Tyttökaveri oli mennyt tilaamaan jotain Healthzonelta. Pienellä präntätyssä sanottiin, että olemalla tekemättä mitään paketteja tulee jatkossakin (helvetinmoisella hinnalla).
Tilauslomake: http://v1.campaign-redirect.com/campaignID/f528806f-f13b-45fc-bc86-35e00d9301ee/1766/#
Firman kotisivut: http://healthzone.biz/
Mites tämä nyt menee? Noiden ehdoissa puhutaan että peruutus maksaisi 18 euroa. Soitto kuluttaja-asiamiehelle ja homma on sillä selvä? Vai olemmeko kusessa?
Healthzone
160
11109
Vastaukset
- hemmetinhemmetti
Joo niinhän se sitten meni. Ja tuotteita ei voi edes palauttaa.
Älkää missään nimessä tilatko mitään tuolta. Ihan puhtaasti kusetukseen perustuva yritys.- healthzone alas
Sain kyseiseltä firmalta postia jossa väitetään saavan tilauksen yhteydessä ilmaisen matkan venetsiaan....
tilaa cellu-diet kuuri ja kaupan päälle ilmainen matka..
Käytännössä siis tulee ilmeisesti kestona turhia pillereitä ja matkaa ei varmasti edes saa tai sitä ei edes ole..
kusetus firmat pitäisi ajaa alas! - Huijarifirmat kuriin
healthzone alas kirjoitti:
Sain kyseiseltä firmalta postia jossa väitetään saavan tilauksen yhteydessä ilmaisen matkan venetsiaan....
Käytännössä siis tulee ilmeisesti kestona turhia pillereitä ja matkaa ei varmasti edes saa tai sitä ei edes ole..
kusetus firmat pitäisi ajaa alas!Melko taitavasti tehty laihdutusmainos. Olin jo mennä halpaan, mutta epäilykset heräsivät kun alkoi olla niin imelää ja liian moneen kertaan toistettuja asioita.
Ilmainen matka olis ollut ihan kiva... siinä vaiheessa tiesin jo että huijausta. Yritin soittaa mainoksessa kerrottuun 09-suuntaiseen "asiakaspalveluun" mutta tuuttasi koko ajan varattua... - tehokas keino, ihmiset luulee että on niin suosittu kun koko ajan varattu!!
Eikö mikään laki pysty näihin?? Eikö kuluttaja-asiamies voi tehdä yhtään mitään?? Ymmärrän toisaalta.. toimivat ulkomailta käsin. OLEN HUOMANNUT, ETTÄ USEIMMAT SUOMEEN MYYVÄT HUIJARIFIRMAT OVAT KIRJOILLA AHVENANMAALLA!! -mistä sitten myyvät kaikkea tänne.
-jos jätät laskun maksamatta, laittavat perintään. Jos yrität soittaa firmaan (ahvenanmaalle) , et saa ketään kiinni, sähköpostiin eivastata tai sitä ei edes ole kerrottu..
-paras oli kun erehdyin tilaamaan piilolinssit, tutustumistarjous. Sanottiin ettei sido mihinkään kestotilaukseen. Mutta niin vaan alkoi tulla joka kk uusia. Mihinkään ei saanut yhteyttä, en siis voinut peruuttaa enkä valittaa. Mutta perintätoimiston kirjeitä alkoi tulla.
-perintätoimiston kautta sain vihdoin numeron jonne soittaa. Kestotilaus peruutettiin, mutta minulle jäi lähes 200e maksettavaa.. kuulemma jo tulleet lähetykset piti maksaa enkä voinut mitään.
Siitä otti jo opiksi. Enää en tilaa mitään, enkä varsinkaan jos firma on Ahvenanmaalla!!
nimim.pahasti pettynyt ja velkaantunut - healthzonen tilaaja!
Huijarifirmat kuriin kirjoitti:
Melko taitavasti tehty laihdutusmainos. Olin jo mennä halpaan, mutta epäilykset heräsivät kun alkoi olla niin imelää ja liian moneen kertaan toistettuja asioita.
Ilmainen matka olis ollut ihan kiva... siinä vaiheessa tiesin jo että huijausta. Yritin soittaa mainoksessa kerrottuun 09-suuntaiseen "asiakaspalveluun" mutta tuuttasi koko ajan varattua... - tehokas keino, ihmiset luulee että on niin suosittu kun koko ajan varattu!!
Eikö mikään laki pysty näihin?? Eikö kuluttaja-asiamies voi tehdä yhtään mitään?? Ymmärrän toisaalta.. toimivat ulkomailta käsin. OLEN HUOMANNUT, ETTÄ USEIMMAT SUOMEEN MYYVÄT HUIJARIFIRMAT OVAT KIRJOILLA AHVENANMAALLA!! -mistä sitten myyvät kaikkea tänne.
-jos jätät laskun maksamatta, laittavat perintään. Jos yrität soittaa firmaan (ahvenanmaalle) , et saa ketään kiinni, sähköpostiin eivastata tai sitä ei edes ole kerrottu..
-paras oli kun erehdyin tilaamaan piilolinssit, tutustumistarjous. Sanottiin ettei sido mihinkään kestotilaukseen. Mutta niin vaan alkoi tulla joka kk uusia. Mihinkään ei saanut yhteyttä, en siis voinut peruuttaa enkä valittaa. Mutta perintätoimiston kirjeitä alkoi tulla.
-perintätoimiston kautta sain vihdoin numeron jonne soittaa. Kestotilaus peruutettiin, mutta minulle jäi lähes 200e maksettavaa.. kuulemma jo tulleet lähetykset piti maksaa enkä voinut mitään.
Siitä otti jo opiksi. Enää en tilaa mitään, enkä varsinkaan jos firma on Ahvenanmaalla!!
nimim.pahasti pettynyt ja velkaantunutTilasin 180 kpl paketin näitä pillereitä, no paketti tuli ja ajattelin tulla sitten vasta katsomaan tänne sivuille mitä tämä pitää sisällään kun ei tosiaan ollut minkäänlaisia käyttöohjeita näille. Järkytyin lueskellessani näitä kommentteja.... soitin välittömästi palvelunroon ja sielä kerrottiin että ei ole kuin yksi maksu niistä ja muita ei ole tulossa kun ei ole kestotilauksessa jne. Kerroin että olen kuullut juttua että sieltä lähetellään paketteja omiin nimiin mut sai ymmärtämään asian niin että jos on kestotilauksessa ja ei peruta ennen seuraavan paketin tuloa niin se täytyy maksaa ja sitten seuraavat tilaukset voidaan perua. Itse olen ainakin helpottunut nyt kun tilasin vain tämän yhden paketin ja ei ole enää tulossa uusia omiin nimiin.
- venetsian matkalle!!
healthzone alas kirjoitti:
kusetus firmat pitäisi ajaa alas!Matka on ihan totta tosiasia. Tyttö on menossa jo nyt lokakuussa, ja itselle matka varattuna maaliskuussa. Ja Cellu-diet laastareita EI OLE PAKKO tilata, vaikka minä ne tilaisinkin, ne ei myöskä ole kestotilaukset, tilat kerralla vain 1-6 kuukauden pakkauksen, ja siina se.
Ne Removyl pillerit on ihan eri juttu. Ne tulee kyllä kestona, niin pitkalle kun viitsit ne perutta. Mutta ei ole pakko jatkaa tilausta ilmaisen näittepakkauksen jälkeen, ne vain täytyy ajallaan perutta, muuten tulee lisää. Ja neitä ei saa palautta, koska on elintarvikeet. - huijattu
venetsian matkalle!! kirjoitti:
Matka on ihan totta tosiasia. Tyttö on menossa jo nyt lokakuussa, ja itselle matka varattuna maaliskuussa. Ja Cellu-diet laastareita EI OLE PAKKO tilata, vaikka minä ne tilaisinkin, ne ei myöskä ole kestotilaukset, tilat kerralla vain 1-6 kuukauden pakkauksen, ja siina se.
Ne Removyl pillerit on ihan eri juttu. Ne tulee kyllä kestona, niin pitkalle kun viitsit ne perutta. Mutta ei ole pakko jatkaa tilausta ilmaisen näittepakkauksen jälkeen, ne vain täytyy ajallaan perutta, muuten tulee lisää. Ja neitä ei saa palautta, koska on elintarvikeet.Tämän viestin on varmaan kirjoittanut joku firman oma työntekijä ,ainakin murre tuntuu siltä
- huijattu
huijattu kirjoitti:
Tämän viestin on varmaan kirjoittanut joku firman oma työntekijä ,ainakin murre tuntuu siltä
nni varmaan koska tämä virolainen firma älkää hyvät ihmiset menkö halpaan itse tein sen virheen,mutta tyhmyydestä sakotetaan
- timuli12
näin on, olen lopettanut tilaukseni soittamalla jo 2,5kk sitten ja vielä nyt yrittävät laskuttaa vaikka tuotteita en ole saanut /tilannut.....tietoa eteenpäin ei kaanata sotkeutua siihen:((
- au
venetsian matkalle!! kirjoitti:
Matka on ihan totta tosiasia. Tyttö on menossa jo nyt lokakuussa, ja itselle matka varattuna maaliskuussa. Ja Cellu-diet laastareita EI OLE PAKKO tilata, vaikka minä ne tilaisinkin, ne ei myöskä ole kestotilaukset, tilat kerralla vain 1-6 kuukauden pakkauksen, ja siina se.
Ne Removyl pillerit on ihan eri juttu. Ne tulee kyllä kestona, niin pitkalle kun viitsit ne perutta. Mutta ei ole pakko jatkaa tilausta ilmaisen näittepakkauksen jälkeen, ne vain täytyy ajallaan perutta, muuten tulee lisää. Ja neitä ei saa palautta, koska on elintarvikeet.ookkona töisä kyseisesä virmasa. kus piät
- Kulutt.as.m.TÖITÄ
Kävin HEALTHZONEN sivuilla. Sieltä näki heti että ovat huijareita... Kotiin tulleet mainokset olivat laadukkaasti tehtyjä, sivuilla oli vain otsikot suomeksi, laihdutuslääkkeitten teksti oli suomennettu...
YLLÄTYS!! Sivuilla ei tunnettu ollenkaan kyseistä CELLU-DIET tuotetta!!!
"Tietoja meistä" sivulle oli kirjoitettu:
-------------------------------------------------------
Tietoja meistä
etdgxcxfgcvcgfx
Denna sida handlar om Healthzone. Finska.
-------------------------------------------------------
Sama koski "Asiakaspalvelu" sivua.
En löytänyt firmaan mitään puh.nroa, ei sähköpostia ja mainoksen palautuskuoressakin oli vain postilokero-osoite... -eli, JOS TILAAT HEALTHZONELTA, TUOTTEET JA MAKSULAPUT TULEVAT, MUTTA ITSE ET SAA MILLÄÄN TAVALLA FIRMAAN YHTEYTTÄ.
ONKO TOSIAAN NIIN, ETTEI KULUTTAJASUOJA TODELLAKAA PYSTY TÄLLAISIIN FIRMOIHIN????
Ainoa tieto mikä firmasta selvisi, oli se että tämäkin firma toimii Ahvenanmaalta käsin. Mikähän siellä houkuttaa näitä firmoja??? Onko sieltä käsin jotenkin helppo huijata suomalaisia????- ;J;J;J
Varokaa myös VITAL NORDIC nimistä firmaa. Samanlaista kusetusta, tutustumispaketin tilattua ei verkkosivuilla eroaminen onnistunut, ja sitten alkoi satelemaan maksumuistutuksia ilman tuotteita tai laskuja. Ja uusi paketti lähetettiin asiakkaan kiellosta huolimatta!! Ja lasku oli yhtäkkiä tuplana
Ei palautusoikeutta vain vaihto yhteen tuotteeseen (hampaiden valkaisuaineeseen). törkeä firma, törkeät ehdot!!! - huijausta
;J;J;J kirjoitti:
Varokaa myös VITAL NORDIC nimistä firmaa. Samanlaista kusetusta, tutustumispaketin tilattua ei verkkosivuilla eroaminen onnistunut, ja sitten alkoi satelemaan maksumuistutuksia ilman tuotteita tai laskuja. Ja uusi paketti lähetettiin asiakkaan kiellosta huolimatta!! Ja lasku oli yhtäkkiä tuplana
Ei palautusoikeutta vain vaihto yhteen tuotteeseen (hampaiden valkaisuaineeseen). törkeä firma, törkeät ehdot!!!joo varoitan itekkin että älkää missään nimessä tilatko mitään tuolta vital nordicilta. minulle tulee perintä laskuja vaikka olen maksanut laskut mitkä on tulleet minulle. nyt saa niiden kans tapella. ja olen perunut jäsenyydenkin mutta saa nähdä peruuntuiko se. koko firmaan ei saa puhelimella yhteyttäkään. ja firma on mennyt konkurssiinkin..
