Mikä on älyttömin ostoksenne koskaan?

Kaduttaako ostos?

Kertokaa hyvät ihmiset, mikä on älyttömin, hulvattomin, typerin, noloin tai muuten elämäsi moka ostoksissasi?

Tuliko ostettua ruohonleikkuri, vaikka ei ole edes pihaa? Näin teki oikeasti eräs työkaverini. Oli jollain messuilla ja kaunis missukka esitteli pihakoneita ja avot - kaupat syntyi messu(luetaan yli)hintaan. Nyt tämä leikkuri nököttää kaverin parvekkeella, on ollut siellä jo neljä vuotta. :)
Voitte kuvitella, miten makeat naurut saimme töissä, kun kertoi tämän (ja uskalsi kertoa).
Tuliko ostettua väärän kokoisia vaatteita, koska ne oli niin kivat ja alessa ja tulet pian kuitenkin laihtumaan? Niinhän me kaikki naiset, ihan tavallista.

Itse ostin muutama kuukausi sitten tuliterän hellan kaikilla mahdollisilla ominaisuuksilla. Hieno ostos, sanoo varmaan moni. Toki, jos harrastaa ruuanlaittoa, tai edes olisi siitä kiinnostunut. Uunia en ole käyttänyt vielä koskaan ja liedestä tasan yhtä levyä. En usko, että käyttö tulee tästä jatkossakaan lisääntymään.

Mutta kertokaa ihmeessä tarinoita, toki saa kertoa myös elämänsä parhaasta ostoksesta vastapainoksi.

172

5633

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • verkkomies

      Mulla on kalaverkot. Ei oo venettä. Ei oo mökkiä.
      Kyllä ihminen on joskus ihan uuno!

      • Fannytar

        Sä voisit laittaa ne verkot sisustukseen jollekin seinälle, nätisti riippumaan ;)


      • Kalansyöjä

        Kyllä mullakin on muutamia kalaverkkoja, ihan käyttämättömiä ja tosin taitaa olla enovainaan paulottamia. Ovat nääs enovainaan perintöä. Ei mullakaan ole venettä, eikä mökkiä. Jos olisi kaveri kalastamaan kesäisin ja vene, niin voitas verkot laskea johonkin järveen. Ei siihen kalastamiseen mökkiä tartte.


      • 4-veto maasturi

        Samaa lajia täälläkin,ostin ihan naapureiden kateudeks Auton perään
        venetrailerin,ja ei minulla ole minkäänlaista venettä.
        Nyt oon vedelly välil sitä tyhjää venetraileria ja ihan sen takia että porukat luulis et oon rikkaampikin.
        Traileri on vielä tarkotettu vähän isommalle veneelle ja tuplaakseleilla.
        Uimahousut mulla kyllä on.


      • Traileriton
        4-veto maasturi kirjoitti:

        Samaa lajia täälläkin,ostin ihan naapureiden kateudeks Auton perään
        venetrailerin,ja ei minulla ole minkäänlaista venettä.
        Nyt oon vedelly välil sitä tyhjää venetraileria ja ihan sen takia että porukat luulis et oon rikkaampikin.
        Traileri on vielä tarkotettu vähän isommalle veneelle ja tuplaakseleilla.
        Uimahousut mulla kyllä on.

        Paljollako myyt sen trailerin? Minulla on iso vene jarruttomalla trailerilla ja kilot menee "hieman" yli. Ei huvittaisi kaataa paattia ojaan esim. rengasrikon takia.


      • brumm!

        Kun asuin vielä Ullanlinnassa, tapasin Old Skippers (R.I.P.) -raflassa erään viehättävän rouvan, joka kertoi olleensa menossa ostamaan sukkahousut, mutta ostikin Porschen. Yhteistä lie vain ääni: bruumm!


      • pienveneilijä, H:ki
        Traileriton kirjoitti:

        Paljollako myyt sen trailerin? Minulla on iso vene jarruttomalla trailerilla ja kilot menee "hieman" yli. Ei huvittaisi kaataa paattia ojaan esim. rengasrikon takia.

        Mua kiinnostaisi sun jarruton traileri pienelle puuveneelle, mitä maksaa?


    • Fannytar

      Mun älyttömin ostos vois olla Luxor imuri kotimyyjältä. Hyvä imuri, mukana mattotamppari, jota käytänkin paljon. Huonoa siinä oli hinta ja että nyt joudun tilaamaan pölypussit ja hepasuodattimet maahantuojalta, eikä se ole halpaa. Mieheni jaksaa aina mustuttaa ostoksestani. Nykyään on monia hyviä imurimalleja, eivätkä ne maksa paljoa. Että sellasta ;D

      • irumi

        Joo. Ostin kerran takavuosina, taisi olla siinä 80-90 taitteessa myöskin imurin, LUX- merkkisen, jota kuulemma myöskin ruotsin hovissa käytettiin..Kaveri tuli oven taakse ja kauppasi, mutta en ostanut sitä uutta vaan ostin sen mitä se esitteli, eli sain tingittyä hinnasta jonkin verran pois
        Ei siinä mittään, kallis oli mutta voin sanoa että oli myös hyvä imuri.
        Oli mattopiiskaa, ja mitä vempelettä tahansa ja ajoi kyllä asiansa aina 2000-luvun puolelle asti. Että ei sinänsä ollut turha ostos, koska sillä imuroitiin todella monta vuotta ja monta kertaa päivässä.


      • Lotto ja Otto
        irumi kirjoitti:

        Joo. Ostin kerran takavuosina, taisi olla siinä 80-90 taitteessa myöskin imurin, LUX- merkkisen, jota kuulemma myöskin ruotsin hovissa käytettiin..Kaveri tuli oven taakse ja kauppasi, mutta en ostanut sitä uutta vaan ostin sen mitä se esitteli, eli sain tingittyä hinnasta jonkin verran pois
        Ei siinä mittään, kallis oli mutta voin sanoa että oli myös hyvä imuri.
        Oli mattopiiskaa, ja mitä vempelettä tahansa ja ajoi kyllä asiansa aina 2000-luvun puolelle asti. Että ei sinänsä ollut turha ostos, koska sillä imuroitiin todella monta vuotta ja monta kertaa päivässä.

        Verot et kyyl ihminen on vajonnut alas kun jostain paskasta mitä yhteiskunta tarjoaa sokki hintaan edes unissaan erhtyy kusetettavaks hävettää!


      • herkkupeppu62
        irumi kirjoitti:

        Joo. Ostin kerran takavuosina, taisi olla siinä 80-90 taitteessa myöskin imurin, LUX- merkkisen, jota kuulemma myöskin ruotsin hovissa käytettiin..Kaveri tuli oven taakse ja kauppasi, mutta en ostanut sitä uutta vaan ostin sen mitä se esitteli, eli sain tingittyä hinnasta jonkin verran pois
        Ei siinä mittään, kallis oli mutta voin sanoa että oli myös hyvä imuri.
        Oli mattopiiskaa, ja mitä vempelettä tahansa ja ajoi kyllä asiansa aina 2000-luvun puolelle asti. Että ei sinänsä ollut turha ostos, koska sillä imuroitiin todella monta vuotta ja monta kertaa päivässä.

        joo.meillä oli samanlainen Lux imuri.Paras imuri mitä koskaan ollut.Kesti 16 vuotta.....Nyt Dyson animal pro,tosi hyvä sekin muttei vedä vertoja Luxille:)


    • ilkka*

      Olen kerran mennyt lankaan ostos-tv tuotteisiin. Ostin sellaisen AB Revolutionizer vempaimen. Ei vois turhempaa vehjettä olla. En usko että noi ostos tv:n laitteet koskaan toimii niin kuin lupaavat.

      • poikelu

        Ostos tveelta on tullu ostettua joku imuri joka levitaa polyja ja alyton ostos on ollu kullasta tehdyt tapetit 3139.99 euroa huone


    • nettiostos..........

      Perhosen muotoinen lamppu. Siinä sininen perhonen istuu kivellä.
      Aikaa ostoksesta on 10v, perhonen majailee aina vaan laatikossa.

