut, niin enhän ole heille silloin sopiva, joten

´tässä nyt julkisesti ilmoitan etten enää ikinä äänestä
        Jussi Halla-ahoa, mutta Persuja kyllä´
        , ,,, siitä tuonnempana lisää.
        Muisku.

Noh, joskus tulee vielä persujen vuoro muuttua rappioeliitiksi kunhan saavat yli 50% äänistä. Tämän jälkeen vaaditaan taas vallankumousta, ja tuoreita radikaaleja näkökulmia vanhan perinteisen, ja ehkä jo siinä vaiheessa pahasti väsyneen persu-liturgian asemasta.

Mutta hei, ateistia kannattaa äänestää aina, vaikka Hallaa suulle suuteliskaan! ;-*

OmShantiShivaShakti kirjoitti:

niinpä!

Lakeja pitäisi kaikkien noudattaa, mutta nämä netin keskustelupalstat eivät niitä todellakaan noudata. Rikos sinänsä on niin mitätön, että oikeuslaitos ja lainsäätäjät siitä ei välitä. Pientä ihmistä tällainen 'kurittomuus' kuitenkin vítuttaa, mutta pieni sellainen kai kuuluu tähän hölmöläisten yhteiskuntaan ns 'vakiintuneena käytäntönä'.

• OmShantiShivaShakti

niinpä!

Lakeja pitäisi kaikkien noudattaa, mutta nämä netin keskustelupalstat eivät niitä todellakaan noudata. Rikos sinänsä on niin mitätön, että oikeuslaitos ja lainsäätäjät siitä ei välitä. Pientä ihmistä tällainen 'kurittomuus' kuitenkin vítuttaa, mutta pieni sellainen kai kuuluu tähän hölmöläisten yhteiskuntaan ns 'vakiintuneena käytäntönä'.

Kurittomuus kunniaan, varsinkin netissä! :)

Sinänsä hyvään suuntaan ollaan menossa. PIenestä kansalaistottelemattomuudesta kasvaa pian maantapa, ja maantavasta kasvaa normaali käytäntö, joka lopulta houkuttelee poliittisia pyrkyreitä hyötymään ihmisten tunteesta että heitä sorretaan rehellisten mielipiteidensä vuoksi.

Lopputuloksena tilanteella ratsastavat poliitikot äänestävät että sananvapauspykälistä poistetaan kaikki kiihoitukseen, kehoittamiseen ja uskonrauhaan viittaava älytön spedeily.

Mutta ensin pitää olla pikkuisen kuriton, ja siedättää suurta yleisöä kiihoittamalla pikkuhiljaa, lisää vaan pikkuhiljaa kiihoittaen, kunnes tilanne laukeaa silmille, ja lakimuutos jyrätään läpi.

Noh, joskus tulee vielä persujen vuoro muuttua rappioeliitiksi kunhan saavat yli 50% äänistä. Tämän jälkeen vaaditaan taas vallankumousta, ja tuoreita radikaaleja näkökulmia vanhan perinteisen, ja ehkä jo siinä vaiheessa pahasti väsyneen persu-liturgian asemasta.

Mutta hei, ateistia kannattaa äänestää aina, vaikka Hallaa suulle suuteliskaan! ;-*

En äänestä Hallaa enää vaikka se tekisi mitä koska ne heitti minut ulos Hommalta! Minä tutkin näitä juttuja, ja huomasin jotain mitä en ennen huomannut. ähäps mulla on jo toinen äänestettävyys, se onkin fiksu persu!
        ;-*

Mistäköhän syystä useat poliitikot vaativat anonyymisyyden kieltämistä ja oikeita nimiä jokaiselle foorumille? Kumpikohan vie yhteiskuntaa kohti parempaa tulevaisuutta, jos historiaa tarkastelee? Anonyymien kieltämistä vaativat yleensä vain rappioeliitin edustajat.

PS.
        Laita vaan kamera laulamaan, vaikka se nyt hieman tätä anonyymikirjoittelun taikaa hieman vähentääkin! O:-)

Hänelle : OmShantiShivaShakti25.8.2011 19:28

Poliitikot ovat pelejä jotka tahtoo pellemäisesti valtaa itselleen ja siksi sortaa kansaa, koska muuten eivät saisi VALTAA ja kaikkia rahoja ja kyykyttää meitä muita keksimillään yökkö laeilla.