- VITAL NORDIC:sta
huijausta kirjoitti:
joo varoitan itekkin että älkää missään nimessä tilatko mitään tuolta vital nordicilta. minulle tulee perintä laskuja vaikka olen maksanut laskut mitkä on tulleet minulle. nyt saa niiden kans tapella. ja olen perunut jäsenyydenkin mutta saa nähdä peruuntuiko se. koko firmaan ei saa puhelimella yhteyttäkään. ja firma on mennyt konkurssiinkin..
Haa, onneksi löysin tämän VITAL NORDIC:in "muutkin uhrit". Olen tapellut ilmaisesta hampaidenvalkaisunäytteestä ihan samalla tavalla, kuten aikaisemmat kaksi nimimerkkiäkin.
En siis todellakaan aio maksaa. Kuluttajaneuvoja kehotti ottamaan yhteyttä ECC:n.
Kesäkuussa tuli ilmainen näyte, nyt sitten marraskuun lopulla tuli kahden kuukauden satsi, joka pitäisi maksaa. Palauttaa ei voi, eikä puhelimella saa yhteyttä. Meileihin vastataan ruotsiksi, eikä voi palauttaa ja lasku pitäisi muka maksaa. Olen heinäkuun 16 päivä laittanut meilin firmalle, että minulle ei saa enää lähettää kyseistä tuotetta. Siis irtisanonut kaikenlaisen yhteydenpidon.
VAROKAA IHMISET! Älkääkä maksako, jos he eivät voi laittaa teille selvitystä siitä, että olette hyväksyneet kestotilauksen! - monni
VITAL NORDIC:sta kirjoitti:
Haa, onneksi löysin tämän VITAL NORDIC:in "muutkin uhrit". Olen tapellut ilmaisesta hampaidenvalkaisunäytteestä ihan samalla tavalla, kuten aikaisemmat kaksi nimimerkkiäkin.
En siis todellakaan aio maksaa. Kuluttajaneuvoja kehotti ottamaan yhteyttä ECC:n.
Kesäkuussa tuli ilmainen näyte, nyt sitten marraskuun lopulla tuli kahden kuukauden satsi, joka pitäisi maksaa. Palauttaa ei voi, eikä puhelimella saa yhteyttä. Meileihin vastataan ruotsiksi, eikä voi palauttaa ja lasku pitäisi muka maksaa. Olen heinäkuun 16 päivä laittanut meilin firmalle, että minulle ei saa enää lähettää kyseistä tuotetta. Siis irtisanonut kaikenlaisen yhteydenpidon.
VAROKAA IHMISET! Älkääkä maksako, jos he eivät voi laittaa teille selvitystä siitä, että olette hyväksyneet kestotilauksen!MOI,
huh,kauhukseni huomasin nämä jutu täällä..erehdyin tilamaan healtzonesta laihdutusnappeja,ajattelin että ei voi tietää,jos ei kokeile.piti saada ilmainen näytepaketti kuukaudeksi,postikuluilla.
paketti tuli,ja kappas,sielhän oli yli 40 euroa lasku!!!!ja pillerit myös.
ehdin aloittaa pilleri kuurin,joten en voi palauttaa tuotetta.mutta mitäpä teen laskun kanssa?otin tänään yhteyttä s postilla sinne asiakaspalveluun,saas nähdä miten vastaavat? - yksi uhri lisää
VAROKAA IHMISET! Älkääkä maksako, jos he eivät voi laittaa teille selvitystä siitä, että olette hyväksyneet kestotilauksen!Tilasin myös kesäkuussa "ilmaisen" paketin Vital Nordicilta ja nyt tappelen perintään menneiden laskujeni kanssa! En ole välissä saanut yhtään pakettia tai edes kuullut koko firmasta kunnes helmikuussa tuli maksumuistutus muka tilaamistani tuotteista. Olen yrittänyt ottaa yhteyttä firmaan ja sieltä tulee vain uutta laskua asianajokuluista yms. Löysin vihdoin tieni yrityksen kotisivuille ja peruin jäsenyyden ja tilaukset.
Itkettää, suuttuttaa ja turhauttaa oma tyhmyys, mutten onneksi ole asiani kanssa yksin.. Kuluttajaneuvoja käski minun maksaa laskuni jottei tulisi merkintää luottotietoihin!! Selvityksiä ei kuulu, mutten enää tiedä mitä tehdä....
Onko joku saanut asiansa etenemään ja osaisi neuvoa tätäkin uhria?? - yks häiritty
yksi uhri lisää kirjoitti:
Tilasin myös kesäkuussa "ilmaisen" paketin Vital Nordicilta ja nyt tappelen perintään menneiden laskujeni kanssa! En ole välissä saanut yhtään pakettia tai edes kuullut koko firmasta kunnes helmikuussa tuli maksumuistutus muka tilaamistani tuotteista. Olen yrittänyt ottaa yhteyttä firmaan ja sieltä tulee vain uutta laskua asianajokuluista yms. Löysin vihdoin tieni yrityksen kotisivuille ja peruin jäsenyyden ja tilaukset.
Itkettää, suuttuttaa ja turhauttaa oma tyhmyys, mutten onneksi ole asiani kanssa yksin.. Kuluttajaneuvoja käski minun maksaa laskuni jottei tulisi merkintää luottotietoihin!! Selvityksiä ei kuulu, mutten enää tiedä mitä tehdä....
Onko joku saanut asiansa etenemään ja osaisi neuvoa tätäkin uhria??Juu, mulle kävi ihan vastaavanlaisesti ja laskut ei kun suurenee, mutta en todellakaan aio maksaa. En ole tilannut niin katson, että en myöskään ole velvollinen maksamaan mitään omituisia lähetyksiä. En tiedä, pitäisikö tehdä rikosilmoitus kyseistä firmaa kohtaan vai miten edetä? Mielestäni firman toiminta alkaa jo vaikuttaa häirinnältä sekä painostukselta. En viitsi enää vastata niihin ihmeellisiin ruotsinkielisiin viesteihin.
- yx tyhymä kans
monni kirjoitti:
MOI,
huh,kauhukseni huomasin nämä jutu täällä..erehdyin tilamaan healtzonesta laihdutusnappeja,ajattelin että ei voi tietää,jos ei kokeile.piti saada ilmainen näytepaketti kuukaudeksi,postikuluilla.
paketti tuli,ja kappas,sielhän oli yli 40 euroa lasku!!!!ja pillerit myös.
ehdin aloittaa pilleri kuurin,joten en voi palauttaa tuotetta.mutta mitäpä teen laskun kanssa?otin tänään yhteyttä s postilla sinne asiakaspalveluun,saas nähdä miten vastaavat?Tilasin kans ja pillerit söin -en laihtunu IHME-!!???!
Laskua olen yrittäny maksaa, niin nordean verkkopankkini ei huoli tilinumeroa, heittää aina punasen palkin yläreunaan ja pyytää tarkistaan tilinro!!
Pistin sähköposita healthzone, et en saa maksettua laskua, ei huoli teidän tilinro...vastasivat et numero on ihan oikein ja FI tunnun annettiin...MUT EI VAAN VERKKOPANKKINI HUOLI SITÄ!!
KÄÄK....mitäs mä ny si teen...tuli jo karhu lasku...enkä vaan saa maksettua?!!!? - thuvu
VAROKAA IHMISET! Älkääkä maksako, jos he eivät voi laittaa teille selvitystä siitä, että olette hyväksyneet kestotilauksen!Juuri tänään tuli Vital Nordicista dokkari, ja selvis et sitä johtaa joku Jonas Heldwig ja et sillä on miljoonavelat ja on tehnyt paljon kusetusfirmoja.
- Vastataan roskalla
Aletaan me huijata huijareita: pakataan vastauslähetyskuori täyteen roskapaperia (ei tietenkään omia yhteystietoja) ja postiin vaan. Healthzone maksaa sitten vastauslähetyskulut :)
Saadaanhan mekin niille kiusaa tehdä, vai mitä?
Näiden "huijarifirmojen" kuriin saaminen on kai siksi vaikeaa kun samat tyypit aloittaa sitten taas jollain uudella toiminimellä kun edellinen kaatuu :( - Vastauskuori matkaan
Jesh, nyt vaan kaikki lähettämään tuo kyseinen vastauskuori takaisin, roskapaperilla täytettynä tai tyhjänä. Annetaan maistaa omaa lääkettään.
- Kusetetttavissako
Mä tein niin!
- upponalle
Hei! Ei sekään auta että lähetät paketin takaisin. Mä laitoin ja tuli takaisin uhkauksen kera että oikeudessa nähdään. Mitähän tapahtuisi jos kaikki joita on petetty niin löisivät hynttyyt yhteen ja veisi oikeuteen tämän firman. Loppuisikohan petkuttaminen. Ottakaa kantaa.
- vihuhevonen
upponalle kirjoitti:
Hei! Ei sekään auta että lähetät paketin takaisin. Mä laitoin ja tuli takaisin uhkauksen kera että oikeudessa nähdään. Mitähän tapahtuisi jos kaikki joita on petetty niin löisivät hynttyyt yhteen ja veisi oikeuteen tämän firman. Loppuisikohan petkuttaminen. Ottakaa kantaa.
Oliko firma Healthzone ? Jos oli, olen lähettänyt rikosolmoituksen poliisille. Parempi olisi jos kaikki lähettäisivät poliisin sähköpostiin valituksen, se tehoaisi.
vihuhevonen - mollamaija
upponalle kirjoitti:
Niin minä myös lähetin paketin takaisin jo kaksi kertaa,mutta nyt se tuli ulosoton uhkailulla takaisin.
Minä en pysty käyttämään noita laastareita,koska alle tulee näppylöitä ja kutisee kamalasti.
Olen käyttänyt noita laastareita kaikesta huolimatta,mutta en ole laihtunut grammaakaan.
Ajattelin käydä lääkärillä näyttämässä noita näppylöitä ja onko mun pakko lunastaa nuo,vaikka periaatteessa en pysty käyttämään.
Muistelen,että olisko siinä esitteessä ollut lupaus,että saa rahat takaisin,jos ei laihdu,puppuahan se tietenkin on. - hannahh
upponalle kirjoitti:
sama mulla asiskas palvelu sano paketin voi palauttaa.palautin tuli takas uhkauskirjeen kera.jälleen soitin asiakaspalveluun ja kerroin asian käski edelleen palauttaa ja olla maksamatta laskua saa nähä kuinka käy.tosi kusetusta .en maksa meen vaikka oikeuteen .
- maisus39n
upponalle kirjoitti:
itse olen laittanut kerran paketin takaisin removyl pillereitä, kyllä niillä on postissa palautus sopimuskin.... ja peruin perään seuraavien tulon saas nähä kuin käy....
- no voi jessus
Jo meinas täälläkin mennä lankaan, mutta onneksi on muuttunut niin epäluuloiseksi, että kaikki on tarkistettava ennen kuin tekee mitään.
Säästypähän meikäläiseltä rahat! - walhelm
minä menin halpaan :( ja nyt ottaa päähän niiin suunnattmasti !
- mennäkö vai eikö men
Jos menit tilaamaan kuurin ja venetsian matkan varauspaperit, niin mitä olet saanut postissa ja onko matkaa luvassa?
- Retkuun mennyt
Samoin täällä mentiin halpaan ja nyt kyllä ottaa oikeesti päähän.
- Retkuun mennyt
Retkuun mennyt kirjoitti:
Samoin täällä mentiin halpaan ja nyt kyllä ottaa oikeesti päähän.
Soitin kans siihen palvelunumeroon 09 42417779 ja laitoin vielä viestiä, [email protected] ja toivon ettei enää tule paketteja ja pääsen kyseisestä firmasta eroon ja tietty maksoin tyhmyydestäni. Numeroon kyllä pääsi yllättävän hyvin läpi.
- Venetsian matkalle!!
mennäkö vai eikö men kirjoitti:
Jos menit tilaamaan kuurin ja venetsian matkan varauspaperit, niin mitä olet saanut postissa ja onko matkaa luvassa?
Matka on jo varmistunut maaliskuulle, ja tyttö menossa nyt lokakuussa, kyllä se ihan totta on. Ja matka järjestää Univerasl Tours Scandinavia Oy, Healthzonella ei ole matkan kanssa tekemista.