      • harakanpesä

        Osti mitä osti niin kaupoilla työmieskin on ihminen.


    • huono ostos

      ostin tontin lapista ja asun helsingissä enkä omista edes ajokorttia enkä ole tontilla koskaan käynyt

    • SeppoTaalasmaa123123

      Windows Vista

    • SeppoTaalasmaa123

      Windows Vista

    • Ovet paukkuu

      ja vähän muutakin....

      Omistusasunto, jonka molemminpuolin todella ärsyttävät älämölönaapurit.

    • Ihave2legs

      Auto

    • Boxeriton

      Mä ostin kerran Haisuli-sukat ja hattivatti-bokserit. Vaikken ees käytä.

      • ----

        Ostin vääränlaisen paidan kapeaharteiselle exälleni ja hän jaksoi nalkuttaa papinpaidasta.
        Ostin alushousujakin, niissäkin oli joku vika, sitten alkoi naurattaa.
        Aluksi se meni näin hän määrää mikä on tuhlausta sitten itte osti saman asian - se olikin järkevää.
        20 vuodenkin päästä hän jäkätti kuinka mahdoton olin. Emme siis tavanneet 20 vuoteen.
        Ämmäthän ne on jotka ei lakkaa ollenkaan, sanovat.


    • Rahajooseppi

      Helekatin huonoa seksiä ostin kerran. Ja maksokin varvi ihan perkeleesti.

    • risto salonen

      Mökki Ruovedeltä ja millä hintaa, saaresta, täysin äly-vapaata.
      Nyt olen muiden muka hiukan parempien ihmisten seurassa vajonnut aivan liian alas, kirjoittelen tännekin joka päivä kun yritän todistella omaa osaamista taloudessa ja kaikessa vaikka kaikki menestys onkin vanhempieni varallisuuden aikaan saamaa.
      Muijakin sentään yliopistolla töissä mutta itse tulen tänne vain ryyppäämään eihän nokialla voi olla.

    • nomorefrenchfries

      rasvakeitin.. käytin pari kertaa ja totesin että ihan turha vehje kun öljyjken kanssa pelaaminen on aina hankalaa ja käytön jälkeen koko kämppä haisee ihan järkyttävältä..

    • Omenat puusta

      Ostin (onneksi) kirpparilta "omenan kuorijan", joka ei kuulemma kuori, mutta oli niin vinhan näköinen vekotin, että en kadu, vaikkei se toimikaan odotetusti. Esineenä hauska, kuin mikäkin!

      • turhake ..

        ostin Lidlistä tuoremehu lingon n. 6-7v. sitten, en ole ikinä käyttänyt.


    • hoiihoii

      Kuukausilippu junaan. Aina saa mennä autolla, kun on junat myöhässä

      • kenkäfriikki-kö

        sandaalit nettikaupasta.,15-senttiset korot,muutama naru ristiin rastiin. muutaman askeleen jälkeen tajusin etten pysty niil kävelemään metriikään.tosin voihan ne ottaa käyttöön makkarissa:)


      • Aina autoton

        No niin se lippu varmaan onkin turha, kun kerran omistat autonkin samaan aikaan! Mutta jos valitset noista kahdesta, kuukausilippu tulee ehdottomasti halvemmaksi.


    • fgtygvbhuij

      Leipäkone, kerran käytetty.

      • deva4935

        Lihamylly, kerran käytetty.


      • Leipäfani

        Minkä merkkinen ja paljollako myyt?


      • Leipäfani

        Minkä merkkinen ja paljollako myyt?


    • Sony Playstation 3

    • tämä on helppo

      Auto.

      • rouva bean

        tarjosin illan ruokineen juomineen komealle rantapojulle etelän mailla.illan päätteeksi se lähti oman sussusa kans pois.kyllä nolotti ja vitutti..


      • Mies...
        rouva bean kirjoitti:

        tarjosin illan ruokineen juomineen komealle rantapojulle etelän mailla.illan päätteeksi se lähti oman sussusa kans pois.kyllä nolotti ja vitutti..

        Olisitkos jotain toivonut... vastineeksi siltä rantapojulta...?


      • Heehoppi
        rouva bean kirjoitti:

        tarjosin illan ruokineen juomineen komealle rantapojulle etelän mailla.illan päätteeksi se lähti oman sussusa kans pois.kyllä nolotti ja vitutti..

        Mitäs tuohon voi sanoa muuta, kuin että tervetuloa miesten maailmaan.


    • tehoton laatikossa

      Älyttömän kallis hierontalaite. Myyjän vaakutteluissa tosi tehokas, mutta olisi pitänyt lukea käyttöohjeet, miten päin hieronta menee, niin vain jäi opiskelematta ja laite käyttämättä. Kaiken lisäksi huushollissa oli jo sama laite ennestään! Että silleen:)

    • tuhlariämmä

      ostin rullakengät... joita en käyttänyt koskaan. Niitä oli vain kiva sovittaa kaupassa ja liukua siellä ympäri lattioita. Kyseessä eivät siis olleet rullaluistimet. Kaiken lisäksi olen nuori nainen ja moisia kenkiä käyttävät yleensä vain murrosikäiset pojat :D

      hah, roskiin menivät.

    • -to_y-

      Vihkisormus. Siinä löin käteni olkapäätä myöden paskaan. Nyt on avioeron jälkeinen maksujen aikaa kulunut 10 vuotta eikä loppua näy.

      • rrrahhikainen

        ...s-tanna! Sama vika rahikaisellakin... :(


    • Mies_ja_kokonainen

      Ostin kerran Tinnairin lennolta vähän ennen laskeutumista jonkin käännöslaitteen. Jotenkin idioottina ajattelin käyttää loput paikalliset rahat siihen. En tee koko aparaatilla yhtään mitään.

    • Omiki.

      Eräs tuttavani, joka asuu sosiaalitukien varassa, ovelta ovelle myyjältä puolen vuoden satsit kalaöljykapseleita, koska oli niin seksikäs myyjä. Normiruoka ko. tyypillä koostuu pizzasta ja kaljasta.

    • Laihtunutmuullakeino

      Näitä ostos-tv:n malleja halvempi ABMAX. Pitäisi saada laihtumaan patterivyövehkeellä makkarat vyötäröltä 10minuutin päivittäisellä käytöllä. No, eihän se onnistunut ja jäi kaapin perälle.

    • premiata

      Jaa-a, näitähän löytyy. Huutonetistä huusin kameekorun 20 eurolla. Piti olla kullanväristä metallia tms varmuudella vanha koru.

      Tuli lasten muovirihkama. Sellaisen joita oli 1970-luvun lopussa lasten meikkiseteissä (kampa, peili, koru hp alle 10 mk). En ollut varma oliko myyjä joku teini/lapsi vai tarkoituksella huijaava aikuinen, joten annoin jutun olla.

    • naapurin kissa

      Nettitikku ja laajakaista. Ei kulu paljon rahaa sinänsä mutta kuluu heIvetisti aikaa kun ei malta pysyä poissa.

    • tottuus

      No itse olen säästynyt aika hyvin turhilta ostoksilta mutta pari turhaakin vempainta on sentään tarttunut kouraan, kuten vaikkapa hyppynaru jossa on laskuri. Noh sattui yksi toinenkin moka kun ostin pleikkarin ja yritin tinkiä hintaa niin myyjä lupas mulle sellasen pienen leikkiauton. Oli niin hyvä veto myyjältä että siitähän se pelikone sitten mukaan lähti. ( olis varmaan lähtenyt muutenkin ) Se leikkiauto oli niin kauan hauska kunnes keksin antaa sen yllätyslahjana tyttöystävälle.
      "Hei! toin sulle lahjan"
      "ihanaa!"
      Ojensin hänelle leikkiauton samalla kun toisessa kädessä oli itselleni ostama pelikone.
      Ei kait tuosta nyt voi niin paljoa suuttua?!?