Ja just sen takia kaikki lait ovat niin ympäripyöreitä että ne poliitikot itse ui niistä ulos ihan AINA!

Ihan vaan hyvä esimerkki kun ostaa polkupyörän niin laista pitää kastoa miten ajoneuvolla ajetaan.
        Mistä tollasta voi tietää. Ja kaikki muut lait ovat ihan yhtä sekavia.

Nytkin poliitikot haukkuu ja orjuuttaa ja nöyryyttää kansaa, se on sivistystä!
        Kun poliitikko sanoo että suomalaiset ovat rasisteja ja se on sivistymätöntä.
        Niin sitte se on niin kukaan ei ajattele vaan aina on toteltu noita poliitikkoja.

Poliitikot haukkuu kansaa, mutta kun kansa sanoo takas niin kansa on rikollista ja se pannaan vankilaan! Sekin poika joka oli valmis istuu Astr jne mitä tossa nyt oli? Ei yhtään mitään rikollista. Tyhmä juttu, muttei rikollista. Tai onhan se kun poliitikot niin päättää. Kohta ne päättää että suomen puhuminen on rikos. Niin niitä lakeja tehdään ja niin kauan kun me totellaan KAIKKEA niin kauan ne sortaa ja kyykyttää meitä.

Stubbin lehtikirjoitus 19.3.2010 s A5 sai minut aloittaa kirjoittamisen vastaan niitä!!
        Sitä ennen en pahemmin kirjoittanut.

• No vihdoinkin
        fenno.maani kirjoitti:

En äänestä Hallaa enää vaikka se tekisi mitä koska ne heitti minut ulos Hommalta! Minä tutkin näitä juttuja, ja huomasin jotain mitä en ennen huomannut. ähäps mulla on jo toinen äänestettävyys, se onkin fiksu persu!
        ;-*

Jussin kupla on puhkeamassa!

• ei se millään
        No vihdoinkin kirjoitti:

kuplalla ajele.

Kurittomuus kunniaan, varsinkin netissä! :)

Sinänsä hyvään suuntaan ollaan menossa. PIenestä kansalaistottelemattomuudesta kasvaa pian maantapa, ja maantavasta kasvaa normaali käytäntö, joka lopulta houkuttelee poliittisia pyrkyreitä hyötymään ihmisten tunteesta että heitä sorretaan rehellisten mielipiteidensä vuoksi.

Lopputuloksena tilanteella ratsastavat poliitikot äänestävät että sananvapauspykälistä poistetaan kaikki kiihoitukseen, kehoittamiseen ja uskonrauhaan viittaava älytön spedeily.

Mutta ensin pitää olla pikkuisen kuriton, ja siedättää suurta yleisöä kiihoittamalla pikkuhiljaa, lisää vaan pikkuhiljaa kiihoittaen, kunnes tilanne laukeaa silmille, ja lakimuutos jyrätään läpi.

Mielestäni maan tavaksi pyritään saamaan shari´a lakia ihan silleen pikkuisesta kansalaistottelemattomuudesta alkaen.
        Eikös Kokomuksen Sasi ollut jo myöntymässä shari´an kannalle.
        Tälleen tämä maa pikkuhiljaa islamilaistetaan, askel kerrallaan, no onneksi islamilaiset tykkää homoista, kun niitä on islamilaisista miehistä suurin osa. =Syy pakolaiseksi pääsemiselle ja siksi Suomessa paljon islam-homoja.
        Ne saa Suomesta turvapaikan homo-statuksella ja vetelee täällä naisia tai puska-raiskauksia tms.

niinpä!

:|: ...lle

… ja se pienuus riippuu taas mistä roikkuu
        Jos ihmistä voi netissä nimellä herjata eikä poliisi puutu (=kuullut) , niin mielestäni poliisien omien lakien selkeyttä pitäisi parantaa, vai eikö ne itse ymmärrä niitä?
        Eduskuntakin tehtailee lakeja siihen tahtiin ettei ..edustajatkaan osaa niitä itsekään noudattaa …öööö?

OmShantiShivaShakti (kiva nimi) 25.8.2011 :
        1. "koska natsismi ei ole jenkeissä rikos. "
        2. "natsia jotka siellä foorumilla suunnittelevat julkisesti jonkun vähemmistön täystuhoa "

Siis täh?
        Anteeski etten tiedä mutta kysyn siltikin, ihan vaan siksi että jos joku muukaan ei tiedä, että
        1. onko natsismi jossain kielletty?Kyllähän uus-natsit marssii monissa maissa.
        Voisin tarkentaa vielä että sivistysvaltiossa.
        2. onko natseilla tarkoitus tuhota vähemmistöjä? Ovathan he itsekin vähemmistö.

