Turun MiniMani

.-.

Onko jollain kokemuksia kyseisestä paikasta? Tuli tosiaan sen edellisen kirpputorin tilalle tv-tehtaalle. Onko tilitykset yms toimineet hyvin? Olen aikeissa viedä sinne tavaraa myyntiin..

9

689

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • veronicaM

Itse mietin samaa ja varmaankin tällä viikolla vien tavaraa myyntiin. Silloin kun siinä vielä oli eurokirppis niin tavara ainakin meni hyvin kaupaksi :)

• Mikä Minimani?

Vaasassa on Minimani niminen kauppa, joka ei ole kirppis vaan halpiskauppa, kuten Lidlli. Onko tämä Turussa oleva vain kirppis?

• Mariannellatku

Turussa oleva on kirppis ja halpahalli ja jotain. Itse otin nyt kolmatta viikkoa paikan. Ekalla viikolla myynti hurjat 32e, toisella 287e ja risat. Tänään kysyin kolmen päivän väliaikatiedot niin oli nekin jo yli 90e. Broidi myi siellä reilut 700e viikossa keräilyhommia. Vaikka en tajua kuka kerää kippoja, hmmm ;) Ekalla viikolla onneksi oli paikka -50% kun ne maksaa niitä eurokirppiksen jättämiä maksuja silleen.

• Tarkastelija X

Jaaha,ja verot tulee sitten maksettua jne...Täytyypä laittaa vinkki verottajalle.
      Kai siellä myyjien henkilötiedot ja myyntitulot selviää...
      Kirpputorit eivät ole tienaamista varten vaan vanhan tarpeettoman kierrätystä!

• kateus, kauhea tauti

Tarkastelija X voi sitten sunnuntaiaamuisin mennä Kodin1:n alakerran kirppikselle bongailemaan trokareita.

Ihan selvää liiketoimintaa se on, eikä taatusti verottajaa kiinnosta!
      Että silleen.

• Werot ylös!!!21

Tauti ja tauti...Kyseessä on harmaa talous ja ei se sinunkaan hyvinvointisi ilmaista ole....

• Kreivitär okei

Juu niin on tuo muotisana harmaa talous, mitäköhän tautia se sitten onkaan?
        Jos menet auttamaan vanhusta joka on kenties sinua jelpinnyt monissa asioissa nuorempana ja joku sattuu tämän näkemään, niin saa taas jonkin hullun syytteet niskaansa.

Tällä viikolla opittua: vanhuksia ainakaan ei saa auttaa vaan jonkun muun ahneen pitää saada heidät omaan huostaansa jotta saapi kaikki mahdolliset rahat itselleen.

Ja häviävä käsite on: inhimillisyys, hetken kuluttua kukaan ei tajua enää mitä se tarkoittaa.

Valaiseppa nyt meitille kaikille vähän lisää siitä harmaasta taloudesta mitä se oikein on, niin saamme taas makiat naurut.

Ettämä tykkään hulluista, hölmöläisten kyläläisistä myös, niillä oli jokin kylätoimikunta ja kantoivat valoa säkeissä ikkunattomaan kämppään, nykyään sitä taidetaan kutsua politiikaksi ja vaikka miksi!!

• Salladalla

Keräsin kaikki kamat ja vaatteet mitä en käytä ja vein Minimaniin joulukuun alussa. En kertaakaan kysynyt saldoa enkä siivonnut paikkaani. Halusin jouluyllätyksen jos vaikka saisin ostettua perheelle lahjoja. Yllätys oli suuri. Myynti oli 1200 euroa ja rapiat (200e oli tavoite). Joulu tuli pelastettua. Oli pakko kirjoittaa tänne jotain positiivistakin kun yleensä puhutaan vain pahasti kaikista. Mukulat ja mies lähti sukua vastaan, minä odotan että piparit tulisi vielä uunista ulos. Tämä on hyvä joulu. Toivottavasti kaikilla muillakin olisi.

• kirppiksenkiertäjä

En usko tuota 1200 euron myyntituloa. Itsellä ollut vaikka miten hyvää ja kohtalaisesti hinnoiteltua tavaraa noilla hyllykirppiksillä. Nousukaudella saattoi tienata noin 80-90e viikossa miinus paikkamaksut, nyt 50-60e on sellainen realistinen tavoite eikä yleensä ylity. Nuo ei todellakaan mitään kultakaivoksia ole ja arvokkaampaa tavaraa on minunkin hyllystäni varastettu ihan surutta, hälyttimistä huolimatta. Esim. nahkatakit ja laukut tuntuu saavan viikonloppuisin "siivet alleen".

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      461
      2775
    2. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      15
      2615
    3. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      267
      1575
    4. Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?

En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.
      Ikävä
      84
      1174
    5. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      440
      1121
    6. Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?

Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel
      Tv-sarjat
      63
      1088
    7. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      156
      960
    8. Rakennetaanko yhdessä?

Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä
      Ikävä
      41
      928
    9. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      56
      879
    10. Mies haluaisin sinun kanssa

Rakkauslapsen. Hänestä tulisi tosi söpö ja fiksu.
      Ikävä
      79
      875
    Aihe