      • Anonyymi

        En ymmärrä, miksi suuttui. Voitko valaista?

        Suuttui kun sai lahjan?
        Suuttui kun ei saanut tarpeeksi kallista lahjaa?
        Suuttui, kun sai lahjan, joka sitä ei kiinnosta (puoliso ei tajua sen toiveista mitään)?
        Suuttui, kun sun osuutesi hankinnasta oli arvokkaampi kuin sen lahja?

        Jos joku näistä, niin vaikuttaa ei-niin-symppikseltä...


    • itellä ei ainakaan tuu mitää ihan heti mieleen mut yks eksä osti viime syksynä 150euron arvoisen shakkilaudan!! arvatkaa vaa naurettiinko kavereiden kans tää mun eksä ihan lyttyy :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

      • Paras peli

        Mitäs nauramista siinä on? Itse ostin marmorisen vanhan shakkilaudan ja maksoin siitä yli 600€.


      • sillä tavalla

        Sillä tavalla


      • annepetteri
        Paras peli kirjoitti:

        Mitäs nauramista siinä on? Itse ostin marmorisen vanhan shakkilaudan ja maksoin siitä yli 600€.

        Totta puhut, ei tuossa mitään nauramista ole. Ex:älle onnittelut. Uskon hänen olleen onnensa kukkuloilla kun huusi "Svoboda!!!"

        Omat naurettavat ostokset on uimapussi kännykälle ja vedenkestävä avainkotelo, kelluu jos joutuu veden varaan. Noille saa nauraa aivan vapaasti, itseäkin huvittaa aivan kybällä.

        Kaveri sai perinnön ja se osti Sellosta Marilynin ja Audrey Hepburnin valokuvat kehyksissä seinälle. Duh.


      • kuningasten peli

        Taisi kundi olla sua paljon älykkäämpi, onneksi pääsi susta eroon.


      • Sinunkin olisi

        kannattanut ostaa shakkilauta. Kehittää aivotoimintaa jota selkeästi sinulta puuttuu.


      • pwnsya

        sun EXsä tais tehdä sulle shakkimatin, ja nyt se taitaa nauraa sulle :p


      • RaksaReiska
        annepetteri kirjoitti:

        Totta puhut, ei tuossa mitään nauramista ole. Ex:älle onnittelut. Uskon hänen olleen onnensa kukkuloilla kun huusi "Svoboda!!!"

        Omat naurettavat ostokset on uimapussi kännykälle ja vedenkestävä avainkotelo, kelluu jos joutuu veden varaan. Noille saa nauraa aivan vapaasti, itseäkin huvittaa aivan kybällä.

        Kaveri sai perinnön ja se osti Sellosta Marilynin ja Audrey Hepburnin valokuvat kehyksissä seinälle. Duh.

        Mule kännykän vesitiivis pussi on tullut ihan tarpeeseen, sillä pussi pitää veden lisäksi myös pölyn pois luurista. Sillä lIsää kummasti rakennustyöläisen luurin elinikää. :-)


      • ritva.82
        annepetteri kirjoitti:

        Totta puhut, ei tuossa mitään nauramista ole. Ex:älle onnittelut. Uskon hänen olleen onnensa kukkuloilla kun huusi "Svoboda!!!"

        Omat naurettavat ostokset on uimapussi kännykälle ja vedenkestävä avainkotelo, kelluu jos joutuu veden varaan. Noille saa nauraa aivan vapaasti, itseäkin huvittaa aivan kybällä.

        Kaveri sai perinnön ja se osti Sellosta Marilynin ja Audrey Hepburnin valokuvat kehyksissä seinälle. Duh.

        ei se ees ymmärrä tollast sanaa ku "Svoboda!!!" ku oli muutenki päästänsä vajaa ku muutenki piti selittää kaikki asiat sataan kertaan enne ku ymmärsi.. syytti jopa mua et eron jälkee joutu osastolle.. et sillälailla,hyvä et pääsin eroon!


      • kuningasten peli kirjoitti:

        Taisi kundi olla sua paljon älykkäämpi, onneksi pääsi susta eroon.

        tuskimpa,ku ei ees tienny mitä sana "kaima" tarkottaa


      • pwnsya kirjoitti:

        sun EXsä tais tehdä sulle shakkimatin, ja nyt se taitaa nauraa sulle :p

        tuskin,lähinnä koko kaveripiiri nauraa sille..


      • Anonyymi
        ritva82 kirjoitti:

        tuskin,lähinnä koko kaveripiiri nauraa sille..

        ...ja sulle siinä samalla. Kuka oli niin typerä, että otti idiootin puolison?


    • Näin tänään....

      Eka röökiaski

    • Pankin orja

      Rivitalo-osake. Olisi pitänyt asua vuokralla.

      • hikiliki

        Myy kämppä ja mee takas vuokralle.


    • -Keimo-

      kiviä 3 pussia.

    • Miss Mossad.

      Ostin kerran vuodeksi punttisalikortin, kävin vain maksamassa sen tiskillä (huippukallis) - en vaan käynyt kertaakaan...

    • slkjto5iyn

      Sony PSP... omistan sille yhden ainoan pelin jonka ostin 2½ vuotta sitten, ajoittain oon käyttäny musaisoittimena :'D

    • sakarinpillumunaseti

      Auto vakuutus... kun unohdin maksaa auto vakuutuksen laskun niin se sitten loppui (en tiennyt että loppui) ja seuraavana päivänä ajoin ojaan. :D

      • blondi kuski

        Mulla taas kallein ostamaton vikatikki oli auton talvirenkaat. Lähdin tankkaamaan autoa kesärenkaat alla, mies sanoi vielä, ettei siellä liukasta ole, ja enkös sitten syöksynyt Fordini kanssa ojan pohjalle, ryskis pam, auto solmuun korjauskelvottomaksi. Onneksi itselle ei käynyt kuinkaan! nyt sitten taatusti muistan vaihtaa talvirenkaat aina ajoissa!


    • qpqpqpqpqpqqqq

      Kallioporakone jonkunmoien, arvoa vanhanakin vielä 1000 €.
      Käyttöä on ollut jokin verran muitta ei todellakaan tuolla rahalla.

    • kierrätys_kunniaan

      akka.

    • akka käy kalliks!!!

      vihkisormus.suidti mun elämäni totaalisesti raiteiltaan.ja kärsiä saan sekä naksaa vieläkin.PYSYKÄÄ poikamiehet POIKAMIEHINÄ!!!

      • wooi woiiih

        Liput mull ja vaimoll pressan juhliin. Hikoiltiin siell tavisten joukossa ja tsiikailtiin ettei kukaan pääs yllättään takaa päin. Vaiks oltiin suojauduttu eräänlaisilla tampaxseilla. Seurauksena kovempi jano lähtiess kun tullessa! Nyt puvut käyttämättöminä henkaaris ku eivät sovi muihin juhliin. Tiimi tatska perseessä yököttää vaimoa lähestyessä intiimisti. Maailma on kääpiöitä pullollaan.tämmönen sikailu yhteiskunnan varoilla pitäis ehkäistä tripla varmistimin.


    • åäöööaåäöäå

      Ostin kortsupaketin , vaikkei mulla ole munaa....

      • kaiken varalta

        MIkä tuossa on ihmettä. Ostihan mun muijakin kortsupaketin kun läksi naapurin akan kanssa Italiaan. Kummallakaan niistäkään ei ole munaa.
        Tarviivat varmaan kortsuja jos tulee haava sormeen niin rannalla haavaan ei mene hiekkaa.


      • Jelena 50 eur

        Olisit antanut äijälles sen kortsupaketin...


    • Dindekögörö

      Ostin hipin karkottimen... sellanen uusnatsihevipappa kaupitteli mulle joten ostin yhden hintaan 6000$. Se näyttää katapultilta mutta ei kumminkaan ole sellain.Se pitää ääntä joka kuulostaa aivan tältä"krikskrakskrökskrikskräks" mutta se ei toimi:(
      alakerrankerhohuoneelle kokoontuu edelleen sama sysmän vegaanit kerho ja ei tunnu ääni heitä haittaavan koska he ovan niin pilvessä.....
      *PASKAOSTOS*

    • 19+2

      koira, typerin ostos ikinä, mutta silti en jostain syystä kadu.