- yuhiii
Retkuun mennyt kirjoitti:
Soitin kans siihen palvelunumeroon 09 42417779 ja laitoin vielä viestiä, [email protected] ja toivon ettei enää tule paketteja ja pääsen kyseisestä firmasta eroon ja tietty maksoin tyhmyydestäni. Numeroon kyllä pääsi yllättävän hyvin läpi.
yritin soittaa samaan numeroon ja ei ole käytössä
- au
Venetsian matkalle!! kirjoitti:
Matka on jo varmistunut maaliskuulle, ja tyttö menossa nyt lokakuussa, kyllä se ihan totta on. Ja matka järjestää Univerasl Tours Scandinavia Oy, Healthzonella ei ole matkan kanssa tekemista.
niin varmaan
- Pal palautuskuoressa
Onneksi on näitä sivuja!!! Lähellä oli minunkin halpaan meno. Nyt lähtee lähettäjälle palautuskuoressa sama nippu paperia ilman sitä tunnistelappua; Tarjoamme sinulle ilmaisen matkan Venetsiaan... Tosin terveisillä, että lukekaa suomi24:aa ja muita kansainvälisiä keskustelupalstoja. Tehkää muutkin samoin ja palauttakaa kuori... Kyllä postimaksut maksavat näille kusettajafirmoilekin.
- Naantalin flik
Liekö sama firma kuin Naturposten mutta eri nimellä nyt??? Maarianhaminasta vissiin löytyy... Venetsianmatkaa Naturposten tarjosi aikanaan ja serkkupoika teki ilmaisen matkan. Kaikki oli niinkuin oli sovittu. Muistaakseni 100 Euron "varausmaksun" sai takaisin matkan aikan puhtaana käteen! Tosin siellä tehtävät retket kerryttävät hintaa jos haluaa niihin osallistua.
Cellu-diet valmisteen sijaan uskon ja suosittelen kaikille pienempiä ruoka-annoksia, herkut pois sekä lisää liikuntaa! - HUIJAUSTUTKIJA
Älkää unohtako, että kansainvälinen mafia saattaa olla näiden firmojen takana? Selvitin Suomen ja Ranskan poliisin kanssa vuonna 2002 ranskalaisen selvinnäkijä Maria Duvalin taustat ja sieltä ei löytynyt enää lainkaan itse Duvalia, vaan Hong Kongin mafia, joka oli ostanut ko. liiketoimen Duvalilta. Saimme katkaistua Suomeen suunnatut rahankeräyskampanjat!
- Kusetettavissako
Sama homma sain kyseistä postia eilen. Kuinka moni muukin on mahtanut saada ja manee lankaan. Yritin heille soittaa useaan otteeseen ja puhelin on varattu tosiaan koko ajan. Poliisille tartteisi marssia kyseisten lappujen kanssa.
- Postilokerofirma
Healthzonen nettisivut on tosi törkeen keskeneräiset. Vaikka valitsee suomenkieliset, niin silti siellä tyrkätään vähän väliä kuitenkin "toista kotimaista".
Yhteystietojen puute ei kovin kummoista luottamusta herätä. - Perjantaipostia
Sama kirje tuli tännekin. Mietin jo kokeilemista, vaikka en usko että voisi toimia tuollainen laastareilla rasvansulatus... Mutta JOS vaikka toimisi, voisi kokeilumielessä kertaeränä halvimman setin testata. Vaan en kyllä uskalla riskeerata jos firma on tuollainen. Onneksi tuli vähän googlattua ensin.
- Venetsian matkalle!
Jos laastari toimii ehkäisyvälineena tai tupakkahimon lievittajana, miksi se ei voi myös laihtutuksessa toimia?? Itse olen käytänyt Removyl kapseleita kuukauden ajan ja niile lisaksi nyt 2 viikoa Cellu-diet laastaria, ja olen laihtunut 8,5 kg (reilussa kuukaudessa). Olen kyllä lisänyt liikuntakin, mutta ei niin merkitavasti, että vain sen ansiosta olisi ne kilot karissut.
Ja matkakin on luvassa maaliskuussa!! Vaikka ei se ilmainen matka ihan ilmainen oleka, maksa se lentokentamaksu, matkavakutus, ruokailu, paikalliset kiertoajelut ja matkat erikseen, mutta lento Italiaan ja hotelli ovat ilmaisia. - Apteekista
Venetsian matkalle! kirjoitti:
Jos laastari toimii ehkäisyvälineena tai tupakkahimon lievittajana, miksi se ei voi myös laihtutuksessa toimia?? Itse olen käytänyt Removyl kapseleita kuukauden ajan ja niile lisaksi nyt 2 viikoa Cellu-diet laastaria, ja olen laihtunut 8,5 kg (reilussa kuukaudessa). Olen kyllä lisänyt liikuntakin, mutta ei niin merkitavasti, että vain sen ansiosta olisi ne kilot karissut.
Ja matkakin on luvassa maaliskuussa!! Vaikka ei se ilmainen matka ihan ilmainen oleka, maksa se lentokentamaksu, matkavakutus, ruokailu, paikalliset kiertoajelut ja matkat erikseen, mutta lento Italiaan ja hotelli ovat ilmaisia.Onpa kovasti virolle kalskahtavaa suomen kieltä... heh heh...
Ei kannata mennä tosiaan tällaiseen halpaan. Nyt tämä samainen firma kauppaa glucodiet- nimistä valmistetta. Samanlaista tuotetta kuin tuo Glucomannan on guarkumi jota saa joka apteekista ja halvalla hinnalla. Eli täyttää mahan ettei mahdu liikaa ruokaa.
- Loppu huijareille!
Hei! Minäkin sain muiden tavoin postia. Aion palauttaa kirjeen kaikkine siinä olleine papereineen mutta ilman Venetsian matkaan osallistumisilmoitusta. Helathzone näyttää muuten olevan australialainen firma, ja Suomen eli Ahvenanmaan tytäryhtiö on rekisteröity viime keväänä.
Kirjoitin mukaan ruotsiksi (menee ehkä paremmin perille) seuraavan tekstin, jonka muutkin halukkaat voisivat liittää mukaan:
Till Healthzone,
Det lönar sig att läsa det här:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10075811
Hoppas att det snart blir slut med er oärliga verksamhet. Informationen sprids effektivt tack vare internet!
Även Konsumentverket och många andra myndigheter lär vara intresserade av era falska löften… - pgkjrtthå
Kiitos teille kaikille .Sain myös kirjeen jossa laastareita mainostetaan ja Venetsian matka.Onneksi Googlasin ensin ja nyt tiedän mihin osoitteeseen kaik laput ja liput menevät=roskakoriin!!!! Kannattaa olla varovainen kaikkien lappujen suhteen tänä päivänä.
- 7 kg
Olin myös postittamassa pienintä tilausta, mutta samaan hintaan menee roskikseen. Kiitos varoituksista.
- ChaChaCha
Yleensä kaikki lippulaput, joissa sama asia sanotaan kolmesti eri fontilla, menevät suoraan roskiin. Mutta tämä Healtzone oli niin törkeä, että oli pakko tulla googlailemaan, mitä firmasta kirjoitetaan. Toivottavasti jatkossa näkee myös uutisia siitä, miten tällaiset firmat saatetaan oikeuteen. Joka maassa on kuitenkin alaikäisiä, vanhuksia, henkisesti sairaita, eriasteen vammoista kärsiviä sekä huonosti suomea ymmärtäviä, jotka joutuvat muita helpommin tällaisten huijausyritysten uhreiksi. (Olen opettanut suomea maahanmuuttajien kielikursseilla ja huomannut muun muassa sen, että heille kotiin tuleva, epämääräinen posti saattaa aiheuttaa hämmennystä, kun kirjeistä ei aina tiedä, mihin niistä pitää/kannattaa oikeasti vastata ja mitkä ovat vain kusetusta.)
Taidanpa myös laittaa Healtzonen kirjeen konkreettisena roskapostina takaisin lähettäjälleen. Parasta olisi laittaa vielä pari haisevaa silliä mukaan, mutta ei viitsi aiheuttaa harmia postinkantajille.
Kiitos kaikille, jotka ovat tehneet konkreettisia tekoja tällaisen meiningin loppumiseksi. - lankaan menin
Täällä mentiin lankaa ja kauhulla odotan mitä posti tuo. Osaatteko neuvoa mitä pitäis nyt tehdä että voisin tilauksen perua?
- vipuun mennyt
Nyt jos heti soitat sinne p.09 4241 7779 niin saatat vielä pystyä tuon perumaan koko paketin, ja ainakin kun paketti tulee niin peru heti se tilaus ettei tule tuota seuraavaa 85 euron lottovoittoa minkä itse juuri sain..kertaalleen jo lähetin sen takaisinkin mutta tuli bumerangina takaisin.. asiakaspalvelusta sanoivat että 3 kertaa voin sen palauttaa sitten eivät enää lähetä takaisin sitten joudun vain tyytymään laskun maksuun..hehe tosi mukava oli juu virolaistyttö kenen kanssa juttelin..NOOOOT!!!!! Joten peru heti kun vain voit, usko minua ettet halua sitä 85e maksaa mikä tulee seuraavaks..
- lillen
vipuun mennyt kirjoitti:
Nyt jos heti soitat sinne p.09 4241 7779 niin saatat vielä pystyä tuon perumaan koko paketin, ja ainakin kun paketti tulee niin peru heti se tilaus ettei tule tuota seuraavaa 85 euron lottovoittoa minkä itse juuri sain..kertaalleen jo lähetin sen takaisinkin mutta tuli bumerangina takaisin.. asiakaspalvelusta sanoivat että 3 kertaa voin sen palauttaa sitten eivät enää lähetä takaisin sitten joudun vain tyytymään laskun maksuun..hehe tosi mukava oli juu virolaistyttö kenen kanssa juttelin..NOOOOT!!!!! Joten peru heti kun vain voit, usko minua ettet halua sitä 85e maksaa mikä tulee seuraavaks..
minäkin soitin tuohon palvelunumeroon ja sanoin etten halua mitään paketteja sieltä. tilasin tyhmyyttäni tervetuliaispaketin ja senjälkeen tuli uusi paketti kallis kuin mikä 2x60 kapselia 79.80 kulut4.90. palauttaa ei voi vAAN tuli takaisin.
Älkää tilatko mitään tuolta firmasta. pelkkää rahastusta ja huijausta.
- vipuun mennyt
http://v1.campaign-redirect.com/campaignID/eda567ac-84b2-4803-9d1c-c3f84083fe27/1860/#
Kyllä tämä on jotain niin käsittämätöntä..ja tuossa vielä lukee että pakkasselosteessa lukee määrät paljon otetaan..menin vipuun ja tilasin ja pakkauksessahan ei ollut minkäännököisiä lappuja vain minigrip pussi joss kapseleita, näitä söin 4päivää ja sydän pomppi tuhatta ja sataa..en suosittele näitä, minulle ainaki meinasi saada sydärin aikaiseksi, ja tietenkin kun tervetuliaispaketin mukana ei ollut mitään mainintaa että pitää irtisanoa tilaus siihen ja siihen määräpäivään asti niin se unohtui ja nyt tuli kaksin käsin kapseleita ja 85e lasku...hienosti...ei muuten vituta yhtään ja kuluttajansuojalakihan ei todellakaan voi tämmöisille yhtään mitään... kerta tilaushetkellä tilausehdoissa on tämä kaikki mainittu (jota en lukenut) ..että näin!!
En suosittele kellekään, nyt vituttaa eniten kun en voi edes käyttää näitä, on uudet 60 kapselia ja vielä vanhasta 30 on jäljellä 26 kpl.. on taas niin hieno olo ETTÄ!!! :/- Maitta
Moi,
voisin ostaa ne sulta jollain? hinnalla jos et voi käyttää?
Voisin maksaa 40euroa niin ei olisi sun rahat menneet ihan hukkaan ?
- Healthzone
Ite just äsköttäin soitin sinne palvelunumeroon ja ainakin sen virolaistytön mukaan tilaus on peruutettu, että ei pitäis tulla enää yhtää pakettia sieltä päin!!
Jos ootte erehtyny tilaamaan nii suosittelen soittamaan tonne palvelunumeroon laskussa olevaan viimeiseen muutospäivään mennessä, muuten se on enää vaikia lopettaa se tilaus!- Beritta
Olipa hyvä, että aloin lukea näitä kommentteja. Nimittäin minulle tuli D-Age -ryppyvoide, vaikka en mielestäni tilannut sitä - luin vain ilmoituksen. Kiittivät kuitenkin paketin TILAAMISESTA. No, ensimmäinen maksaa vain 6,90 euroa, mutta jatkossa yli 40 euroa. Ajattelin, että voin ottaa vielä toisen lähetyksen, mutta luettuani, että sen jälkeen on vaikea päästä eroon firmasta, lopetankin tilauksen heti.Soitan jo tänään, jos vain pääsen numeroon. Viimeinen muutospäivä on 21.01. tätä vuotta. Ehkä pääsen vielä kunnialla eroon firmasta. Ostan yleensä voiteet ja muut kaupoista, mutta nyt noita kaiken maailman mainoksia on alkanut tulla sähköpostiini, kun aloin (ensin vahingossa) vastaamaan Panelin kysymyksiin.
Kiitos kaikille mielipiteistä!
