Miten saan kerrankin rahat nostettua partylta?

kerrankin voitolle

Mun täytyis saada kerrankin rahat äkkiä tililleni, kun voitin partylta, ennenkuin pelaan niitä. Mutta tietenkään en tiedä miten sen tekisin.
Kun olen tallettanut rahaa visakortiltani ja kortti on vaihtunut välillä. Talletuksessa näkyy kaksi korttivaihtoehtoa, uusi ja vanha. Mutta nostossa näkyy vain vanhentuneen kortin numero enkä tiedä miten sitä vaihtaisi.
Kokeilin pienellä summalla nostaa kuitenkin sillä kortilla mikä siinä oli ja sanoi että nosto onnistui. Ja pelitilitä väheni se summa. Mihinkähän tämä summa meni vai voiko se tulla minulle. En uskalla enempää nostaa ennenkuin tiedän varmasti. Vaarana on vain että pelaan ne jos en saa pian siirrettyä.

2

93

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joopajoopa

Kannattaisiko kysyä partyn asiakaspalvelusta??

• kerrankin voitolle

Olen tosiaan joskus joutunut tankkaamaan englanniksi jotakin joskus alkuaikoina, vaikken osaa englantia!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tuksu pakenee poliisia!

Tuksu on kaapannut lapsensa, jonka huoltajuuden hän menetti ja pakenee poliisia ilmeisesti Veijo Lallin kanssa. Lalli myi vastikään Loviisasta talonsa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      310
      9377
    2. Iik! Suosikkijuontaja Vappu Pimiä jakoi hyytävät kuvat lomareissulta: "Sydän meinas pysähtyä..."

Yksi Suomen suosituimmista juontajista, Vappu Pimiä, on jakanut kuvia etelän lomaltaan. Pimiä on lähtenyt lomareissulle juuri ennen uuden Tanssii Täht
      Kotimaiset julkkisjuorut
      57
      4998
    3. Jussi Hakulinen on kuollut - YÖ yhtyeen hittien tekijä

https://www.is.fi/viihde/art-2000008994171.html Vielä ei ole kerrottu kuoleman syytä. Jussi Hakulinen loi YÖ yhtyeen kuuluisimmat hit
      Maailman menoa
      196
      3907
    4. Miksi ihmiset katsovat Salkkareita?

Miksi ihmiset katsovat Salkkareita? Onko syynä aina uudet julkkisnäyttelijät, kuten Esko Eerikäinen tai Konsta Hietanen vai dramaattiset juonenkuviot
      Julkkikset
      89
      1950
    5. Rakastan sut ja sua

Oma turvallinen nallekarhuni. Kivaa alkavaa viikkoa parhaalle toivottaa se susta hehkuva..
      Ikävä
      226
      1817
    6. Loiri on kuollut.

Poistui kuvioista.
      Maailman menoa
      126
      1650
    7. Miksi sinä tykkäät minusta

Syitä tykkäämiseesi? Vastaa kuin omalle kaipauksen kohteellesi.
      Ikävä
      97
      1610
    8. Yön Jussi Hakulinen on Kuollut

Näin kertoo lehdet, esim satakunnankansa. R.I.P. Jussi. Olit hyvä laulaja ja sanoittaja.
      Pori
      127
      1264
    9. Olit iso virhe J

Joka olisi pitänyt vain ohittaa. Sinusta seurasi vain pelkkää surua ja harmia. Olisinpa ollut viisaampi. Onneksi se on nyt ohi.
      Ikävä
      53
      1229
    10. Sam Cannon

Näytellyt emmerdalessa jotain Keviniä. En saa mieleen tätä hahmoa.
      Emmerdale
      8
      1147
    Aihe