Juu.. En tiedä onko tää nyt seikkailu- vai roolipeli, mut mukaansa se tempas kunnes kone hajosi kesken kaiken. Tapahtumat sijoittuivat Gorbatsovin aikaan ja pelissä saikin usein keskustella mm. perestroikasta ja glasnostista. Tehtävänä oli muistaakseni ratkaista jokin epäselvä kuolemantapaus. Kaupunki taisi olla Moskova tai Leningrad.
Pelitapa muistutti hieman Leisure Suit Larrya ja hmm.. olikohan se nyt Police Questia eli oltiin huoneessa, kadulla tms. jossa sai kursorilla katsoa, koskea, siirtää ja muutenkin klikkailla esineitä. Alhaalla oli toimintavalikko ja puhuessa valittiin aina muutamasta valmiista vaihtoehdosta, mihin suuntaan keskustelua vietiin.
Peli on käsittääkseni Atarin tai ainakin se taisi löytyä jostakin Pc:lle käännetystä Atarikokoelmasta. Muistaakseni se oli tehty joskus aivan 80-luvun lopussa tai 90-luvun alussa. Nimi saattoi olla jotakin tyyliin Red-jotain.. Red October (tuskin) tai Elokuun vallankumous tai jotain.. Itse ehdin pelissä jonnekin baariin jututtamaan sikäläisiä punkkareita.
Jos joku tietää pelin nimen ja mistä se löytyy, otan tiedot kiitollisena vastaan! :)
Hivenen vanhempi peli jossa seikkailtiin Neuvostoliitossa!?!
etohji
0
111
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1313119EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje402971- 1081378
Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi1371081Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621057Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661047- 60987
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j373959- 41787
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22773