- voeereee
se muija yritti kusettaa et mun pitää avaa se paketti et saan sielt jonku osotteen, mut en avaa koska muuten ne voi luulla et oon käyttäny niit hammasvalkasujuttuja, ku palautan sen paketin... ja olin peruuttanu sen ekan paketin jälkee nii tuli silti.......vittu mitä paskaa
- voeereee
ja siis sillee yritti kusettaa et avaisin sen ni ne vois lähettää ne takas ja sanoa etten voi palauttaa koska oon avannu.. mut en oo niin tyhmä. toivottavasti ei lähetä sitä avaamatonta pakettii takas,muuten menee kyl nii hermot..tos puhelimes meni jo hermot ku yritti niin kusettaa kaikes mahollises..vaik tiiän kyl ite mitä oon lukenu niitten lapuista ja mitä oon tehny!!!
- Olen asiakas
voeereee kirjoitti:
ja siis sillee yritti kusettaa et avaisin sen ni ne vois lähettää ne takas ja sanoa etten voi palauttaa koska oon avannu.. mut en oo niin tyhmä. toivottavasti ei lähetä sitä avaamatonta pakettii takas,muuten menee kyl nii hermot..tos puhelimes meni jo hermot ku yritti niin kusettaa kaikes mahollises..vaik tiiän kyl ite mitä oon lukenu niitten lapuista ja mitä oon tehny!!!
Olkaapas varovaisia näiden liikkeiden arvostelussa.
Liikkeenharjoittaja voi vetää teidät oikeuteen haitanteosta liikettä kohtaan. Ennen kun alatte taas haukkumaan että ulkomaista roskapaskaa.. Asiakaspalvelu saattaa ollakin ulkomailla, mutta koko toimimattomuus ei liene olevan heidän ongelma. Enkä ihmettele huonoa palvelua: varsinkin kun joku asiakas soittaa ja haukkuu ensin koko puljun asiakaspalvelijan lyttyyn. On nähty "ystävällisiä" suomalaisia asiakkaita... että mitä enemmän asiakas riehuu sitä enemmän pitää pyydellä anteeksi ja tuputtaa lahjakortteja/kahvilippuja...
Healthzone on mun mielestä hoikentavien terveystuotteiden firma. Miksi ihmeessä tilaatte sieltä sitten??? Eikö liikunta ja terveellinen syöminen riittää? Itse tilasin Removyl tuotetta netistä eli tervetuliaispaketin ja en pystynyt sitä tilaamaan ennen kun olin hyväksynyt tarjousehdot. Perusin tuotteen 14 päivän sisällä soittamalla palvelunumeroon ja minulle ei ole lähetetty enemmän tuotteita. En halunnut enempää, koska tarjousehdoista sain selvää, että uusi pakkaus on liian kallis minulle. Tarjousehdoissa oli palvelunumero (09)42417779 ja
sähköposti [email protected]. Sähköpostitse en ole lähettänyt mitään, mutta puhelimen numero kyllä toimii. Ilmeisesti myös sähköposti toimii.
Että jos et halua markkinoillemme uusia totteita, älä tilaa niitä! Minusta kuulostaa näin huonolta tämä anonyyminen herjaus. - VAROKAA!!
Olen asiakas kirjoitti:
Liikkeenharjoittaja voi vetää teidät oikeuteen haitanteosta liikettä kohtaan. Ennen kun alatte taas haukkumaan että ulkomaista roskapaskaa.. Asiakaspalvelu saattaa ollakin ulkomailla, mutta koko toimimattomuus ei liene olevan heidän ongelma. Enkä ihmettele huonoa palvelua: varsinkin kun joku asiakas soittaa ja haukkuu ensin koko puljun asiakaspalvelijan lyttyyn. On nähty "ystävällisiä" suomalaisia asiakkaita... että mitä enemmän asiakas riehuu sitä enemmän pitää pyydellä anteeksi ja tuputtaa lahjakortteja/kahvilippuja...
Healthzone on mun mielestä hoikentavien terveystuotteiden firma. Miksi ihmeessä tilaatte sieltä sitten??? Eikö liikunta ja terveellinen syöminen riittää? Itse tilasin Removyl tuotetta netistä eli tervetuliaispaketin ja en pystynyt sitä tilaamaan ennen kun olin hyväksynyt tarjousehdot. Perusin tuotteen 14 päivän sisällä soittamalla palvelunumeroon ja minulle ei ole lähetetty enemmän tuotteita. En halunnut enempää, koska tarjousehdoista sain selvää, että uusi pakkaus on liian kallis minulle. Tarjousehdoissa oli palvelunumero (09)42417779 ja
sähköposti [email protected]. Sähköpostitse en ole lähettänyt mitään, mutta puhelimen numero kyllä toimii. Ilmeisesti myös sähköposti toimii.
Että jos et halua markkinoillemme uusia totteita, älä tilaa niitä! Minusta kuulostaa näin huonolta tämä anonyyminen herjaus.Älä selitä, naturmed, healthzone, norkrill ym. kaikki samaa paskaa! Näiden liiketoiminta perustuu 99% kusetukseen.
- myös asiakas.
Olen asiakas kirjoitti:
Että jos et halua markkinoillemme uusia totteita, älä tilaa niitä! Minusta kuulostaa näin huonolta tämä anonyyminen herjaus.Sama mielta!! Olen myös asiakas, ja tähän asti tyytyväinen. Myös matka on luvassa, ei yhtä huiausta. Itselleni jäi myös tervetulijaispaketi jälkee lisatilaus perutamatta, ja takaisi lähettetty paketti oli viikon kuluttua taas postilaatikos. Mutta nyt olen käytänyt pillereita kuukauden ja laastareitakin 2 viikoa, ja kilot on hävinnyt reilussa kuukaudessa 8,5 kg. Puhelin toimii hyvin, sain jatkotilaukset perutettu.
- Tuuriina
VAROKAA!! kirjoitti:
Älä selitä, naturmed, healthzone, norkrill ym. kaikki samaa paskaa! Näiden liiketoiminta perustuu 99% kusetukseen.
No joo, varovainen kannattaa olla, muttei silti teilata kaikkia. Olen ollut NaturaMedin matkalla sekä Venetsiassa että Toscanassa - kumpanakin vuonna olen tilannut vain näytepaletin ja saanut myöhemmin matkatarjouksen.
- huijattu
Olen asiakas kirjoitti:
Että jos et halua markkinoillemme uusia totteita, älä tilaa niitä! Minusta kuulostaa näin huonolta tämä anonyyminen herjaus.Tästäkin viestistä paistaa läpi tuo "etelän" murre , elikkä kotiinpäin vedetään
- TOSI PETTYNYT
Olen asiakas kirjoitti:
Että jos et halua markkinoillemme uusia totteita, älä tilaa niitä! Minusta kuulostaa näin huonolta tämä anonyyminen herjaus.HE HE, VARMASTI OLET HEIDAN ALAISIA
- Retkuun mennyt
Tais olla mainospuhe Olen asiakkaalta tai jopa ite firmalta. Maksoin ja sain lopulta peruttua tilauksen mutta oppirahat on maksettu ja tiedän kyllä seuraavan kerran et ehdot luen ja tarkkaan. Pillereitä en enää syö vaikka niitä nyt on ihan riittävästi, tiedä loppupeleissä mitä ne pitää sisällään taitaa olla neilikkaa täynnä kun sille tuoksuu. Pitäs toimittaa tutkittavaksi et mitä ne oikein pitää sisällään.
- olen asiakas
Hei, miksi sitten uskallat niitä laihdutuspillereitä...? Ootko näin ylipainoinen? Jos riittää rahoja syömiseen, sitten nämä laihdutuspillerit ovat pienoiset menot. Kuulostaa ihan tyhmäältä tämä valittaminen...
- hahhahPELLEE
sä kuulostat tyhmältä ja et osaa ees suomee kirjottaa niin varmana oot tuolt paskafirmasta kotosin
- Unohtaja
Laitoin ilmoituksen kuluttajavirastolle. Katsotaan mitä ovat mieltä.
Healthzone väittää että 14 päivän palautusoikeus ei koske jatkotilauksia, mutta ainakin tämän sivun perusteella tämä vaikuttaisi olevan (tarkoituksellisen) väärä tulkinta Suomen laeista:
http://www.kuluttajavirasto.fi/fi-FI/ilmoitus/ - Huijattu
Varokaa myös WellNutritionia. Sama homma, 12 kuukauden sopimus heti tutustumispaketin jälkeen, jos ei huomaa perua seuraavan kuun pakettia, tulee sitten 11 pakettia vielä. Lähettää tuotteet (kotimaiset, missä lie tehdas) myös Ahvenanmaan kautta, niin eivät joudu tilittämään alv:ta.
- Healthzone
Healthzonellä ei ole minkäänlaista 12 kuukauden sopimusta. Jos asiakas on tilannut netin kautta tervetuliaispaketin hänen on pakko hyväksyä tilausehdot, muuten ei ole mahdollinen tilata. Alkaen tervetuliaispaketin eli näytepaketin vastaanottamisesta on asiakkaala aikaa perua jatkotilaus 14 päivän sisällä.
- millaaaaaasss
huh apua. Tilasin tuolta niitä pillereita (koska: myönnän OLEN LAISKA ja pitää kokeilla onko mitään apua, olen myös biologian opiskelija, joten kokeilumielessä myös), tulivat tänään postilaatikkoon ja aloin selata näitä sivuja. No soitin sitten samantien tonne palvelunumeroon sydän kurkussa ja ihan mukavasti kävi. Tyttö sanoi ettei paketteja enää tule, toivotaan peukut pystyssä nyt sitten sitä:)
- sadan kilon tollo
Voih! Tilasin sitten noita pillereitä ja tänään tuli postista. Olis pitäny vähän selata ensin keskusteluja...
Näin myöhäisellä ei kyllä ole asiakaspalvelu enää auki, mutta pikimmiten täytyy perua. - justjooooooo
tilasin ne, ja oon käyttäny niit jo 3 päivää ;/ sydän hakkaa joteki oudosti... haluun palauttaa ne ku on viel 11 päivää aikaa palauttaaa.. mut onnistuukohan se ku jos ne lähettää takasin ? tai pitää silti maksaa?
- TYHMÄ!!!!
Apua!
Tilasin kanssa kyseiseltä yritykseltä hampaiden valkaisu näytepaketin. Halusin perua jatkotilauksen, mutta yrityksen puhelinnumero ei ole käytössä??
Mitä kautta voin perua, kun sähköpostiinkaan ei vastata!- pökkelöpää
Täällä kans yks tomppeli joka erehtyi tilamaan laihdutuskapseleita ja nyt tahtosin irtisanoutua ko kerhosta ettei jatkossa enää tulis heiltä mitään.Laitoin eilen sähköpostia heille menemään ja minun puolesta laitelkoot tuotteitaan,minä olen irtisanoutunu ko firmasta ja heidän tuotteistaan,en maksa laskuja.teen vaikka poliisille ilmoituksen et kuinka toimia kun ei pääse eroon vaikka tahtoisi.Niin...puhelinumero ei oo käytössä joka laskussa mainitaan.Kyllä todellakin on jokin huijausfirma.EN KOSKAAN enää sorru moiseen jos nyt tässtä irti pääsee.
- mie
ainakin puhelin vastaaja oli käytössä ja sanoi ajat 8-15nro 0942417779
- upponalle
pökkelöpää kirjoitti:
Täällä kans yks tomppeli joka erehtyi tilamaan laihdutuskapseleita ja nyt tahtosin irtisanoutua ko kerhosta ettei jatkossa enää tulis heiltä mitään.Laitoin eilen sähköpostia heille menemään ja minun puolesta laitelkoot tuotteitaan,minä olen irtisanoutunu ko firmasta ja heidän tuotteistaan,en maksa laskuja.teen vaikka poliisille ilmoituksen et kuinka toimia kun ei pääse eroon vaikka tahtoisi.Niin...puhelinumero ei oo käytössä joka laskussa mainitaan.Kyllä todellakin on jokin huijausfirma.EN KOSKAAN enää sorru moiseen jos nyt tässtä irti pääsee.
Hei! Täällä kans yks pöhköpää tilas niitä Removyl kapseleita ja laitoin ne takaisin mutta tulivat pumerangina takaisin ja viestissä luki että ei ole palautettu määräajassa, joten seuraava satsi tuli ja hinta oli 84,70e. Aika kova lasku pienestä eläkkeestä maksaa. Voisiko tätä firmaa laittaa edesvastuuseen rahastuksesta? Mitä tapahtuu jos en maksa? Minä lopetin sen ilmoittamalla sähköpostin kautta se on ainakin tossa laskussa [email protected].. Kokeilkaa tätä.
- PETETTY!