• olipas huono
        ei se millään kirjoitti:

kuplalla ajele.

vitsi - mutta niinhän Halla-ahokin on. Hakkarainen naurattaa enemmän.

• No vihdoinkin kirjoitti:

jaahas, arvasin että -mutta riemastuu, mutta asioita tutkitaan ja se olen vasta minä, niitä muita oli yli 15 tuhatta, että yhden räkäpään äly ei korvaa niitä kaikkia, vielä.
        Siis hoksasin asian siitä junakohtauksen erikoisesta tekopyhästä kysymyksestä johon Brändön likka vastasi, sehän on siellä mun FFF jossain. Niin että jos PerSut on oikeisto puolue, niin ei … kulkaas EI varmasti ole!!!

PerSut auttaa suomalaisia ennekö mamuja, suomalaiset tarvii asuntoja, ulkona on kylmä ja porvarit jakaa asunnot mamuille, ei ole oikein. PerSut auttaa köyhiä, tai minä en äänestä. En minä nyt jumankiesus rupee äänestää poro-porvareita, hulluja puhuu Brändötin likka. Tästä minä ne fudut sain.
        Ei PerSut ole oikeisto puolue, täytyy vaihtaa palstaa….

• OmShantiShivaShakti
        fenno.maani kirjoitti:

OmShantiShivaShakti (kiva nimi) 25.8.2011 :
        1. "koska natsismi ei ole jenkeissä rikos. "
        2. "natsia jotka siellä foorumilla suunnittelevat julkisesti jonkun vähemmistön täystuhoa "

Siis täh?
        Anteeski etten tiedä mutta kysyn siltikin, ihan vaan siksi että jos joku muukaan ei tiedä, että
        1. onko natsismi jossain kielletty?Kyllähän uus-natsit marssii monissa maissa.
        Voisin tarkentaa vielä että sivistysvaltiossa.
        2. onko natseilla tarkoitus tuhota vähemmistöjä? Ovathan he itsekin vähemmistö.

"Under German law, performing a Hitler salute, wearing Nazi uniforms or displaying the swastika can carry a penalty of up to three years in prison."

http://www.religionnewsblog.com/16139/german-nazi-symbols-law-may-need-change

Ruotsissakin vähän aikaa sitten joku juoppo sai sakkoa kun teki hitler-tervehdyksen heil-huutoineen valomerkin jälkeen kadulla. Eli hyvään suuntaan menee sananvapaus länsinaapurissakin.

"Under German law, performing a Hitler salute, wearing Nazi uniforms or displaying the swastika can carry a penalty of up to three years in prison."

http://www.religionnewsblog.com/16139/german-nazi-symbols-law-may-need-change

Ruotsissakin vähän aikaa sitten joku juoppo sai sakkoa kun teki hitler-tervehdyksen heil-huutoineen valomerkin jälkeen kadulla. Eli hyvään suuntaan menee sananvapaus länsinaapurissakin.

No ohhoh!! Aivan kamalaa!
        Ja sitten nämä saavat juosta vapaana samoisissa islam-vaatteissa kuin WTC paukuttelijat .
        Eikös noi WTC.n räjäytys-fani-vaatteetkin pitäisi kieltää?

Ja minua syytetään rasistiksi koska pelkään ja kammoksun noita islam-vaatteita, oikeesti syystäkin olen puhunut siitä monesti, Mover käski mennä hoitoon. ##

Tiesitkö että Ruotsi tarjosi Hitlerille rauhan Nobelia v 1939
        Kaduttaakohan niitä? Nää?

Luin sen yhdestä kortista tiedäthän niitä mitä tapahtui juuri sinun syntymävuotenasi ,,,
        Ostinkin sen kortin vaan en löydä sitä!

Onkohan siitä jotain muuta mustaa valkoisella ?

Tätä minä just ihmettelen kun islamia niin fanitetaan vaikkei se ole yhtään parempi kuin Hitlerin puuhastelut, mutta Hitskun sanominenkin on rikos.

Olis jotenkin kuva että olen nähnyt Suomessa noita natsi-tervehtijöitä, olikohan koulussa, ihan pelleilläkseen tekivät.

