Olen tavannut erään vesimiesnaisen reilu neljä vuotta sitten. Olimme työpari reilu vuoden ajan. Tultiin hyvin toimeen ja minä olen kalamies. Vahva tunne on että tämä nainen tulee käymään mun luona tämän vuoden aikana toisin sanoen on mun ovella ja voin sanoa että tosi hyvän näköinen. Meillä oli kieltämättä pitkiä katseita ja hän alkoi pukeutua mikä minua miellytti, mutta kosketella en saanut silloin kun minua halutti. Hän on jättänyt itsestään yhteystietoja viime aikoina, epäilen että olis minulle "syötiksi" siis nettiin, en ole tarttunut, koska on aikoinaan nimitellyt minua päin naamaa muitten ihmisten ääneen. lähetin seksiin liittyviä viestejä ja näytti kolleegoilleen. jumalauta että hävetti. Minä en tiedä, miten tulisi suhtautua tähän naiseen. yksi asia mikä on käynyt mielessä on kertoa tästä tapaamisesta tai seuraavasta jos on pakko hänen miehelleen, niin tämä veskarinainen varmaan olisi pian historiaa mun elämässä. Älkää kuitenkaan takertukaa mun tunteeseen vaan kertokaa mielipiteitä tms. Terveisin kalamies
vesimiesnaisten asiantuntijoille
picshesman
1
260
Vastaukset
- tk
Vesimies nainen ja Kala mies eivät sovi yhteen.
T:Kokemuksella
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 343996
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131899Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631364Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951296Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681195Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A51051- 47951
Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti333924Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥26911En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?39892