Erehdyin valitettavasti kans tilaamaan removyl kapseleidet tervetuliaspaketin. Olen lähettänyt sähköpostilla viestiä että haluan peruuttaa tilaukset ja yrittänyt muutamia kertoja soittaa palvelunumeroon 0942417770 eikä ole vastattu. Huomenna on nimittäin viimeinen päivä kun voi perua. No nyt vastattiin soittoon ja puhelimessa oli epäilyttävän kuuloinen vähän huonosti suomea puhuva nainen joka väitti että ovat hip hop vaatteiden verkkokauppa. MITÄ IHMETTÄ???????????? Sanoi että heille on päivittäin tullut puheluita joissa halutaan perua healthzonen tilaukset eikä heillä ole mitään tekemistä kyseisen firman kanssa. Kuulemma heidän puhelinnumeronsa on laitettu healthzonen laskuun. Kertoi että ovat n. 2 viikkoa sitten vaihtaneet puhelinnumeron ja siitä lähtien tullut puheiluita healtzonen asiakkailta.. ?????????????!!!!!!!!!!!!!!!
- höynäytetty
täällä kanssa yksi erehtyt tilaamaan....
tänään tuli taas paketti, vaikka olen lähettänyt kaikki takaisin.
Nyt paketin kirjeessä luki että oikeusteitse alkavat perimään. Laitoin sähköpostilla heille viestiä että otan yhteyttä lakimieheeni, jos vielä teistä kuulen jotakin.
Odotan vastausta mielenkiinnolla sieltäpäin...
- Pökkelöpää
Vielä annan kommenttia.Laitoin eilen tiistaina 22.marraskuuta viestiä,sähköpostia osoitteeseen [email protected] ja yllätys yllätys tänään 23.marraskuuta sain sieltä vastauksen et olen irtisanoutunut firmasta ja ihmetteli suuresti miksi en vois lopettaa ostot heiltä..kun vain teen ilmoituksen ajoissa,ei siihen kuulema tartte mitään kuluttajaasiamiestä tai poliisia,asianajajaa sotkea.Koska onnistuu ihan vain heille ilmoittamalla ajoissa.Kirjoitin heille takas viestiä et koska olen lukenut eräältä keskustelupalstalta et kuinka on vaikeaa päästä teistä eroon ja puhelinnumerokaan ei ole käytössä joka on ilmoitettu laskussa,ei vastailla sähköpostiin ja muutama ihminen on joutunut "teihin kiinni" kun te vaan laittelette pakettajanne vaikka toinen ei niitä enää halua.Onneksi kääntyi asiat näin et pääsin eroon tuosta firmasta näinkin helpolla mutta säilytän heiltä saadun s-postin kaikelta varalta et on toteennäyttää et olen saanut heiltä irtisanoutumiseni.Nyt opin jotain...en koskaan !!!! enää sorru moisiin pilipalijuttuihin.
- tyhmä
mein ite tyhmä samaan halpaan .lähetin toisen paketin takasin kun maksoi 84e, tuli takaisin, ettei ole oikeutta palauttaa. kovat on kipurahat tyhjästä
- upponalle
Saman mäkin tein. Laitoin paketin takaisin kirjeen kera että liian kallista laihdutusta. Tuli takaisin uhkauksen kera että Oikeudessä nähdään jos en maksa. Mites olis jos kaikki joita on petetty niin liittyis yhteen ja vetäis Oikeuteen koko firman. Tänään tuli paketti takaisin. En tiedä mitä tehdä kun ei ole ylimääräistä pienestä eläkkeestä.
- tilannut asiakas
Onko ne turvallisia käyttää removyl pillereitä?!?
- Mietityttää...
Itse sain paketin myös, olen nyt 2pv syönyt niitä ja on jotenkin "huono olo " ollut.
Mietityttää vain mitä niissä todella sitten on???
Soitin heti asiakaspalveluun etten tahdo lisää ja virolaiselta kuulostava naine sanoi tilaukseni olevan kertatilaus eikä niitä tule enempää,toivotaan!!
Mietin vain uskaltaako noita nyt edes syödä?? Melko kallis sijoitus jos olo on tälläinen...- ggrrrrr
Mulla itelläni on kanssa sellanen fiilia et sydän pysähtyy
- ggrrrrr
Noniihh mulla on sellanen fiilis yhen pillerin ottannut ja haikee olo on ollut päätäkin on särkennyt.. No mitäskäs tehdään pilleri kummiskin laihduttaa kuulema.. Onko kenellekkään kokomuksia removyl pillereist??
- Netttta
Itse taistelin kyseisen puljun kanssa melkein 2kk! Jo ensimmäisen paketin jälkeen laitoin spostia, että ei kiitos enään. Maksoin laskun (n.10€?) ja se siitä. Tai niin kuvittelin! Samanen paketti tuli minulle takasin 4 kertaa!! Ja joka ikinen kerta laitoin spostia, laitoin viestiä kotisivujen kautta, soitin. Ja joka kerta minulle luvattiin, että ei enään. Nyt olen saanut kotiini 84€ laskun, josta laitoin spostia. Pitkän taistelun jälkeen sain repiä tuon laskun. En enään koskaan mene tilaamaan mitään purkkia tai purnukkaa netin kautta, sen lupaan! Tilasin noita Chilli Capsicum-nappuloita. Täytyy lopuksi sanoa, että pelkkää huijausta koko pulju!!!
- upponalle
Mä tilasin kans Removyl kapseleita. Mitähän tapahtuis jos jättäis maksamatta koko 84,70e laskun. Vetäisköhän ne oikeuteen? Pitäiskös kokeilla?Kaikki petetyt vaan yhteen ettei maksais laskua. Tuliskohan kuinka paljon oikeuteen haastettuja?Kokeillaanko?
- Tuuli
Voi hyvänen aika. Yrittäkää nyt ihmiset edes lukea tilausehdot jos jotain netistä tilaatte. Itse tilasin, söin, laihduin ja peruutin tilauksen ajoissa ennen seuraavan tilauksen saapumista. Ei mitään ongelmia minkään suhteen. Ihan on oma moka jos ei osaa lukea peruutusohjeita.
- :)
SÖITKL IHAN NORMAALISTI HERKKUSI JA DUN MUUT RUUAAAT?
- Tuuli
:) kirjoitti:
SÖITKL IHAN NORMAALISTI HERKKUSI JA DUN MUUT RUUAAAT?
Söin täysin samalla tavalla kuin ennen enkä lisännyt liikuntaa. Painoa putosi reilu 5kg, eli olen täysin tyytyväinen päästessäni tavoitteeseen :)
- :)
Tuuli kirjoitti:
Söin täysin samalla tavalla kuin ennen enkä lisännyt liikuntaa. Painoa putosi reilu 5kg, eli olen täysin tyytyväinen päästessäni tavoitteeseen :)
Ite syön nyt. Aloitin maanantaina enkä huomaa olenko laihtunut koska syön paljon suklaata ja makeisii.. Enkä oo käynnyt vaalla mut hikoilen ja mahan ympärillä kutiaa..
- Kati
Samoin kävi mulla. ja tilausehdoissahan lukee että 14 päivän palautusoikeus koskee vain ensimmäistä erää, muita ei saa palauttaa. Suosittelen kanssa lukemaan tilausehdot kunnolla ennen kuin rastittaa mitään. Ja koska ehdoissa lukee noin, kuluttajansuojalaki on yhtiön puolelle. Muistakaa olla tarkkoina! :))
- En painele enää!
Mä en ole ku painanut mainosta missä lukee suurella 0€ kokeilupaketti. Painoin sitä ja se mainos katos. Sitä ennen osallistuin ihan muun firman kilpailuun ja sinne annoin tietoni. Tän painamisen jälkeen niitä on sit tullu ja tullu vaikka oon soittanu ja postia lähettänyt. En tajua miten he voi saada toisen firman jutuista mun tiedot, koska ite en ole mitään tietoja heille antanut, puhumattakaan et jossain olis lukenu tilausehtoja missään.
- gjhhj
Kati kirjoitti:
Samoin kävi mulla. ja tilausehdoissahan lukee että 14 päivän palautusoikeus koskee vain ensimmäistä erää, muita ei saa palauttaa. Suosittelen kanssa lukemaan tilausehdot kunnolla ennen kuin rastittaa mitään. Ja koska ehdoissa lukee noin, kuluttajansuojalaki on yhtiön puolelle. Muistakaa olla tarkkoina! :))
Mitkään sopimusehdot ei ylitä lakia. Jos ehdot on ristiriidassa lain kanssa, laki voittaa aina.
- mif
huh, toivottavast saa peruttua. ite menin tilaamaan tosissaa ihan kokeilumielessä.
- Ihan huijausfirma
Kaikkein parasta on, että tällä hetkellä heidän antamastaan asiakaspalvelunumerosta vastaa ainoastaan nauhoite, joka kertoo, että numero ei ole käytössä.
Ja jos haluat itse valita Venetsian matkan ajankohdan, joudut maksamaan 90 e per hlö lisää, muuten matkalle lähdetään heidän ilmoittamanaan ajankohtana 30 pv varoitusajalla.... - PRKL
No minähän menin halpaan ja 80€ olis maksettava! Matkaa ei tullut ei näkynyt. ETTÄ NÄIN!
- kärsivällinen ostaja
Kyllä me ollan kuseessa. Tilasin tästä firmasta näyte tuote, sai sen ja maksoin. Säin viikon, tuntuu että tuote ei käy. Soitin ja perutin seuravan paketin. Mutta muutaman päivän päästä tuli uusi sätsi vai perutin sen. Lähetin paketin takaisin Tallinaan, sitten tuli uusi paletti. Taas lähetin sen takaisin ja soitin kuluttaja-asiamiehelle. Nyt huomenna minun täytyy ilmoitta että minulle tuli heidän sähköpösti ja uhkauksia, että kuku maksaa posti kulut. Katsotaa mitä sanoo huomenna minulle kuluttaja-asuamies. Törkeä tästä Firmasta ei pääse eroon koskaan, ja vielä se Virolainen firma. Heidän tuottet varmasti eivät mene kaupaksi nyt he kiristavat suomalaisia. Minä kohta menen Polisiilaitokseen ilmoittamaan kiristuksesta. Kaikki tervesia. JA OLLA VAROVAISIA !! HEALTH ZONE TÄMÄ FIRMA KIRISTAA IHMISIA!!!
- moioimoi
hheeiiii.
mitenkähän käy kun olen tilannut removyl kapselit 60kpl vain toimituskulut. niin maksan nyt ennen eräpäivää maksun niin ei tule mitään hemmetin uutta tilausta vaikken tilaa ja mitää fucking laskuja..??? - tyhmätyttö
Hei! Tilasin tänään ton "kokeilu" paketin ja tyhmänä tulin vasta sen jälkeen lukemaan näitä ihastuttavia kommentteja kyseistä firmasta.. Joten otin luurin käteen ja soitin sinne heti! Sanoin että tilasin tuotteen tänään ja en muuten halua mitään muuta kuin sen yhden paketin! Virolainen nainen sieltä kyllä vastasi ja sanoi: hups, poistin vahingossa koko tilauksen. ei tule teille mitään!
Hope so!!! Varmistin moneen kertaan häneltä että oletko nyt aivan varma että minulle ei tule nyt YHTÄÄN mitään, ei edes sitä ensimmäistä "kokeilu" pakettia!
Vakuutti minulle että ei tule mitään, koko tilaus on poistettu VAHINGOSSA ja sanoi minulle että tee uusi tilaus..
Joo voi olla varma että en tee!
Saas ny nähä että tuleeko pakettia postissa...
Mutta siis minulle nainen oli hyvin ystävällinen ja enkä joutunut jonottamaan ollenkaan.. :/ - Katariina
Tilasin Healthzonelta Tallinnasta Pro White valkaisukynän näytepakkauksen 2 kpl ja maksoin
1. Tuli 4 kpl 84,70 euron hinnalla, jotkä palautin lähettäjälle asiakaspalautuksena,
2. Tuli seuraavaksi 2 kynää 4 kpl:een hinnalla, jotka palautin
3. Seuraavaksi tuli lasku, jonka lähetin takaisin ja pyysin ottamaan yhteyttä lähettäjään.
4. Nyt asia on Alektum perintätoimistossa hinnalla 112,11 euroa !
Miksi kukaan ei tee mitään ottaakseen selvää tästä firmasta ?