## Yritin etsiä sitä yhtä juttua ja taas kaikki on : Service Temporarily Unavailable
        The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later.

• Arpaix

Nyt ymmärän ja pyydän anteeksi. Minäkin tulin Suomeen ja kun en sanut töitä,en saanut mitään,eikä edes työttömyyskorvaus puolison tulojen takia. EUmasta muutanut ei saa mitään. Minulla on ystävä joka asuu Hyvinkällä,tuli Lyonista 5v sitten ja myös avioliiton kautta, hänkin en saanut mitään tukea, vaan opiskeli ja nyt sai töitä. Itse ajattelen mennä opiskelemaan ensi kesällä, ja talvella töihin Lapiin, koska ainoastaan Helsingissä tai Lapissa turisteja.
      Ymmärrän hyvin,minäkin en halua Ranskassa musliimipakolaiset, ja muut elintasopakolaiset. Mielestäni Suomi pitää tehdä loppu, ja palauttaa ne pakolaiset ajaa pois maasta. Minäkin itse haluan masiivinen maahanmuutto, mutta vaan Euroopasta. Siinä olen samaa mieltä Homma forumin kanssa. Itse en kokenut Suomessa rasismia tai syrjintää, ainoastaan kieli on este monien työn saanissa, koska puhun vahvalla murteella ja puhelimessa en osa puhua enkä ymmärrä.

• OmShantiShivaShakti

Mulla oli töissä kerran muutaman päivän kurssi, jossa kouluttajana oli umpiranskalainen kaveri joka puhui sinänsä hyvää englantia, mutta se aksentti oli jotain todella järkyttävää, paljon pahempaa mitä missään hollywood-elokuvassa pseudo-ranskalaiset puhuu :)

No offence, mutta mua nauratti koko viikon, silleen ihan oikeesti hyväntahtoisesti. Vahvalla murteella puhuminen ON rikkaus, mikä ainakin mulle tuo yleensä ihan hyvän mielen.

Samoiten töissä joutuu olemaan puhelinpalaverissa silloin tällöin intialaisten kanssa, ja mua meinaa aina alkaa naurattamaan niiden englannin vääntäminen.

Se on kulttuurin rikkautta mistä tulee hyvä fiilis.

• 7

Kiva kun hiffasit asian ytimen.

• Arpaix

Niin minullakin on erittäin vahva murre, ja se tekee vaikeaa Savossa, missä asun. Aina kun joku soittaa, ei ymmärrä minun puheelle, kun suomea en osaa ääntämään. Tilanne joskus masentaa. Esim. lääkärit ymmärtävät tai kysyvät englanniksi,mutta kun etsin töitä, yrittäjät puhuvat niin nopeasti että en ymmärrä ja he ei minulle. Ainoa paikka viimeiseksi oli kun olin hakenut Lappiin, hoteliin, missä talvella turistit Ranskasta, olin ollut töissä aina vaan Lapissa hoteleissa. Savossa asiakas palvelualalla en saa töitä. Aina vaan pitää etsiä Saariselalla, Ivalo, ainoat paikat missä voi työllistyä asiakas palvelu alalla, ja vaaditaan ranskan taitoa ja suomi riittää auttavasti. Kuopion seudulla en saa mistään työpaikkaa asiaka palvelu alalla vaikka on koulutusta ja työkokemusta noin 15 vuotta. Ensi kesä pyrin opiskelemaan Helsinkiin tai Jyväskylään.

• 2

Tuota, miksi alunperin tulit Suomeen.

Näin aboriginaalina häjynä tuntuu aikas hullulta että joku Ranskan leudosta ilmastosta tulee tänne hyiseen pohjolaan, missä tunnetusti asuu paskamaista ja väkivaltaista itsetuhosita sakkia.

• ehhehehehehe

Ja ranskalaiset ovat sitten niin tunnettuja pohjattomasta rehellisyydestään ja vieraanvaraisuudestaan.

• Arpaix

Niin, tulin avioliiton kautta. Mutta totta on että en paljon viihty ja suunnittelen paluumuuttoa takasin Carcassonneen. En todellakaan viihy Pohjois Savossa.
      Suomesta ainoastaan Helsinki tai Turku on parempi paikkaa. Ajattelin nyt ensi kesä yliopistoon ja osaa tutkinnosta voi suorittaa Ranskassa. Toivon että tämä vuosi on minun viimeinen Savossa.