    • rahalla saa

      minäki otin akan jolla ei tehnyt mitään ja tuli pirun kalliiksikin,vaihon 18v sitten vähänkäytettyyn ja hyvin toimii vieläkin

    • sellaista se

      Älyttömin ostos olin kun ostin kihlasormuksen joskus eräälle naiselle heh heh

      • 3+1 on neljä

        Jep, samoin mutta tuli vaan ostettua miehelle. Kadun erittäin paljon!


    • kallis maastofillari

      Tosi kalliin, monen tonnin maastopyörän - ja sillä olen ajanut kerran. Pyöräkaupasta kotiin.
      Lopun ajan ollut autotallissa.
      Olisi sillä rahalla ollut parempaakin käyttöä.

      • pirkko motoristi

        Ostin käytetyn skootterin, joka ei toiminut päivääkään.


      • :)
        pirkko motoristi kirjoitti:

        Ostin käytetyn skootterin, joka ei toiminut päivääkään.

        tuttua!


    • talopakettissa

      Hartman-koti

      uskoin, luotin ja rahaakin oli. Nyt ei ole uskoa, ei luottoa, ei rahaa. Talokin vain vasta puolitiessä ja vain luoja tietää koska se valmistuu.

    • miki-66

      Ostan aina liian isoja vaatteita itselleni. XXXXL kokoa. Lieneekö vika siinä että minulla on paha änkytysvika ja myyjät ymmärtävät jotenkin väärin.

    • Oppimaton turha akka

      Hankin kerran jos toisenkin kynttiläillallis tarpeet kaikkineen. Mies mättäs sapuskat lautaselle ja meni kammariin tietsikan viereen syömään.

    • 55 v

      Ostin mopo skootterin 55 vuotiaana. en oikein tiedä miksi.Oli niin kivan näkönen.

      .

    • tyhmyri54321

      Ostin kartsan röökiä laivalta vaikken edes polta. Nyt on yks tupakka poltettu, senkin pysty polttamaan vaan 2 promillen kännissä.

    • huti tuli

      ostan tavalisesti leipää ruis ja potuja vihreää teetä banaania tiettyä appelsiini merkkiä... Niin kerran ostin unle bens riisä. kuvitelkaa

    • 17

      Ostin joskus Opelin. Puoli vuotta ajelin, kunnes myin pois. Ei ikinä enään opelia.

      Viisampi kaverini ostin ranskalaisen, Nipan grilliltä.

    • Sulo Vilenin sisko

      No joo, onhan näitä ostoksia tullut tehtyä monenlaisia vikatikkejä. Paras taitaa kuitenkin olla, kun ostettiin miehen kanssa heräteostoksena autokaupan takapihalla nököttänyt vanha Volvo, koska se oli samanlainen kuin hamassa nuoruudessa. Ei todellakaan ollut mitään käyttöä sille, ja hintaa oli markka-aikaan 8 tonnia. Toisen kerran ostettiin kuutio pottuja (600 kiloa) kun halvalla sai, 15 senttiä kilo, vaikka meillä ei ole edes kellaria. sitten vaan kyselemään naapureilta, kenen kellarissa ois hieman tilaa... Sitten sain vielä perintönä vanhan Ladan, ajoin sillä tasan kerran parin vuoden aikana ja pantiin se sitten vaihdossa hieman parempaan autoon. Mies osti uuden kellon, kun piti mennä kellosepälle korjauttaan hieman irronnutta vetonuppia. Heräteostona tuli ostettua myös ajokoira, sillä seurauksella, että piti lähteä hankkimaan metsästyskortti.

    • Hahahaa!!! XD

      Minäpäs en ole ikinä ostanut TV-lupa, mutta tiedän monet hölmöt jotka sellaisen ovat ostaneet.

    • Kaisiz

      Ostettiin yhdessä vanhempien kanssa lukiolaisena sukset. Vihaan hiihtoa, ja varmaan muutamaan kertaan jäi hiihtely. Nyt aikuisena saa tehdä omat ostopäätökset.

    • Kirpparilta sellanen chihuahuan kokonen trolli peikko, siniset takkuset hiukset ja makso pari euroo. Oli niin karun näkönen et se oli saatava. Nyt se on napottanu tuolla hyllyn päällä helvetin isot tekokorvat päässä pari vuotta.

    • Vinyylilevy eikä ole vinyylisoitinta.

    • putkiaivo?

      Tilasin netistä(ok-höyrähdin) ns laihdutuspillereitä! Hitsi vieköön ..siitä sain vaan mahani kuralle ja paino vaan nousi:) Hävettää..

    • Pekka624727

      Automyyjä (ja silloinen naisystävä) ylipuhuivat ostamaan uuden auton "vanhan paljon kuluttavan" luottopelin tilalle. Aamulla ei ollut tarkoitus vaihtaa autoa vielä aikoihin, ja seuraavan päivän iltapäivänä oli jo nimet papereissa, 14500€ vaihtoi omistajaa, liike sai rahat, minä uudehkon auton.
      Ajoin puoli vuotta ja 12000km, totesin että eipä tämä nyt niin häävi peli ole, mitä olisi voinut odottaa. Nitisee, natisee, ja merkkivalot palaa mittaristossa kuin 10 vuotta vanhemmassa autossa! Auto myyntiin, sain myydessä 12000€. Jälkikäteen ajateltuna tyhmin ostos ikinä.

    • Kyllä.

      Älyttömin hankinta oli tämä tietokone. Tietokoneeni voi olla käyttämättä,jopa viikkoja,siis aivan turha kapine.

    • Antimokke

      Ostin viidet jalkapallomaalivahdin hanskat vaikka en edes pelaa jalkapalloa :)

    • ÄLYÄ ny

      Ostin kerran kaksi tuplaa, vaikka yksikin olisi riittänyt. KUVITELKAA!!!

    • hävettääkösinuakin

      Ostin medium size keskikokokondomeja, vaikka minulla on hirvittävä jättimela. Hävetti kassalla, kun naisia oli ympärillä.

    • ricce_w

      Subwoofer autossa ja kotona, mutta en kuuntele musiikkia kotona, ja autossa riittää mankan omat bassot.
      -Meinasin ostaa paremman kun kaveritarjos, mutta just ehti järki väliin..

      Aikanaan ostin Xboxin kun halvalla sain -ja yhden pelin, en edes tetannut

      Lumilautasetti on kellarissa toimettomana joitakin vuosia, jos vielä ehkä ensi talvena..

      Viimeisin on soodamaster..
      Tänään ostin kassin -ja alko ahistaa onko sekin liian samankokoinen kuin aikaisemmat..

    • jesuiittaintiaani

      abtronic. Olihan siitä hyötyä. Sen voi kiertää pään ympärille ja laittaa päälle. Hokia siinä sit sitä mandraa "mä en enää osta tälläsiä typeriä vehkeitä"

    • EI kapitalisti

      olen aina ajatellu että typeryyttä tavataan ainoastaan kokoomuslaisissa mutta ilmeisesti olen väärässä,ikävä etteivät nykyään enää ihmiset osaa ajatella järjellä vaan ovat täysin kapitalististen markkinavoimien vietävissä kuin lampaat susien suussa, onneksi omalla kohdallani näin ei ole:) en osta tavaroita enkä poltto&voiteluaineita koskaan s-marketeista enkä k-marketeista vaan aina joko seon teboilin mittareista niistä saan aina parhaan alennuksen.Sitäpaitsi olen varmistanut ettei lähipiiriini kuulu sellaisia isänmaan pettureita jotka myyvät tonnteja venäläisille se on rikos isänmaata ja Sotaveteraaneja kohtaan selalinen on rangaistavaa! muutoinkin lahjoitan rahaa sotaveteraaneille sekä sairaille en koskaan kapitalisteille he ovat aina pettureita!

      • Lapsenlapsi.

        Minun vaarini on sotaveteraani, kokoomukselainen työnantaja aikoinaan ja maksoi PALJON veroja. Toimi myös aktiivisesti sotaveteraanien asialla ja käytti siihen paljon aikaa ja rahaa.
        Lionsklubin presidenttikin oli ja hekin tekivät paljon hyvää vetraanien ja muiden vanhusten hyväksi.
        Kai noissa puuhissa oli vasemmistolaisiakin, mutta suhteessa paljon vähemmän kuin itse sodassa.
        Et taida olla kovin menestynyt elämässä, kun olet periaatteesta noin katkera?


      • punainen homo
        Lapsenlapsi. kirjoitti:

        Minun vaarini on sotaveteraani, kokoomukselainen työnantaja aikoinaan ja maksoi PALJON veroja. Toimi myös aktiivisesti sotaveteraanien asialla ja käytti siihen paljon aikaa ja rahaa.
        Lionsklubin presidenttikin oli ja hekin tekivät paljon hyvää vetraanien ja muiden vanhusten hyväksi.
        Kai noissa puuhissa oli vasemmistolaisiakin, mutta suhteessa paljon vähemmän kuin itse sodassa.
        Et taida olla kovin menestynyt elämässä, kun olet periaatteesta noin katkera?

        Toi oli selvä trolli, eihän kukaan älykäs katso sosialismin saavutuksia minään ihmisyyden voittoina. Ja muutenkin pöljän sanoma on ristiriidassa itsensä kanssa. Se puhuu isänmaan pettureista eikä tajua olevansa itse sellainen.


    • ihan pöljä.........

      50" tuumainen LCD töllö 27 neliön yksiöön. On muuten HOODEETA niin hemmetisti ympäri kämppää, että kuvastakaan ei ota mitään tolkkua. No joo ja sitten viimeisen päälle disainia oleva hemmetin kallis jalkalamppu, joka ei todellakaan sovi poikamiesboxini poikamiesmäiseen sisustukseen. Eikä se ees pysy pystyssä elle laita pari vanhaa otava 2000 teosta jalan juureen.

    • Hierontaa

      Halpakopio-hieromatuoli. Ei ollut varaa kalliseen laatumerkkiin, ostin jonkun vinkuintialaisen kopion. Hieroo ihan ok, mutta ääni on kuin tehosekottimessa. Yritä siinä nyt sitten rentoutua.

    • ummikon lapsi

      Isä ja naapurin mies ostivat etelässä ollessaan ison pullon hienoetikettistä viinaa. Pullon juotuaan pitivät sikäläisiä viinoja huonona kun ei tullut yhtään humalaan. Jälkikäteen oli selvinyt että pullossa oli ollut salaattikastiketta.

    • pojasta polvi.....

      Kerran ostin ulkomailta oikeasti laadukkaat veneilykiikarit. Maksoivat sielläkin aika tavalla mutta Suomessahan sellaiset ovat hirmukalliita. Raahasin niitä perkeleen painavia torvia monta päivää ja pelkäsin että varas vie ne.
      Kotimaassa sitten huomasin että ihan samanlaisia oli myytävänä ja monta kymppiä halvemmalla.

      No onneksi poikakin hölmöili. Se osti interrailreissulla jostain mukamas laadukkaan kitaran ja raahasi sitä mukanaan puoli eurooppaa. Poika ei ole osannut koskaan soittaa nuottiakaan eikä opi. Jälkikäteen tunnusti että kuvitteli tyttöjen tykkäävän kitaristista ja saavansa siten helpommin pillua. Oli kuulemma väärä luulo.

    • exässä

      Ostin kerran Asiakasomistajuuden S-ryhmään...

      • AAAARRRIIIINAAAAA

        Niin minökin tein!

        Nyt ei enää kiinnosta käydä, koska opiskelijalla ne ostet menee harvoin yli satasen!!!

        Ja tämä mediamylly vielä päälle!!!


    • Pikku Husgwarna

      Veneretkellä, saaressa olevalle laavulle oli kaupunki tuonut polttopuiksi tukkeja. Ei ollut mitään työkaluja, millä veistellä tukeista vaikkapa lastuja pientä makkaranpaisto nuotiota varten. Palattuani kaupunkiin, ostin moottrisahan ja kirveen, seuraavaa veneretkeä varten, veneeseen mukaan otettavaksi ja nuotiopuitten tekoa varten. Nyt se saha ja kirves ovat olleet auton peräkontissa useamman vuoden. Yhtään puuta ei ole vielä katkaistu, eikä yhtään pölkkyä kirveellä halkaistu.

    • Schredas

      Särkänniemeistä KAIKKI matkamuistot. Esim. hiirimatto. Ihan kuin ei 3 sellaista jo olisi. Ja avaimenperä. 2 on jo. jne jne.

    • MV

      Ei ole yhtään älytöntä ostosta, vaikka kuinka mietin. Vähintään lähes kaikki ostokseni erittäin harkittuja aina:-)

    • Automiees

      Uusi auto. Vanhassa ei ollut mitään vikaa sinänsä...mutta lehdessä oli mainos kivasta sporttiautosta sopuhintaan. Piruttani kävin pankissa kysymässä irtoaisiko lainaa moiseen, irtosi ja nyt sitten on ajeltu "uudella" autolla jo 5 vuotta...no, eipähän oo tarvinnu korjata.

    • EnSaaMistään

      Paketin preservatiiveja eli kondomeja. No, kaikkihan kerkesi menemään vanhaksi.

    • nimim. puutarhuri

      Minä ostin paskaa, vaikka teen sitä itsekin!

    • svfr14

      Olin nuija ja ostin itelleni kotipizzamyymälän :D!!! Pahin moka maailmassa!

      Puol vuotta kiinnosti orjana heiluu peräsuoli pitkällä Rabben pussiin, sit tuli äly takas päähän ja sain luojan kiitos myytyä koko paskan seuraavalle pöllölle xDDD, selvisin säikähyksellä siis ite XDDD

    • ostovimma

      Olen hankkinut elämänni aikan monenlaista älytöntä tavaraa. Tässä niistä osa. Ex anoppi käski kerran mennä terapiaan ostosteni vuoksi! :)
      -pitkä vaalea peruukki (itselläni myös pitkät vaaleat hiukset)
      -vohvelin paistolaite
      -monitoimikone
      -munankeitin (2kpl)
      -sauvasekoitin
      -appelsiinpuristuslaite
      -rikkaimuri
      -voileipägrillauskone vai mikä lie
      -päytägrilli (kerran käytetty eräissä bileissä)
      -mehulinko marjoille omenille tms.
      -karaokejuttu, jota en osaa käyttää..otti samalla kuvaa jotenkin esiintyjästä pikkukameralla niin että näki itsensä telkkarista laulamassa :D
      -pöytätuuletin tornimallinen
      -ylimääräinen sähköhammasharja kait jotenki varalle
      -kahvinkeiti (en juo kahvia)
      -levysoitin jolla saa vinylilevyt cd muotoon tietsikan avulla

      Näitä vempaimia en ole koskaan tarvinnut! Ovat vieläkin ostotpakkauksissaan! En edes muista niiden olemassa oloa, koska olen piilottanut ne visusti kaappien perälle... Useimmat ovat siis jo vuosia vanhoja...ainiin yhdet autostereotkin ovat olleet avaamattomassa pakkauksessa jo ainakin neljä vuotta!
      Aivan hirveetä..ehkä mä vien ne joskus 30 vuoden päästä museoon! :)

      • kirppiskaisa

        Myy ne kirpputorilla! Ostajaan tekee aina paremman vaikutuksen, kun tuote on alkuperäisessäpakkauksessa ja käyttämätön. Hintaakin voit pitää vaikka -50% ostohinnasta.


    • Rouva Murphy

      Alli-laihdutustabletteja, joita pystyin syömään tasan kaksi päivää. Sitten rupes peräpää vuotamaan sellasta vauvakakankeltaista ja -hajuista nestettä. 60 euroo meni siis ihan harakoille.