Poliisi ? Kuluttajasuoja ? Olen ottanut yhteyttä näihin ja lisäksi Postiin joka kehoitti ottamaan yhteyttä lähettäjään. Pakkauksissa oli vain Box 2542, Pallasti 28, 11402 Tallinn, Estonia, Johon palautin tavarat, En tiedä missä ne nyt ovat !!!...ja rahoja karhutaan vaikka minulla ei ole tavaraa. - vajoleta
joo ensimmäisen paketin saa palauttaa mut postikulut on ite maksettava..ilmoitin sähköpostilla et en jatka enää..paketti tuli uusi postiin kuitenkin en sitä hakenut.kiristivät että laittavat perintään jos en maksa että pakettia ei olisi saanut palauttaa..ilmoitin että en ole postista hakenut koska ole perunut jatkon..heidän mielestään paketti ei ollut ensimmäinen ja en olisi saanut palauttaa..uhkasivat perinnällä taas.ilmoitin että en nouda pakettia jonka olen perunut ja aina on oikeus 14 påivåå palauttaakin ja että otan yhteyttä poliisiin ja kuluttaja asiamieheen heti..vastaus seuraavana päivänä että asia on kunnossa teidän osaltanne.voitte hävittää laskun....että näin..miksiköhän tää firma vaan saa jatkaa
- huijausta
kuinka moni on tilannut vital nordicilta??
- Mimmi-51
Mainoksessa lukee että se paketti maksasi 39,90. soitin sinne ja eestiläinen nainen vastasi että seuraava annos on kallis niin sanoin että mainoksessa on 39,90 ! ei hän sanoi että 84.70. Sanoin heti että se on huijausta kun mainoksessa lukee toisin. Huijausta kyllä siinä mielessä. Minulla on kyllä alkupaketista pelkkää hyvää sanotavaa mutta muistakaa juoda paljon vettä kun otatte niitä. Se on kuivattuja mausteita ja se kyllä polttaa rasvan. Pahoinvointi ja rytmihäiriöt tulee kyllä nesteenpuutteesta.
En ota jatkossa. Alli on hyvä laihdutusläke ja se on turvallinen. reseptittä apteekista. Muistakaa juoda kun syötte laihdutuslääkkeitä. Lääk turpoaa suolessa. Jos ei ole tarpeeksi nestettä niin se tukkii suolen.! - anu-67
Nyt ei enää palvelunumero 09-42417779 ole käytössä ja sähköpostiin ei pääse. Saatana!
- En painele enää!
Kihisen kiukusta kun tätä kirjoitan. Mulle kävi niin ihmeellisesti et osallistuin arvontaan millä ei mitään tekemistä tämän firman kanssa. Sen jälkeen tuli Health zonen pyöreä mainos missä luki pillereistä ja alotuspaketti suurella 0€! Olin vaan utelias et olisin kattonu mitä nämä ovat ja klikkasin. Mainos hävis ku pieru saharaan. Ajattelin et no, en mä sil tiedol mitään olis tehnytkään. Kappas kummaa.. 2 vkon päästä tuli paketti joka maksoi 15€ tai 15,90€. Ajattelin et no olipas ilmasia ja et miten kummassa ne pystyy lähettämään mulle kun mitään yhteystietoja en ole antanut!!! Sitten tajusin et arvontaan kun osallistuin siihen toiseen firmaan niin sieltä ne on ollu pakko saada. Soitin asiakaspalveluun ja ihmettelin hintaa ja kielsin ehdottomasti lähettämästä mulle lisää!! 15€ jouduin maksamaan. Sen jälkeen tullut 2 pakettia jotka olen palauttanut. Nyt ekasta tuli huomautusmaksu tänään 91,80. Soitin ja sanoin mitä on tapahtunut ja sanoin, että jos tämä ei nyt lopu niin mun on pakko ottaa poliisiin yhteyttä! Vastaus: Minun täyty selvittää mistä on kyse ja paiskas luurin korvaan!!!!! V""@u!!! Ei muuta ku poliisiasemalle...
- hämmentynylukija
onpas inhottavaa kun tänään näin mainoksen tästä removylistä ainakin metro lehdessä kokonainen sivu ja sitten lukee näitä kommentteja : \\
- Eve
Putoaako paino kuitenkin noilla kapseleilla?
- monni
itse yritin nappien kanssa,samalla syödä vähemmän,leipä pois kokonaan,ja ehkäpä ruuansulatus toimii nopeammin,mutta pudonneet kilot(3) on ehkä sen syömisen vähentämisen ansioista,en tiiä...vaikea sanoa.
tutustumispaketin jälkeen en aijo tilata näitä enää.
- yö
Joo,mä olen myös mennyt lankaan ja tänään juuri tuli uusi lähetys minkä olisi kuulunut maksaa 39.90e mutta hinta onkin86.80e.Minulla oli toi kuukauden ns.näytepakkaus joka makso postikulut 9.95e
Nyt maksettuani tämän lähetyksen,haluan kyllä eroon ,mutta puhelin numerossa nauhoite.ja sähköposti ei löydä osoitetta mikä laskussa.Joten kysyn nyt teiltä sieltä miten toimin???
Mulla pudonnut paino nytten 3.5kg ja olen kohta kolmeviikkoas syönyt...tätä näytepakkausta.
Mutta jos/kun pääsen tä'stä....haen suomen apteekista herra Tolosen tuotetta,turvallisii ja varmoi! tai jotain muuta.
t:Säde9 - ei laihtunut
Kannattaa lukea ne tarjoukset kunnolla. Ihan selvästi siinä sanottiin että tietyn ajan jälkeen tulee 2kkn satsi (yksi kk maksaa siis tuon jotain 39euroa),
Itse tilasin tuon tutustumispaketin ja laskussa sanotaan ihan selvästi että jos ei halua seuraavaa lähetystä se tulee peruuttaa tiettyyn päivään mennessä. Soitin palvelunumeroon, ja ystävällinen tyttö otti peruutukseni vastaan. Lähetin vielä varmuuden vuoksi sähköpostia ja sain vielä siinä vahvistuksen. - huijarit-boikottiin!
EI VILPERI! En ole saanu yhteyttä tuohon asiakaspalvelu numeroon eikä sähköpostitkaan mene perille.. Mikä avuksi? Kokeilin [email protected] ja [email protected]
- osmoscosmos
sulla puuttuu H välistä. ^
- että sanonkominä
Oletteko katsoneet mitä Healthtzone-laihdutuskapselit sisältävät !!???, pelkkiä mausteita joita saa muutamallaeurolla ruokakaupasta! mikä ihme niistä mausteista tekee poskettoman kalliita kun ne on laitettu milligrammoina kapseliin?? NYT VAAN KAIKKI TEKEMÄÄN ITSE LAIHDUTUS SEKOITUS MAUSTEISTA!! EIKÄ MAKSA JUURI MITÄÄN KYSEISIIN TUOTTEISIIN NÄHDEN!!.
- Lapa29
ite huomasin uudesta paketista että nyt meni hinta liian kovaksi. soitin firmaan (healthzone) ja sanoin etten halua enempää ja mitäs tälle laskulle tehdään. laittoi kaksi kuukautta maksuaikaa ja saa maksaa osissa. eli kannattaa neuvotella maksuehdoista firman kanssa, koska palauttaa tuotetta ei voi. maksu on vaan maksettava. omaa tyhmyyttä kun ei perunu ajoissa.
- Meikäpoika
Aftonbladet:illa on videoartikkeli asiasta:
Tjänar miljoner på bluffpiller
Mannen flyr från Aftonbladets reportrar
http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/vetenskap/article14361783.ab - Vittuuntunut
Sisareni tilasi noita laihdutuskapseleita. Palauttivat tuotteen ja ensin selitys oli että ei ole palautettu 14päivän sisällä. Todellisuudessa asia on niin että soitimme asiakaspalveluun ja ilmoitimme että palautamme tuotteet ja peruutamme koko tilauksen. Tyttö ilmoitti että merkitsee asian rekisteriinsä ja laskua ei tule. Käski lähettää laskut takaisin jos niitä tulee. Laitoimme tuotteet postiin ennen 14 päivän umpeutumista. Yhtäkkiä postista tupsahti 157€ perintälasku. Soitin asiakaspalveluun ja ensin vängättyään 14 päivän palautusoikeudesta, syy muuttuikin että tuotteet on elintarvikkeita eikä niitä voi palauttaa! Maksoin laskun koska emme halunneet sotkeutua rahallisesti enempää. Nyt asia kuluttaja-asiamiehen hoivissa ja seuraavaksi poliisin.
Lisättäköön vielä että sähköposti vastauksia ei saa vaikka itse laittaa vaan he soittavat (näin ollen mitään ei jää mustana valkoiselle). Reilu peli. VAROKAA IHMISET!- Vittuuntunut
Lisätään tähän vielä että väittivät että tuotetta ei edes ole heidän valikoimassaan kun perintätoimiston kanssa yritin asiaa selvitellä..
- einiinhoikka
Olin juuri astaamaisillani tarjoukseen kun alkoi epäilyttää tuo henkilötunnuksen antaminen. Onneksi aloin tutkia asiaa ja löysin kirjoitukset teidän muiden kokemuksista. Kiitos kun olette kirjoittaneet tänne!
Toivottavasti saatte rahanne takaisin ja huijaritoiminta saadaan loppumaan!
Eilen minulle tarjottiin puhelimessa ilmaista ruotsalaista sähköhammasharjaa. Joka kolmas kuukausi olisi sen jälkeen tullut vaihtoharjat, jotka maksoivat vähän toistakymppiä. En ottanut niitäkään. Ehkä tämä firma oli rehellinen, ehkä ei.
Olen tainnut tulla siihen tulokseen, että ilmaiseksi ei kannata ottaa mitään vastaan. Jos minulla on jollekin tuotteelle tarvetta menen ja ostan sen kaupasta.
Ylipäätään - kaikesta mitä tarvitsen ja käytän maksan mielelläni tuotteen tekijälle hänen ansaitsemansa työpalkan. Nykyään yleisesti yritetään kaikki saada ilmaiseksi tai ainakin "rikollisen" halpaan hintaan... Mietin vain - ehkä tästä on seurauksena se että aiemmin mainitut huijarit pääsevät niin helposti päämääräänsä? - hannatee
Hei, olen toimittaja ja kiinnostunut kuulemaan kokemuksia sekä siitä, onko tilausten katkaiseminen/peruuttaminen onnistunut että siitä, laihtuiko joku Removylillä oikeasti ilman suurempia sivuvaikutuksia. Muhun saa yhteyden [email protected]
- Mitääneikannatauskoa
Mulle tuli tänään sähköpostia "Testaa Removyliä ilmaiseksi ja laihdu" , lähettäjä muka PAINOVARTIJAT (oikeesti lähettäjä [email protected]).
Uteliaisuuttani katson viestiä ja jäljitin tällaisen firman:
Healtzone OÜ
P.O. box 2542
Pallasti 28
11402 Tallinn
Estonia - koo12345678
Mulle tuli sama viesti samana päivänä ja meinasin jo tilata, mut aattelin ONNEKSI ensin kurkata, onko niillä ollu painoa pudottavaa vaikutusta, mutta kukkaro taitaa keventyä ensin...! Kuluttaja-asiamieheen yhteys, jos alkaa olla aiheetonta perintää! Sain sieltä hyvät ohjeet, miten kuntosalisopparin sai poikki, kun oli myös vähän vedättämisen meininki...!
- Tyytyväinen asiakas
Minä tilasin näytepakkauksen laihdutuslaastareita. Luvattiin näytepakkauksen yhteydessä lähettää ilmoittautumislomake Venetsian matkaa varten. Näytepakkaus tuli ilman luvattua matkan ilmoittautumislomaketta. Lähetin sähköpostissa valituksen puuttuvasta lomakkeesta ja irtisanoin jatkotilauksen. Sain vastauksen missä vahvistettiin tilauksen lopetus ja luvattiin toimittaa ilmoituslomake. Ilmoituslomake tuli viikon kuluttua eikä uusia toimituksia ole tullut.
Venetsiaan olen lähdössä parin viikon päästä. Viime keväänä olin Toscanassa vastaavalla matkalla. PARAS TEKEMÄNI MATKA.
- MUMMELI
Hei kiitos näistä vinkeistä. ompa hyvä että jotkut uskaltavat kirjoittaa ja osaavat .
On totta että vanhoja ja lihavia ihmisiä huijataan . Valehdellaan , petetään .
On paljon sairaita ihmisiä jotka on lihotettu kemiellsilla lääkkeillä , lääkäreiden pakottamana, ja vielä aika nuorina . Nämä epäroivoiset ihmiset tarttuvat näihin syötteihin , ei viranomaisetkaan auta . Olisi todella hyvä jos kaikki ryhtyisi yhteen ja näin saataisiin apua todella pulassa oleville.Sillä näitä autettavia on todella paljon. Minä pelastuin , näitten teidän kirjoitustan ansiosta . ISO KIITOS! - wertyhjgfd
Nythän tästä 45 Minuuttia teki jutun. Pelkkää huijausta siis.
- minä voitn ne
niitä paketteja voi palauttaa, joudut itse vain maksaa postimaksun...ja muistakaa ottaa kuitti siitä että olette palauttanut paketit koska ne muuten kusettaa teitä ja yrittää saada teidät maksmaan ne paketit.
