mistä tiedän että ujo mies on kiinnostunut?

rakkaus on laava..

Minusta tuntuu että yksi ujo mies on kiinnostunut minusta. Olen ilmaissut kiinnostukseni häntä kohtaan ensin (en suoraan mutta sähköpostilla epäsuorasti:). Nyt hän on sen jälkeen katsellut minua pitkään ja yrittänyt puhua jotain arkipäiväistä mutta sitten lopettanut aika nopeasti kun ei oikein saa puhuttua mitään. Ennen juteltiin enemmänkin mutta nyt tilanne vähän jumiutunut. Nähdään kerrna viikossa aika nopeasti ohimennen mutta nyt on jo muutaman kuukauden ollut tällaista. Olen pyrkinyt olemaan normaali mutta kuitenkin niin että jos hän haluaa puhua niin saa siihen tilaisuuden. Mitä mun kannattaisi tehdä? En halua hänelle puhua tunteistani enää koska nyt on mielestäni hänen vuoro sanoa tai tehdä jotain jos on kiinnostunut. Minä tykään tästä miehestä ihan mielettömän paljon:) Ihanaa odotella että jotain tapahtuisi mutta alan vähän kyllä jo tuskastua.

16

3149

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuttutapaus

      Ujolla on valtava kynnys tuoda kiinnostustaan näkyvästi esille. Sanoit ilmaisseesi kiinnostuksesi epäsuorasti, mikä ei välttämättä riitä "varmaksi merkiksi". Jutteluissa voi yksinkertaisesti olla kyse siitä, ettei miehellä tule mitään henkevää mieleen jolloin keskustelu jää hieman kylmäksi.

      Kehottaisin sinua ottamaan ohjat ja pyytämään miestä kahville yms. kahdenkeskiseen tapahtumaan joka selvästi kielii haluasi viedä asiaa eteenpäin. Kyllä se ujokin avautuu ajan kanssa, mutta alussa sitä pitää viedä kuin pässiä narussa ja vääntää rautalangasta että kiinnostusta on. Vaivannäkö palkitaan ;)

    • rakkasu on laava..

      Sanotaan niin että kyllä se tietää että olen kiinnostunut:) Ehkä nyt vaan molemmilla jumi päällä kun itekkin vähän nolostuttaa minun sähköposti, joka toisin ei ollut mikään rakkauden tunnustus mutta kuitenkin sellainen josta väkisinkin saa selville että olen kiinnostunut. Ääh, onpa ihanan kimuranttia tämä elämä:)

    • tuttutapaus

      Jos sitä on jatkunut jo useamman kuukauden (sähköpostisi jälkeenkin) niin mies on joko kiinnostunut vain ystävyydestä tai on vain auttamattoman ujo. Jos jäät odottelemaan niin todennäköisesti kyllästyt ennen kuin saat selvyyttä, jolloin molemmat mahdollisesti menettävät jotain.

      En oikein osaa asettautua kyseisen hemmon asemaan koska se ei mene ihan yksiin sen kanssa, miten itse toimisin, mutta mikään ei varsinaisesti kieli senkään puolesta, ettei hän olisi kiinnostunut. Kuten jo aiemmin sanoin niin pyydä ensi kerralla sitä kahville, siellä luulisi selviävän missä jäätää. Vaihtoehtoisesti voit kärvistellä epätietoisuudessa ja jatkaa odottamista, mutta melkein helpompaa ottaa vain härkää sarvista :)

    • rakkaus on laava..

      Kiitos:)

    • moipsmoips

      Ei mistään!

      • 6+20

        Toivottavasti et oo nuori nainen, josta oon salaa ihastunu. Mutta kyllä on vaan vaikea löytää sanat ihastuksen kertomiseen, vaikka muuten onkin helppo ja mukava höpistä.. :)


        AP:lle
        Jos sä oot oikeesti kiinnostunu, niin ota vaan kiinni härkää sarvista. Mitä hävittävää sulla on? Joku "Musta on tuntunu tosi hyvältä sun seurassa ja oon alkanu miettiä voisko meistä tulla enemmänkin kuin ystäviä", joka on taatusti niin selkeä, että toinen varmasti tajuaa ja heittää selvästi pallon toiselle. Jos kumpikaan ei tee selkeää aloitetta, niin jossain vaiheessa se tunne katoaa ja pahimmassa tapauksessa jää vaivaamaan kahta ihmistä pitkäks aikaaa...


        Ja joo myönnettäköön huono vinkki kun olen itse liian ujo toteuttamaan omaa vinkkiäni, mutta "ei ujolle" ihmiselle se tuskin on ylipääsemätön este :D


    • moipsmoips

      Puhua hoono soomi!!

      • 6+20

        Puhuu ihan hyvää saamea. Kirjotustaidoissa on toivomisen varaa kieltämättä.


    • rakkaus on laava..

      Valitettavasti tämä mun ihastus on varattu:( Mutta silti huomaan että hän olisi ehkä kiinnostunut.

      • asfgf6

        Jos hän on kerta varattu, voi olla että olet tulkinnut "ujoudeksi" ihan puhtaan viileyden. Selvästi ujot miehet harvemmin ovat suhteessa.

        Suosittelen kanssa, että unohdat miehen.


    • moipsmoips

      Se oli sitten siinä. Jätä rauhaan. Voi ne miehet olla vähän kiinnostuneen olosia, mutta jos muija odottaa kotona, niin anna olla. Löydät sopivamman.

    • rakkaus on laava..

      Pakko kai unohtaa.. mutta kun tunteeni ovat niin vahvat ja jatkuneet hirmu kauan. Mitä jos sillä onkin huono suhde ? Toiveajattelua :(

    • bananaman12345

      Suhde kuin suhde. Kyllä hän toimii jos parhaakseen näkee. =D

    • neuvo

      Kysy siltä vaik tekstarilla jos et suoraan uskalla kysyy.

    • Ihastunut

      Minulla on sama ongelma! Olen ihastunut yhteen poikaan joka on samassa lukiossa kuin minä..Ystäväni sanoivat että poika katselee minua .. Mutta kuukausi sitten ystäväni oli sanonut hänelle että minä pidän hänestä ja hän oli vastannut ei kiinnosta..kuitenkin siinä oli hänen kavereita ympärillä...Onko kyseessä ujo poika ja onko hän edes ihastunut minuun ? Hän vaan katselee koulussa

      • en uskaltanut koulus

        "Ystäväni sanoivat että poika katselee minua "

        Sitten ei muuta kuin sanot hänelle "moi" jotta hän tietää että olet huomannut hänen olemassaolonsa. Tervehtiminen ei vielä velvoita mihinkään, mutta se kertoo että et suhtaudu häneen vihamielisesti.

        "Minulla on sama ongelma!"

        Et varmaan tarkoittanut että ko. ihastuksesi on varattu?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8326
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2539
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1929
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1664
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe