MORO,
Onko tuollaiseen gsp:llä varustettuun Nokialaiseen (esim. 6720) saatavilla tarkkaa maastokarttaa missä näkyisi kiinteistöjen rajat? Mikä muuten on tuon gps:n tarkkuus käytännössä
Tarkka maastokartta Nokialaiseen?
9
399
Vastaukset
- 9+5
Oletko tutustunut Karttaselaimen mahdollisuuksiin?
http://www.karttaselain.fi/ Tuo Karttaselain on erittäin hyvä maastokartta ohjelma. Itse olen käyttänyt sitä jo monia vuosia...
- Blonde vm -58
Onko tämä karttaselain sellainen, että toimii vain nettiyhteydessä - vai? Itselläni kun ei sellaista liittymää (kuten va(r)punen tietääkin. Toinen kysymys (Va(r)puselle?): Nyt kun onnistuin lataamaan tuon uuden päivityksen N8:iin, kaikki ei mieletäni parantunut...jotenkin tekstarin kirjoittaminen hankaloitui ja se mulle tärkeä radio; löydän sen nykyään vain sieltä "etsi" kautta; eikö sille enää sellaista suoravalintaa.....(ymmärtääköhän tätä enää Vapunenkaan...)
Blonde vm -58 kirjoitti:
Onko tämä karttaselain sellainen, että toimii vain nettiyhteydessä - vai? Itselläni kun ei sellaista liittymää (kuten va(r)punen tietääkin. Toinen kysymys (Va(r)puselle?): Nyt kun onnistuin lataamaan tuon uuden päivityksen N8:iin, kaikki ei mieletäni parantunut...jotenkin tekstarin kirjoittaminen hankaloitui ja se mulle tärkeä radio; löydän sen nykyään vain sieltä "etsi" kautta; eikö sille enää sellaista suoravalintaa.....(ymmärtääköhän tätä enää Vapunenkaan...)
Karttaselaimeen pitää ladata kartat nettiyhteyden yli ( Wlanin tai 3G) Sen jälkeen Karttaselain ei tarvitse nettiä (Kartat jää muistiin, ja niitä voi käyttää ilman nettiyhteyttä)
- test553
Osta Garmin 205 70€, ja siihen netistä suomen maastokartat, ei maksa mitään, ja toimii hyvin verrattuna nokia karttaohjelmaan.
- S2 nro 1
osta samsung galaxy S2 ja lataa tämä(ja nauti)
http://www.karttaselain.fi/blog/?p=521 Itselläni on LG Optimus 2X ja Karttaselain toimii siinä kuin unelma. Suurelta näytöltä on mukava seurata karttaa...
- uiS605th
nokia gps tarkkuus on n.10m(Sports Tracker)kerran kuljin edes takas tietä se piirsi kummallekin puolelle tietä viivat siis sports tracker
mutta noissa karttasel.samsungissa(s2) tarkkuus metrin parin luokkaa kaverilla on s2 ja se näytti mulle karttaa mökki saarestaan oli upee isolta näytöltä,se oli ladannu sinne kymmeniä karttoja kalapaikoistaankin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1566339
- 501786
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes381444- 471051
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3241019Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se48941Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13919Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384898Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14877Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni75875