- Pimpampomppo
Itse tilasin myöskin Removylin. Ne kuitenkaan mitää auttaneet. Pelkkiä yrttejä/mausteita joita voi ihan itse ja halvalla ostaa kaupan maustehyllyltä ! :D mut no jaa.
Lähetin heille sähköpostia jossa kysyin että koska paketti tulee kun heidän sivuillaan sanotaan että lähettävät 2.lk postissa. Vastaus oli että heillä menee 10-14pv ja samalla se asiakaspalvelija irtisanoi minun tilaukseni ja sanoi että jos haluan jatkaa niin otan itse sitten yhteyttä uudestaan :) aivan ihanaa kun minulla oli kuitenkin aikomus irtisanoa mutta asiakaspalvelija ehti ensin ennen minua :) Toisilla on vaa parempi onni :)
Joten huomenna meen ostelee vähä mausteita ;D - _NO nii__ JJust
meinasin tilata ei vissii sit kannata ......
- : Älä tilaa tätä
http://www.aamulehti.fi/Kotimaa/1194727835232/artikkeli/kuluttajaliitto varoittaa ala tilaa tata ilmaispakettia tilaus ei lopu siihen.html
"Kuluttajaliiton mukaan Healthzonen kotisivuilla olevat toimitusehdot ovat monilta osin kuluttajasuojalain vastaiset. Toimitusehdoissa edellytetään esimerkiksi kuluttajan maksavan palauttamisesta aiheutuneet postikulut. Kuluttajansuojalain mukaan etämyynnissä tuotepalauksen postikuluista vastaa elinkeinonharjoittaja."- monni
moi,
tilasin näyte paketin removyl nappeja.laskua yli 45 euroa en suostunut maksamaan,ja otin yhteyttä asiakaspalvleuun,että tuottenhan piti maksaa vain,6.90.
kyllä se sinne sitten meni perille,olivat hyvin ystävällisiä siel asiakaspalvelussa.
ilmoitin samalla,etten halua uutta pakettia,ennekuin olen ehtinyt kokeilla tätä laihdutustuotetta.saas nähdä,miten käy.alkaako paketteja tulla ..
tänään oli hesarissa tästä yrityksestä just kuluttaja suoja lain ilmotus!lukekaa.
ja jos vähänkin epälyttää,kandee tilaus jättää tekemättä.
- varpu
Moi, täytyykö Removyl näytepakkaus 6.90e palauttaa takaisin, jos ei tilaa lisää jatkossa, vaan on perunut ensimmäisen tilauksen ennen 14 päivää?
- monni
ei tarvi palauttaa.jos peruit tilaukset.
mä vielä ilmoitin erikseen,toisella sähköpostilla,etten halua mitään kestotilausta.säilytin firman meilin,jos alkavat pullikoida/lähettää tuotteita.siinä nimittäin ihan selkokielellä vastasivat,ettei tuotteita tule mulle automaattisesti. - huijattu
huoh... Tähän halpaan meni tämäkin :,(.. Halvan aloituspakkauksen menin tilaamaan, eikä ollut aavistusta että lisää rupeaa tulemaan.
Tänään tuli postissa uusi paketti ja hinta 84,90€.
Asiakaspalvelunumero ei ole käytössä!
Miten saa lopetettua tilauksen? Onko kukaan saanut tuohon meiliin vastausta?
Myönnyn tyhmyydestä maksamaan tuon uuden summan, mutta ettei vaan tulisi lisää taas ensi kuussa?!- totinen tyttö
Mulle tuli tuo aloituspakkaus Removylia 6,90€ hintaan ehkä kuukausi sitten. Tänään tuli toinen lähetys hintaan 84,90€.. En muistanut perua, vaikka nyt huomaankin ekassa laskussa pienellä präntätyn päivämäärän, johon mennessä peruminen olisi pitänyt tehdä.
Soitin tänään numeroon 09-42417779 ja muutaman minuutin jonotuksen jälkeen numerosta vastattiin. Sanottiin, ettei pakettia voi palauttaa, koska kyseessä elintarvike. Lasku on maksettava, mutta sille voidaan antaa 2kk maksuaikaa.
Luvattiin, että jatkossa paketteja ei enää tule.
Näin täällä. Kyllä tuolle summalle olisi ollut parempaakin käyttöä :( Varsinkin kun en ole edes uskaltautunut tabletteja kokeilemaan. Nyt vielä vähemmän muiden oireista luettuani.
Onkohan kukan ollut niin hullu, että olisi OIKEASTI näitä VIIKKOJA syönyt?? Ja ehkä jopa paino pudonnut? - UlrikaF
http://www.kuluttajavirasto.fi/faq/asiasanahaku/hakutulokset.aspx?wordid=d40c0130-d959-40d0-8578-671b7fef45bf
Etämyynnissä - puhelinmyynnissä, postimyynnissä, Internetkaupassa ja TV-shopissa - kuluttajalla on oikeus 14 päivän kuluessa peruuttaa kauppa syytä ilmoittamatta. Sama oikeus kaupan peruuttamiseen kuluttajalla on kotimyynnissä.
Etämyynnissä ostajalle on annettava vahvistus, joka sisältää mm. ohjeet peruuttamisoikeuden käyttämistä varten.
Etämyynnissä peruutusoikeudelle on rajoituksia, mutta niistä yritys on velvollinen kertomaan ennen sopimuksen tekemistä.
Kotimyynnissä ostajalle on annettava kotimyyntiasiakirja.
Jos ostaja ei saa vahvistusta tai kotimyyntiasiakirjaa, sopimus eli kauppa ei ole sitova. Tällöin ostaja voi vuoden sisällä ilmoittaa myyjälle kaupan purkautuneen.
Peruutuksen tekemiselle ei ole muotovaatimuksia, mutta sen tekeminen kirjallisesti on suositeltavaa.
Koti- tai etämyyntikaupan voi peruuttaa myös palauttamalla tavaran. - monni
totinen tyttö kirjoitti:
Mulle tuli tuo aloituspakkaus Removylia 6,90€ hintaan ehkä kuukausi sitten. Tänään tuli toinen lähetys hintaan 84,90€.. En muistanut perua, vaikka nyt huomaankin ekassa laskussa pienellä präntätyn päivämäärän, johon mennessä peruminen olisi pitänyt tehdä.
Soitin tänään numeroon 09-42417779 ja muutaman minuutin jonotuksen jälkeen numerosta vastattiin. Sanottiin, ettei pakettia voi palauttaa, koska kyseessä elintarvike. Lasku on maksettava, mutta sille voidaan antaa 2kk maksuaikaa.
Luvattiin, että jatkossa paketteja ei enää tule.
Näin täällä. Kyllä tuolle summalle olisi ollut parempaakin käyttöä :( Varsinkin kun en ole edes uskaltautunut tabletteja kokeilemaan. Nyt vielä vähemmän muiden oireista luettuani.
Onkohan kukan ollut niin hullu, että olisi OIKEASTI näitä VIIKKOJA syönyt?? Ja ehkä jopa paino pudonnut?iikk..mä odotan kauhulla,jos mullekkin tulee lisälaskuja...!maksoin kans ton 6.90e.ja peruin kyl ajoissa kestotilauksen,mutta nätiä juttuja kun lukee,niin alkaa epäilyttää,alkaako ne lähettää tuottteita??
en usko että tällä tuotteella laihtuu.itse kokeilin,ja söin vähemmän,lähteneet kilot varmaan ihan siitä johtuneet,etten herkutellut iltaisin.eli maalaisjärki auttaa näidemn mainoskikkojen kanssa!enemmää liikuntaa ja vähemmän ruokaa!:) - Kikkakakkonen2
monni kirjoitti:
iikk..mä odotan kauhulla,jos mullekkin tulee lisälaskuja...!maksoin kans ton 6.90e.ja peruin kyl ajoissa kestotilauksen,mutta nätiä juttuja kun lukee,niin alkaa epäilyttää,alkaako ne lähettää tuottteita??
en usko että tällä tuotteella laihtuu.itse kokeilin,ja söin vähemmän,lähteneet kilot varmaan ihan siitä johtuneet,etten herkutellut iltaisin.eli maalaisjärki auttaa näidemn mainoskikkojen kanssa!enemmää liikuntaa ja vähemmän ruokaa!:)Sama homma täällä; lopetin asiakkuuden ja nyt pelottaa :D pitäs vielä maksaa tuo 6,9 euroo.
- Nasu
Älkää ostako Removyliä, se on huijausta! itse ostin ja maksoin 6,90. Nyt kuukauden kuluttua sain laskun joka oli reilut 11,00 euroa. Soitin asiakaspalveluun ja kerroin maksaneen laskun n. kuukausi sitten. Ylläri se ei näy heidän tiedoissa. Sieltä käskettiin ottamaan kopio kuitista ja lähettämään heille. Toinen vaihtoehto oli heidän mielestä se, että olin maksanut väärälle tilille. Varokaa tätä kyseistä firmaa!!!!!!!!
- monni
joo,aika hämärä yritys.....itse kokeilin noita remosyliä,ja en tilaa enää.peruin kahteen kertaan kestotilauksen..mutta yhä pelkään" että lähettävät tuotetta siitä huolimatta.onneksi mulla on tallessa heidän s-posti,jossa vakuuttavat ettei tilaukseni ole kestotilaus".kandee säilyttää kaikki niiden s-postit,jos joskus myöhemmin tarvii...
- UlrikaF
Publicerad: 2012-02-14
’Superpillret’ – bara mynta och rosmarin
”INTE JAG SOM ÄR SIMON” Minuten efter att den här bilden togs lägger Healthzones ägare Simon Grønborg Knudsen (med ryggen mot kameran) benen på ryggen och rusar i väg. Enligt Aftonbladets granskning är företagets bantningspiller rena bluffen och ett stort antal svenskar har fått hem dyra fakturor för en produkt som omöjligt hjälper för att gå ner i vikt, enligt experter på Karolinska institutet. ”INTE JAG SOM ÄR SIMON” Minuten efter att den här bilden togs lägger Healthzones ägare Simon Grønborg Knudsen (med ryggen mot kameran) benen på ryggen och rusar i väg. Enligt Aftonbladets granskning är företagets bantningspiller rena bluffen och ett stort antal svenskar har fått hem dyra fakturor för en produkt som omöjligt hjälper för att gå ner i vikt, enligt experter på Karolinska institutet. Foto: KRISTER HANSSON Ägaren Simon Grønborg Knudsen. Ägaren Simon Grønborg Knudsen. Kontoret i Köpenhamn. Kontoret i Köpenhamn...
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article14367957.ab - UlrikaF
HEALTHZONE OÜ
Reg. Code: 11659529
Year established: 2009
Basic capital: 2684,00 EUR
Administrative Contact
Ermo Kruus
Roosikrantsi 2-K096
Harju Maakond, 10119
Estonia EE
Telephone: 372.53563174
Email: [email protected] - Color KS
Huijaukset
Tyypillisiä "ihmetuotteita" ovat laihdutusvalmisteet
ja erilaiset lääkkeet
Verkossa myydään paljon nk. ihmetuotteita. Ihmetuotteilla tarkoitetaan tuotteita, joiden ominaisuuksista annetaan katteettomia lupauksia. Jos tarjous näyttää liian hyvältä ollakseen totta, se myös harvoin on totta.
Tyypillisiä ihmetuotteita ovat laihdutustuotteet, joiden ominaisuuksista ja vaikutuksista annetaan katteettomia lupauksia
Erityisesti sähköpostiviestejä käytetään erilaisten lääkkeiden kuten Viagran, valiumin ja kipulääkkeiden markkinointiin
Jos myyjä antaa kuluttajien virheellisesti ymmärtää, että tuote edistäisi heidän terveyttään tai hyvinvointiaan, kyseessä on lainvastainen markkinointi.
Markkinoijan on pystyttävä luotettavasti osoittamaan, että esitetyt tosiasiaväitteet tuotteen ominaisuuksista ja vaikutuksista pitävät paikkaansa. Esimerkiksi väite tuotteen laihduttavasta vaikutuksesta on todistettava puolueettomien ja tieteellisesti luotettavien tutkimustulosten avulla.
Elintarvikkeiden ja lääkkeiden valvonnan erot
Aina ei ole selvää, onko ihmetuote lääke vai elintarvike. Esimerkiksi ravintolisät muistuttavat usein ulkonäöltään lääkkeitä eli ovat pillereitä, kapseleita tai yrttiuutteita. Koostumuksensa puolesta ne ovat kuitenkin elintarvikkeita eivätkä lääkkeitä.
Päätös siitä, pidetäänkö ainetta tai valmistetta lääkkeenä vai elintarvikkeena, kuuluu Lääkelaitokselle.
Luokituspäätökseen vaikuttavat sekä valmisteen koostumus että sille annettu käyttötarkoitus. Lääkkeiden myyntiin vaaditaan voimassa oleva myyntilupa.