• rosvot kuriin

Samat lukukausimaksut tällaisille rasvaleteille ja muille mamuille jotka opiskelevat Suomessa.

• 13

Savo ei armasti ole niitä helpoimpia paikkoja johtuen omasta kielestä.

• Savo ei ole helppo suomalaisellekaan, tai varsinkaan ;)

• Arpaix

Minä olen Savossa aika masentunut, ja toivon hartaasti pääsevansa täältä pois. Kun on pakakoa asua Suomessa, haluan sellaiseen paikkaa, missä olisivat asuneet muut ranskalaiset, ja se on vaan etelä Suomi. Myös muut ranskataitavat suomalaiset asuvat vaan Helsingissä. Savolaisten kielitaito ja Euroopan tuntemus ei ole hyvää. Ihmisten luonne poikkeaa keskieuroopalaisista, ja ainoa kaupunki joka Suomessa muistuttaa keski Eurooppaa kun Turku, koska aina Turku on vanhaa, ja kauniit rakennukset. Muut kaupungit ovat aika moderneja, ei missää gotiikkia eikä barokoa, ei mitään. Savo on surkea paikka, ja toivon vaan joulukuussa pääsevansa Ranskaan, en toivo nyt muutta kun joulukuussa se matka etelään. Tulevaisuudessa haluan vaikka Helsinkiin, pyrkiä yliopstoon ja osaa tutkintoa suorittaa Ranskassa. En halua asua Savosas, se oli puolison ajatus ja hänen kotiseutu. Minä kaipaan Ranskaa.

olen kätellyt sitä tuupovaaralaista rallikuskia, joka nykyisin on kristitty poliitikko Ranskassa. Ei oo mikään kaunotar se sen eukko.

• säälittävää

Ranskataitavat? Kiero rasvaletti yrittää tekeytyä suomalaiseksi vaikka ei osaa kunnolla edes kirjoittaa suomea. Savo on miljoona kertaa parempi kuin joku Marseille, Kypros, Albania tai muu karvaranteiden asuttama läävä Välimerellä.

• Kuules ranskalainen, Arpaix, sanoit :” En tajua miksi koko Homma poliisi ei sulje rasismin ja vihakirjoittuksiin takia.”

fennis: Ei homma olekaan VAIN rasitinen puolue vaan se tahtoo kykyyttää kaikki ei-multi-miljonäärit.
      Mutta sen aikaa kun minä tällä Telluksella vielä pompin toivottavasti 20 v niin Homman pullauttama Muutos-2011 ei pääse eduskuntaan. Suomi ei tarvi tämän enempää proletariaatteja kyykyttäviä puolueita.

Arpaix, ” Olin kirjoittanut van posiitiivisesta maahanmuuttosta ja monikultuurisesta. En saanut edes varoitusta, eikä minkäläista selitysta.”

Nooh fennis auttaa : Miniluv ei tykänny sinun ja Sigridur liian ”läheisistä” väleistä.
      Kiitokset yleisövihjeen antajalle, sanoi Miniluv.

Eli älä ammu sanansaattajaa

Sori, t.fennis

Vs: Annetut bannit, varoitukset ja kirjoituskiellot
      « Vastaus #672 : 22.08.2011, 22:28:10 »

hihii siellä on myös minun juttuni seli-seli : ) ))))))))
      Haluutteko nähdä?

• sadsadsa

homma nousuun

• Puostani homma, kuolkoot omaan ylimielisyyteensä, thanks, but no thanks.

• hehehehehhe

Röyhkeä rasvaletti taas kitisee. Pitäisiköhän "rasististen suomalaisten" lopettaa esimerkiksi Airbus romujen, sitikojen ja Renaultien ostaminen.

• Anonyymi

Teidät Suomeen tunkevat rikolliset sosiaalielätit pitäisi ampua tykillä kuuhun

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      43
      3494
    2. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      431
      2921
    3. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      22
      2791
    4. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      83
      1857
    5. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      87
      1487
    6. Kello käy ja ilta pimenee

Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun
      Ikävä
      254
      1370
    7. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      91
      1136
    8. SEO!! Pyhäsalmi

Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs
      Pyhäjärvi
      72
      1113
    9. Mikä siinä naisessa

Sinua kiehtoo?
      Ikävä
      99
      1096
    10. Ruumisvaunut

Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.
      Kuhmo
      31
      920
    Aihe