      Ostin keväällä polkupyörällä ja oon ajanut sillä kerran kesän aikana. Ja pari kertaa on kuntosalin 10 kerran kortti mennyt vanhaksi, käytetty vain pari kertaa.

      Kaapissa on ainakin 15 erimerkkistä kasvovoidepurkkia.

      Ja sitten mulla on kompressori, kun ajattelin että sillä olis helpompi täyttää pyörän kumit. Joo-o, tässä on nyt joku kaava mitä en vielä on käsnänny.

    • Typerä ostos

      Ostin kerran tallentavan dvd-laitteen. Ajatus oli että piti vanhat loma-vhs kasetit tallentaa dvd-lle. Jostain syystä kuitenkin tallentaminen vain jäi ja jäi. Ja kun vuoden takuu-aika oli mennyt umpeen, niin laite hajosi. Laite maksoi noin 400 euroa. Olin vielä niin tyhmä, että vein laitteen korjattavaksi, no kuntoon ei tullut mutta maksoi 80 euroa ylimääräistä. Lopulta ostin 39 eurolla dvd katselulaitteen jotta voin edes katsella ostamiani dvd-levyjä.

    • Fooled

      Ostin kerran ilmapistoolin jolla ei osu ladon seinäänkään.

      • Baikal balalaikka

        Eikö edes sisäpuolelta? Osaatko muuten ampua paitsi huteja?


    • hahaa :D

      Lähes 300:n euron rullaluistimet joita olen käyttänyt tasan 3 kertaa ja kaatunut 30 kertaa. Kaapissa ovat olleet pölyttymässä jo monta vuotta koska kaaduin viimeisen kerran niin pahasti ja omaa tyhmyyttäni etten enää uskalla niitä käyttää. (en osaa jarruttaa ja menin seudun isoimpaan alamäkeen niitä "testaamaan" :D).

      • hhehehee

        Minä olen myös ostanut rullaluistimet, kun halvalla sain... testannut olen n. viisi kertaa, en onneksi kaatunut kertaakaan mutta meinasin monesti. En vaan osaa niillä luistella (joo kärjellä ei kannata potkaista). Nyt ovat kaksi vuotta odottaneet ulkoiluttajaa.


    • Liian kiltti mies

      Ostin lapselle kalliin koiran, kun vaimo niin halusi. Koira olikin tarkoitettu lapselle lohdutukseksi, kun vaimo pakkasi samantien kamansa ja vei lapsen mennessään.
      Kyllä siitä tuli "pikkuisen" muitakin kuluja.

    • ChevroletCamaro

      Älyttömin ostokseni
      2010 Chevrolet Camaro
      Mutta samalla myös paras ostokseni.

    • misterSuppeerr_88

      kaksi nuorta poikaa pyöri meidän rivarien pihalla kottikärryjen kans joissa oli kiviä. Menivät ovelta ovelle ja kaupittelivat, jostain kumman syystä ostin kaks kivenmurikkaa hintaan 5 euroa :D:D Onneks en ollu ainoa vaan seinänaapuri oli myös ostanu pojilta muutaman kiven, annettiin ne sitten yhdessä tuumin samassa rivarissa asuvalle vanhalle rouvalle kukkapenkin reunalle :D

    • keke5000

      Ruotsin armeijan pakin

    • jhkjhkhj

      Rullaluistimet ostin minäkin, mutta onneksi kirppikseltä, ei maksanut paljoa. Ja voileipägrillin, sitä on jonkin verran käytetty mut aika hyvin ilmankin olis pärjännyt. Kuntosalillekin menin jäseneksi, mut sit käsi meni paskaks. Vaiva oli niin epämääräinen ettei herunut lekurilta todistusta jolla olis kortin saanut eruttua. Ja kymppikortteja on useampiakin jäänyt kesken. Kaikenmaailman kotijumppavälineitä olen myös haalinut ja tuollahan se jumppapallo pyörii nurkissa.

    • TURHUKE !

      Oi voi näitähä löytyy, PSP jokku kaks peliä sille löytyy tullu pelattuu sillä ehkä kaks tuntii, pakko oli saada JVC.n aito boomblaster oli viä helvetin kalliskin tuohon aikaan vaikka kotona ennestään seittemän kaijjuttimen kotiteatteri hifi sydeemi kaikilla höysteillä ja sit tuli ostettuu tos ennen jouluu nokian e71 makso seki jonku 250€ no olihan se pari viikkoo käytös kunnes oli vuoden vaihteen jälkeen ostettava samsung galaxy s koska siinä olisi nyt kaikki huippu systeemit androidit sun muut no sekin on jo hylätty ja tilalle tullu nokia n8 sitten tuli täs taannoin ostettuu läppäri vaik ennestään jo kaks toimivaa läppäriä ja yks pöytäkone :__D

    • perkuleehuawei

      puhelin merkiltään HUAWEI.. tossa se äskenki sammu ilma mitää syytä? akkuaki yli 70%. myös kyseiseen laitokseen autolaturi, vaikka ei ole autoa.

      tosiaan en kerenny ees kirjottaa tätä juttua loppuun kun toi taas sammu =d

    • näin kävi

      Onhan noita tullut, mm: uusi auto. Kallein ostos on tähän mennessä ollut omakotitalo. Olisi siinä rivitalo huoneistossakin ollut tilaa 4henkilölle, mutta tuli vaan hankittua.

    • rahat remppaan

      Peugeot

    • *******

      Itse olen jo päässyt noista heräteostoista, tai no nettikaupoista tulee tilailtua, mutta postiennakolla tilaa niin voi olla hakematta pakettia (joo, on niitä jäänyt hakematta). Äitini ostelee vaatteita kenkiä kun halvalla saa, liian pieniä, mutta ei se mitään kun minä ne sitten piän.

      Ja minä ostan itselle sopivia vaatteita, jos löydän, kun satun olemaan jo hoikka (ollut koko ikäni), niin joskus joo vatuttaa kun näkee "isojentyttöjen" ostavan minun kokoja. Vähän vaikeaa se on, jos ostetaan liian pieniä, me pienet jäädään ilman.

    • käytetty parempi

      Helppo juttu! Ostin kerran uuden auton.

    • 18

      ostin lypsykoneen,vaikka ei ole kuin yksilehmä,tukiaisilla kuitengin,myin heti naapurille tuli sievoinenvoitto,REHELLISESTI KUITILLA

    • Misskaffeeta

      Cappuzzino-kahvinkeitin. Kerran kokeilin. Todellakin ne yhdet capuzzinot kannattaa käydä juomassa kahvilassa....

      Keitin kaapissa, edes kirpparille en ole sitä vienyt. Tai hetkinen sehän taisikin mennä kirpparilla heti. :) Täytyy kurkata kaappiin illalla...

    • fillarilikka

      Ostin sellaisen kick-biken, en raskinut aitoa kunnollista hinnan takia, vaan halpiskaupan made in muumaa-version. No, ei sillä sitten mitään tehnytkään, kertaakaan en pihaa pitemmälle ajellut!

    • Fiksuakin fiksumpaa

      Minä, jota eniten maailmassa ärsyttää kaikki kodinhoitotoimet ruoanlaitosta siivoukseen ostatin anopilleni kalliin monitoimikoneen, arvatkaa montako kertaa oon käyttäny - voi yhyren kerran!

      Ja mieheni, jolle pitäisi varsin hyvin olla tiedossa tämä avuttomuuteni näissä kodinhoitohommissa, menee ja ostaa kalliin höyrypesukoneen. Heti, kun se raahasi sen sisään sanoin, että minä en sitten sitä käytä, että siivoilkoot vaan ihan ite huippurakkineellansa paikat puhtaiksi. Arvatkaahan kuinka monta kertaa on sitä käyttänyt - yhen käden nakkisormet siihen riittää!