Elintarvikkeiden myyntiin ei tarvita myyntilupaa. Elintarvikkeita valvovat kunnalliset elintarvikevalvontaviranomaiset ja niiden markkinointia Elintarviketurvallisuusvirasto.
Torju
Harkitse, kannattaako tilata tuotteita yritykseltä, joka ei kerro itsestään muita yhteystietoja kuin postilokero-osoitteen.
Lue tarkkaan tuotteen tilausehdot. Tilauskupongissa voidaan mainita, että näytteen tilaamalla sitoutuu kestotilaukseen, mutta se voi olla pienellä kirjasinkoolla tai muuten epäselvästi ilmaistu.
Jos sinulle lähetetään tuotteita, joita et ole tilannut, sinun ei periaatteessa tarvitse tehdä mitään. Käytännössä kannattaa kuitenkin palauttaa tilaamatta toimitetut tuotteet, koska palauttaminen tulkitaan kaupan peruuttamiseksi.
Yrityksen on korvattava palauttamisesta aiheutuvat kulut. Säilytä palautuskuitti.
Jos saat ilmaisen näytteen mukana ilmoituksen kestotilauksesta, ilmoita yritykselle kirjallisesti, että et ole tehnyt kestotilausta etkä siksi ole velvollinen maksamaan tilaamatta toimitettuja tuotteita. Säilytä kopio ilmoituksestasi.
Toimi
Elintarvikkeiden markkinointia koskevassa asiassa voit olla yhteydessä Elintarviketurvallisuusvirastoon.
Elintarviketurvallisuusvirasto (Evira)
Lääkkeiden markkinoinnista voit kysyä Lääkealan turvallisuus- ja kehittämiskeskuksesta.
Lääkealan turvallisuus- ja kehittämiskeskus (Fimea)
http://www.kuluttajavirasto.fi/fi-FI/huijaukset/ihmetuotteet/ - UlrikaF
Kuka sinä olet, HEALTHZONE OÜ:n toimitusjohtaja Ermo Kruus?
Ermo Kruus total score of CEO's businesses: -10824 points
http://www.inforegister.ee/en/11659529-HEALTHZONE-OU - Iltapilallatänään
Jahas..tänään tuli taas karhukirje JO maksetusta laskusta Vital Nordicille..Että oikein valkoiset hampaat tulee kun kiristelee kauhusta uhkauksella oikeustoimilla. Puhelimeen EI vastata, sähköpostiin en ole saanut ennenkään vastausta. Nyt laitoin 3 eri kielellä ja kymmenen kertaa peräkkäin saman viestin. Sitten älysin käydä kuluttajasuojaviranomaisen sivuilla ja kyseinen firmahan on julistettu konkurssiin. Aamulla soitto kuluttajaviranomaiselle että odottelenko vain ulosottoviranomaisen kirjettä seuraavaksi kun laskut on maksettu mutta eivät usko. Hienoa jos luottotiedot menee. Meni ilta pilalle kun tuskailin asian kanssa mutta onneksi löysin tämän ketjun. Älkää tilatko ulkomaalaisilta firmoilta netin kautta mitään. Suosittelen pysymään kotimaisissa..:/
- Tri söpöläinen
Olen sama mieltä kuten muut valittajat: olen maksanut ko. "laihdutustuotteet" ja kuukauden kuluttua tuli mustutuslasku 5 euroa "muistutuksesta". Lehdessä oli jo asiakkaille varoitus Estonian Healthzone O:n huijauksista ja ihmettelen vain miksi kuluttajavirasto/-suoja ei vielä tehnyt yhtään mitään, jotta ko. firman toiminta lopetetaan ikuiseksi? Yksi sadoista kusetettu/huijattu, vain tämän listan mukaan
- Linski
Itse tuotteen ominaisuuksiin en ota kantaa. Mutta tilausehdot on ihan selvät jokaiselle lukutaitoiselle. Aloituspakkauksen mukana tulee selvät ohjeet, miten pitää toimia, jos ei halua enempää pillereitä ja myös päivämäärä, mihin mennessä peruutus pitää tehdä. Yksinkertaista, eikö totta?
I would agree, but I havent even noticed that something is written on the back of that bill! Usually bills dont have anything on the other side...
Only now when I received the 2nd package, I noticed there is something wrong...
So is there any way I can avoid paying 85€ , I really dont have the finances for that. I am student without an even summer job...
I feel so stupid and devastated.seili7 kirjoitti:
I would agree, but I havent even noticed that something is written on the back of that bill! Usually bills dont have anything on the other side...
Only now when I received the 2nd package, I noticed there is something wrong...
So is there any way I can avoid paying 85€ , I really dont have the finances for that. I am student without an even summer job...
I feel so stupid and devastated.I cannot get them to answer the phone, so I sent them e-mail. Hopefully that is enough to cancel everything.
How do you think?
Where can I go to ask for help? Customer protection officer or police?seili7 kirjoitti:
I cannot get them to answer the phone, so I sent them e-mail. Hopefully that is enough to cancel everything.
How do you think?
Where can I go to ask for help? Customer protection officer or police?this is the answer i eceived from Healthzone by e-mail after I wrote them mine:
Dear customer
Your order has been cancelled.
Could you please return products to us at:
HEALTZONE OÜ
P:O: Box 2542
Pallasti 28
11402 Tallinn
Best regards
Healthzone customer service
Does this mean they will not send packages back to me?- Groove fm
seili7 kirjoitti:
this is the answer i eceived from Healthzone by e-mail after I wrote them mine:
Dear customer
Your order has been cancelled.
Could you please return products to us at:
HEALTZONE OÜ
P:O: Box 2542
Pallasti 28
11402 Tallinn
Best regards
Healthzone customer service
Does this mean they will not send packages back to me?Yes! That is exactly what they mean, but will it take place?
http://www.esaimaa.fi/Online/2012/03/13/Kuluttajaliitto varoittaa Healthzone-yrityksestä/2012513093006/4
- tyhmälankaanmennyt
Hemmetti... samaan lankaan olen mennyt.
Tänään soitin asiakaspalveluun... virolainen nainen, sanoi, että lähetä paketit takaisin ja maksa nyt tullut karhulasku. Kysyin sitten, että "jos palautan paketit, niin tuleeko enään mitään kuluja?", sanoi sitten, että hän ei ole varma.
Vittujen kevät, kai se tulee sitten bumerangina takaisin! Että mitä kusipäitä... tämä nainen vielä väitti, että MINÄ olin laittanut sähkäriä ja perunut kestotilauksen 11.6.12... en ole kyllä asiaan mitenkään ottanut kantaa, ainoastaan säntillisesti maksoin näytepakkauksesta tulleet kulut.
Miten ihmeessä tuo firma vielä jatkaa tuota bisnestä... miten ne saa kaatumaan? Mihin tästä voi tehdä valitusta eteen päin??? - Rosa
okei, en jaksanut lukea kaikkia viestejä :D mutta voiko joku auttaa tässä, tilasin itse tänään tuon Heathzonen Removyl-testipakkauksen, minkä pitäisi noiden mukaan sisältää kuukauden pillerit ja maksaa vain postikulujen verran, eli sen about 7euroa.
Luin nuo ehdot tietty ja jäin siihen käsitykseen että jos otan vastaan sen ekan paketin ja maksan sen 7euroa, ja sen jälkeen perun koko paskan niin en joudu maksamaan enää mitää eikä mulle lähetetä mitään, eikö se olisikin näin?
Vai onko oikeasti mahdollista että vaikka pistäisin niille sähköpostia tai soittaisin ja vaikka kävelisin paikan päälle ja huutaisin kasvotusten että aion perua tilauksen, niin ne jatkaisi tavaran lähettelyä ja vaatisivat maksua? Eihän sellainen voi olla edes laillista. Ja jos tästä nyt tulee jotain sotkua, niin mä en tosiaan pelkää sanoa suorat sanat niille ihmisille, mitäs alkavat kusettamaan :-D
Joten, voiko joku asiasta paremmin tietävä kertoa minulle mitä tehdä, pitäisikö mun samantien soittaa sinne ja sanoa että perun kaiken, vai tehdä niinku suunnittelin eli ottaa vastaan se 1kk paketti ja maksaa 7euroa, ja heti sen jälkeen lopettaa se tilaus? :--D help me!? - Rosa
http://fi.healthzone.nu/campaignID/eda567ac-84b2-4803-9d1c-c3f84083fe27/1337/#
Tämä on siis se, josta tilasin :-D tuolla tarjousehdoissa lukee hyvin selkeästi miten tulee toimia, joten ajattelin mennä sen mukaan, ja mua on turha noiden yrittää kusettaa, kyllä mä osaan itsekin ajatella.
Tottakai epäilin ja epäilen tätä koko juttua mutta noi ehdot oli hyvin selkeästi tuohon laitettu joten ajattelin että ehkä tämä olisikin ihan tosijuttu.
Ja kaiken lisäksi tuolla alhaalla on puhelinnumero ja sähköposti, joten toivon mukaan saisin jopa yhteyden sinne kun tarve vaatii.
Onko kukaan muu tilannut tämän saman paketin samalta sivulta (tuo minkä linkkasin ylös) ja miten on teille käynyt? :-D- evalisa
noh voi vitsi! juuri kun olin tilaamassa ja tuo edellinen linkkikin vaikuttaa ihan normaalilta! mutta onneksi olin epäluuloinen ja etsin tietoja netistä.
Kiitos kaikille palautteen antajille nämä palstat ovat todella tarpeellisia.Täytyy vain ihmetellä että vielä moinen mainos on suomalaisella SUOMELA lehden sivuilla josta sen nappasin ja ajatus oli tarttua tilaisuuteen ! onneksi olette laittaneet tekstiä tänne KIITOS!
- Elyna
Mä tilasin sen tutustumispaketin laihdutuspillereitä ja sit kun tajusin et se seuraava paketti on törkykallis lähin soittaa sinne. jonossa heidän puolestaan puhelu katkesi kaksi kertaa ja aloin jo pelätä pahinta kun luin näitä kommentteja samalla, mutta kolmannella palveluneiti vastasi melkein heti ja hän asioi ihan ystävällisesti ja katkaisi kestotilaukseni. no problemo.
- Elyna
Toisaalta, jään kuulolle, että lähettävätkö silti lisää paketteja. En yleensä tartu näihin, mutta kuten hieman ylempänä kerrottiin, mainos oli hyvin selkeä ja ehdot kuulostivat hyviltä. Kyllähän heidänkin tulisi omia ehtojaan noudattaa jos he pakottavat asiakkaatkin niin tekemään Verkkosivut olivat myös varsin selkeät ei sellaiset mainossivut kun jollain muilla firmoilla. Pitäisikö olla jo varmuuden vuoksi kuluttajasuojaviranomaisiin yhteydessä, vaiko vasta mahdollisen "rikoksen" tapahtuessa?
- bituli
Olenko mä ainut jolla kaupanteko onnistui hyvin? :D Tilasin just tuon Removylin, sen ihme tutustumis tarjouksen. Unohdin soittaa ja peruu seuraavia paketteja ja sieltä tuli se 2x60 pillerii ja nätti 80e lasku. Oma vikaniha se oli. Mies sitte soitti sinne numeroon mikä oli laskulla ja saatiin peruutettua loput. Eikä oo sen jälkeen kyllä tullu mitään. Ja tilasin ne viime vuonna joskus lopu syksystä. Harmi että muilla on menny huonosti tuo kauppa. Onkohan ne tsempannu sitte :D
- huolestunut
Olet varmaan ainut. Itse tilasin tyhmyydessäni kuukausi sitten removyl paketin,soitin ja lopetin kestotilauksen,no problem.nyt tuli sitten muistutusmaksukirje 89€!? Koittanut koko päivän soittaa asiakaspalveluun,eivätkä vastaa.laitoin sähköpostia vielä että laitanko kuitin sähköpostitse tulemaan.tarkistin jopa tilinumeron ja viitenumeron ja kaikki täsmää! Toivottavasti homma nyt olisi sillä selvä,että laitan sen kuitin.
- tinyphantazma
toimii nykyään ainakin www.smokesmart-fi.com osoitteen takana. Samaa kusetusta kuin ennenkin. Ei oo kuluttajasuoja poppoot saanu tuota kuriin vieläkään.
- PRO- SHOP
Sama puh.nro eli 09-42417779 on myös Pro-Shopilla.
- ParisLanze
http://boatbuildingplans.org/ I like the helpful info you provide http://howtopleaseaman.org/ in your articles. I’ll bookmark your blog and check again here regularly. I'm quite http://growingmushrooms.org/ sure I’ll learn many new stuff right here! Best http://lynxconcept.com/ of luck for the http://fantasticdecks.com/ next!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k395268- 853762
- 503170
- 623045
- 113035
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562393- 411878
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1461867Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….101825- 181751