    • Rahat kaivoon

      Ostin USA:sta vanha Harrikan. Laite oli ns pommi, johon oli laitettu kiinni
      vain viallisia osia. Hinta oli veroineen lähes 7000 euroa. Korjasin sitä,
      kunnes 10000 euroa ylitettyäni hermot petti ja myin noin 7000 eurolla.
      Vetää melkein vertoja Elcoteq osakekaupoilleni. Ostin keväällä 4000 eurolla
      kurssilla 1.30, nyt osakkeet ovat vessapaperin arvoisia.
      Opettavaista, eikö totta! Melkein yhtä älytöntä kuin Kreikan avustaminen.

    • --------------------

      Kyllä turhimmat ostokset sijoittuu kirpputorille. Siellä on vaikka mitä ihanaa, ja ehkä joskus saatan käyttää-paitoja ja housuja. Sitten kun menee kotiin, puoletkaan ei mahdu päälle ja parhaassa tapauksessa rikki. Periaatteella no, kun halvalla kerran sai..pari kassillista riskia!
      Eroon siitä on vaikea päästä, ja hinta on loppujenlopuksi sama kun menisi kauppaan. Roskiin ei kehtaa heittää, kukaan ei ota edes ilmaiseksi.

    • 8k3,s

      Virheostoja tullut aika paljonkin. Esimerkiksi lumilauta näytti niin söpöltä, että ajattelin, että ostan sellaisen ja alan harrastamaan lumilautailua. Kertaakaan en ole ollut rinteessä.

      Samaten liian pieniä vaatteita olen ostanut pilvin pimein. Kuvittelen, että kun laihdun, niin saan sopivia vaatteita... No, oon lihonut vuosi vuodelta, joten käyttämättömien vaatteiden pino kasvaa. Mutta jos joskus laihdun, niin vaatteita löytyy:)

    • äitejäonmonex

      Ostin puoliväkisin tyttärelle sellaisen hamosen, jollaisen itse olisin halunnut nuorena. Karmeen vihreä. Nyt toimii pilailuvaatteena pukeutumisbileissä.

    • nyt tiedän

      kokoomuksen jäsenkortti ihan PASKAKORTTI paska KOKO PUOLUE mutta viisastuin nykysten änestän Keskustaa

    • Minä ostin venäläisen perseenpäristimen. Ei pärissyt eikä mahtunut perseeseen.

    • LauantaiPussi

      -pitkä, vaalea peruukki vapuksi. maksoi 15e, tunkee koko ajan suuhun & silmiin minkä lisäksi niitä hiuksia irtoilee tuppoina.. luulin, että kallis olisi myös laadukas....ollut päässä yhden kerran, puoli tuntia ennenkuin meni hermot
      - mustat legginsit, farkkuhameen alle kun muutkin näyttivät sellaisia pitävän. kutittivat & hiostivat, piti repiä jo bussissa pois!
      - rakas äitini meni aikoinaan ostamaan AROMIPESÄN, siis voi helv..

    • pj1971

      Ostin yhdestä verkkokaupasta "uuden" puhelimen nokia 8800 joka vielä maksoi tasan 800 euroa! nyt se on koristeena kun mul useita puhelimia..

      no siitähän tulee klassikko vai onko se jo semmoinen en tiiä

      varma on ettei sitä kovin helposti saa käsiinsä hyvässä kunnossa siis netistä ostamalla olen yrittänyt katsoa ja jos joku myy niin todennäkoisesti ilman latureita ja huonokuntoisena tai anastettuna...

    • Saloran vanha kuvaputki-TV, vaikka mulla on 2 taulu-TV:tä

    • Starchild^

      Ab swing ostoskanavalta. Kerran kaks kokeiltu ja huonoksi todettu. Tosin käyttöä on ollut silloin tällöin jakkarana kotibileissä, kun muut istumapaikat ovat loppuneet.

      • Anonyymi

        Mulla on se Ab swing käytössä, sopii ilmeisesti mun kropalle? Ei ollut hinnalla pilattu oli muistaakseni 50 egee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on se Ab swing käytössä, sopii ilmeisesti mun kropalle? Ei ollut hinnalla pilattu oli muistaakseni 50 egee

        Varjelen Ab swingiä kuin kruunun jalokiviä näitä ei enää tehdä!


    • syytän naiseuttani

      Okei, tästä lähtee:

      Ostin Nokian tilalle Samsungin. Kaivon vanhan nokialaisen käyttöön alta kolmen viikon.

      Ostin Nokian tilalle ZTE:n. Taas on nokialainen käytössä.

      Ostin pihiyttäni 200 euron digitaalipokkarin. Kyllästyin paskalaatuisiin kuviin. Nyt pokkari on laatikossa, kun ostin tonnilla digitaalijärkkärin.

      Ostin todella ihanat korkokengät vaikken osaa niillä kävellä.

      En raaskinut maksaa 900 euroa maastopyörästä, joten ostin viidensadan pyörän. Siihen on kuitenkin pitänyt vaihtaa jo osia ainakin kolmellasadalla. Sattumalta vaihto-osat ovat samat kuin tuossa 900 euron pyörässä.

      Kerrostaloasunnon 125000 eurolla, vaikka sen arvo olisi ehkä ollut 77000. Naapurit ovat vuokralaisia, sotkevat ja metelöivät. Talo näyttää ihan vuokrakasarmilta! Nyt inhoan koko luukkua ja haluan omakotitaloon.

      Peugeotin. Galvanointi kuluu parissa vuodessa, joten se olisi pitänyt ruostesuojata jo kolme vuotta sitten.

      mitähän lisää..

    • Dragon ella

      Höyryankka!
      Haksahdin tuollaiseen höyryä päästävään siivousvälineeseen jolla piti saada hanat, liedet, kaakelisaumat ym. suit-sait puti-puhtaaksi! Pahuksen höyryankka meni tukkoon jo muutaman käyttökerran jälkeen eikä päästänyt enää höyryjä.... :-) Kapistuksella oli vielä 2-vuoden takuukin, mutta en jaksanut nähdä vaivaa että olisin viennyt korjattavaksi tai vaihdettavaksi uuteen.
      Nyt lähinnä naurattaa koko kapistus, mutta aikanaan vähän harmitti että tuli laitettua rahaa sellaiseen turhakkeeseen!

    • 300 euron monitoimisäädin mitä en edes käytä

    • Voi voi...

      Voi jessus, näitä tosiaan löytyy. Kun yhdistää hyvän mielikuvituksen, vaikutukselle alttiuden ja ihan okei tulot (niin että ei tarvitse juurikaan miettiä mitä ostaa) niin tulos on taattu. Kaapit ja nurkat täynnä kamaa jota ei ole koskaan käytetty. Muutamia esimerkkejä:

      - pari ipod -soitinta. Ennen kuin tajusin että en tykkää kuunnella musiikkia kuulokkeista.
      - Nintendo DS pieni pelikonsoli ja kaksi älypeliä, mitä ne nyt on Dr Kawashima tai jotain sellaista. Piti ostaa kun Nicole Kidman näytti niin kovasti tykkäävän telkkarissa. Pakkausta ei ole avattu ja nyt se on ollut kaapissa jo yli kolme vuotta joten on vanhentunutta tekniikkaa.
      - Omronin verenpainemittari, kun olin terveyskärpäsen puraisema. Ei kestänyt pitkään. Pakkaus avattu ja mittaria käytetty kerran.
      - verensokerimittari. Kuten edellä. Kokeilin kerran ja tajusin etten pysty pistämään itseäni sormeen, joten se siitä.
      - digitaalinen valokuvakehys. Oli esillä päivän ja tajusin että en tykkää siitä. Eikä meillä kotona ole muutenkaan mitään valokuvia esillä.

      Luvuton määrä (kymmeniä ja taas kymmeniä) epäsopivia vaatteita ja kenkäpareja Joko postimyynnistä, enkä viitsinyt palauttaa kun ulkomaille postikulut olisivat olleet isommat kuin tavaroiden arvo, tai sitten niin että kaupassa näytti kivalta ja kotona ei enää. Olen vuosien varrella rahdannut Pelastusarmeijaan useita kasseja täysin käyttämättömiä vaatteita, joissa hintalaput.

      Järjetön määrä kalliita kosmetiikkatuotteita ja vitamiinipillereitä. Innostus häipyy ja tuotteet jäävät käyttämättä, härskiintyvät ja vanhenevat.

    • Joku vuosi sitten annoin söpön kännykkämyyjän ylipuhua itseni vaihtamaan hyvä prepaidliittymä laskulliseen liittymään,ilman saldorajaa tietenkin. Siihen ati olin ostanut puheaikaa ehkä 10-20 eurolla kuussa,kun otin laskullisen liittymän alkoi tulla 50-100€ puhelinlaskuja,silloin oli rahaa elämiseen ylipäätään vain 100€ kuussa. Eipä siinä kauan mennytkään kun liittymä suljettiin kun en pystynyt maksamaan laskuja. Nyt on taas prepaid ja sellasen meinaan pitää jatkossakin :D

    • JUUUOOOOMAAAAA

      Tuota se on, ku on liikaa rahaa! Ite olen opiskelija j ajoudun miettimään jokaisen ostokseni tarkkaan.

      Kerran kuitenkin menin ja ostin Virosta XO konjakkia pullollisen.
      Maksoi 80 euroa, mutta juotua se tuli. Halvemmallakin olisi saanut kännit.

    • DerpyThöSorbet

      ISO pussi marmeladia, vaikka vihaan marmeladia. ._.'

    • YksMamaVaa.

      Turhimmasta päästä on ne useat konsertti- ja festariliput, joita olen ostanut ja jättänyt aina menemättä. Siis monena vuonna.. on mennyt satoja euroja niihin. Joko unohdan keikat tai sit vaan en ole päässyt lähtemään.

      Turhuuksia on myös monet lapselle ostetut lelut, jotka maksavat maltaita ja jäävät käyttämättä, niinkuin mm. ohjelmoitava robotti, kalliit Lego-pienoismallisarjat, soittimet, soittotunnit.. Ajanpuutteen vuoksi nuokin.

      Pari äkkilähtöä etelään on tullut ostettua ex-tempore ja jäänyt menemättä.

      Turhiin ostoksiin menee myös suurin osa seksikkäistä alusvaatteista, joita miehen iloksi olen ostanut. Harvoin niitä tulee laitettua päälle ja jos tulee, niin ei ne kerkeä olemaan päällä hetkeä enempää. Aika turhaa siis laittaa rahaa moisiin hepeneisiin.

    • snurrii

      Ostin omenoita pussillisen kaupasta. Valikoin ne hartaasti ja pitkään herkutellakseni kotona työpäivän jälkeen. Kotiin tullessa autosta noustessani huomasinkin puutarhassamme nököttävän monta omenapuuta täydessä lastissa omenoita, että kyllä hävetti ostokseni silloin!!! Osto-omenat jäivät syömättä, mutta omenapuista säilöin, söin omenoita niin paljon kuin jaksoin koko syksyn. Vein myös niitä naapureillekin! Mieheltäni saan silloin tällöin kuittauksia ostoksistani ja nyt jo jaksan nauraakin mukana.

      Toisena turhuutena ostelen koirakirjoja vaikka ei ole enää koiriakaan kun viimeisinkin kuoli vanhuuteensa. Monta ikävää on haihtunut vain koirakirjoja katselemalla ja muistelemalla lemmekkejämme kaiholla: Ei kai ne olekaan turha ostos. Seuraavan koiran kanssa olisi ainakin paljon tietoa koirista ja niiden elintavoista.

    • Näitä löytyy......

      -Braunin halvin parranajokone, joka pitää niin ärsyttävää pörinää, että olen suosiolla jatkanut höylän käyttämistä, kun karvan kasvunikin on suhteellisen hidasta ja minimaalista :-D

      -Parturien tyrkyttämät erilaiset kalliit hiusmuotoilutuotteet.

      -Erilaiset tv-sarjojen kausiboxit (varsinkin jatkuvajuoniset sarjat!). Eihän niitä jaksa erkkikään kerran jo nähtyjä jaksoja katsoa paria satunnaista kertaa enempää.

      -Ja kalliilla ostetut, kerran katsotut dvd-leffat, joista suurin osa ei ole niin erityisiä, etteikö niitä olisi voinut vain vuokrata.

      • Näitä löytyy......

        Tuli mieleen vielä akustinen kitara, mitä en jaksanut opetella soittamaan pientä rämpyttelyä enempää. Kyllä nolottaa........


    • Rigetto

      Maksoin 3,9 e Ron Jeremyn suomileffasta. Naiset makaavat lahnoina sängyllä tekemättä mitään ja äijä jyystää. Mahtavaa paskaa.

    • Asanna

      Älvsbytalo. Olin tiennyt Äbyhus-talomerkin olemassaolosta 25 vuoden ajan, mutta en ollut tullut googlanneeksi talon hankkineiden tosikertomuksia. Heti kun nimi oli tilaussopimuksessa tylytys tehtaan puolelta alkoi. Kauppaa tehdessä edustajan kanssa sovittuja aikatauluja ei kirjattu tehtaan puolesta paperille vaikka vaadin kirjaamista. Sanomatta selvää että tilaussopimusvaiheessa sovitut aikataulut kusivat useita kuukausia ja vähitellen tehdas petti kaikki lupauksensa. Mm perustusurakoitsija kieltäytyi tekemästä mitään lisätöitä kiireisiinsä vedoten. Siitä se omatoimirakentaminen sitten alkoi ja aikataulua ei voinut valita. Talo on ollut peruskorjausta vaativa syvä pettymys uudesta saakka. Keljuuntumisesta toipumiseen menee vielä muutama vuosi ja sen jälkeen yritän myydä talon pois. Arvonnousu on ollut olematonta. Olen tyytyväinen jos saan omani pois. Uudehkoja Äbytaloja on myyty myös tappiolla.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jos voisit kääntää kelloa taaksepäin

      Mihin hetkeen palaisit?
      Ikävä
      172
      2053
    2. Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sinusta?

      Oletko ollut hänen mielestään reilu, rehellinen ja ymmärtäväinen? Vai oletko hänen mielestään se, joka ei ollut reilu ei
      Ikävä
      18
      1906
    3. Mikä oli se suurin syy, ettet kertonut tunteistasi?

      Olisitko voinut tai halunnut?
      Ikävä
      72
      1153
    4. Pertikki out

      Lopeta nyt Pertikki tuo poliitiikan jauhaminen täällä. Mene jonnekin poliitiikan erikoissivuille ja jankkaa tuota muuall
      70 plus
      224
      1029
    5. Kuinka moni on oikeasti valmistautunut ydinsotaan henkisesti?

      Ihmisten pitäisi tässä vaiheessa ymmärtää ja olla henkisesti jo varautunut ydinsotaan eikä naiivina kuvitella, ettei sit
      Maailman menoa
      267
      967
    6. Lauantai aaumua

      Silmät aukesivat todellisuuteen. Hyvää huomenta. ☕🍁😊❤️
      Ikävä
      148
      963
    7. Näkisimmekö jossain?

      Katson kasvojasi, kuinka silittäisin poskeasi ja kuiskaisin miten paljon sinusta välitän. Kuuntelen ääntäsi ja vitsailua
      Ikävä
      62
      890
    8. Miksi rakastuit

      Juuri häneen???
      Ikävä
      43
      865
    9. Sofialle maistui sunnuntaina usempikin lasillinen valkoviiniä, mutta mies vaikutti olevan kuivin sui

      Kämpissä on kiva kitata viiniä, tulevalle sulholle taas ei maistunut, ehkä tulossa järkiinsä ja lähtemässä lipettiin....
      Kotimaiset julkkisjuorut
      136
      859
    10. Kenraali on syytön

      Vaasan hovioikeus kumosi kenraalin perättömät raiskaussyytteet. Kenraalin elämä vedettiin silti viemäristä alas. Kenraa
      Lappajärvi
      55
      837
    Aihe